Salutare.
Se da un w124 2,5 td din 1994. De cand l-am luat, tot am avut scapari de vacuum, care au rezultat in a avea o turbina care merge vreo 10 minute dupa ce pornesc masina, dupa care se opreste.
Problemele de scapare de vacuum au fost identificate cu succes si rezolvate, tot cu succes, de Dok. Dar acum, am dus-o sa ii schimb uleiul, si s-a smintit iar ceva.
Deci, va rog sa aruncati un ochi pe urmatoarele intrebari si sa raspundeti, daca puteti si vreti:
1. Are cineva o schema completa de vacuum al modelului asta? De Dok nu dau oricand, si pana la urma, cred ca i s-a acrit de masina asta si de turbina ei. Asa ca m-am decis sa iau problema in mana (si la mana) si sa verific vacuumurile. Chestie pe care am facut-o, dar alea de la vedere nu par sa aiba problemem iar celelalte nu stiu pe unde sunt.
2. In afara de furtunele propriu zise, mai sunt si alte mecanisme pe traseul de vacuum pe unde ar putea scapa? Ma gandesc la pompe, sau la EGR. De pilda, prima data cand nu merge, m-am prins, prin eliminare, ca era vorba de o clapeta de langa EGR. NU stiu cum ii zice in romana, in engleza ii zice wastegate. Si daca sunt asemenea mecanisme, cum le pot verifica?
3. Exista vreo metoda sigura de a verifica vacuumurile, alta decat a lua furtunele la mana, si a sufla in ele?
4. Stie cineva de unde pot cumpara furtune ca alea, sa le inlocuiesc pe cele evident obosite? Partile din sistemul de vacuum care au de a face cu bifurcatiile sunt OK, dar unele din furtune sunt vechi si coapte, si daca nu scapa vacuum acum, vor scapa in curand.
Multumesc anticipat oricui se va aventura sa raspunda.
Se da un w124 2,5 td din 1994. De cand l-am luat, tot am avut scapari de vacuum, care au rezultat in a avea o turbina care merge vreo 10 minute dupa ce pornesc masina, dupa care se opreste.
Problemele de scapare de vacuum au fost identificate cu succes si rezolvate, tot cu succes, de Dok. Dar acum, am dus-o sa ii schimb uleiul, si s-a smintit iar ceva.
Deci, va rog sa aruncati un ochi pe urmatoarele intrebari si sa raspundeti, daca puteti si vreti:
1. Are cineva o schema completa de vacuum al modelului asta? De Dok nu dau oricand, si pana la urma, cred ca i s-a acrit de masina asta si de turbina ei. Asa ca m-am decis sa iau problema in mana (si la mana) si sa verific vacuumurile. Chestie pe care am facut-o, dar alea de la vedere nu par sa aiba problemem iar celelalte nu stiu pe unde sunt.
2. In afara de furtunele propriu zise, mai sunt si alte mecanisme pe traseul de vacuum pe unde ar putea scapa? Ma gandesc la pompe, sau la EGR. De pilda, prima data cand nu merge, m-am prins, prin eliminare, ca era vorba de o clapeta de langa EGR. NU stiu cum ii zice in romana, in engleza ii zice wastegate. Si daca sunt asemenea mecanisme, cum le pot verifica?
3. Exista vreo metoda sigura de a verifica vacuumurile, alta decat a lua furtunele la mana, si a sufla in ele?
4. Stie cineva de unde pot cumpara furtune ca alea, sa le inlocuiesc pe cele evident obosite? Partile din sistemul de vacuum care au de a face cu bifurcatiile sunt OK, dar unele din furtune sunt vechi si coapte, si daca nu scapa vacuum acum, vor scapa in curand.
Multumesc anticipat oricui se va aventura sa raspunda.
Comment