Salut,
am un C200 kompressor de 1.8, 163 HP si am o problema in sensul ca pe cilindrul 3 apare missfire iar dupa 20 secunde ECU taie acel injector sa previna defectarea catalizatorului.
am schimbat : bujiile si bobinele si nimic, am schimbat injectoarele si nimic.
am fost la MB Chitila acum 1 saptamana, mi s-a spus ca e sonda lambda. am inlocuit si acea sonda ( cea inainte de catalizator) si cea de dupa catalizator preventiv si nimic, la fel.
cand am schimbat injectoare cam 20 minute a mers perfect, pe tester a dat 2 missfire in 20 min, iar acum dupa o perioada in 20 secunde da 100 missfire si taie injectorul. daca o pornesc si merg cu ea merge perfect. la relanti apare missfire pe cilindrul 3 si nu ii pot da de cap. O fi ECU, vre-un fir. daca era MAF ul faceau toate 4 urat. Am schimbat si filtru benzina, i-am pus si in aditiv dar nimic.
Ma poate ajuta cineva ?
am un C200 kompressor de 1.8, 163 HP si am o problema in sensul ca pe cilindrul 3 apare missfire iar dupa 20 secunde ECU taie acel injector sa previna defectarea catalizatorului.
am schimbat : bujiile si bobinele si nimic, am schimbat injectoarele si nimic.
am fost la MB Chitila acum 1 saptamana, mi s-a spus ca e sonda lambda. am inlocuit si acea sonda ( cea inainte de catalizator) si cea de dupa catalizator preventiv si nimic, la fel.
cand am schimbat injectoare cam 20 minute a mers perfect, pe tester a dat 2 missfire in 20 min, iar acum dupa o perioada in 20 secunde da 100 missfire si taie injectorul. daca o pornesc si merg cu ea merge perfect. la relanti apare missfire pe cilindrul 3 si nu ii pot da de cap. O fi ECU, vre-un fir. daca era MAF ul faceau toate 4 urat. Am schimbat si filtru benzina, i-am pus si in aditiv dar nimic.
Ma poate ajuta cineva ?
Comment