Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mitul" Mercedes se destrama?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by nickbal View Post
    Toti muncim pe bani. Alege alternativele atunci.
    Crezi ca alte firme nu au probleme?
    Crezi ca daca alegi Audi A4 sau Searia3 nu este la fel?

    Ai o masina la care eu visez sa ajung vreodata... Daca vrei tehnologie alege clasa S. Poate e mai de calitate, daca ar fi toate clasele la fel unde s-ar mai justifica pretul?

    Bafta.
    N-am spus si nu voi spune niciodata ca alte firme nu au probleme...aici suntem pe un forum Mercedes asa ca vorbesc, in calitate de proprietar, de problemele pe care le am cu aceasta masina, pentru ca depaseste ca numar calitatile ei.
    Tu spui ca visezi la o astfel de masina si-ti doresc sa ajungi sa o ai, poate chiar mai mult de atat. Si eu am visat la ea ca si tine, poate prea mult, iar cand visul a fost transpus in realitate nu a fost prea grozav. Dar gata cu poezia asta. Poate S-ul e mai bun, poate nu..nu cred ca vrei sa dai 100.000 pe un POATE. Si crede-ma, la cate vizite am facut prin reprezentante, nici 150.000 nu-ti ofera mai mare incredere.

    Mult noroc.

    Comment


    • #32
      Eu oarecum m-am resemnat, adica am pus toate probleme pe seama faptului ca masina a fost din primul lot (fabricatie aprilie 2007 , chiar cand s-a inceput productia de w204). Ma mai gandesc, la fel ca si Merc'fan, ca poate nu am fost nici prea norocos cu ea, in fine. Totusi, indiferent de anul de fabricatie, norocul cumparatorului, asezarea planetelor la momentul productiei, ar trebui sa se simta ca e un Mercedes...
      Si ghici, ai doar impresia... pacat. Raman la ideea ca Mercedes inseamna doar E si S (daca ai noroc ).

      Comment


      • #33
        Originally posted by nickbal View Post
        Probabil ca ai avut probleme la device-uri si optiuni pe care tatal tau nu le are pe loganul lui.
        De exemplu la o masina fara geamuri eletrice nu se vor strica motorasele de la geamuri, la una cu cutie manuala nu ai probleme cu erori de cutie. Daca nu ai Parktronic nu se strica senzorii de parcare, s.a.m.d.

        La toti au fost probleme de senzori si calculatoare... carburatorul se defunda odata la doi ani poate... cu injectia e alta treaba.
        Bineinteles ca nu facem comparatii la dotarile unui Mercedes cu ale unui Logan, insa toate aceste lucruri in plus ar trebui sa-ti faca viata mai usoara la volan, sau gresesc? Insa, atunci cand se strica una cate cate una, nu stai un pic sa te intrebi de ce ai dat banii pe toate artificiile astea? Si apropo..crezi ca-i alt parktronic la S, alte motorase la geamuri? Sau la ala nu se strica pentru ca-i mai scump?

        Comment


        • #34
          Originally posted by alacusapca View Post
          Eu oarecum m-am resemnat, adica am pus toate probleme pe seama faptului ca masina a fost din primul lot (fabricatie aprilie 2007 , chiar cand s-a inceput productia de w204). Ma mai gandesc, la fel ca si Merc'fan, ca poate nu am fost nici prea norocos cu ea, in fine. Totusi, indiferent de anul de fabricatie, norocul cumparatorului, asezarea planetelor la momentul productiei, ar trebui sa se simta ca e un Mercedes...
          Si ghici, ai doar impresia... pacat. Raman la ideea ca Mercedes inseamna doar E si S (daca ai noroc ).
          Stii la ce ma gandesc cand aud ca sa nu cumparam masinile in primii ani de productie? Ce-ar fi daca in cazul fiecarei marci ar fi cateva mii care asteapta sa treaca 2-3 ani de la lansarea modelului pana in momentul cumpararii?
          Si din pacate ai dreptate, poate ai noroc la E sau S, pentru ca, am mai spus, am facut destule vizite la reprezentante ca sa-mi dau seama ca nici la astea nu e prea bine. Si, din pacate, la resemnare ne pricepem cel mai bine.
          Noroc.

          Comment


          • #35
            Originally posted by merc'fan View Post
            Bineinteles ca nu facem comparatii la dotarile unui Mercedes cu ale unui Logan
            Nu fac apologia loganului, ma cac pe el, dar adevarul e ca eu personal nu prea am vazut loganuri ramase in pana cu capota motorului ridicata, undeva pe marginea drumului, in santz. Mercedesuri vad in schimb grupa mare. Explicatia e una singura, nu avem mecanici buni, iar astia de se dau mari ca le au (inclusiv p-aici) sunt niste carnati obositi si plini de aere.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #36
              Carmine, in prima faza nu mecanicul este problema. Tot masina este. In Germania acum o luna, toate site-urile auto si forumurile specializate vuiau de problema injectoarelor la motoarele 220 CDI si 250 CDI, montate pe ultimele loturi de C si E, care picau si dupa 3000 de km (motortalk.de si autobild.de, ca sa va faceti o idee doar). Cum se poate explica acest lucru, cand inainte sa mi-o vanda, producatorul (care nu se poate compromite, nici macar intr-o tara ca Romania) imi spune ca a testat-o "jde" milioane de km?
              Merc'fan, facem un drum pana la Stuttgart sa protestam de slaba calitate a C-urilor noastre? Luam si sufa cu noi, ca poate una rezista drumului. Iti spun ca nu ai ce sa faci, decat sa-i vezi plusurile si sa incerci sa-i repari minusurile... Nici nu vreau sa o dau ca nu sunt multumit de cat as lua pe ea si nici Seria 3 Coupe - facelift inca nu a aparut

              Comment


              • #37
                Originally posted by alacusapca View Post
                Cum se poate explica acest lucru, cand inainte sa mi-o vanda, producatorul (care nu se poate compromite, nici macar intr-o tara ca Romania) imi spune ca a testat-o "jde" milioane de km?
                Testarea de milioane de km, e o chestie de marketing. In fapt se fac simulari pe calculator, testari a motoarelor pe banc, testari dinamice pe circuit, testari prin Finlanda la temperaturi joase si prin nu stiu ce stat arab la temperaturi ridicate...si cam asta e...Dom'le, masinile e testate, cumparati cu incredere...!

                Nu doar Mercedes face chestia asta ci si restul producatorilor auto.

                Traim in epoca consuming, clientii sunt beta-testeri a masinilor, adica le testeaza pe banii lor.



                Masinile vor deveni bunuri de intrebuintare limitata in curand (asemeni centralelor termice de apartament carora nu li se mai dau OK la verificarile tehnice dupa 10 ani chiar daca ele ar mai duce mult si bine, trebuie sa cumperi alta).

                In plus, in manualul masinilor se specifica ca durata medie de intrebuintare este de 8 ani si ca produsul pe care l-ai cumparat e construit ecologic astfel incat dealerul se va ocupa fara probleme de casarea lui ecologica la sfarsitul ciclului de viata.
                Hallelujah brothers...
                Last edited by Diesel; 11-27-2009, 00:50 AM.

                Comment


                • #38
                  As adauga si eu ceva aici...tot legat de ideea asta de consuming, uitati-va la piata din SUA. Am ceva neamuri acolo (destul de multe) si din ce vorbim si chiar si din ce se vede la tv sau alte surse, astia chiar s-au resemnat...dar vorbesc la modul general.
                  Hai sa luam de exemplu General Motors. Produc masini de foarte multa vreme si pentru ca nu mai vindeau mastodontii cu motoare de 7 litri si erau sufocati de producatorii asiatici au inceput sa schimbe placa. Asa a aparut Chevrolet Spark, si multe altele.
                  Asiaticii vand in SUA intr-o veselie. Masini bunicele, ieftine si fiabile si mai mult decat orice...cu consum MIC!
                  Partea interesanta e ca acolo daca ai un W204 oamenii te considera ori doctor ori avocat, inainte sa deschizi gura. Daca ai un W126 intretinut deja fac plecaciuni .
                  Si de aici dilema: Mercedes produce masini echipate diferit pentru SUA, iar americanul obisuit isi cumpara Hyundai si viseaza la MB.
                  Mitul Mercedes nu se prea destrama...si daca se destrama pe plaiurile mioritice las' ca se-ncheaga in SUA sau Asia. Una peste alta toti isi doresc un Mercedes.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #39
                    Dragi colegi, eu am un E 200 CDI, cutie tiptronic din an fabricatie 2000, il am de aproape 1 an, merge perfect sunt foarte multumit de aceasta masina, pana acum singura "problema" 1 bujie arsa, fas, doar e o bujie, sper sa nu apara si alte probleme.
                    Toate cele bune.
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                      Dragi colegi, eu am un E 200 CDI, cutie tiptronic din an fabricatie 2000, il am de aproape 1 an, merge perfect sunt foarte multumit de aceasta masina, pana acum singura "problema" 1 bujie arsa, fas, doar e o bujie, sper sa nu apara si alte probleme.
                      Toate cele bune.
                      Sa dea Dzeu sa nici nu iti pice...dar cand vor cadea o sa simti la buzunar...de asta e Mercedes-ul Mercedes{valabil si ptr. bmw,renault}...e ok...poate tin piesele mai mult timp dar cand cad...e jale...Eu am un E de 4-5 luni si am schimbat ''doar'' un debitmetru...{dar se pare ca pompa de inalta presiune a inceput sa ''lacrimeze'' un pic...}

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #41
                        Nu imi vine sa cred cate probleme poate sa aiba o masina care cred ca a depasit pretul de 50-60 000 de euro.Nu stiu cati dintre noi stiu ca masinile facute pentru Romania sunt mai putin calitative fata de masinile facute pentru Germania.
                        Daca te consoleaza cu ceva sa sti ca nu numai la Mercedes-Benz sunt probleme.Am vazut ca si pe forumul bmw se vaita un baiat ca i se stricase nu stiu ce pe la turbina iar masina avea cateva mi de km (BMW 330d e92 coupe).

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by ionut_90 View Post
                          Nu imi vine sa cred cate probleme poate sa aiba o masina care cred ca a depasit pretul de 50-60 000 de euro.Nu stiu cati dintre noi stiu ca masinile facute pentru Romania sunt mai putin calitative fata de masinile facute pentru Germania.
                          Daca te consoleaza cu ceva sa sti ca nu numai la Mercedes-Benz sunt probleme.Am vazut ca si pe forumul bmw se vaita un baiat ca i se stricase nu stiu ce pe la turbina iar masina avea cateva mi de km (BMW 330d e92 coupe).
                          Legat de turbina,patronul unde lucrez eu are un 7-ar penultimul model,l-a lasat turbina,masina are vreo 70000 km,deci aproape noua si l-a costat 3000 euroi turbo,inca asa ceva nu am auzit la mertz,cel putin eu unul nu am auzit sa se planga nimeni de turbo la vreun model si mai e unu in Sibiu care aceiasi problema a avut-o la acelasi model de bmw,zice ca e boala la seria 7 de la bmw sa cada turbo.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by paul1983 View Post
                            Legat de turbina,patronul unde lucrez eu are un 7-ar penultimul model,l-a lasat turbina,masina are vreo 70000 km,deci aproape noua si l-a costat 3000 euroi turbo,inca asa ceva nu am auzit la mertz,cel putin eu unul nu am auzit sa se planga nimeni de turbo la vreun model si mai e unu in Sibiu care aceiasi problema a avut-o la acelasi model de bmw,zice ca e boala la seria 7 de la bmw sa cada turbo.
                            Eu am avut aceasi motorizare....3.0d si chiar stiu multe despre motorul asta. Ideia e ca sunt foarte rezistente, iar povesti cu picatul turbinei la km modici pot fi reale, si asta din mai multe motive. Sunt multi parveniti care-si cumpara seria 7 doar de fala si fara a avea bani sa o intretina. Ori, masina daca nu e intretinuta (ulei si filtre schimbate la timp) normal e sa pice. De ce si la seria 5 nu apar aceleasi probleme? Ca doar impart acelasi tip de motor.

                            Mai e o problema si anume viridicitatea kilometrilor inficati la bord. Eu am vandut masina mea cu 225.000km. Am lasat km reali chiar daca a tras in jos un pic pretul masinii. Puteam sa dau inapoi cu vreo 100.000km pt ca nu s-ar fii cunoscut, pt ca masina arata ca noua la rulajul asta, dar de ce sa fiu blestemat de cumparator?
                            Pt ca la un test mai amanuntit se pot afla km reali ai masinii. Si asta am aflat-o de la o cunostinta care da km inapoi, si care a avut multe povestiri despre ce a intalnit in decursul timpului.Nu odata a avut ocazia sa gasesca in diverse VAG-uri ce aveau sub 200.000 km la bord ,erori stocate cu un an inainte la peste 500.000 km.Unui 5-ar de 3 ani cu 53.000 km la bord caruia i-a "cazut" turbina,i-a gasit peste 300.000 km reali.Fericiti cumparatori.
                            Mai nou se manaresc kilometraje si la Logan,dar si alea pot fi citite.

                            Cati nu cumpara masini cu 50-80.000km ''reali '' si in realitate au peste 250.000km.Chiar si eu am un caz asemanator.Un amic m-a rugat sa merg cu el sa vada un Phaeton 3.0tdi din 2006 pe care dorea sa-l cumpere. Toate bune si frumoase.Masina avea la bord in jur de 90.000km ce pareau plauzibili pt anul ei.La o examinare mai atenta am observat o uzura a volanului, in rest masina arata ca noua.Am mai observat multe piese noi in partea frontala ce atesta faptul ca masina fusese lovita. Eu, in trecut avand pe mana un alt Phaeton cu doar 140.000km la care volanul arata mult mai bine decat asta, am decis sa luam vin-ul si sa mergem pana la reprezentanta sa verificam masina dupa seria de sasiu.Acolo.....surprize surprize.Masina avea ultima revizie facuta in Germania la 280.000km prin martie.Prietenul meu , mai sa cada de pe scaun la auzul kilometrilor reali ai masinii.Iar din istoric, masina nu figura cu piese schimbate, ci doar revizii si resetari ale unor defecte de natura electronica.Posibil sa fi fost cumparata lovita si apoi reparata in Romania.

                            Asa ca.....multi se incanta la o masina cu rulaj mic si in realitate masina poate avea de peste trei ori rulajul afisat la bord si apoi sa vina cu plangeri ca pica ba turbina, injectoarele si asa si pe dincolo.

                            P.s. Masina avea si carte service din Germania in care de dovedeau cei 90.000km cu toate reviiziile.Oare care minte? Cartea serice sau reprezentanta?


                            Asa ca, prietenul tau se poate duce binisor si sa verifice atent toate sistemele electronice si poate afla cate sute de mii are masina.Eu sunt la curent cu multe asemenea patanii.
                            Last edited by 300zxtt; 12-06-2009, 16:44 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Nu te contrazic,asa e,dar masinile le cunosc la amandoi patroni,celalat fiind al patronului de la IONY,firma de piese auto in Sibiu,si le-a cazut la amandoi,turbinele,masinile luate din showroom bmw noi,dar ghinion se pare la turbo.Cu km ai dreptate,se dau inapoi grupa mare,foarte rar fara asemenea modificari gasesti rulate.

                              Comment


                              • #45
                                Ma mai gandesc ca mai pot aparea probleme la masinile noi si din cauza producatorului si graba acestuia de scoate un model mai repede decat concurenta si omite sa mai testeze suficient anumite piese.Dar ii dau dreptate lui 300zxtt acum un an am cumparat cu un preten al meu un bmw e46 2000 diesel din 2000 masina avea 150.000,pareau suspecti ca vedeam astre H care aveau cam la fel si erau 2007 fabricatie daam zis na o fi.Masina parea impecabila la interior nu tocit volanu ,nici scaunu ,centurile se trageau amndoua la fel ,motorul prafuit,pedale tocite putin.
                                Problemele au inceput dupa o luna cand turbina si injetoarele au cazut,bucsaraia a inceput sa scartie,am mers cu masina la service surpriza avea 280.000 reali masina fusese cumparata de noua in Romanica,sau reparat injectoarele si turbina sa facut bucsaraia fata cu piese noi.Cu masina se faceau suficineti km in tara si forjata rau dupa 1 luna turbina si injectoarele au decedat iar,prietenul meu a hotart sa ia injectoare noi si turbina.
                                Dupa ce sau pus piesele noi masina a fost expoatata in acelasi fel de mine inca vreo 6 -7 luni ca apoi prietenu sia luat permisu si de atunci o chinue el si masina refuza sa se strice.Mai nou se inbraca volanu in piele,se inbraca si schimbatoru de viteze ,frana de mana, se gaseste in comert o vopsea cauciucata pentru plastice neagra mat care face plasticul sa para nou(cei care au mers cu e46 stiu ca intre sacaune e buounu de avarie si cel de blocaj la usi si acolo se curat vopseauau de pe plasticele alea la masina prietenu meu acolo era ca noua din cauza vopselei).Mai nou se inscriu masinile pe numele parintilor a fetelor si cand mergi sa o ei te pacalesti vazand cine e propietaru,da e fapt utilizatoru e altu.
                                Cu respect dany
                                Last edited by optimus; 12-06-2009, 17:11 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF