Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Motor 2.5D pe W126

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-04-2010, 22:15 PM   #21
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

MB 240D-motor OM 616-4 cilindri in linie-grup conic 3,69 : 1 .
MB 250 -motor M 123 -6 cilindri in linie-carburator Solex 4 A1 dublu corp-grup conic 3,92 : 1 .

Last edited by nstoe; 07-04-2010 at 22:24 PM.
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2010, 09:54 AM   #22
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by nstoe View Post
MB 240D-motor OM 616-4 cilindri in linie-grup conic 3,69 : 1 .
MB 250 -motor M 123 -6 cilindri in linie-carburator Solex 4 A1 dublu corp-grup conic 3,92 : 1 .
Mersi pt. informaţii. Prima mă ajută, a doua nu. Trebuia să fac precizarea: motor OM602911 - 5 cilindri în linie, de pe un W201 din '86.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2010, 14:06 PM   #23
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Salutam! Pe w201 raportul este 3,64:1, deci poate sa ramana ce il ai acum si oricum nu cred ca se potriveste cel de pe W201 pe W126.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2010, 15:18 PM   #24
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Levi grupul de 201 merge pe 124 si eventual pe 123 ( nu stiu sigur ) - se prinde de punte pe 126 nu ai nici o sansa ,ai altfel de prindere ...
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2010, 17:57 PM   #25
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 31
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Grup de w124 si w201 nu merge pe w126 ..e prinderea foarte diferita. De w123 si de w115 merge ca e la fel prinderea..aa merge cu tot cu planetare. Puntea spate de bod de cal e la fel ca la w126. La W123 e altfel - aici nu stiu sigur.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2010, 21:22 PM   #26
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Mersi , fraţilor, asta era o informaţie foarte importantă pt. mine, mă bucur că m-aţi putut lămuri, că dacă nu, poate mai făceam vreo prostie.
O mică istorie: fierul avea 5000 cmc, cutie automată, blabla. Eu l-am luat (după cum am mai precizat) cu motorul de Cobra 240D, cutie în 4, şi cu grupul tot de pe Cobra, că din câte am înţeles, grupul original nu se pupa cu agregatul Cobrei (ceva de genul că la cutia automată, grupul nu-i chiar la mijlocul punţii). Aşa că, acum stau liniştit măcar din punctul ăsta de vedere, poate să rămână. Mersi încă odată, tuturor.
P.S. Joi am "examenul" de omologare la RAR, tineţi-mi pumnii. Dacă trece, DRINK IS ON THE HOUSE !!!
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2010, 23:43 PM   #27
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 31
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Care au fost costurile omolagarii ? Ma refer la taxe numai RAR!
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2010, 08:10 AM   #28
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by sovieticool View Post
Care au fost costurile omolagarii ? Ma refer la taxe numai RAR!
Trec cu vederea neatenţia, o scriu în contul orei târzii la care ai scris. Citeşte mai sus:" P.S. Joi am "examenul" de omologare la RAR, tineţi-mi pumnii. Dacă trece, DRINK IS ON THE HOUSE !!!"
__________________
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2010, 08:37 AM   #29
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by sovieticool View Post
In principiu nu trebuie sa ai nici un furtun care sa nu vina undeva bagat sau fara dop pe cap... Inseamna pierdere de vacuum si duce la oprire greoaie cand pompa vaccum da semne de oboseala.
Revin la problema furtunelor de vacuum. După cum spuneam, eu am un furtun (cel negru) care nu era legat deloc. M-am luat după cele de mai sus, şi i-am pus dop. Din acel moment, motorul rămânea turat la ralanti mult peste normal. Prima zi nu mi-am dat seama, dar a doua zi mi-am adus aminte că nu am făcut altceva decât să pun acel dop. L-am scos, cu motorul pornit, iar în acel moment, instantaneu, turaţia motorului a revenit la normal. Aşa că: ce s-a întâmplat ?
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

Last edited by Levi; 07-06-2010 at 08:40 AM.
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2010, 08:53 AM   #30
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Pai din ce spui e clar ca motorului ii trebuie acel aer pe care il suge pe furtun pt amestecul care si-l face la ora actuala .Ori il astupi si reglezi motorul din nou cu el astupat si vezi cum merge /trage ori ai 2 posibilitati daca te satisface prestatia motorului in situatia actuala :il lasi liber sau il legi undeva la traseul de aer pana in galeria de admisie
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 21:59 PM   #31
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Levi View Post
P.S. Joi am "examenul" de omologare la RAR, tineţi-mi pumnii. Dacă trece, DRINK IS ON THE HOUSE !!!
DRINK IS ON THE HOUSE !!! A trecut fără probleme, aştept actele

Cine trece prin Tg-Mureş, dintre colegi, are o bere (fără alcool) de la mine.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

Last edited by Levi; 07-08-2010 at 22:03 PM.
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 22:11 PM   #32
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by Levi View Post
DRINK IS ON THE HOUSE !!! A trecut fără probleme, aştept actele

Cine trece prin Tg-Mureş, dintre colegi, are o bere (fără alcool) de la
mine.

Pleci si tu in Australia ?
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 22:15 PM   #33
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Eugen Gaftoneanu View Post
Pleci si tu in Australia ?
La ora asta târzie mă abţin de la comentarii Dacă nu te deranjez, te sun mâine, să-ţi explic pe unde vine berăria/terasa
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 23:11 PM   #34
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Levi View Post
DRINK IS ON THE HOUSE !!! A trecut fără probleme, aştept actele
Ma bucur pentru tine si sa ai parte de ea cat mai mult timp fara probleme. Sper sa nu te oblige si pe tine guvernantii sa renunti la ea.Pe mine m-au terminat cu impozitul, voi renunta la ea.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 23:28 PM   #35
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Ma bucur pentru tine si sa ai parte de ea cat mai mult timp fara probleme. Sper sa nu te oblige si pe tine guvernantii sa renunti la ea.Pe mine m-au terminat cu impozitul, voi renunta la ea.
I-mi dau si eu cu presupusul : sa ii pui unul mai mic TD eventual generatie mai noua nu se merita investitia ( recuperare de la taxe in citiva ani )?
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 23:51 PM   #36
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Eugen Gaftoneanu View Post
I-mi dau si eu cu presupusul : sa ii pui unul mai mic TD eventual generatie mai noua nu se merita investitia ( recuperare de la taxe in citiva ani )?
Cu siguranta nu(dar daca ar fi bani nu s-ar mai pune problema), dar suntem off topic. Numai bine tuturor!
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2010, 14:05 PM   #37
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Ma bucur pentru tine si sa ai parte de ea cat mai mult timp fara probleme. Sper sa nu te oblige si pe tine guvernantii sa renunti la ea.Pe mine m-au terminat cu impozitul, voi renunta la ea.
Mersi, Tumar. Nu vreau să dau sfaturi pe buzunarul altuia, dar dacă există o variantă, cât de mică ca probabilitate, nu renunţa !!! Dacă mă duc la Orşova, îmi dai flashuri cu lanterna ?
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2010, 14:25 PM   #38
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Levi View Post
Dacă mă duc la Orşova, îmi dai flashuri cu lanterna ?
Nu cu lanterna, ci cu farurile unui alt Mercedes. Raman fidel marcii. Cred ca am ales varianta cea mai buna pentru mine.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2010, 18:19 PM   #39
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 31
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Eu cred ca imi omologez un motor de w201 de 1998 cc. Pun inapoi 2.5-ul si rup sufa la capota ..o dechid numai cum stiu eu si gata.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2010, 12:17 PM   #40
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Dar oare cat ne costa sa omologam un motor de 1.4 si dupa aia sa facem miscarea de care vorbea @sovieticool )
NeRv1 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
25d, motor, w126


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:08 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF