Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi Mercedes 500SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Mercedes 500SE

    Buna ziua si bine v-am gasit!

    Masina visurilor mele de cind aveam 5 ani si abia-i ajungeam cu nasul la stopuri e Mercedes 500SE, modelul de la jumatatea anilor 80 (vedeti aici). Bineinteles, toata lumea fie ma sfatuieste "parinteste" sa-mi iau o masina noua, fie zimbeste malitios, de genul "las' ca vezi tu!". Atita doar ca eu vreau o masina pentru plimbare, pentru mers la facut poze, pentru sufletul meu, sa ma simt bine in ea. Cind o sa vreau masina pentru serviciu, pentru piata sau pentru carat vinul de la tara o sa-mi iau Oltcit sau Dacie, in nici un caz n-o sa dau banii pe vreun plastic nou de Renault, Citroen sau Logan care arata la fel si la cel mai mic eveniment se desfac in bucati.
    Cu scuze pentru aceasta prea lunga introducere, as vrea sa-i intreb pe cunoscatori:
    1. in cazul in care guvernul nu scoate taxa de prima inmatriculare, cit m-ar costa sa tin masina inmatriculata in Germania si eu sa o conduc cu procura? Ma refer la toate taxele implicate: impozit, asigurare, inspectia tehnica etc. Care sint implicatiile juridice? De exemplu, pot face TUV-ul acolo dar sa am asigurarea in Romania?
    2. daca totusi taxa este scoasa, cit este impozitul pentru 5000cmc?
    3. cit consuma masina asta? Si cam care sint costurile anuale pentru intretinerea ei?
    4. in cazul in care se strica, exista service-uri si piese de schimb?

    Va multumesc pentru raspunsuri,
    Augustin Calin.

  • #2
    Originally posted by Gusti View Post
    Buna ziua si bine v-am gasit!

    Masina visurilor mele de cind aveam 5 ani si abia-i ajungeam cu nasul la stopuri e Mercedes 500SE, modelul de la jumatatea anilor 80 (vedeti aici). Bineinteles, toata lumea fie ma sfatuieste "parinteste" sa-mi iau o masina noua, fie zimbeste malitios, de genul "las' ca vezi tu!". Atita doar ca eu vreau o masina pentru plimbare, pentru mers la facut poze, pentru sufletul meu, sa ma simt bine in ea. Cind o sa vreau masina pentru serviciu, pentru piata sau pentru carat vinul de la tara o sa-mi iau Oltcit sau Dacie, in nici un caz n-o sa dau banii pe vreun plastic nou de Renault, Citroen sau Logan care arata la fel si la cel mai mic eveniment se desfac in bucati.
    Cu scuze pentru aceasta prea lunga introducere, as vrea sa-i intreb pe cunoscatori:
    1. in cazul in care guvernul nu scoate taxa de prima inmatriculare, cit m-ar costa sa tin masina inmatriculata in Germania si eu sa o conduc cu procura? Ma refer la toate taxele implicate: impozit, asigurare, inspectia tehnica etc. Care sint implicatiile juridice? De exemplu, pot face TUV-ul acolo dar sa am asigurarea in Romania?
    2. daca totusi taxa este scoasa, cit este impozitul pentru 5000cmc?
    3. cit consuma masina asta? Si cam care sint costurile anuale pentru intretinerea ei?
    4. in cazul in care se strica, exista service-uri si piese de schimb?

    Va multumesc pentru raspunsuri,
    Augustin Calin.

    Este exact situatia mea.
    Raspunsuri:
    1. In Germania te costa aprox 2000 Euro/an toate taxele, dar tr sa fie platite de proprietar - cel care iti face procura.
    Asigurarea in RO te costa 150/luna pentru o masina inmatriculata in strainatate, si nu o poti folosi decat pe teritoriul RO

    2. Actualmente impozitul este de aprox 3000 RON/an

    3. Depinde de stilul de condus. Incepand cu 9 l/100 pana la .... Costurile sunt acceptabile, comparativ cu oricare alta masina straina.

    4. Da, exista si sevice-uri si piese
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      eventual o inmatriculare in bulgaria e cel mai indicat....aici in constanta au aparut multe...f multe masini cu nr de Varna....impozitul ef mic si asigurarea la fel...de regula nu depaseste 500e inmatricularea si impozitl+asigurarea

      Originally posted by Gusti View Post
      Cind o sa vreau masina pentru serviciu, pentru piata sau pentru carat vinul de la tara o sa-mi iau Oltcit sau Dacie, in nici un caz n-o sa dau banii pe vreun plastic nou de Renault, Citroen sau Logan care arata la fel si la cel mai mic eveniment se desfac in bucati.
      autoturismele moderne...chiar daca sunt din plastic si se desfac in bucati prezinta mai multa siguranta decat cele mai vechi si de aceasi clasa in caz de accident
      Last edited by doktor4carz; 12-31-2007, 14:34 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by 300zxtt
        autoturismele moderne...chiar daca sunt din plastic si se desfac in bucati prezinta mai multa siguranta decat cele mai vechi si de aceasi clasa in caz de accident
        doar in reclame DD

        Comment


        • #5
          nu vreau sa ma gandesc cum ar arata un megane sa zicem dupa ce da in plin intrun 126 ambele la 70 - 80 la ora.... (k parere personala cred k cele 5stele devin stele cazatoare...)

          Comment


          • #6
            Originally posted by sile1 View Post
            nu vreau sa ma gandesc cum ar arata un megane sa zicem dupa ce da in plin intrun 126 ambele la 70 - 80 la ora.... (k parere personala cred k cele 5stele devin stele cazatoare...)
            nu stiu cum ar fi ca un 126 sa intre intr-un panzer.....

            am spus ca masinile moderne sunt din plastic si se desfac in bucati prezinta mai multa siguranta decat cele mai vechi si de aceasi clasa in caz de accident

            adica daca e sa proptim un 190 cu un C classe din 2005 cum ar arata cele 5 stele.....

            apoi...ele se dezintegreaza ca sa absoarba socul si au zone cu deformare controlata ca sa nu-l simta pasagerii,au o protectie mai avansata lateral cu airbagurile cortina...se vede diferenta cu si fara....
            degeaba dupa accident masina arata mai usor deformata si pasagerii suntf acuti afis pe parbriz si-s morti...e exact ca si cum ai spune...operatie reusit si pacientul mort
            Last edited by 300zxtt; 12-28-2007, 23:25 PM.

            Comment


            • #7
              Ar fi interesant de vazut o statistica furnizata de o institutie independenta,care sa demonstreze ca plasticaraia a redus cu adevarat numarul de accidentati grav/morti.Pana atunci eu prefer sa merg cu pantzer,decat cu trabi.Si ,sincer sa-ti spun, chiar daca mi-ar demonstra asta,tot nu m-as alinia la 'trend' pt ca urasc conformismul si prostirea comerciala prin 'stiinta'.

              P.S. Eu sunt fericit ca plastic box-urile astea absorb energia impactului, pentru ca astfel pantzerul meu si cu mine iesim nevatamati, iar 'absorbantul' isi face constiincios treaba.La ce bun doua 'absorbante'?Unul e deajuns!!!
              Last edited by bulgaru; 12-29-2007, 13:35 PM.

              Comment


              • #8
                discutiile acestea ar continua la nesfarsit....

                nu ar trebui gandit ca...masina mea e nemaipomenita si restul sunt cosciuge...
                adevarul ca la ora actuala masinile sunt bunuri de consum si trebuiesc inlocuite la o perioada de timp,dar a crescut semnificativ tot ce inseamna confort,siguranta,ergonomie in condus dar a scazut fiabilitatea fata de masinile ce se construiau in trecut.parerea mea e (posibil sa fie gresita) ca ultimile masini de la mercedes ADEVARATE sunt w124 si w140.am un respect si fata de w123 si w126,dar parca mai mult as prefera modelele care le-au urmat.merg si pe zicala.....bunica mea era tanara si frumoasa...dar la vremea ei.

                acum daca avem un anumit model,asta nu inseamna ca trebuie sa-i construim un altar si sa-l veneram crezand ca este cel mai bun....fiecare masina are plusurile si nimusurile ei.

                bulgaru..masinile moderne sunt concepute sa fie ''absorbante'' ca sa salveze si ocupantii din masina dar si pe cei din cealanta masina.dar se poate intampla sa ai un alt adversar....un pom,un cap de pod...si atunci nu stiu cum ar fi rezultatul final....e vorba de deceleratia acea din timpul impactului pe care organismul uman nu o rezista fara un ajutor(airbag+centuri pretensionate+plasticele din zonele deformabile)
                Last edited by 300zxtt; 12-29-2007, 14:36 PM.

                Comment


                • #9
                  Dincolo de plastice si siguranta -- despre care cred ca intr-adevar e mai mare la masinile noi - respectind clasa, desigur -- mie personal mi se pare ca modelelor noi le lipsesc eleganta si stilul celor vechi. Ar fi citeva modele noi de la Mercedes care-mi fac cu ochiul dar preturile incep de pe la vreo 30.000 de euro. In ce priveste ceilalti producatori... sorry, dar parca sint trase la indigo. Parca sint blugi facuti in China: au citeva elemente de design comune (faruri ascutite in sus, linii curbe, stopuri pe verticala etc.) dar ceea ce le diferentiaza cel mai mult e sigla.
                  In ceea ce priveste altarul, in cazul meu e oarecum invers: l-am construit deja si acum caut sa cumpar si icoana .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 300zxtt View Post

                    adevarul ca la ora actuala masinile sunt bunuri de consum si trebuiesc inlocuite la o perioada de timp
                    Amin,amin!!!

                    Atat de mult urasc treaba asta (bunurile de 'larg' consum) incat o sa ma incapatanez sa platesc impozite aberante (daca nu o sa pot sa le ocolesc),hectolitrii de benzina(motorina),si o sa ignor total 'studiile' care-mi sugereaza ca sunt idiot,fara sa-mi fac altare (vreau doar un mijloc de locomotie,nu un dumnezeu ca am deja Unul),pentru ca vreau sa-mi traiesc viata asa cum vrea muschiu' meu, nu cum mi-o planifica niste baieti care-si spun smecheri.Asta e singura forma de protest la indemana,pe care o adopt pana la urmatoarea revolutie.Cand vine (revolutia) treziti-ma si pe mine ca vin negresit.Ca si la ailalta...
                    Last edited by doktor4carz; 12-31-2007, 14:35 PM.

                    Comment


                    • #11
                      asigurari pentru masini inmatriculate in alte tari NU se mai fac in romania.nici pe o luna nici pe mai multe.ramane bulgaria cea mai tentanta...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sile1 View Post
                        nu vreau sa ma gandesc cum ar arata un megane sa zicem dupa ce da in plin intrun 126 ambele la 70 - 80 la ora.... (k parere personala cred k cele 5stele devin stele cazatoare...)
                        Aici poti vedea un W126 care muta din loc 19 buc. autoturisme, si nu are nici macar un geam spart. Unde mai pui ca testul nu este facut de nemtzi, si filmuletul nu poate fi acuzat ca, ar fii reclama la un produs (modelul nu se mai comercializeaza)...

                        YouTube - Highway High Speed Crash Test
                        Last edited by orca; 12-29-2007, 20:01 PM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          nu stiu cum ar fi ca un 126 sa intre intr-un panzer.....
                          Corect, da cred ca singuru din tzara asta suficient de dement sa mearga cu panzeru pe strada ash fi eu... Iar pina acu n-am cunoshtintza de vrun panzer inscris in circulatzie. Nu prea le ia lumea. Deh...impozitul...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF