Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometru - nu merge

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turometru - nu merge

    Domnilor pana acum am mai facut ce am mai facut la masinuta, dar acum mi sa aprins o lampa la cap ca vreau sa fac turometrul. Precizez ca e electronic am in spatele ceasurilor acel TD si + dar alternatorul este clasic nu are firul TD. Am gasit pe la cutie ceva zenzori care cred ca au legatura cu kilometrajul care si ala bate cu 20 de km mai mult. Precizez ca acel senzor dintre cutie si motor nu este si nici in baia nu are gaura de bagat senzorul.


    Astept ceva idei si pun ceva poze cu ce am gasit pe la cutie poate primesc si ceva lamuriri.
    Attached Files
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

  • #2
    Senzorul de turatie este pe volanta, deci pe carcasa linga volanta tre sa ai un senzor cu 2 fire, care ala-i senzoru de turatie.La mine la motor 300d imi intrau firele alea 2 intr-un releu sub parbriz ce releu comanda si socu electric la pompa de injectie, si din releul ala imi iesea celebrul td care tre legat la ceasul turometrului.Dupa aia iti tre turometru de 4 cilindrii diesel, nu de 8 benzinar, daca ai tot turometru de 420.Asta-i cu turatia, la vitezometru daca-l ai tot ala de la 420 iara ii normal sa-ti arate eronat, iti tre un vitezometru de 250d sau macar cu km maxim ce scrie pe el cit are ala de 250.
    Toate cele bune

    Comment


    • #3
      Originally posted by sovieticool View Post
      Domnilor pana acum am mai facut ce am mai facut la masinuta, dar acum mi sa aprins o lampa la cap ca vreau sa fac turometrul. Precizez ca e electronic am in spatele ceasurilor acel TD si + dar alternatorul este clasic nu are firul TD. Am gasit pe la cutie ceva zenzori care cred ca au legatura cu kilometrajul care si ala bate cu 20 de km mai mult. Precizez ca acel senzor dintre cutie si motor nu este si nici in baia nu are gaura de bagat senzorul.


      Astept ceva idei si pun ceva poze cu ce am gasit pe la cutie poate primesc si ceva lamuriri.
      Salut Pentru remedierea problemei cu turometru , pårerea mea este ,sa controlezi siguranta din panoul de sigurante, Poate este arsa , sau are contact imperfect . Bafta cu remedierea problemei. O zi buna in continuare.

      Comment


      • #4
        butonu -- ms de raspuns si amg_001 .. motorul de 4.2 a fost schimbat cu unu 2.5 de w124 deci nu cred ca mai are treaba cu sigurantele.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by sovieticool View Post
          butonu -- ms de raspuns si amg_001 .. motorul de 4.2 a fost schimbat cu unu 2.5 de w124 deci nu cred ca mai are treaba cu sigurantele.
          Salut Motoarele de pe w124 ,au siguranta pentru turometru , si daca sa schimbat motorul sper ca si calculatorul este unul de pe un w124 , sau?

          Comment


          • #6
            Nu calculatoarele sunt de pe w126
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Amice, tin sa iti spun ca eu am un w123 fara turometru. Eram la un mecanic batran, inginer electronist, mecanic din pasiune, si l-am intrebat cum pot sa montez un turometru. "La ce iti trebuie turometru?? Ala e o prostie! La ce te ajuta?? Iti place sa vezi cum se misca acolo in bord? Mai bine fa sa ti se scoale p...a, te uiti la ea cum se misca si vei fi mai fericit!!!" Cam asta am primit eu drept raspuns legat de turometru! Trebuie sa ii dau dreptate omului, sincer mi-ar placea mai mult sa mi se scoale cum se misca turometrul, dar cum nu sunt Mercedes, raman cu placerea de a ma uita la turometru...
              Succes!
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Intelept, mosu'!
                Bine, simt o urma de invidie in sfatul lui, vis-a-vis de miscarea acului de la turometru, asa ca e posibil sa fie de fapt o mica rautate. Pe principiul "sa moara si turometrul altora".
                Dar asta e, nu le putem avea pe toate. Sa fim si intelepti, si cu turometru "la blana"...

                Comment


                • #9
                  Poate mosu ducea doru unui turometru turat la maximum ....
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit un alternator destul de destept. Din cate am mai citit pe net si am mai auzit pentru ca sa fac turometrul de w126 sa o ia din loc imi trebuie un alternator cu o iesire W. Am gasit unul care are 1 - w .. 2 - nu stiu ce e 3 - surubul care duce la baterie de o incarca. Mai trebuie facute ceva modificari? pe turometrul meu de la bord am TD. Astept poate are cineva schema de legare poate il fac si pe asta !
                    Attached Files
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      Cineva e amabil sa ma lamureasca ?
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #12
                        Eu sunt amabil Sovieticoole! Pune-l pe maşină să vezi cum se comportă. Acolo trebuie să ai impulsuri cu un anumit factor de umplere. Integrarea impulsurilor o face chiar inerţia acului indicator. Măsoară tensiunea între acea bornă şi masă. Va fi crescătoare pe măsură ce accelerezi. Vezi dacă fulia este la fel ca diametru cu cea pe care o avea alternatorul motorului cu benzină. De asemenea compară fuliile de la arborele cotit al celor două motoare. În alte condiţii, va rezulta un alt raport de transmisie şi-ţi va indica eronat turaţia. De asemenea, pune o curea nouă pe cele două fulii, dacă patinează în sarcină o să ai o turaţie mai mică.

                        Comment


                        • #13
                          Nelu Patrascu -- Multumesc mult. Am sa il montez. Am cerut exact o lamurire ca nu as mai vrea a ma apuc acum iarna sa montez de pomana alternatorul pentru buba care ma macina ca nu imi merge turometrul. Oare nu pot gasi ceva sa mintez sa zicem pe fulia mare la viblochen cu un variator sa reglez sa stea la relanti la 6-900 RPM si apoi sa mearga frumos.?
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • #14
                            Jane !! In aceeasi situatie am fost si eu cu turometru ca si tine ! ... nu mergea, dar tin sa precizez ca l-am facut sa mearga . Motorul tip 102.962 (1997 cmc3 benzina cu carburator Pierburg) nu avea din fabrica turometru !. Am facut rost de schema de pe site-ul rusesc. Am gasit un bord cum ai si tu cu turometru dar la mine de w201 ( si in spatele ceasului de turometru are o mufa cu un papuc cu 2 pini...unu e TD si altu plus) Am facut rost de senzor de turatie de la volanta (precizez ca motoru de pe masina avea un capacel acolo..l-am dat afara) l-am montat si din el iese un fir verde care duce intr-o parte electronica. Toata treaba e partea aia eletronica are inscriptionata pe ea firele (dintre care unu e si TD) apai ala e TD care duce la bord... dar ca sa mearga turometru tre sa ai plus pe spatele ceasului turometru acolo unde scrie + si f.important si masa (-) legata pe cadranu de fier a turometrului....daca nu ai masa (-) nu merge. Ia legatura cu mine ca te pot ajuta sa il faci am o parte electronica unde vine firu de la senzor. PS: pacat ca am vandut masina la care facusem sa mearga turometru ..iti aratam exact !! Bafta
                            Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF