Mercedes 190 diesel - sa ars garnitura de chiuloasa, am dus masina la mecanic, a schimbat-o si de atunci nu mai porneste decat greu si scoate fum albastru. Inainte pornea la sfert de cheie, indiferent de temperatura. Odata cu schimbarea garniturii am schimbat si chiuloasa, mecanicul constatand ca aceasta este terminata (mancata la antecamerele bujiilor, din acasta cauza scapand compresie pe langa ele si de asemenea mancata intre doua antecamere). Din fericire am avut o alta chiuloasa, in stare foarte buna si la care s-au schimbat doar simeringurile de la supape. La montaj mecanicul a constatat ca nu se poate pune prea bine la punct, fapt constatat si de un al doilea mecanic, care a schimbat fulia (fulia fiind de cu totul alt model, probabil microbuz, motiv pentru care nu cadea la semne). Fulia montata este de 124 nu de 190. Bujiile sunt verificate, merg. De pornit - foarte greu, se opreste de n ori, nu merg toate pistoanele timp de 2 - 3 minute si fum albastru. M-am tot mutat cu avansul, mai mare sau mai mic dar degeaba.
Inainte, vre-o 7.000 km. ii bagam la luna cate un litru de antigel, iar furtunele in permanenta erau beton.Insa pornea la sfert. Cand a fiert ma intorceam de la un drum mai lung, am constatat ca baga caldura in "suturi", insa cum a sarit de 100 grade am oprit-o si am du-so remorcata.
Al doilea mecanic a pus distributia la 15 dupa OT (eu am spus 15 inainte de OT), insa porneste. De asemenea a verificat momentul cand injecteaza (a desfacut conducta la pompa la nr.1) verificand in acelasi timp si semnele la axa cu came si fulie.
Presupun ca este motorul terminat (segmenti) deoarece baga compresie in capac, iar daca scot epuratorul si il astup cu degetul dupa maxim 10 secunde arunca joja de ulei si ulei prin joja (mult) iar motorul se oreste.
Rugamintea mea este :
1. sa mai verific vre-o punere la punct sau altceva sau avand in vedere compresia pe care o baga in capac respectiv baie sa ma consolez ca s-au dus segmentii (mi-e greu sa cred ca daca este pus gresit la punct ar scapa compresie in capac la tacheti, respectiv in baie si ar mai pornii masina);
2. sa caut un alt motor sau sa il segmentez pe acesta (mecanicul a pus insa conditia ca nu da un verdict decat dupa ce desface motorul si constata cum arata cilindri si pistoanele, avand teama ca este posibil sa se fii topit pistoanele peste segmenti si in acest caz s-au deteriorat si cilindrii) ;
3. poate pica un motor de mercedes diesel atat de repede (sau s-a deteriorat in vre-o 7.000 km. de cand am tot vazut ca sunt furtunele beton si ii tot completez cu antigel).
Inainte, vre-o 7.000 km. ii bagam la luna cate un litru de antigel, iar furtunele in permanenta erau beton.Insa pornea la sfert. Cand a fiert ma intorceam de la un drum mai lung, am constatat ca baga caldura in "suturi", insa cum a sarit de 100 grade am oprit-o si am du-so remorcata.
Al doilea mecanic a pus distributia la 15 dupa OT (eu am spus 15 inainte de OT), insa porneste. De asemenea a verificat momentul cand injecteaza (a desfacut conducta la pompa la nr.1) verificand in acelasi timp si semnele la axa cu came si fulie.
Presupun ca este motorul terminat (segmenti) deoarece baga compresie in capac, iar daca scot epuratorul si il astup cu degetul dupa maxim 10 secunde arunca joja de ulei si ulei prin joja (mult) iar motorul se oreste.
Rugamintea mea este :
1. sa mai verific vre-o punere la punct sau altceva sau avand in vedere compresia pe care o baga in capac respectiv baie sa ma consolez ca s-au dus segmentii (mi-e greu sa cred ca daca este pus gresit la punct ar scapa compresie in capac la tacheti, respectiv in baie si ar mai pornii masina);
2. sa caut un alt motor sau sa il segmentez pe acesta (mecanicul a pus insa conditia ca nu da un verdict decat dupa ce desface motorul si constata cum arata cilindri si pistoanele, avand teama ca este posibil sa se fii topit pistoanele peste segmenti si in acest caz s-au deteriorat si cilindrii) ;
3. poate pica un motor de mercedes diesel atat de repede (sau s-a deteriorat in vre-o 7.000 km. de cand am tot vazut ca sunt furtunele beton si ii tot completez cu antigel).
Comment