Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme sistem vacuum - imi moare turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme sistem vacuum - imi moare turbina

    Salutare.

    Se da un w124 2,5 td din 1994. De cand l-am luat, tot am avut scapari de vacuum, care au rezultat in a avea o turbina care merge vreo 10 minute dupa ce pornesc masina, dupa care se opreste.
    Problemele de scapare de vacuum au fost identificate cu succes si rezolvate, tot cu succes, de Dok. Dar acum, am dus-o sa ii schimb uleiul, si s-a smintit iar ceva.

    Deci, va rog sa aruncati un ochi pe urmatoarele intrebari si sa raspundeti, daca puteti si vreti:

    1. Are cineva o schema completa de vacuum al modelului asta? De Dok nu dau oricand, si pana la urma, cred ca i s-a acrit de masina asta si de turbina ei. Asa ca m-am decis sa iau problema in mana (si la mana) si sa verific vacuumurile. Chestie pe care am facut-o, dar alea de la vedere nu par sa aiba problemem iar celelalte nu stiu pe unde sunt.

    2. In afara de furtunele propriu zise, mai sunt si alte mecanisme pe traseul de vacuum pe unde ar putea scapa? Ma gandesc la pompe, sau la EGR. De pilda, prima data cand nu merge, m-am prins, prin eliminare, ca era vorba de o clapeta de langa EGR. NU stiu cum ii zice in romana, in engleza ii zice wastegate. Si daca sunt asemenea mecanisme, cum le pot verifica?

    3. Exista vreo metoda sigura de a verifica vacuumurile, alta decat a lua furtunele la mana, si a sufla in ele?

    4. Stie cineva de unde pot cumpara furtune ca alea, sa le inlocuiesc pe cele evident obosite? Partile din sistemul de vacuum care au de a face cu bifurcatiile sunt OK, dar unele din furtune sunt vechi si coapte, si daca nu scapa vacuum acum, vor scapa in curand.

    Multumesc anticipat oricui se va aventura sa raspunda.

  • #2
    Furtunase ca acelea de vacum gasesti la magazinele de piese auto pentru camioane, se vand la metru si se folosesc la camioane pentru alimentarea cu motorina a sistemelor auxiliare de incalzire gen webasto, sirocol. De asemenea se gasesc si la magazinele gen *uz gospodaresc* unde sunt transparente, de la grosimea celor de vacum pana la cele groase de irigat. Daca le cumperi de la un astfel de magazin sa presezi un pic cu unghia pe el sa nu fie moale, ca sa reziste vacumului. Singurul inconvenient ar fi ca nu vei gasi culori diferite. In cel mai bun caz doar albe, negre si transparente. Totusi merita sa cauti (cine stie poate gasesti si alte culori).

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns.

      Turbina merge normal acum, de vreo 4000 km, sa mor daca mai inteleg... Si-a revenit aparent de la sine, fara sa ii fac eu ceva.
      Ma rog, avand in vedere ca merge, nu ma mai ating de vacuumuri, si o sa stau cu ochii pe aia cand schimb uleiul, sa nu sminteasca ceva pe acolo.

      Comment


      • #4
        Sa tot ai noroc de asta! Eu am o problema asemanatoare si nu prea gasesc solutie...am fost in service...a functionat totul ok pt jumatate de an.dar acum a "recidivat"...
        _______________________
        Adam Worth
        sisteme de irigat

        Comment


        • #5
          Verifica furtunul ce merge din galeria de admisie la pompa de injectie, trece printr-o electrovalva si apoi merge la pompa.Si la mine a facut la fel si am anulat electrovalva ca aia facea figuri.Spor la treaba.

          Comment


          • #6
            problema: nu mai merge turbina la un momentdat

            Originally posted by E200 diesel View Post
            Verifica furtunul ce merge din galeria de admisie la pompa de injectie, trece printr-o electrovalva si apoi merge la pompa.Si la mine a facut la fel si am anulat electrovalva ca aia facea figuri.Spor la treaba.
            salut,
            am un E200 CDI an2000/ 2148cc 85kw/116cp, cutie automata
            problema: nu mai merge turbina la un momentdat, schimba la 2000 de turatii, si pe liber nu se tureaza mai mult de 3000.
            dupa ce a fost pusa pe tester mi s-a zis ca furtunul de vacuum ce merge la turbina e suspect sa fie perferot/spart si intra in eroare turbina, electrovalva e ok in urma testului.

            imi puteti spune de unde pot lua un furtunel din acela sau daca pot pune unu provizoriu ca sa vad ca de la el e. cat m-ar costa avand in vedere ca trebuie desfacute o groaza de chestii pentru a-l inlocui.

            multumesc,
            DAN

            Comment


            • #7
              Buna,
              Si eu am niste probleme cu turbina, masina este un w124 2500 turbo diesel din 1993 si de cad am cumparat face figuri turbina.
              Problema este ca nu vrea sa porneasca turbina, am verificat toate furtunele de vaccum care sunt toate la locul lor dar turbina tot nu porneste.
              Dupa aceea am verificat acel actuator pe turbina ca sa nu fie crapat membranul in el dar merge si el asadar nu acela e vinovatul.
              Turbina merge deoarece am pornit motorul si dupa actionarea manuala a actuatorului de pe turbina a pornit, dar cand iau mana de pe actuator moare iares.
              Nu stiu unde sa mai caut problema dar eu cum vad nu ajunge vaccum pana la turbina.
              Va rog daca puteti ajutati cu o scheme de traseu vaccum si niste sfaturi adica unde sa caut problema.
              Multumesc

              Comment


              • #8
                Turbo...

                Buna seara !


                Pana acum nu am adunat prea multa experienta cu turbinele dieselelor de pe W124, dar ma indoiesc ca sunt comandate de vacuum, mai ales ca nu sunt cu geometrie variabila, din cate stiu eu. Mai degraba pe baza de presiune pozitiva, ca sa zic asa.

                Sunt curios ce anume cauzeaza problema colegului poul...


                Dragos

                Comment


                • #9
                  Salut
                  Acel actuator cred sa fie de vina din moment ce spui ca daca pui mana pe el adica tragi spre tine merge turbina.Acel actuator are rolul de a inchide si de a deschide o supapa care la randul ei face un bypass gazelor de evacuare.Poate sa fi ramas pe deschis si atunci nu se formeaza presiune suficienta un suflanta turbinei si nu are cine sa o antreneze.

                  Comment


                  • #10
                    Da exact daca pun mana si trag tija spre mine porneste turbina dar cand iau mana moare iares, numai ca nu stiu de unde primeste comanda acel actuator.
                    Am scos furunul acela in care vine aerul din filtru spre turbina si am observat ca burbina abia roteste. Daca stiu bine turbina in mod normal trebuie sa porneasca la 2000 rot/min, dar la mine nu porneste. Cum am scris am verificat si actuatorul care este bun, daca vac vaccum cu gura se misca tija de aceea ma gandesc ca nu ajunge acolo vaccum sa actioneaza clapeta ca sa porneasca turbina.
                    Daca puteti va rog sa spuneti ce senzor sau ce actioneaza acel vaccum care trebuie sa porneasca turbina.
                    Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Salutare tuturor. Cred ca ar fi foarte util sa mentionati fiecare ce tip de motor aveti in felul asta ar fi mult mai usor sa identificam problema.
                      In principiu turbina ar trebui sa se invarta tot timpul, dar e adevarat ca spool-ul turbinei este undeva pe la 2500rpm dar depinde de dimensiunile turbinei.
                      Principiul actuatorului aluia (wastegate-ului) este urmatorul:
                      Atunci cand in galeria de admisie se depaseste o anumita presiune actuatorul deschide o valva pentru acel bypass al gazelor de evacuare.
                      Din cauza acestui bypass turbina nu se mai invarte cu o viteza atat de mare(nu ajunge la spool-ul de care ziceam mai sus), cam asta ar fi in principiu.
                      Problemele voastre pot fi:
                      - turbina dusa( adica pierde din compresie printre lagarele de rulare intre cele doua camere, asta ar insemna o reconditionare a turbinei) dar asta se poate verifica si prin pierderile de ulei.
                      - furtunul sau conducta care "alimenteaza" cu aer actuatorul de pe turbina
                      - actuatorul, aici puteti intalni doua situati:
                      a)membrana care nu mai face treaba calumea tin sa mentionez ca nu este normal sa deschida foarte usor ma refer la suflat cu gura, din cate stiu eu ar trebui sa deschida intre 5-10psi.
                      b) arculetul din interiorul actuatorului sa rupt.

                      Vreau sa va spun ca am avut deaface doar cu motoare de w123 turbo nu si cu motoare de w124 dar nu cred ca tehnologia turbinelor sa modificat in aceasta perioada.

                      Primul lucru care l-asi face eu ar fi sa schimb furtunul de la wastegate si sa verific la ce presiune deschide wastegate-ul, asta se poate verifica si cu o pompa de mana daca are un manometru care stiti ca functioneaza bine.
                      Sper ca aceste informati sa va fie de ajutor.
                      Spor la treaba.
                      Last edited by MirceaBer; 02-03-2013, 19:17 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru ajutor dar eu cum am observat la mine este fix inver adica valva pentru acel bypass este deschis in totdeuna si cand actuatorul (wastegate) primeste vaccum valva respectiva se inchide si porneste tubina. Din ceva motive neidentificata nu am vaccum la actuatorul aceea si turbina nu porneste. Vreu sa mentionez ca eu nu am teava intre actuator si turbina cum este la w123 3000 turbo diesel.
                        In primul post am specificat ca este vorba despre un w124 cu motor 2500 turbo diesel.

                        Comment


                        • #13
                          Ok pai poti sa ne spui si noua ce turbina ai, care este producatorul si ce tip este, niste poze ar fi foarte de ajutor.

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca am turbina Garrett dar spun mai exact sambata cand ajung la masina.
                            Pun o poza cu motorul si unu cu turbina
                            Cand trage vaccumul membrana actuatorului se inchide clapeta 'a' si porneste turbina, numai ca la mine nu am vacum la stutul 'e' a actuatorul
                            Attached Files
                            Last edited by poul; 02-05-2013, 20:08 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Salut
                              Acum inteleg, it voi atasa 2 link cu o diagrama cu sistemului tau si cu ceva explicati.




                              Ai dreptate sistemul tau este controlat de vacuum, din cate zice in ultimul link tie nu iti mai inchide circuitul deci nu iti vine vacuum la actuator.
                              1.testeaza senzorul de pe galeria de admisie
                              2. testeaza valva urmeaza cablul de la senzor si vei da de valva respectiva.
                              Daca citesti cu atentie materialele din primul link vei invata si cum sa il testezi.
                              Sper sa te ajute.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF