Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mor Mercedesurile vechi ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Directiva europeana nu exista inca...dar Tariceanu o da drept sigura...mda..la noi ca la nimeni.



    Ultimatum de trei ani pentru rable




    Mihaela Dincă
    Vineri, 11 Aprilie 2008


    O directivă a Uniunii Europene, încă neaprobată, i-ar putea obliga pe români să renunţe la maşinile non-Euro. Proprietarii a peste două milioane de Dacii 1310 sau Oltcituri au fost avertizaţi de premierul Tăriceanu că, din 2011, ar putea fi nevoiţi să-şi caseze maşinile. Premierul Călin Popescu-Tăriceanu i-a avertizat ieri pe proprietarii de maşini non- Euro că, în mai puţin de trei ani, ar putea fi nevoiţi să-şi arunce la fiare vechi autoturismele.

    „Este foarte probabil ca, la nivelul Uniunii Europene - şi este o atenţionare pe care o fac tuturor deţinătorilor de maşini poluante non-Euro -, de la 1 ianuarie 2011 să fie adoptată o directivă pentru scoaterea acestor maşini din circulaţie“, a declarat ieri premierul, în cadrul unei audieri privind taxa auto.

    Directiva UE nu a fost încă aprobată şi se află în prezent în dezbaterea Comisiei Europene. În cazul în care se va aproba, proprietarii a peste 2 milioane de maşini înregistrate în prezent în parcul auto autohton vor fi nevoiţi să renunţe le autoturismele lor. Potrivit unui raport al Registrului Auto Român (RAR), mai bine de 54% dintre maşinile românilor sunt în prezent non-Euro. Din categoria acestor autoturisme fac parte Daciile 1310 care au ieşit din fabrică înainte de 1 ianuarie 1996, maşinile Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett şi Renault 5.

    În prezent, în România există peste 2,3 milioane de maşini non-Euro înregistrate în baza de date a RAR. Cu toate că milioane de români vor fi nevoiţi să-şi schimbe maşinile în urmă- torii ani, guvernul se luptă pentru menţinerea taxei auto percepute la înmatricularea maşinilor noi sau second- hand. În schimb, oficialii executivului susţin că bugetul stabilit pentru acest an nu permite majorarea numă- rului de maşini subvenţionate prin programul de înnoire a parcului.

    30.000 de „rable“

    Premierul Tăriceanu a recunoscut ieri că taxa auto nu este o măsură ce contribuie la înnoirea parcului de ma- şini. „Avem o problemă care nu este de neglijat: proiectul actual nu are o reglementare pentru parcul existent, ci doar pentru ce intră ca vehicule“, a afirmat Tăriceanu. Unul dintre participanţii înscrişi la audierea publică de ieri i-a reproşat guvernului această scăpare. Acesta s-a întrebat de ce vecinul său, care deţine un autoturism Aro, nu este taxat pentru poluare, în timp ce el a fost nevoit să plătească o taxă de 1.800 de euro pentru înmatricularea unui autoturism Euro 4. Ministerul Mediului a aprobat în urmă cu câteva zile ca un număr de 30.000 de maşini să intre în programul „Rabla“ anul acesta. Prima de casare acordată la schimbarea unui autovehicul mai vechi de 12 ani cu unul nou va fi de 4.000 de lei. Programul va demara la mijlocul acestei luni. Producă torii şi importatorii de autoturisme au cerut, în urmă cu câteva săptămâni, majorarea la 100.000 a numărului de maşini care să beneficieze de prima de casare.



    EXERCIŢIU DE IMAGINE

    Românii simpli nu s-au îngrămădit să-şi susţină taxa

    Audierea publică privind taxa auto care ar fi trebuit să aducă propuneri de modificare a proiectului s-a trasformat, ieri, într-o serie de laude aduse guvernului.

    Pe lista celor 29 de participanţ i s-au aflat reprezentanţi ai asociaţiilor neguvernamentale de Mediu, care au afirmat că susţin iniţiativa executivului, dar şi angajaţi din Ministerul Mediului şi din Ministerul de Finanţe, reprezentanţi ai Registrului Auto Român şi ai producătorului auto Dacia. Singurii care au criticat fervent propunerea executivului au fost doi-trei oameni simpli şi deputatul PDL Graţiela Iordache.

    Concluzii pe 17 aprilie

    Printre propunerile noi au fost înlocuirea taxei auto cu o taxă anuală de mediu, plata unei taxe de poluare odată cu reviziile tehnice sau excluderea calculului taxei pe baza capacităţ ii cilindrice a motoarelor. Concluziile audierii publice care a avut loc ieri vor fi date publicităţ ii pe 17 aprilie, iar proiectul ar putea fi modificat în perioada imediat următoare.

    Ordonanţa de urgenţă propusă de guvern urmează să intre în vigoare începând cu 1 iulie, anul acesta. În forma nouă, taxa de poluare auto va fi calculată pe baza emisiilor de dioxid de carbon şi de noxe.

    PROPUNERI

    Producătorii vor taxa modificată

    Producătorii şi importatorii de maşini au declarat ieri că susţin noua formă a taxei auto, dar afirmă că sunt lucruri care trebuie schimbate. Constantin Stroe, vicepreş edinte Dacia, a susţinut că trebuie modificată valoarea coeficientului taxei corespunzător capacităţii cilindrice a maşinii. „În plus, am propus ca banii din taxă să fie folosiţi pentru resistematizarea tramelor stradale, a liniilor de centură şi pentru construirea unor locuri de parcare suplimentare“, ne-a declarat Stroe. Acesta spune că trebuie luate măsuri pentru a se evita situaţiile ca statul să fie obligat să plătească prime de casare de 1.000 de euro pentru maşini ce abia dacă valoarează 400-500 de euro. „Vrem ca numărul de maşini incluse în programul de înnoire a parcului auto să ajungă la 50.000 pentru ca să putem întâmpina nevoia de înlocuire a maşinilor non-Euro“, a încheiat Stroe.

    Comment


    • mai avem de dus pana in 2011 si daca ne taie craca de sub picioare at o sa aspiram si noi de la 124 in sus
      Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

      Comment


      • Nu suna bine deloc..

        Cine stie poate ne spune cineva care este regimul masinilor non-euro in Germania, UK sau Franta.

        Cum avem niste guvernanti care merita titlul de papagali desavarsiti s-ar putea sa ne ajute astfel de informatii..

        Ma amuza gandul ca zona de granita a Ungariei e plina de Trabantele, Skode si alte masinarii din anii 60 intretinute de zici ca's noi. Oare cu alea ce s'o intampla? Dispar toate intr'o zi?
        Aerodynamics are for people who can't build engines.
        Enzo Ferrari

        Comment


        • Originally posted by Bejan Sebi View Post
          mai avem de dus pana in 2011 si daca ne taie craca de sub picioare at o sa aspiram si noi de la 124 in sus
          Dar de ce sa ne lasam?

          Comment


          • Poate putem lua legatura cu Shwartzenegger,mare iubitor de cobrane sa faca presiuni asupra guvernului nostru,in cazul in care se vor interzice cobranele pe strazi SUA sa opreasca orice comertz cu Romania.Astfel vom putea circula in continuare cu cobrane de dragul comertului cu tara unde s-a filmat "Cobra cu Stallone".
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • Buna idee, dar cine face legatura de prietenie ?
              Prostia si Hotia au cucerit Romania.

              Comment


              • Originally posted by ionutz_ng View Post
                Poate putem lua legatura cu Shwartzenegger,mare iubitor de cobrane sa faca presiuni asupra guvernului nostru,in cazul in care se vor interzice cobranele pe strazi SUA sa opreasca orice comertz cu Romania.Astfel vom putea circula in continuare cu cobrane de dragul comertului cu tara unde s-a filmat "Cobra cu Stallone".
                M-ai albit la faza asta. Exact in dos la cobra ta imperiala il doare pe ala de noi.

                Ideea e ca exista sanse ca acel proiect sa nu fie legiferat. O astfel de lege cred eu ca ar avea mai multe consecinte. Pe langa rablele care ar trebui sa dispara s-ar putea sa mai dispara si niste firme care produc piese de schimb, niste comercianti etc. etc. Cred ca o astfel de lege ar putea fi sustinuta totusi de marii producatori de autoturisme, care evident au tot interesul de a vinde modelele noi, deci de a face profit. Din aceasta cauza si Tariceanu al nostru are tot interesul sa faca astfel de speculatii. El doar preia niste idei care vin de la Bruxelles. Totul depinde de cine se va impune mai tare: detinatorii de masini noneuro sau producatorii si importatorii de masini noi? De ce mi-e teama ca cei din urma vor invinge????
                Pt ca o astfel de masura este in conceptia mea o masura pur economica, care sa aduca profit marilor firme, reprezentate la nivel inalt (in parlamentul UE) de catre cei care le apara interesele acestora. Din pacate asta e politica in ziua de azi, nu e facuta pt cei multi ci pentru cei putini si puternici.

                Comment


                • florineasca,,,,,,,,,,, din pacate pt noi toti,,, ai pura dreptate..........
                  oricum.... vorba regretatului george pruteanu.......... O M MURI SI OM VEDEA.....

                  Comment


                  • Producatorii fac lobby in strinsa legatura cu comerciantii....ginditi-va ce comert se face din piesele sh....cum pot sa il stirpeasca si astfel mai mult de jumatate din banii rulati sa treac prin buzunarele lor?

                    Mai este un aspect demn de luat in seama si anume faptul ca masinile euro3 si euro 4 sunt cam strinse dpdv electronic de producator si astfel va fi un acord intre toti producatorii care vor sti in functi de vizari ce cotizanti vor avea.Toata electronica de pe masini va fi calculata ca bombele cu ceas si sa te tii bine dupa ce iese masina din garantie.

                    Astfel vom ajunge la masinile de unica folosinta exact ca lucrurile chinezesti....

                    CE ma doare cel mai tare este ca nu nu vor lasa sa ne motorizam rablele cu motoare euro 1,2,3,4 pentru ca incompetentii de la RAR nu recunosc normele europene.

                    Si atunci apare intrebarea retorica:Suntem sau nu in EUROPA?

                    Comment


                    • Suntem in europa insa numai cu numele....
                      .
                      .
                      .
                      SANSA noastra ESTE ....asociatia aia cu fundament legal sau cum ii mai zice!!!!!!
                      Hai naibii sa ne miscam dosurile ponosite si sa facem formalitatilea alea ....... avem om care s-a oferit sa le faca http://www.clubmercedes.ro/constitui...al-t551p8.html..... ce pisdamasii mai asteptam atata???????????????????????...MUVET.....iar in ce priveste Taricel...trebe eliminat din schema...
                      Last edited by pneu; 04-12-2008, 09:10 AM.
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • Probabil, astea vor fi preturile la cobrele diesel( non )euro inainte de Apocalipsa( cum spunea si Pneu ): 2ood= 2oo euro, 240d= 240 euro si 300d= 300euro( deoarece are motorul cel mai mare si mai greu ) fierul e mult. Probabil se va adauga un coeficent de varsta care sa va inmulri cu suma initiala, care la randul ei va fi impartita la un coeficient obtinut din inmultirea nr de km efectivi( deci nu reali )efectuati de masina, de-a lungul vietii, totul supra varsta masinii.
                        Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                        Comment


                        • Eu as spune 200D- 300€, 240D-200€, 300D -100€. Avand in vedere diferentele de impozit substantiale aplicate respectivele modele.

                          Comment


                          • Originally posted by pneu View Post
                            Suntem in europa insa numai cu numele....
                            .
                            .
                            .
                            Intr-adevar, suntem in Europa doar poate ca sunt 2 Europe ca si 2 Romanii( una a noastra si una a lor ). E simplu, ca in povestea cu americanii dupa razboi. Bunicii si strabunicii nostrii, ii asteptau pe americani. Au venit si ei, dar sunt altii sunt nepotii si stranepotii americanilor asteptati de bunicii si strabunicii nostrii. Asa o fi si cu Europa...
                            Last edited by florineasca; 04-12-2008, 20:12 PM.
                            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                            Comment


                            • Acum am auzit o statistica la Ca$hcaval Channel conform careia 54% din parcul auto din Romania e nonEuro, 11% Euro2. De Euro1 n-au zis nimic. Ma gandesc ca diferenta e euro3 si euro 4.

                              Comment


                              • Bun Bun...
                                .
                                Suntem nashpa noi....ne adunam numa batutzi...si nici asa!
                                W110-2.0 D 1966
                                W115-2.0 D 1971
                                W123-2.4 D 1982

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF