Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mor Mercedesurile vechi ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Daca tot ne ingrosam randurile si daca tot o sa avem un statut juridic, poate si glasul nostru va fi auzit, mai ales ca vin alegerile, deci vin si promisiuni cu duiumul. Sa nu uitam nici de autobasculantele, nici de autobuzele, nici de masinile noastre autohtone care ne afuma de 50 de ani. De astea chiar nu se ocupa nimeni ?
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

    Comment


    • #32
      O sa se ocupe ma gandesc io ca ar fi si cazul, o sa se okupe si de ei si de noi!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #33
        Odata cu Mercedesurile vechi, moare o parte din noi si o parte din amintirile noastre.
        Prostia si Hotia au cucerit Romania.

        Comment


        • #34
          Mor si io dama-n....
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #35
            ma duc la dezmebrari, dau 1000 de euroi si imi iau un motor de ochios sau de C si sutia de viteze daca nu se potriveste a mea, catalizatoare si ce o mai fi si scap cu 1500 de euro si omologate si ma voi plimba tot cu 190-ul din 87 pe strazi. sau ma voi duce de buna voie la rar sa-mi puna masina pe aparate sa vada ei cat polueaza masina mea, ca nu scoate gram de fum de nici o culoare si mai merg si pe gpl si sa-mi dea la hartie la mana ca masina mea polueaza mai mult decat o rabla euro 1 sau euro 2 si ii scuip in ochi

            Comment


            • #36
              Daca ue ne va obliga sa scoatem masinile mai vechi de x ani ar insemna sa dispara masinile mai vechi de x ani din absolut toate tarile ue. Ar fi o aberatie pt ca daca noi am fi in stare sa ne aruncam istoria la gunoi nu cred ca alte tari ue ar accepta la fel de usor.
              Eu inca cred ca e o noua legenda urbana la fel cu legenda vehiculata dupa aderarea la ue cum ca masinile care au rotile in 3 prezoane n-au voie sa iasa din tara.
              Oricum daca lucrurile nu-si vor schimba directia prin 2011 litrul de benzina la fi cel putin 10 roni si oricum si putini vor mai fi dispusi sa mai mearga cu masini gurmande.
              Dar daca zvonul se va transforma in realitate inseamna ca trebuie sa ne facem cat mai repede buletine pe Republica Moldova, Ucraina, Rusia, Cecenia etc...
              Stop accidentelor!
              Viata are prioritate!

              Comment


              • #37
                Originally posted by MIR View Post
                Gata! Emigrez!

                Cum dracu' pot unii sa se bucure prin State si CA de masini non-euro cu multi-muti cmc atat cat le pofteste inima si ii tine buzunarul sa plateasca zeama (care, apropo, e mai ieftina ca aici) si noi trebuie sa ne mancam de sub unghii ca sa scoatem pe drum un amarat de 2000 cmc 4 in linie?!
                Nu numai ca se bucura de ele dar in Canada de ex, din cate am auzit, nici macar nu se plateste impozit la ele. Sunt considerate un bun la fel de necesar ca telefonul, frigiderul, televizorul, masina de tuns iarba etc.
                Last edited by florineasca; 04-02-2008, 22:31 PM.

                Comment


                • #38
                  Sa fim seriosi, w 123 meu polueaza mult, e puturos pateaza asfaltu' de tot felul de fluide, masinile sunt depasite fizic si moral. Probabil ca o s-o pun in garaj pe butuci de lemn si o s-o admir cand am timp de pierdut (tot o sa am vreo troaca prin curte). Asta e realitatea... Trebuie sa evoluam, majoritatea impune, iar ceea ce a fost o data o sa tine de un jurnal intim al amintirilor posesorilor de mertzane obosite. Azi am vazut "frantuzoiaca" aia de 400 de euro la taiat cu flexu'. E donatoare la coupe-ul ala verde praz de pe forum. Zicea si baiatu' ala de o taia ca e pacat de ea, nu a vazut asa cobra sanatoasa, mi se rupea inima.....
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by paunionutz View Post
                    sau ma voi duce de buna voie la rar sa-mi puna masina pe aparate sa vada ei cat polueaza masina mea, ca nu scoate gram de fum de nici o culoare si mai merg si pe gpl si sa-mi dea la hartie la mana ca masina mea polueaza mai mult decat o rabla euro 1 sau euro 2 si ii scuip in ochi
                    Chestia e ca emisiile de CO2 nu sunt vizibile, nu le vezi cu ochiul liber dar le simti, le tragi in plamani si de aici in sange, creier etc. Fum inseamna ardere incompleta, particule samd.

                    Elementele cele mai nocive sunt noxele (NOx) si CO2 (care distruge stratul de ozon...si de aici incalzirea globala si toate celea care le simtim pe pielea noastra si in viata de zi cu zi din ultimii 20-30 de ani).

                    Scuze de offtopic.
                    Last edited by Diesel; 04-02-2008, 23:32 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Diesel View Post
                      Chestia e ca emisiile de CO2 nu sunt vizibile, nu le vezi cu ochiul liber dar le simti, le tragi in plamani si de aici in sange, creier etc. Fum inseamna ardere incompleta, particule samd.

                      Elementele cele mai nocive sunt noxele (NOx) si CO2 (care distruge stratul de ozon...si de aici incalzirea globala si toate celea care le simtim pe pielea noastra si in viata de zi cu zi din ultimii 20-30 de ani).

                      Scuze de offtopic.
                      Tot offtopic : Pai atunci hai sa ne legam si de ce-i care au taiat si inca taie padurile, de nu mai are cine sa produca oxigen, nu?

                      In alta ordine de idei (m)UE, ne-a obligat si sa scoatem taxa de prima inmatriculare, ca e ilegala, si (m)ui-stii, nostrii au scos-o?Nu, i-a schimbat denumirea in taxa de mediu. Asa ca romanu din parlament face ce-i bine pentru jebu(a se citi buzunar) lui, fara sa-i pese de restu.
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Diesel View Post
                        Chestia e ca emisiile de CO2 nu sunt vizibile, nu le vezi cu ochiul liber dar le simti, le tragi in plamani si de aici in sange, creier etc. Fum inseamna ardere incompleta, particule samd.

                        Elementele cele mai nocive sunt noxele (NOx) si CO2 (care distruge stratul de ozon...si de aici incalzirea globala si toate celea care le simtim pe pielea noastra si in viata de zi cu zi din ultimii 20-30 de ani).

                        Scuze de offtopic.
                        Hai sa fim seriosi. Incalzire globala. S-a vrut sa se sjunga aici. Atunci ce sa mai zicem de fabrici si uzine de lumina pline, care nu au nici acum filtrele corespunzatoare. Au venit din vest deoarece legea a mult mai permisiva. Daca le spui ceva ameninta ca inchid portile si raman cateva mii de someri( santaj ) si ca merg mai catre est. Exemplu, locuiesc langa minunata fabrica de gume si legume Continental. Cand bate vantul dintr-o anumita directie si la o anumita ora n-ati vrea sa fiti prin preajma. Miros de cauciuc ars frate, ca pe vremuri cand aruncam cate-un pneu pe foc( scuze ), nu ma refer la colegul nostru. S-au cand sau incendiat sondele in Irak asta de ce tine? Nu are legatura cu incalzirea ?
                        Avioanele care zburda vesel pe cer, experientele nucleare si exemplele ar putea continua. Si atunci ne luam de cate o masina veche care bese... si tuseste. Sa fim seriosi.
                        Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                        Comment


                        • #42
                          Evident...exista si o multime de alte surse de poluare care de care de mai mare anvergura cum bine le-ai precizat. Fiecare sursa isi aduce propriul aport la distrugerea mediului. Acuma procesul de distrugere e inceput demult, e imposibil sa fie oprit, ce se incearca sa se faca este incetinirea lui... Cum se alege sa se realizeze aceasta incetinire ...ramane un subiect discutabil si fierbinte totodata.

                          Well...din ciclul " Cititi si va cruciti "...se pare ca Europa isi schimba radical atitudinea vis-a-vis de masinile vechi...

                          3 aprilie 2008




                          Posesorii de masini non-Euro ar putea fi siliti sa renunte la ele pina la sfirsitul anului 2011, potrivit unei reglementari europene aflate inca in stadiu de proiect. Oamenii nu vor primi nimic in schimb.



                          Daciile mai vechi de 1998 vor trebui casate.Mai mult de jumatate dintre soferii din Romania vor trebui sa renunte la masinile pe care le conduc acum, in mai putin de patru ani, potrivit unei propuneri de directiva care se discuta acum la nivelul Comisiei Europene. Conform acesteia, si Romania va trebui sa scoata de pe drumurile publice toate masinile poluante, adica cele care au motoare non-Euro. Data-limita pina la care nu va mai trebui sa circule nici o masina non-Euro este 1 ianuarie 2012, iar cheltuielile pentru casarea acestor masini vor fi platite de stat.

                          „La nivelul Uniunii Europene se discuta tot mai intens asupra unei directive de scoatere incepind cu anul 2011 a autoturismelor non-Euro. Publicitate

                          In aceste conditii, Romania va asigura de la bugetul de stat toate costurile de casare si dezmembrare a autoturismelor non-Euro“, se mentioneaza in nota de fundamentare a actului normativ emis de Guvern pentru ultima varianta a taxei auto.

                          Ministrul Mediului, Attila Korodi, spune ca masura va privi mai mult de jumatate dintre posesorii de autoturisme. „Cred ca, daca va fi adoptata aceasta directiva, Romania va avea probleme. 60% din parcul auto al Romaniei este non-Euro, ceea ce inseamna ca ele trebuie retrase de pe piata“, a explicat Korodi.

                          Potrivit oficialilor de la Registrul Auto Roman, in Romania sint inmatriculate in prezent 4,9 milioane de automobile, ceea ce inseamna ca peste 2,9 milioane de masini sint non-Euro si vor trebui scoase din circulatie. Masura ii va privi in special pe toti cei care poseda Dacii fabricate inainte de 1998. De asemenea, cum standardul de poluare Euro 1 a devenit obligatoriu in Europa in 1993, trebuie sa renunte la masini mare parte dintre cei care au automobile fabricate in strainatate inainte de aceasta data.

                          Statul nu va plati nimic oamenilor care vor trebui sa renunte la masini. „Nu se va acorda nici o despagubire. Omul este in cunostinta de cauza si avertizat din timp ca masina nu mai respecta normele de mediu“, ne-au declarat surse din Ministerul Finantelor. Potrivit acestora, ar putea fi acordat doar un stimulent pentru a-i determina pe oameni sa duca masinile la centrele de reciclare, scutind astfel autoritatile de cheltuielile de ridicare a lor de pe strada.

                          Singura solutie pentru o parte dintre cei aproape trei milioane de soferi de a obtine ceva este programul de innoire a parcului auto, insa doar pentru o parte dintre cei care au bani de o masina noua. Programul presupune acordarea unei sume de 4.000 de lei oricarui posesor al unei masini mai vechi de 12 ani care isi da automobilul la casat. Insa i se acorda banii doar daca vor fi folositi ca avans pentru cumpararea unei masini noi.

                          „Anul trecut au fost casate 16.500 de masini, iar anul acesta vrem sa casam 30.000 de unitati. Daca vom avea fonduri mai multe vom extinde acest program pentru a reduce numarul masinilor de acest gen de pe piata“, a explicat ministrul Mediului.

                          Precedente in Europa

                          Incepind cu 1 ianuarie, anul acesta, masinile care nu indeplinesc standardul Euro 2 sint interzise in Berlin. In plus, masinile care au voie sa circule prin oras trebuie sa poarte o eticheta de control pe care scrie clasa de emisii: rosu pentru Euro 2, galben pentru Euro 3 si verde pentru Euro 4. Lipsa etichetei atrage o amenda de 40 de euro si un punct pe carnet. Din 2010, in Berlin
                          vor circula exclusiv masini cu standard Euro 4 si mai mare.

                          Aceleasi reguli se mai aplica in Germania in Köln si Hanovra. Milano a introdus la inceputul anului o taxa zilnica de acces in oras de 5 euro pentru masinile non-Euro si de 2 euro pentru Euro 1 si Euro 2. Euro 3 si 4 circula fara taxa. In Roma s-au interzis pina si scuterele non-Euro.
                          Last edited by doktor4carz; 04-04-2008, 10:06 AM.

                          Comment


                          • #43
                            vine apocalipsa fratilor

                            Comment


                            • #44
                              Ca o paranteza...

                              Stau si ma gandesc...La ce folos ofera Mercedes garantie contra coroziunii 30 de ani pt un Mercedes din 2008 daca in maxim 15-20 de ani nu vei mai fi lasat sa circuli cu el pe motiv ca poluezi prea mult...sau poate in 15 ani nici nu o sa mai gasesti combustibil ca nu vor mai fi rezerve de petrol.

                              Oricum, ceea ce vor astia in Comisia Europeana mi se pare un atac la Drepturile Omului, mai exact calcarea in picioare a atributelor dreptului de proprietate: folosinta si dispozitia.

                              Comment


                              • #45
                                Pana la urma, am intrat si noi in marea familie a societatii de consum. Bunurile trebuie consumate, nu trebuie sa reziste in timp prea mult. Trebuie sa faca loc la alte bunuri.
                                Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF