Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Functionare optima a motorului (BENZINA)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Functionare optima a motorului (BENZINA)

    neazza.
    Am terminat primii 3500 km cu A-klasse-ul meu cu motor de 1.5 - benzina si inca nu sunt dumirit cu turatiile care ii plac cel mai mult. In plus, eu nu am cunostinte din experienta ci doar din teorie. Ma intereseaza daca exista un prag cat de cat general valabil sub care se defineste subturarea. Motorul asta are cuplu maxim intre 3500-4000 rpm si puterea maxima @ 5200 rpm. Mentionez ca nu ma intereseaza obtinerea unui consum mic cat ma intereseaza sanatatea motorului.
    La inceput, adica in primii 3000 km, schimbam treptele dupa 3000 rpm iar acum, din obisnuinta, o fac la 2200-2500, ceea ce inseamna ca ajung sa merg constant cu 1500-1700 RPM - in oras. Ce ziceti, e subturat?
    Multumesc anticipat.
    Unless I'm very much mistaken...

  • #2
    Din ce vazui privind modul de comportament al indicatorului de economie,de altfel destul de rar ca echipare la MB,se pare ca la 2500 ture ar fi plaja de schimbare optima PTR ECONOMIE(motor benzina).La w201 al neFestii-mii am pus ceasuri de bord cu economizor,legat la vacuum pe admisie si functioneaza perfect...

    Comment


    • #3
      Si totusi, nu sunt diferente mari intre generatiile motoarelor? Din cate stiu, cel de pe W169 are 2 supape/cilindru si exista motoare, tot din clasa lui, cu 4/cilindru. Ce deosebiri produc aceste diferente? (asta e alt subiect)
      Relativ la primul post, ma gandesc ca la 3500 km, motorul e inca prea tanar ca sa ma leg de consum insa ma preocupa ideea ca asa cum il invat acum, asa o sa il am. Sunt eu paranoic sau am luat-o razna? Spuneti-mi voi, care va pricepeti mai bine... ca eu am chef de invatat

      Merci pentru raspuns, Mihnea.
      Last edited by pianosso; 11-29-2007, 00:54 AM.
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #4
        Dupa cum ti-a spus DMIHNEA, la 2500 rpm ar fi plaja de schimbare optima pentru ECONOMIE (motor benzina), ceeace este corect, eu adaug ; pentru SANATATEA motorului preferabil 3000 rpm. Nu e bine ca ajungi sa mergi "constant" cu 1500-1700 rpm, subturat e mai rau decit supraturat (supraturat cu bun simt).
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Recomand si niste iesiri la drum intins (autostrada preferabil) cu regim de viteza ceva mai ridicata, unde , in ultima treapta de viteza, sa atingi cel putin 3500rpm. De asemenea, e bine ca, macar din cand in cand, sa schimbi vitezele la turatii ceva mai mari (nu exagerat, incearca sa o mentii in zona de cuplu maxim), sa mergi sportiv acolo unde se poate.
          Am vazut multe situatii de masini cu motoare pe benzina, folosite numai in oras, la turatii mici, care au probleme cu sonda lambda.
          The stars will light my way

          Comment


          • #6
            Primii 3000 km i-am facut doar pe drumuri intinse. Unul la Suceava, unul la mare si unul la Sibiu. Si am mers constant cu 3000-3300. Asa scria la carte, ca in primii 1500 sa nu depasesc 2/3 din turatia maxima pe fiecare treapta.
            Pe de alta parte, tinand cont de traficul din Bucuresti, e aproape imposibil sa am un stil sportiv si sa schimb pe la 3000. As folosi doar tr. I si II.
            Oricum, am inteles cum sta treaba si va multumesc tututor.
            Unless I'm very much mistaken...

            Comment


            • #7
              Originally posted by RazvanC View Post
              Recomand si niste iesiri la drum intins (autostrada preferabil) cu regim de viteza ceva mai ridicata, unde , in ultima treapta de viteza, sa atingi cel putin 3500rpm. De asemenea, e bine ca, macar din cand in cand, sa schimbi vitezele la turatii ceva mai mari (nu exagerat, incearca sa o mentii in zona de cuplu maxim), sa mergi sportiv acolo unde se poate.
              Am vazut multe situatii de masini cu motoare pe benzina, folosite numai in oras, la turatii mici, care au probleme cu sonda lambda.
              Care ar fi turatiile de cuplu maxim ?
              MB 180C Sport Coupe W203

              Comment


              • #8
                Cuplul maxim difera in functzie de tip motor,il ai in cartea cu caracteristici...

                Comment


                • #9
                  Si pe mine ma preocupa aceeasi intrebare. Prima masina, primele 8 luni de condus, toata lumea din jur are pareri diferite despre care este turatia optima pt schimbat vitezele, zgomotul imi spune sa schimb ai repede, 2000 maxim 2500, luna trecuta am facut un experiment si am schimbat la 3000 , am mers mult cu viteza 2 si am avut un consum de 15%.... mult zic eu in oras. Aglomerat ce-i drept. Voi cei cu A160 cam la ce turatie schimbati vitezele, din obisnuinta, fara sa va mai uitati in bord?
                  Probabil super dezbatut subiectul dar chiar as vrea sa nu fiu eu piesa defecta din masina adica sa o conduc cat mai corect.

                  Comment


                  • #10
                    De obicei schimb la 2000-2300. Deja la 2500 pare ca se chinuie și nu îmi place. Plus ca turată consumă mai mult. Mai știu pe unii ce merg în 3000-3200 și mă zgârie pe creier mai ales când este un 1.4

                    Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
                    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                    Comment


                    • #11
                      Eu pe 140 schimb in general pe la 2200-2300 cand merg la consum pe plat. La urcare in 3000-3500 iar cand am chef sa fac depasiri si sa alerg ajung si pe rosu.
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru pareri, astazi am turat si eu in panta pana la 3000, mentin 2000 si un pic in rest. Sunt curioasa ce diferenta va fi la consum. Am schimbat toate filtrele si uleiul cand am cumparat masina, chiar si termostatul. Am inteles de pe forum ca sub-turatul afecteaza mai mult motorul decat supra-turatul, mai studiez problema ca sa ma lamuresc mai bine.
                        Last edited by eleo_na; 11-14-2015, 00:04 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Asa cum am mai spus si prin alte locuri, depinde de ceea ce vrei de la masina. Vrei consum bun? Atunci schimbi pe la 2500rpm. Eu asa schimb, dar cateodata ajung si la 3500-4000rpm in depasiri la limita. Bineinteles, evit sa intind treapta 1 mai mult de 2000 rpm. E stiut faptul ca-i mare gurmanda.
                          Daca vrei performanta, sportivitate, nu uita ca la motoarele pe benzina cuplul maxim e mai sus de 4000rpm.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc pentru parere, sincer as fi dorit sa stiu si opinia ta, tinand cont ca avem aceeasi motorizare si am urmarit discutii la care ai participat. Nu vreau neaparat consum mic, dar 15% mi s-a parut mult si m-a preocupat faptul ca poate gresesc eu cu ceva. Cred ca are importanta si cum a fost condusa inainte si poate ca ar trebui sa verific , la sevice, si aceea sonda lambda, care habar nu am ce este, dar care am jnteles ca este responsabila de consum. O sa merg dupa instinct de acum, similar cu ce spuI tu, se pare ca eu si masinuta ne-am imprietenit!
                            Last edited by eleo_na; 11-15-2015, 11:51 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Adevarat, pare mare consumul, banuiesc ca-i urban. Dar esti sigura ca reflecta cat de cat realitatea? E facut corect?
                              Sunt multi factori de care trebuie tinut cont atunci cand vrei un consum bun, nu doar turatia la care schimbi vitezele: accelerari bruste, folosirea excesiva a franei de serviciu, consumatori in plus, greutate suplimentara, AC, etc.
                              A mea nu salta consumul mediu(combinat) mai sus de 7.5%.
                              Oricum, nu strica sa-i faci o revizie: bujii, filtru aer motor, o diagnoza.
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF