Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz M Klasse > Sfaturi la achizitie - M Klasse

ML 230 si/sau ML 270

Sfaturi la achizitie - M Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-26-2011, 00:06 AM   #1
enescu
Senior Member
 
enescu's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Brebu
Motorizare : 2874cmc
Age: 31
Posts: 240
:
[Senior Member]
Post ML 230 si/sau ML 270

Salut toti impatimitii de Mercedes. Am deschis acest thread in speranta ca un proprietar de ML isi va face mila de mine si imi va spune cate ceva despre ML. Sincer pana acuma in ograda am avut W124 200TD si W210 E290 Kombi. M-am hotarat sa strang bani si sa ma orientez spre W163. Momentan ma orientez doar la masini mai vechi de 2000, maxim 1999. As dori sa stiu cat este de scump de intretinut un W163 si cat de fiabile sunt motoarele de 2300/2700cmc. Tot o data m-ari interesa si impozitul cat este pentru fiecare.
As dori ceva cu cutie manuala si inca nu am aflat cum are suspensia hidraulica sau ...

Cu respect, astept sugestiile dumneavoastra.
enescu is offline   Reply With Quote
Old 07-28-2011, 21:26 PM   #2
benzforever
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: pitesti
Motorizare : 3.0
Age: 30
Posts: 127
:
[Senior Member]
Default

Salut,eu ti-as putea spune parerea mea il legatura cu ML 270 cdi.Acum am unul cu cutie automata model 2004 iar inainte am avut modelul 2000 pre-facelift cu cutie manuala in 6tr pe care din nefericire l-am distrus intr-un accident.Referitor la impozit este destul de mare in jur de 2000 de ron,cutie manuala e cea mai buna pe ML 270, reduce si consumul cu 1,5 -2L/100km (acesta cu cutie automata pana 11-13 is oras iar celalalt cu cutie manuala nu sarea de 10,5 in oras) si iarna te ajuta ca poti sa-i dai frana de motor.Un avantaj ar fi la modelul mai vechi pre-facelift ca are electronica mai putina,mai putini senzori etc,un dezavantaj ar fi la acelasi model pre-facelift ca are franele cam slabute,etrierii sunt diferiti fata de modelul cu facelift,acum depinde si de noroc poate gasesti unul din 99-2000 cu cutie manuala care sa aiba turbina in stare buna nu sa fumege cum era la ala al meu si sa nu fie omorat la mecanica ca acolo intra bani multi,succes la cautare!)
benzforever is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2011, 22:06 PM   #3
WSS
Junior Member
 
Join Date: Mar 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : -
Posts: 4
:
[Junior Member]
Unhappy

Salut si eu ma gandesc sa achizitionez un ml 270 cdi pre-facelift an 2000.
Am mers doar cu modelul cu facelift acum vreo 3-4 ani de cateva ori si mi-a placut mult.
Benzforever te rog daca vrei sa ne spui mai multe informatii despre consum, cat consuma la drum lung si in ce conditiide mers, eu am auzit de un 15l/100km ?!?!
Ce probleme ai avut tu cu modelul tau din cate am citit spunei ca este scumpa partea mecanica daca ai putea detalia asi foarte recunoscator.
Si daca stie cineva pe la ce pret ajunge o turbina nou/sh?
Multumesc.
WSS is offline   Reply With Quote
Old 03-13-2018, 20:58 PM   #4
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,113
:
[V.I.P]
Default

Ca sa nu mai deschid un thread cu acelasi titlu si aceeasi tema, am sa postez aici.

De ceva vreme sunt in cautarea unui W163. Din motive obiective (evident impozitul din RO) pot sa ma gandesc la cele doua modele: 230 si 270 (benzina/diesel).

Am auzit ca 230-ul benzina nu a fost un model prea reusit (desi inca nu m-am intalnit cu nimeni care sa aiba personal acest model). 270-ul diesel e destul de intalnit si unii zic ca e o masina extrem de reusita altii se plang de probleme (mai ales la cutia automata).

Ce ma puteti sfatui? Masina o sa provina din Italia (exclus probleme cu rugina)...

Ma gandesc ca o sa ma sfatuiti sa aleg 270-ul... Cutia... Manuala? Automata? FL sau NFL? Plusuri si minusuri... Costuri de intretinere (rulaj cam 15 mii pe an).

Vreau aceasta masina mai ales pentru "iesirile" mele de pe drumurile principale, dar nu ca un OFF-ROADER veritabil (nu voi face modificari fata de standard).

Last edited by dan500se; 03-13-2018 at 21:02 PM.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2018, 23:38 PM   #5
emanoeladrian
Senior Member
 
emanoeladrian's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Ilfov
Motorizare : 2700
Age: 53
Posts: 340
:
[Senior Member]
Default

Salut,

Masina din semnatura am cautat-o 1 luna in Germania si am vazut peste 30 de oferte pe tot cuprinsul Germaniei, am avut pretentia sa fie prima mana, km putini si masina de garaj.
Acum revenind la intrebarile tale eu asa te sfatuiesc:
1. Cutie automata si obligatoriu o spalare interna si un schimb de ulei in totalitate (vre-o 9 litri parca).Foloseste ulei Mercedes si ca un sfat cumpara-l de la reprezentanta sau din afara RO.Valabil pentru toate lichidele masinii.
Cutia montata pana in anul 2005 este renumita pentru fiabilitate.
2.270CDI un motor pe viata daca ai grija de el cu schimburi de consumabile la timp (nu depasi niciodata 10.000km cu ulei sintetic. Eu folosesc 5W40)
3. Consumul pe autostrazile unde o folosesc eu, mers 120-130 km/h nu depaseste 10 litri.
4.Fa schimburile de uleiuri in totalitate, transmisie,diferentiale si cutie transfer,antigel,lichid frana, servodirectie. Verifica sistemul de franare si schimba placute si discuri la timp.
Ca o paranteza, eu trebuie sa schimb discurile pe fata + placute + accesorii si am cerut o oferta de pret pentru piese si manopera la Mercedes Leipzig. Oferta a fost aproape 800Euro totul inclus. Am cumparat piesele pe internet si costul total a fost de 230Euro. Schimbul il fac in tara, aici nu gasesti pe nimeni sa ti-l faca daca vii tu cu piesele.
Daca o aduci la 'zero' dpdv mentenanta dupa cumparare, o sa ai parte de surpriza unei masini fiabile, cu investitii rezonabile in intretinere iar confort la superlativ.
Atentie ! Modelul urmator incepand cu anul 2005 are mari probleme la motorul 320CDI si la cutia de viteze modelul 7G-Tronic 722.9.
Succes.
__________________
ML270 CDI 2004
emanoeladrian is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2018, 23:51 PM   #6
emanoeladrian
Senior Member
 
emanoeladrian's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Ilfov
Motorizare : 2700
Age: 53
Posts: 340
:
[Senior Member]
Default

La ei am facut eu service-ul la cutia mea automata.
Recomandarea este la fiecare 60.000km sau 5 ani. Se schimba si filtru si garnitura, curata sau schimba magnetii de pe capacul cutiei.
Attached Images
File Type: jpg Autoservice Taucha.jpg (87.5 KB, 50 views)
__________________
ML270 CDI 2004
emanoeladrian is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2018, 00:03 AM   #7
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 402
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by emanoeladrian View Post
Salut,

Masina din semnatura am cautat-o 1 luna in Germania si am vazut peste 30 de oferte pe tot cuprinsul Germaniei, am avut pretentia sa fie prima mana, km putini si masina de garaj.
Acum revenind la intrebarile tale eu asa te sfatuiesc:
1. Cutie automata si obligatoriu o spalare interna si un schimb de ulei in totalitate (vre-o 9 litri parca).Foloseste ulei Mercedes si ca un sfat cumpara-l de la reprezentanta sau din afara RO.Valabil pentru toate lichidele masinii.
Cutia montata pana in anul 2005 este renumita pentru fiabilitate.
2.270CDI un motor pe viata daca ai grija de el cu schimburi de consumabile la timp (nu depasi niciodata 10.000km cu ulei sintetic. Eu folosesc 5W40)
3. Consumul pe autostrazile unde o folosesc eu, mers 120-130 km/h nu depaseste 10 litri.
4.Fa schimburile de uleiuri in totalitate, transmisie,diferentiale si cutie transfer,antigel,lichid frana, servodirectie. Verifica sistemul de franare si schimba placute si discuri la timp.
Ca o paranteza, eu trebuie sa schimb discurile pe fata + placute + accesorii si am cerut o oferta de pret pentru piese si manopera la Mercedes Leipzig. Oferta a fost aproape 800Euro totul inclus. Am cumparat piesele pe internet si costul total a fost de 230Euro. Schimbul il fac in tara, aici nu gasesti pe nimeni sa ti-l faca daca vii tu cu piesele.
Daca o aduci la 'zero' dpdv mentenanta dupa cumparare, o sa ai parte de surpriza unei masini fiabile, cu investitii rezonabile in intretinere iar confort la superlativ.
Atentie ! Modelul urmator incepand cu anul 2005 are mari probleme la motorul 320CDI si la cutia de viteze modelul 7G-Tronic 722.9.
Succes.
Puteti sa amanuntiti problemele motorului OM 642 ?
optik is online now   Reply With Quote
Old 03-15-2018, 02:36 AM   #8
emanoeladrian
Senior Member
 
emanoeladrian's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Ilfov
Motorizare : 2700
Age: 53
Posts: 340
:
[Senior Member]
Default

Hmmm..o simpla cautare pe google poate edifica pe oricine doreste sa se informeze cu privire la motorul 320CDI in special primele modele dar nu numai.
Eu am sa fac un exercitiu si am sa-ti dau putin de lucru daca nu cunosti germana, un caz punctual din sutele sau miile de cazuri, aici :

https://www.mercedes-ig.de/index.php...-meinem-om642/
__________________
ML270 CDI 2004
emanoeladrian is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2018, 20:20 PM   #9
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 402
:
[Senior Member]
Default

Germana nu o cunosc,in schimb cunosc foarte bine acest motor fantastic.Cea mai mare problema a acestui motor sunt -persoanele care au cumparat masina ,dar nu au in buzunar ca sa-l intretina asa cum are nevoie el(sau vor sal intretina cu un pai).Si,cind apare o problema,se incep reparatiile cautind pe internet,sau dintrun garaj in altul.Apoi incep povestile cu fiabilitatea.Da,e un pic mai scump la intretinut,insa daca a cazut pe mini bune si-i scimba totul ca la carte,nu ramine in urma de 270 absolut de loc.

Last edited by optik; 03-15-2018 at 20:22 PM.
optik is online now   Reply With Quote
Old 03-15-2018, 21:00 PM   #10
emanoeladrian
Senior Member
 
emanoeladrian's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Ilfov
Motorizare : 2700
Age: 53
Posts: 340
:
[Senior Member]
Default

Ceeace spui tu este valabil pentru orice tip de motor si nu numai, cutiile de viteze si alte sisteme.
Depanarea pe 'genuchi' la colt de strada, la mesterul'Dorel' din coltul strazii duce la perpetuarea problemelor si la aparitia altora.
Motorul 320CDI stiu ca a avut la inceputuri mari problem cu injectia si s-au schimbat modelul de injectoare.. iar eu personal am fost sfatuit de un bun coleg si prieten din Germania, care este fan ML si a avut numai ML-uri sa evit modelul 320...mai ales cel din primii ani.
Daca tu esti multumit de motorul asta aste este tot ce conteaza..
Bafta !
__________________
ML270 CDI 2004
emanoeladrian is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
230, 270, si or sau


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 20:26 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF