Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Montare discuri ventilate si perforate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare discuri ventilate si perforate

    Va salut stimati colegi!
    Ma sacaie de ceva vreme ideea de a monta discuri perforate fata.Stiu ca asta presupune uzura mai prematura a placutelor de frana insa ma interesa daca imbunatateste putin franarea si prin faptul ca discul se mentine mai rece.
    Poate sa imi dea cineva vreun cod de produs compatibil sau a mai facut cineva asta?!?La italieni am gasit pe cineva care zice ca a facut cu etrierele standard si discuri ate.Atasez poza.
    Masina in cauza w211 e200 kompressor an 2003.
    Attached Files
    Last edited by broscutza2001; 03-25-2017, 19:59 PM.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

  • #2
    Discul din poza se numeste Ate Power Disc si merge cel mai bine in combinatie cu placute Ate Ceramic . O imbunatatire de 10-20% care se simte doar daca fortezi ceva mai mult masina , dar nu te astepta la minuni . Upgrade major la frane inseamna diametru mai mare la disc si etrier cu ceva Ferodo DS .
    Honda.

    Comment


    • #3
      Powerdisc e cel cu model care seamana cu traiectoria unor electroni in jurul nucleului, in cazul acesta reprezrntat de butuc.

      Discurile perforate sunt predispuse fisurarii, dar arata cool.
      Un powerdisc cu santuri ar trebui sa faca aceeasi treaba. Evacueaza gazele si jegul prin santuri.

      ATE nu recomanda power disc+ ceramic pentru rezultate optime.
      Brakes must of course ensure vehicle safety, that’s their main job... but ATE brakes can do more than that.

      ASta sta scris la ei pe site, ei recomanda ceramicele pentru silentiozitate, uzura redusa in detrimentul performantelor.
      Eu ceramice am si pot sa spun ca pot trage 2 frane tzapene la viteza in care sa imi fluiere rotile.
      Deci pentru orice om normal sunt ok.

      Un grafic de aderenta vs temperatura nu am gasit niciunde, dar in opinia mea niste discuri mari si placute agresive ar face treaba buna la oprire decat niste discuri gaurite, DAR, oare chiar ai nevoie de asa ceva?

      Mai bine niste ceramice sa nu iti fie jantele pline de praf de frana si gata.
      Last edited by Sharky; 03-26-2017, 00:06 AM.

      Comment


      • #4
        Eu am din fabrica echiparea cu discurile pe fata perforate si ventilate cu etrieri cu 2 pistonase fiecare Brembo, inclusiv pe spate etrierii au 2 pistonase. Ce pot spune este ca franarea este mult imbunatatita ( diferita fata de orice alte masini cu etrieri clasici). Discurile nu se fisureaza cum a spus Sharky, chiar tin destul de mult. Acestea sunt de 330 mm in diametru. Referitor la placute pe fata am avut originale Mercedes ( fabricate de Pagid) faceau praf de placute pe jante moderat, Ferodo Premier care sunt niste placute foarte bune si care faceau putin praf, Brembo care faceau foarte mult praf si acum testez Textar cu care insa nu am mers prea mult ca sa pot spune ceva despre ele.
        @broscutza2001
        Mare grija, daca montezi discurile de 330 mm cu etrierii aceia de care mi-ai spus, nu se mai potrivesc toate jantele fiindca pot lovi in discul de frana sau etrier. Jantele care merg sunt jantele care au minim 17" si pe urma trebuie sa faci proba daca au loc spitele pe langa etrier.
        @Kay
        Placutele ceramice pentru acest model nu sunt placute de performanta sunt placute silentioase care nu produc mult praf pe jante si care sunt inferioare placutelor de frana sport.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Una e sa crape efectiv, alta e sa fie predispuse.
          Te rog nu imi atribui vorbe care nu le-am scris.
          DAca tin, cu atat mai bine, de crapa, le schimbi.
          Eu ma indoiesc ca inafara de aspect aduc ceva real in plus, pt omul normal, fata de cel cu santuri sau de unul normal, de aceeasi dimensiune.

          Dar deja intram in subiectivisme si e relativa treaba.

          Comment


          • #6
            Ceea ce vreau eu sa fac e sa pun discuri perforate si placute mai bune insa fara a pune etrierii AMG care mai complica si ei ecuatia.Si daca e doar o imbunatatire de 10% la franare pentru mine e suficient.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Cat timp maresti raza e clar ca forta de franare va creste.
              Ce implica asta, nu stiu sa iti zic daca va da peste cap programarea SBC-ului, dar in mod sigur va modifica balansul inter fortele de franare fata-spate.

              Totusi, aici nu e farmacie sa reglam la miligram, deci cred ca va fi totul ok.
              Nu stiu cum vor incape discurile in suportul de etrier
              In final pune ce iti place tie la ochi si ca feeling, ca in final frana tot bine o sa prinda.
              Nu cred ca cele actuale te dezamagesc.

              Comment


              • #9
                Ia tot ATE metalice, ma gandesc ca alea ar fi spre sport, din ceea ce recomanda producatorul.

                Eu am testat in weekend o franare de urgenta, la 150 la ora mi-au fluierat rotile, cu discurile standard, placute ceramice(ATE le catalogheaza ca fiind mai slabe) si gume michelin primacy 3 (care cica ar fi de top, la franare).
                Daca eu in configuratia mea "slaba" am reusit asta, banuiesc ca orice alegi tot bine iese.

                Comment


                • #10
                  La gume stau pe 245/45/ZR17 XL model sport.Nu am zis ca ma nemultumeste franarea de fabrica dar daca pot sa am un plus fie el si de 5% la franare de ce nu?Pachetul de etriere si discuri AMG costa 1000 de euro sh asa ca il scot din ecuatie si din cauza ca ar mai fi de facut ceva setari in SBC...Si totusi cu 1000 de euro fac si pe spate franele noi si mai raman si pentru altele...
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #11
                    Alt aspect, placutele ceramice teoretic lasa mai putin praf.
                    Asta se vede de cand pui mana pe ele.
                    Ma refer aici la ATE ceramic vs ATE normal care l-am montat pe F Focus.

                    Mie jantele mi-s aproape curate, praf de frane se pune pe ele, dar fara negreala dinaia nasoala. E un praf mai deschis la culoare.
                    Cat despre performante, nu pot sa iti spun ceva concret. Ei spun ca-s mai slabe, eu nu am stand sa pot masura si sincer, nu ma intereseaza asigura cu mult strictul necesar mie.

                    Comment


                    • #12
                      Acum folosesc Ate normale nu ceramice si lasa praf negru la greu pe jante...
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #13
                        @broscutza2001 : de ce nu mergi pe discuri originale , ATE astea de se gasesc pe la noi sunt cred cele mai falsificate produse , am experiente neplacute la Golf cu ele .
                        Am schimbat 3 randuri de discuri ATE pe garantie la 3000 km si o pereche de TRW la "oferte " dupa care m-am dus frumusel la reprezentanta si am luat originale .

                        Daca vrei ceva mai bun , mergi pe ceramic , dar alea adevarate de costa cateva sute bune de euro nu "pseudo ceramice " marketing pe la magazinele de piese .

                        Original. vreo 700-800 ron , cam atat am dat eu la w204 , acum la w211 o fi + / - pe acolo

                        Ps : la w212 am discuri perforate , placute sport cica , originale MB , lasa praf la greu dar nu scartaie , fluiera sau altceva
                        Last edited by b97dmt; 04-18-2017, 16:16 PM.

                        Comment


                        • #14
                          Nu e problema de a pune OEM voiam perforate si din cauza aspectului tinand cont ca urmeaza sa pun pachetul AMG exterior ( bara fata, praguri , bara spate plus evacuarea dubla pe care o am deja cumparata).
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #15
                            Atunci mergi pe discuri perforate oem , ca eu asa am ,pachet amg exterior care vine cu discuri perforate , placute , etrieri inscriptionati .Acum nu stiu cum vine la w211 ...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF