Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Temperatura ridicata la SE 280, motor 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura ridicata la SE 280, motor 250D

    Buna Ziua!
    Vreau sa remediez un neajuns la motor, si apelez la ajutorul dumneavoastra, pentru opinii, sfaturi, ceva indrumari,...orice: motorul mergea de ceva vreme in tmperaturi ridicate ( aproape 100 de grade). I-am schimbat busonul la radiator (pentru asta va multumesc celor cu ideea- am vazut un thead aici pe forum despre asta), si treaba e ca si-a revenit partial, adica sta temperatura pe 85 de grade, daca merg cu 80 la ora. Ciudat e ca in treapta a V-a cum se apropie de 90 la ora temperatura urca din nou pana catre 100 grade si sta acolo ceva vreme, iar cand scade, scade foarte putin...Daca-i dau iara a IV-a, coboara pana la 85 de grade, cu 80 la ora...
    Daca are cineva vreo sugestie...
    Va multumesc anticipat, si va doresc numai bine!

  • #2
    Nu stiu la ce temperatura functioneaza motorul tau dar pare sa fie in parametrii. Daca sti tu ca lucra mai rece uitate la vascocuplaj. Dupa ce spui tu ii trebui turatie la ventilator sa raceasca. Ar mai fi o problema, daca ai aer conditionat inaintea radiatorului de apa e cel de freon, intre ele se formeaza o pelicula , ca o pasla, de la praf si mizeriile ce le trage ventilatorul. Baga un jet de apa intre ele, dar cel mai probabil te-a lasat vascul. Ar mai fi termostatul care s-a blocat pe deschis.Daca ai pierderi de lichid pe instalatie lafel face pt ca lucreaza sub presiune sa creasca punctul de fierbere. Alceva nu mai stiu. Daca stiu colegii te ajuta cu siguranta.Bafta!
    Last edited by rommy20005; 08-26-2009, 09:30 AM.

    Comment


    • #3
      Multumesc rommy20005.
      Am uitat sa precizez: vascocupla e pe direct, nu am A/C.
      Dar sa inteleg ca temperatura de 100 de grade e una normala pentru motorul de 250D?
      Pentru ca, in treapta a V-a, deja urca temperatura si sta destul de mult pe la 100 de grade, si n-as vrea sa nenorocesc motorul ducandu-l la temperatura asa ridicata.
      Mai sus nu urca temperatura, dar nici de coborat nu coboara...
      Nu da niciun semn de defectiune: radiatorul e cald, exista presiune la pompa de apa, uleiul nu scade, apa nu scade...asta ii.
      Multumesc, sanatate si numai bine!

      Comment


      • #4
        Da, e o temperatura normala vara. Mercedesul intra pe rosu abia la 120' de grade. Rau nu ii face, abia consuma mai putin si merge de voie. Vezi seara cand e mai racoare daca mai sta la 100', dar fi cu ochii incontinu pe ceas. Si inca ceva.
        Ai difuzor de aer la radiator? E masca aia de plastic pe radiator care directioneaza aerul catre palele ventilatorului cu vasc.
        Last edited by rommy20005; 08-26-2009, 11:06 AM.

        Comment


        • #5
          Fa-ma te rog sa inteleg, ai W140, fost 280 cu actual motor de 2 jumate diesel ?

          Comment


          • #6
            Pentru claudiu.g
            Va salut!
            Am un SE 280 W 126 din 1985 ( astea-s datele din carte), dar caruia i-am omologat un motor de 250 D, de pe un W 124 din 1988...
            Atat... Am cam avut de umblat cu hartiile, dar pana la urma am razbit.
            Masina a ramas nemodificata doar i-am pus un motor de W 124.
            Nu stiu de unde ati dedus ca ar fi un W 140...
            Va doresc sanatate multa!

            Pentru rommy20005:
            M-am mai linistit, daca spui ca merge in parametri normali.
            Mi-era frica sa nu "fierb" motorul, ca de mers merge super, bine, in mod normal il duc 90-100 km/h, ca pe plaja asta nu merge turat si vad ca se comporta silentios.
            Are si difuzor, dar in zona aia totul pare in regula.
            Multumesc.
            S-auzim numai de bine!
            Last edited by doktor4carz; 08-26-2009, 15:17 PM.

            Comment


            • #7
              Eu am w126 din 87 cu motor de w201 2500 Cmc cutie automata (la fel cu cel de w124). Merge stas si am avut de asemeanea probleme cu apa pana am ajuns sa schimb garnitura de chiulasa (mai mult din exces de zell ca la desfacere era perfecta ) Tu ai motor la fel ca al meu. Sincer iti zic ca e frumos ca apa sa stea la 80 de grade.. rar sa ajunga la 85. Eu zic sa ii pui un nou termostat. Nu e decat 66 de lei si e usor de schimbat. Bine ai venit in familia w126 cu motor diesel. Nu stiu daca ai pus ceva poze cu ea. A mea o gasesti prezentata aici. Am mai pus un nou vasco si o noua elice originala care nu e prin pozele asta si am schimbat radiatorul cu unul nou + ca electronist fiind am pus electroventilatorul la buton si ii dau drumul cand doresc. http://www.clubmercedes.ro/126-my-pr...light=precious
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Eu am dedus ca ar fi un W140 din faptul ca sectiunea astea se intituleaza S-Klasse. Nu zic ca 126 nu ar fi S-Klasse, dar in descrierea sectiunii scrie W140, W220, W221.
                Sa nu se inteleaga gresit, nu dau cu parul, doar intrebam. Ca sa ma pot lamuri despre ce model vorbim. Imi veanea si mie oricum greu sa cred ca ar fi pus cineva motor 250D pe 140.

                Comment


                • #9
                  Pentru sovieticool:
                  M-am gandit si la termostat, chiar am vrut sa-l comand, dar cum se face ca la 80 la ora, in treapta a IV-a, sta bine de tot la 85 de grade?.... Oare forteaza in a V-a? Sau merge subturat? Ca numai de-aia mi: sa nu nenorocesc bunatate de motor- mie chiar imi place cum se comporta.
                  Asta-i principalul motiv pentru care solicit opinii, sfaturi- aici pe forum sunte-ti posesori de ceva vreme de mercedes-uri, si v-ati intalnit cu tot felul de situatii...
                  Eu am avut un Cobra de 240, l-am cumparat in 2006 ( fabricatie 1976...), iar anul trecut, in august mi-am luat SE 280...
                  Multumesc mult, o sa incerc sa schimb si vascocupla- ca-i pe direct- si incet, incet o sa aduc la adevar Mercedes-ul.
                  S-auzim numai de bine, toate cele bune!

                  Pentru claudiu.g:
                  Da, gresala-i din partea mea:am vazut ca scrie S... si in paranteze apare si 280... am inceput sa scriu, fara sa ma uit mai jos, ca doar sunt si W 126.
                  Scuze, o sa intru pe sectiunea cu pricina.
                  Toate cele bune!


                  S-a mutat unde trebuie, cu mentziunea ca exista si functzia "Multi-quote" printre functziile cu care este blagoslovit cinstitul forum, minune ce ne permite sa citam mai multa lume ce raspunde smerit problemelor pe care le postam...ca d-aia regulamentul zice sa nu postezi consecutiv...
                  Last edited by doktor4carz; 08-27-2009, 11:18 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Deci eu am cutie automata cu 4 trepte si nu vrei sa stii cand e in a 4-a si cu 180. Se tureaza de zici ca sare motorul de pe tampoane si merge si nu se duce apa mai mult de 82 de grade nici daca o rogi frumos. Stiu ca la cutia manuala in a 5-a motorul este foarte relaxat ca e aproape 1/1 motorul cu transmisia. Deci nu ar avea motive. Ar mai putea sa fie si pompa de apa pentru ca in a 4-a motorul este mult mai turat decat in a 5-a si astfel pompa e mai eficienta.Se poate sa ai si radiatorul imbacsit, cum zicea rommy, cu tot felul de muste. Mergi la spalatorie si da-i cu turbojetu la radiator sa il curete. Eu zic sa inecerci si cu termostatul, si facand o mica paranteza vreau sa iti zic ca am mers cu masina mea cu elicea scoasa si nu se ducea mai mult de 85 de grade. Deci termostat bun, radiator curat, si pompa de apa buna tre sa mearga brici. A sa nu uit vezi si lichidul de racire.. ar fi bine sa il schimbi daca e mai vechi in caz ca nu l-ai schimbat deloc de cand ai masina.

                    Suna-ma sa mai vorbim la telefon daca doresti. 0765491269
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua!
                      Sincer, nu prea stiu de unde s-apuc problema...Din ce mi-ai spus anterior, acuma ma uit sa vad cum stau: pompa de apa- am cumpart-o, noua, in primavara, radiatorul, sambata trecuta l-am dat jos si l-am spalat bine si interior si exterior, ba mai mult- i-am luat si buson nou, lichidul de racire e schimbat.
                      Ti-am zis, vascocupla e pe direct.
                      Deci, ce-mi ramane de facut e sa iau un termostat, si eventual o vascocupla...
                      Si in dimineata asta tot asa mi-a facut, cu toate ca nu-i prea cald afara.Eu circul minim 80km pe zi, asa ca nu mi-e totuna cum duc Mercedes-ul.
                      Multumesc! Numai bine!

                      Comment


                      • #12
                        Dupa cum spui ca se deruleaza lucrurile, ai mari sanse sa ai vreun por in chiulasa. Sau garnitura de chiulasa arsa. De ce zic asta:

                        1. Temperatura apei creste odata cu viteza (o viteza omeneasca, si anume cea de 90km/h). La o turatie a motorului de vreo 2500 rpm, la 90km/h, temperatura nu ar trebui sa creasca. Zici ca ai pompa de apa noua, radiator curatat, etc... daca aveai radiatorul sau pompa panarame, dimpotriva, regimul termic se imbunatatea la 90 - 100km/h.
                        2. Lasa viscocupla in pace. Nu mai da banii pe una noua. Daca zici ca e pusa pe direct, inseamna ca ishi face treaba. Schimb-o numai dupa ce ai identificat adevarata problema.
                        3. Nu ai zis (sau nu am avut timp, scuze!, sa citesc) nimic de termostat. Unul nou, Behr, este vreo 70 de lei. Daca ai deja termostat nou pe masina, inseamna ca trebuie cautata problema la nivelul chiulasei. Uita-te in vasul de expansiune cand motorul este rece, accelereaza si vezi daca iti bolboroseste apa. Daca se intampla acest minunat fenomen, e clar! Garnitura sau alta chiulasa.

                        Bafta

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua!
                          Cu o "strangere de inima" m-am gandit si la chiulasa, dar daca n-o sa am incotro...
                          Initial am eliminat acest aspect pentru faptul ca dimineata, cand totusi temperaturile-s mai scazute afara, merge tot asa ridicat, la 100 de grade( de fapt e liniuta ce urmeaza dupa 80 de grade), iar dupamasa, cand afara e cald, totusi nu urca asa de mult, sau cand urca nu sta prea mult, mai coboara vreo 2 milimetrii sub linie, dar tot e mai sus de 80-85 de grade...
                          Radiatorul care-l am e al masinii: ca la Cobra, cu furtun pentru evacuare lichid, nu-i cu vas de expansiune. Nu am pus radiatorul de 124 ca nu potrivea si nici nu arata prea bine.
                          Oare sa fie si asta una din cauze?
                          Multumesc!
                          Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            Pentru doctor4carz
                            Buna dimineata!
                            Pana acum cateva saptamani se comporta bine, din punctul de vedere al temperaturii, adica nu statea chiar pe 85 de grade, dar cand urca nu dadea in liniuta imediat urmatoare. Si ciudat e ca numai in treapta a V-a, il apuca....Daca merg cu 80 la ora, in a IV-a, e tot cum mergea pana sa apara problema: ceva mai sus de 85 de grade...
                            Zilele astea am lasat-o asa, dar am fost atent la cadranul de temperatura, nu mai lasam sa urce temperatura, mergeam cu 80 la ora.
                            Ma gandeam sa nu fie radiatorul de bai, asa-i daca nu ma pricep...
                            Multumesc mult de sfaturi, o sa schimb termostatul, ca ala-i singurul de care nu stiu nimic, ca restul le-am verificat, schimbat, curatat,...
                            Si de faza cu schimbatul busonului la radiator: multzam fain, am citit-o de pe un thread al tau, ceva mai vechi. Am pus nou,(made in england...?), acuma etanseaza bine, intradevar, garnitura la al meu era uzata, pierdea mult lichid, iar temperatura se ridica destul de repede. Macar acuma pot s-o controlez.
                            Dragi colegi, s-auzim numai de bine si multa sanatate.

                            Comment


                            • #15
                              Am cumparat termostat Behr, 85 de grade si saptamana asta incerc sa-l pun. Am mai spalat odata radiatorul, care de altfel era in regula...
                              Va multumesc pentru ajutor! Eu nepricepandu-ma la mecanica, va dati seama ca nici nu stiam unde sa incep.
                              Daca ma mai puteti ajuta cu un aspect: am pus motor de 250 D, dar diferentialul a ramas de 280, cel original. Inca nu l-am schimbat. La drum se comporta bine, doar ca are nevoie de un tronson mai lung pana ia viteza, are un demaraj mai lent. Am vorbit cu cineva care mai demult a facut o astfel de modificare si mi-a recomandat un diferential de Cobra 300 D, nu stiu exact raportul. Eu am un astfel de diferential, mecanicul meu nu-i prea bucuros cand vreau sa modific ceva..., dar dupa ceva insistente facem tot ce trebuie.
                              Asta va rog sa-mi spuneti: pot sa pun diferential de 3000 de Cobra, sau este altul mai potrivit? Vreau sa aiba demaraj ceva mai promt, ca acuma cam astept pana se intinde la drum, ca dupa aia-i perfect, merge lin si elegant.
                              Inca odata va multumesc si s-auzim numai de bine!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF