Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ML 270 CDI din 2004,pierde ulei din cutia de viteze.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ML 270 CDI din 2004,pierde ulei din cutia de viteze.

    Buna ziua.Sunt proaspat posesor de ML.L-am luat cu o mai multe problemute,pe care partial le-am remediat,dar cea mai complicata se pare ca este pierderea de ulei din cutia de viteze tiptronic.Intr-o seara ,efectiv a ramas blocata in pozitia P.Stiind ca pierdut ceva ulei din cutie,am complectat un litru de ulei original Mercedes(aveam pregatit uleiul si filtrul ptr schimb,si eram programat dimineata)in speranta ca se va debloca,dar nimic...De la reprezentanta mi-au spus ca doar pe platforma se poate misca masina si...balarii.Mecanicul care ma programase la schimbul de ulei in cutie si care se ocupa in principal cu cutiile automate,mi-a dat pontul cu pixul bagat in gaura de langa maneta si asa am reusit sa bag in D si in R ,dar cu viteza de avarie.M-am deplasat asa in viteza mica si fara sa depasesc 2000-2500 de turatii la un tester in speranta ca se va remedia problema,dar nimic.Dimineata am schimbat uleiul si filtrul,si in avarie fiind m-am deplasat la reprezentanta.Acolo dupa insistente si ploconeli (ptr ca nu aveam programare)mi-au bagat masina in service si dupa vreo doua ore...verdictul.Pierderea de ulei este de la mufa(ceea ce constatase si mecanicul care facuse schimbul)si ca aceasta trebuie schimbata impreuba cu o placa electronica,ce se afla in cutie.partea mai dureroasa ar fi ca trebuie schimbat si ESP-ul care nu mai comunica si de aceea este cutia blocata.1400 euro ESP-ul ,vreo 100 euro manopera ,cu ce mai era mufa si placa electronica..aproape 2000 euro.Suma fiind destul de mare si ptr ca era vineri am zis ca ma voi gandi pana luni si mi-au propus sa las masina acolo.Am plecat si dupa o discutie cu un mecanic hotarasc sa duc masina la el,acesta spunand ca situatia nu poate sa fie asa de grava.Ajung sa iau masina de la reprezentanta chiar la sfarsitul programului,rugandu-i sa astepte 5-10 min.Am platit manopera ptr constatare,250 ron,ma sui in masina si ...surpriza.Intra in viteza fara nici o problema si ESP-ul transmitea ok,nici un martor aprins in bord.Au spus ca asa ceva nu li s-a mai intamplat si cu asta...de o saptamana si ceva nu mai am probleme.Parerea mea este ca au vrut sa ma tepuiasca...
    In legatura cu mufa,mecanicul care mi-a schimbat uleiul ,a desfacut din nou capacul de la baie,a dat drumul la ulei sa poata scoate mufa(desi spunea ca aceasta se schimba din exterior),si pentru ca mufa cumparata de mine nu era cea potrivita, a pus niste silicon ,ceva special ,in jurul garniturilor de la mufa si mi-a garantat ca nu va mai curge.Cu toate astea am constatat ca tot mai am ulei pe capac,si maine merg din nou sa vada care-i problema.
    Am considerat necesar sa impartasesc patania mea,si as accepta eventuale sfaturi.Multumesc si scuze daca am plictisit pe cineva cu povestea mea.

  • #2
    m-am prezentat cu mufa noua,pe care mi-a montat-o si .....ce credeti?
    tot curgea.dupa ce am facut 30km pana la un tester,mi se da verdictul,si anume,un pin indoit.acesta se indoise sub mufa,iar la indreptare s-a rupt...alta placa ,alta mufa si asa sper ca s-a rezolvat.

    Comment


    • #3
      Deci ti-ai rezolvat problema cu mufa noua ? Sunt interesat pentru ca si eu cred ca am aceeasi problema , tot pe la mufa scurgere .

      Comment


      • #4
        Buna ziua, vad aceiasi problema si la mine ,scurgere pe la mufa,nu am informatii despre istoricul reparatiilor deoarece fostul proprietar se afla in USA,vad mult silicon negru in jurul mufei si chiar se misca usor daca pui mana pe ea...........Avem un specialist ce a lucrat 10 ani in Italia la cutii automate si se afla in zona Suceava,cred ca ma programez cu o vizita la el. Uleiul scurs vad ca arata binisor si nu miroase a ars ,probabil a fost schimbat, dar "'mantuiala" ramasa la mufa ma face sa caut acel mecanic ce a rezolvat cu silicon problema si sa-i zic ceva din gura de dulce.

        Comment


        • #5
          Am rezolvat problema cu piese noi si garantie pentru placa electronica 1 an laca electronica + mufa +garnitura la baie+schimb ulei + filtru + conducta de umplere cu ulei(fiind rupta ,necesita schimbata) ,cost total cu manopera inclusa= 375 euro.
          Recomand cu incredere celor in nevoie service-ul din zona mea ,adica de langa Suceava(Mitocul Dragomirnei),aflat pe strada Saraturii. Aveam mufa chinuita rau cu silicon si pasta,nu se putea schimba decat cu distrugerea placii,gharnitura baii de ulei era prajita,arata foarte casanta si uleiul in ultimul hal,ma mir ca functiona cutia...........Acum sunt multumit , se cunoaste diferenta la plecarea de pe loc,mai am ceva defectiuni ce urmeaza sa remediez apoi plecam in vacanta .

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF