Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ML320 W164 smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ML320 W164 smuceste la rece

    Buna seara! Proaspat posesor de W164, ML320, 7G intampin “foarte discutata” problema a smucitului la rece. Se simte destul de tare pe downshift 2-1. In rest cutia se comporta oarecum normal; se simte la prima pornire cand schimb intre P-R-D-N, dar nu soc. Dupa ce se incalzeste motorul, in secventa P-R-D-N schimbul se face fara a sesiza, insa ramane smucitura in 2-1.
    Ulei + filtru schimbat la cutie (in urma cu 100km), fara a se gasi pilitura sau etc, in reprezentanta, verificat bloc hidraulic si inlocuit valva hidraulica, nicio eroare pe STAR.
    Ciudat este ca, in momentul in care schimb manual din 2-1, cand viteza e undeva pentru treapta 2, intra in frana de motor fara a smuci. Daca franez brusc, fara as apuce ea sa-si faca trecerea lina la oprire 2-1, nu se simte din nou niciun soc.
    Ma poate indruma careva catre o rezolvare cumva profesionista? Cei de la MB Galati mi-au lasat impresia ca sunt foarte straini de aceasta problema. Multumesc!

    P.S. Caut de cateva zile bune prin forum dar nu am gasit o rezolvare clara a acestei probleme.

  • #2
    Salut, daca s-a inlocuit valva si a fost schimbat uleiul cu filtrul, este posibila sa ai uzata o piesa in cutie nu imi amintesc exact cum se numeste.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Dupa schimbul de ulei s-a facut si adaptare la cutie?S-a facut si adaptarea vitezelor una cate una?
      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

      Comment


      • #4
        Luni vreau sa fac adaptarea pe upshift si downshift intrucat am acces la Star. Nu s-a facut pana acum.

        Comment


        • #5
          La 7g, fiecare electrovalva este măsurată si calibrata in fabrica, astfel înlocuirea sau permutarea trebuie evitate.

          De multe ori, mai ales la modele vechi de 7g, un update de software cutie+motor întârzie până după oprire schimbarea treptei 1.

          Deasemenea orice defect/tuning la motor influențează cele reclamate de tine.

          E deja cunoscut faptul că absolut toate filtrele pt 7g aftermarket sunt neconforme.

          O adaptare a stilului de condus, e de preferat in locul Star-ului...,7g se bazeaza pe așa numita tehnologie "predictive" care de multe intra în conflict cu "gadilarea" pedalei de accelerație.

          Cutia este guvernată de motor, ai observat probabil, că dacă ai volanul virat sau daca mașină e inclinata, zdruncinată, bla, bla, cutia oferă viteza superioara in loc de inferioară așa cum ti s-ar fi părut normal...in secunda respectivă...
          Last edited by cl600; 11-26-2017, 12:12 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Perfecta dreptate cu intarzierea treptei 1 pana dupa oprire. De altfel, la o masina manuala, nu as introduce in treapta 1 in momentul in care imi baga ea; pt ca la 10-15km/h la 90% din manuale “agata”, in momentul respectiv.
            Update soft, mi-a transmis SFTex Galati ca nu este disponibil pt ea...dar nu a fost destul de convingator, poate nici nu s-a verificat...
            Am incercat adaptarea stilului de condus si cel mai eficient sa zic mod, este unul cumva sportiv, accelerare ferma, franare destul de brusca la oprire. In majoritatea cazurilor cand conduc astfel, nu mai face; nu mai apuca sa-si faca trecerea...insa sotia e insarcinata, inca ~ 1 luna pana la nastere si chiar nu pot conduce astfel...
            CL600 ma puteti ajuta cu un update soft sau vreo modificare a softului, etc?
            Multumesc pentru raspunsuri.

            Comment


            • #7
              CL600, despre “An incorrectly installed retaining ring for return spring B1 or B3.” ce parere aveti? Posibil asta sa fie de fapt cauza? Merita facuta interventia sau, in momentul agravarii, inlocuita cutia cu una SH?
              Multumesc!

              Comment


              • #8
                Originally posted by sterianbratu View Post
                CL600, despre “An incorrectly installed retaining ring for return spring B1 or B3.” ce parere aveti? Posibil asta sa fie de fapt cauza? Merita facuta interventia sau, in momentul agravarii, inlocuita cutia cu una SH?
                Multumesc!
                Daca după adaptare, valorile ajung spre -20, atunci poate merita schimbat B1

                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru sfat. Dupa adaptare revin cu informatii suplimentare. Dvs faceti aceasta interventie? In Galati nu gasesc pe careva care sa stie cu ce se mananca... din pacate.
                  Last edited by Florin_WES; 11-27-2017, 19:07 PM. Reason: Nu mai da quote unui post imediat anterior.

                  Comment


                  • #10

                    Am revenit cu cateva detalii despre adaptare. Masina tot smuceste la rece. Insa dupa adaptare pare sa raspunda cumva mai repede.
                    CL600 o parere?
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      La downshift 2-1 timpul de umplere al sistemului de franare B3 = -20, indiferent de temperatura de operare.

                      Comment


                      • #12
                        In cazul asta, trebuie sa demontezi cutia...
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua.ma ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi?am aceeasi problema la rece.smuceste cutia.a fost schimbat convertizorul(rectificat)Si uleiul si s ã facut si update .

                          Comment


                          • #14
                            Revin dupa ceva modificari: am inlocuit cutia de viteze (doar partea mecanica + convertizor) fara bloc valve si tcm si pentru cateva zile, s-a comportat ok insa tot cu un aproape insesizabil soc in 2-1. Insa, a inceput usor, sa revina la exact aceleasi simptome ca la vechea cutie! Insa exact la fel. Posibil sa fie problema din blocul hidraulic? Sau din TCM?
                            CL600 ceva sfaturi? Cutia e luata dupa un R, la care functiona fara probleme. Si am ales sa schimb doar partea mecanica intrucat nu am gasit pe careva sa-mi codeze scn; am acces la star C5 insa e clona si nu stiu cum functioneaza cu contul etc...
                            In situatia de fara, are momente cand schimba perfect, are momente in care da sut din 2-1, cand aluneca intre 2-3 cu un mic soc, si uneori in treapta 7 se aude ca un huruit care “pulseaza”... nicio eroare pe cutie...
                            Si din 2-3 daca ii dau talpa tare parca miorlaie, se aude un sunet ciudat...parca ar da sa scartaie ceva... posibil sa raman in drum?

                            Comment


                            • #15
                              Stiti pe cineva care repara/reconditioneaza cutii in Galati? Multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF