Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

motor terminat ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor terminat ?

    Mercedes 190 diesel - sa ars garnitura de chiuloasa, am dus masina la mecanic, a schimbat-o si de atunci nu mai porneste decat greu si scoate fum albastru. Inainte pornea la sfert de cheie, indiferent de temperatura. Odata cu schimbarea garniturii am schimbat si chiuloasa, mecanicul constatand ca aceasta este terminata (mancata la antecamerele bujiilor, din acasta cauza scapand compresie pe langa ele si de asemenea mancata intre doua antecamere). Din fericire am avut o alta chiuloasa, in stare foarte buna si la care s-au schimbat doar simeringurile de la supape. La montaj mecanicul a constatat ca nu se poate pune prea bine la punct, fapt constatat si de un al doilea mecanic, care a schimbat fulia (fulia fiind de cu totul alt model, probabil microbuz, motiv pentru care nu cadea la semne). Fulia montata este de 124 nu de 190. Bujiile sunt verificate, merg. De pornit - foarte greu, se opreste de n ori, nu merg toate pistoanele timp de 2 - 3 minute si fum albastru. M-am tot mutat cu avansul, mai mare sau mai mic dar degeaba.
    Inainte, vre-o 7.000 km. ii bagam la luna cate un litru de antigel, iar furtunele in permanenta erau beton.Insa pornea la sfert. Cand a fiert ma intorceam de la un drum mai lung, am constatat ca baga caldura in "suturi", insa cum a sarit de 100 grade am oprit-o si am du-so remorcata.
    Al doilea mecanic a pus distributia la 15 dupa OT (eu am spus 15 inainte de OT), insa porneste. De asemenea a verificat momentul cand injecteaza (a desfacut conducta la pompa la nr.1) verificand in acelasi timp si semnele la axa cu came si fulie.
    Presupun ca este motorul terminat (segmenti) deoarece baga compresie in capac, iar daca scot epuratorul si il astup cu degetul dupa maxim 10 secunde arunca joja de ulei si ulei prin joja (mult) iar motorul se oreste.
    Rugamintea mea este :
    1. sa mai verific vre-o punere la punct sau altceva sau avand in vedere compresia pe care o baga in capac respectiv baie sa ma consolez ca s-au dus segmentii (mi-e greu sa cred ca daca este pus gresit la punct ar scapa compresie in capac la tacheti, respectiv in baie si ar mai pornii masina);
    2. sa caut un alt motor sau sa il segmentez pe acesta (mecanicul a pus insa conditia ca nu da un verdict decat dupa ce desface motorul si constata cum arata cilindri si pistoanele, avand teama ca este posibil sa se fii topit pistoanele peste segmenti si in acest caz s-au deteriorat si cilindrii) ;
    3. poate pica un motor de mercedes diesel atat de repede (sau s-a deteriorat in vre-o 7.000 km. de cand am tot vazut ca sunt furtunele beton si ii tot completez cu antigel).

  • #2
    Salut, imi pare rau pentru ce ti-sa intimplat.
    Dupa descrisele tale de mai sus, am tras concluzia ca tot din motor ar veni problema.
    Pompa de in jectie se monteaza la 15 grade dupa OT, asa ca nu cred sa fie probleme de montare gresita.

    Acuma in ceea ce priveste costurile, daca e sa doar segmentezi motorul, fara hornuire si nu mai vorbind de schimbatul pistoanelor, atunci merita un efort.
    In schimb daca trebuie hornuit, si mai ales alte pistoane, atunci uita de treaba asta, mai bine cumperi alt motor sau in cel mai rau caz o alta masina completa si iti raman si piese din belsug.

    Am vazut pe net motor de 190 cu capacitate 2000 diesel, la care erea chiuloasa defecta, si cerea omu 100 Euro pe tot, inclusiv si pompa de injectie eras pe el.

    Daca pui exact acelasi tip de motor, la RAR te costa maxim 150 RON, sa iti treaca seria de motor in cartea masinii.

    Gandestete numa la manopera de a rectifica motorul tau, dapoi nu mai vorbind de piese.

    Alegerea iti apartine.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Multumesc de sfat. Nu am vazut insa motorul respectiv pe net. Tot ce am gasit a fost la 250 euro cu 700.000 km. la bord. Nu se merita.

      Comment


      • #4
        Salut, am motor complet 2.5 d tot mercedes 190. este montat pe masina . porneste si merge foarte bine . eu am cumparat masina pt instalatia de aer conditionat. daca te intereseaza . pot sa il dau cu 350 euro( in pret ai tot ce trebui sa il montezi).

        Comment


        • #5
          Multumesc, dar am cumparat deja un motor de 1997 cmc. cu 201.000 km. la bord. Are lipsa pompa apa, rola intinzatoare, conducte injectoare, alternator, electromotor. Nu este o problema lipsa pieselor pentru ca mai am 2 motoare complete. Pret 700 lei. Sper sa fie bun, compresie avea. Nu l-am pornit, nu mai avea ulei in el de cativa ani si nepornit de 6 ani, insa invartita volanta la mana nu putei sa dai motorul peste cap si "zbura" volanta din mana inapoi (compresie).
          Oricum, nu cred ca era o idee buna sa pun un motor de 2500 cmc.Nu mai luam verificare si aveam si toate sansele sa raman fara talon (controale in trafic).

          Comment


          • #6
            Am montat motorul.Chiar am avut noroc, merge foarte bine.Nu am schimbat pompa sau injectoarele, sau deblocat cu toate ca erau pline de praf.A fost nevoie nevoie insa sa schimb capacul la tacheti (gaurit si curgea ulei), baia (senzor de turatie pentru cutie ?) si sonda de nivel ulei pe baie (se aprindea becul la bord si curgea ulei prin ea.
            In cel mai scurt timp o sa desfac celelalte doua motoare si o sa mai vand din piesele bune.Spre exemplu chiuloasa este perfecta, inclusiv schimbate simeringuri supape, pompa, injectoare, pompa ulei, multe altele.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Nea Pascule daca ajungi sa desfaci vreun bloc motor, as avea nevoie de un capac de la distributie. Codul de original e A6010150601. La al meu s-au rupt urechile de la pompa de servo. Suna-ma la 0723842751. Merci!
              Salve!

              Comment


              • #8
                Scuze pentru intarzierea raspunsului. Am piesa respectiva, insa din motive obiective (garajul il am ocupat cu o rulota pe care o repar) motoarele le am in curte acoperite cu un nailon. Nu le-am desfacut deoarece nu vreau sa intre apa in motoare si nu am unde sa pun piesele. Abia cand scot rulota voi baga in garaj 2 dulapuri si rafturi pentru depozitarea pieselor.

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Ok! Da-mi, te rog, de stire cand te apuci de desirat motoarele.
                  Multumesc!
                  Cu stima!

                  Comment


                  • #10
                    Nea Pascule, sa traiesti! Ai desirat vreun motor de 2l diesel? Daca mai ai vreun capac de distributie bun, in mintile lui, suna-ma te rog! 0723842751.
                    Sanatate!

                    Comment


                    • #11
                      Astazi am vrut sa incep sa le desir. Am verificat codul si din pacate un capac are cod 603 015 00 01 (oricum nu vi l-as fi vandut, a fost spart pe cota de rulment si sudat, insa am mai mers cu el 4 ani fara probleme) iar celalalt are cod 603 015 02 01 (acesta este in stare buna, avand schimbat inclusiv simeringul, dupa care am mai mers vre-o 500 km.).

                      Comment


                      • #12
                        I-mi pare foarte rau. Nu am stiut ca sunt cu mai multe coduri.

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          Nu-i bai! Am vorbit cu D-nul Sile, si ma ajuta el cu un capac. Oricum, multam frumos de raspunsuri!
                          Sa traiesti!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF