Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pana prostului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pana prostului

    Trec acest thread la discutii despre model pentru ca mi se pare ca aici se inscrie cel mai bine. Din pacate nu este sectiune "discutii despre soferul modelului".
    Haz de necaz, azi am ramas pentru prima data, in 7 ani de condus, fara benzina (carburant).
    Am dus masina de dimineata inainte de munca la spalatorie si baietii de-acolo mi-au cerut sa o las pornita sa nu inghete. Stiam ca-s pe rezerva dar am zis: "cat dureaza sa o spele". Ca sa vezi...a durat suficient cat sa raman fara benzina.
    Am rezolvat problema in stilul clasic: sticla pet/benzinarie/rezervor.
    1. Intrebare: ar trebui aerisit ceva anume daca am ramas fara benzina? Mentionez ca motorul mergea abia abia...statea la vreo 300 de ture si mergea asa incet de tot dar nu se tura. Ar trebui sa-i fac ceva?

    2. Daca aveti faze hazli de impartasit, legat de ramasul fara benzina, bagati aici sa ne descretim putin fruntile.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

  • #2
    Nu stiu cat e de hazliu sa ramai cu cotiga de 2 tone de Chobra la intrarea in PECO, intrare care era in panta si sa blochezi vre`o 10 masini care nu se opreau din claxonat... da` ai dracu` bah oamenii astia daca s`a dat careva jos sa ma ajute sa imping namila.

    Comment


    • #3
      Stai liniştit , fiind benzină puţină în rezervor....nu prea are cum să tragă pompa.
      Dar deja , cred că s-a remediat. presupun că ai alimentat , şi nu mai face.
      Vezi , avea şi Dacia o chestie bună, cama.

      Comment


      • #4
        Nasol momentu'. Am impins si eu o data cobra prin curte, pentru ca era bateria luata de pe ea...e ceva munca (desi cobra nu are 2 tone).

        Un prieten de-al meu pe autostrada in ungaria, ramane fara benzina. Merge omu' pana la primul telefon sos si cere sa trimita aia politia. A mers politia la fata locului, l-au luat si dus cu masina pana la peco, l-au dus inapoi la masina, i-au pus ei personal benzina in masina, si daca s-ar opri aici ar fi minunat...doar ca nu s-a terminat asa. Dupa ce au pornit motorul au inceput sa-i taie amenzi. A platit in total vreo 150 de euro, pe vreo 3 chestii la care l-au taxat aia. Toata pentru ca nu a vazut becu' ce-i striga din bord ca ii e foame la masina.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Originally posted by adidc View Post
          Am rezolvat problema in stilul clasic: sticla pet/benzinarie/rezervor.
          1. Intrebare: ar trebui aerisit ceva anume daca am ramas fara benzina? Mentionez ca motorul mergea abia abia...statea la vreo 300 de ture si mergea asa incet de tot dar nu se tura. Ar trebui sa-i fac ceva?

          .
          Baga mai multa benzina in rezervor ( cel putin 20-30l ) , si motorul isi va reveni la normal.
          Mercedes CL 200 Kompressor
          Mercedes C 180 Kompressor

          Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

          Comment


          • #6
            De mers, a mers bine imediat ce am alimentat. Eu intrebam sa stiu daca mai trebuie facut ceva. Multumesc de raspuns.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Am ramas si eu in pana prostului pe autostrada in Austria. Telefonul de rigoare la SOS. Noroc ca stiu un pic de germana. M-au intrebat ce combustibil am nevoie si mi-au zis sa astept. Dupa o ora a aparut un nene cu o masina de interventie, care mi-a pus el in rezervor 5 litri de motorina. Pret: 20 euro, cam de 4 ori mai scump ca la benzinarie, dar prostia si domnia costa... A fost prima si ultima data cand patesc asa ceva si de atunci m-am jurat ca nu mai merg pe rosu...
              Last edited by tic70; 03-20-2009, 14:58 PM.

              Comment


              • #8
                Heh ce amintiri.. Am avut un cotetz de BMW seria 7 motor diesel care nu mergea sonda la rezervor.. eram tata panei prostului )
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sovieticool View Post
                  Heh ce amintiri.. Am avut un cotetz de BMW seria 7 motor diesel care nu mergea sonda la rezervor.. eram tata panei prostului )
                  Eheee... cunosc sentimentu` cu plutitoru` din rezervor... mei imi indica mai mult ... ce misto )

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca trebuie aerisit sistemul de alimentare, nu ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by balicagigi View Post
                      Cred ca trebuie aerisit sistemul de alimentare, nu ?
                      Cam asa ceva... tin minte ca am dat la pompitza aia de alimentare de la cobra vre`o juma de ora pana am reusit s`o repornesc din PECO

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adidc View Post
                        2. Daca aveti faze hazli de impartasit, legat de ramasul fara benzina, bagati aici sa ne descretim putin fruntile.
                        Daca vrei sa fiu hazliu iti zic eu una... nu e cu Mertzu dar titlu cred ca e la general.

                        Faceam taxi cu Nova mea pe GPL si am ramas in pana prostului cu mentiunea ca nu mergea NEAM pe benzina. Nu cred ca mergea nici faza cu sticla la pompa de GPL

                        Va dati seama ca a ramas o singura solutie " 10 sunt 174 am nevoie de un coleg cu shtanga la...(adresa unde eram yo) ". (Pentru cine nu cunoaste cu zece se apeleaza dispecera ca daca o iei cu doamna sau cu alte alea iei o suspendare de treci la table sau Rummy la gara)

                        Am mers la shtanga pana la statia de GPL si de atunci eram cu ochii in ledurile de nivel "ca pe butelie" (ledurile DE LA butelie).

                        Aia treaba si pana prostului.

                        Numai bine... si aveti grija ca cika asta se ia.
                        Last edited by nickbal; 03-21-2009, 10:28 AM.
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Din pacate pentru tine nu s-a inventat inca flacon pentru GPL. Macar unii mai inspirati (decat mine) isi iau cu ei in portbagaj o rezerva. Totusi in cazul tau...ghinion.
                          Sper si eu sa nu mai raman alta data in situatia asta. Hai ca acum a mai fost cumva ca eram la cateva sute de metri de peco. Dar ce te faci cand esti departe de unul.

                          Eram pe autostrada in Austria si mergeam linistit (ca sa nu zic ca dormeam linistit). La un moment dat ma uit in bord si vad ca e aprins becul de rezerva. Imi zic: la prima iesire is in benzinarie. Numa' ca la prima iesire eram in dreptul unui tir pe care-l depaseam. Si urmatoarea nu mai venea. Deja ma lua cu frisoane pe spinare. Am iesit de pe autostrada si tot inainte printr-un sat. Vad la un moment dat semn de peco, mai putin si vad statia. Era becul aprins in statie. Ajung acolo parchez. Era cam pustiu. Cand m-am dat jos din masina se sting toate becurile la toata statia. Nici picior de om. Pe cuvantul meu ca semana cu filmele horror cu adolescenti hacuiti.
                          Pana la urma am mai mers putin si am gasit o statie shell mare cat china si cu de toate. Ala o fost cel mai satisfacator plin pe care l-am facut vreo data.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF