Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul se opreste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul se opreste

    Buna dimineata. A venit primavara, si eu revin cu problema. La un Vito 108 cdi din 2003 se opreste motorul in mers. Cand e rece, functioneaza perfect. Cum se incalzeste, si apas un pic mai tare pe acceleratie, pur si simplu se opreste si ramane aprins becul EDC. Trag pe dreapta, repornesc la sfert si plec. Cum i-o dau pe a 3-a moare iar. Si era sa ma omoare si pe mine in cateva depasiri.
    La reprezentanta m-au pus sa schimb injectoarele, le-am schimbat cu creditul de la banca. Aer nu trage. Am schimbat si regulatorul de presiune de pe rampa. Si valva de pe partea cealalta a rampei.
    Pe tester spune "1187 fuel rail pressure inspection". Cu acelasi tester am masurat presiunea in mers, urca pana la 1300 bari.
    Ce naiba sa-i mai fac ? I-as da foc, da' n-are decat 100 mii km, facuti toti numai de mine !

  • #2
    Parerea mea e sa vinzi inj si turbo si cu banii iei un 500SEL si-i dai motorului aluia o a doua viata, dar neaparat puntea spate motoare, asa pt onoarea de BENZ.
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • #3
      ÃŽncearcă şi descarcă progamul acela , VIVID WorkshopData.S-a mai discutat aici despre el.
      Mie nu îmi mai merge . au trecut cele 30 zile , nu am crack pt. el.
      S-ar putea să găseşti acolo soluţia.La reprezentanţă....lucrează diverse genii....poate ajungi să schimbi tot motorul şi să nu funcţioneze.
      Eventual apelează pe privat la diverse persoane care se pricep, Dok, Asfalttango, Popeye , Raptorul, Iulian...şi mai sunt şi alţii.

      Comment


      • #4
        Originally posted by STEFAN V8 View Post
        Parerea mea e sa vinzi inj si turbo si cu banii iei un 500SEL si-i dai motorului aluia o a doua viata, dar neaparat puntea spate motoare, asa pt onoarea de BENZ.
        Colegu? Vezi ca de mistouri suntem satui pe aici. Omul a cerut un sfat pt un Vito iar tu in loc sa vii cu o posibila rezolvare a problemei ii spui sa vanda nu stiu ce ca sa-si cumpere nu stiu ce SEL. Daca crezi ca activitatea ta pe forum se rezuma doar la a ne spune ce sa vindem sau sa cumparam, spune-ne si noua ca sa ne putem lipsi de sfaturi de doi lei.
        Last edited by florineasca; 03-16-2009, 12:13 PM.

        Comment


        • #5
          Incearca sa schimbi filtrul de motorina si senzorul de pe filtru , eu am patit la fel si dupa ce am schimbat cele doua chestii a functionat perfect. Bafta Alph0nse
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Am avut si eu o problema asemanatoare cu vito-ul meu.La mine aparea eroare la supapa de presiune. Dupa ce am dat 1080 ron pe ea si am schimbat-o ..... murea in frana de motor ca inainte. Dupa aceea am schimbat filtrul de motorina si cel de aer si de atunci am cam 10.000 km si merge ok.

            Comment


            • #7
              Cred ca stiu care ar putea fi defectiunea. Am intalnit-o pe un motor OM611.962 la un W203 (al meu). Problema s-a dovedit a fi un senzor din capatul rampei de injectie. Tija aia aflata de-a lungul injectoarelor prin care trece motorina din pompa de inalte. Ti-as recomanda sa verifici si senzorul din capatul apropiat al rampei. Daca zici ca e ok presiunea nu e nicio problema cu pompa de inalte.

              Comment


              • #8
                Am schimbat deja si regulatorul de presiune (460 lei) si valva de presiune (am imprumutat-o de la un prieten, si cum tot mi se oprea am pus-o inapoi pe a mea). In weekend scot toate sigurantele, releele si ECU afara, le dau cu spray de contacte si mai sap. Acum deja cand se incalzeste, simt in talpa ca nu mai 'trage' motorul.
                Va multumesc pentru sfaturi, si inca mai astept idei de-ale voastre !

                Comment


                • #9
                  O problema asemanatoare am si eu dar nu in mers, ci numai la pornire dimineata.Dau la automat si in secunda 2 moare, incerc iar si o ia numai la a 3'a sau a 4'a incercare..astazi de exemplu din a 2'a incercare a pornit.Problema este ca nu afiseaza nici un martor dupa ce porneste motorul si daca in cursul zilei opresc masina de 10 ori, o ia din prima..oare ce poate fi?
                  ..ma enerveaza asta in contextul in care la -10 grade o lua la sfert.Sa fie motorina sau trebuie sa urmaresc alte probleme??Masina in cauza este un MB Vito CDI110 din 2000

                  10x

                  Comment


                  • #10
                    E ROMANICA,parerea mea.....adica motorina minarita,aerul e varza(dupa 2 drumuri in tara a trebuit sa arunc filtrul de aer si sa curatz actuatorul de minim)......parerea mea

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bizonul100 View Post
                      O problema asemanatoare am si eu dar nu in mers, ci numai la pornire dimineata.Dau la automat si in secunda 2 moare, incerc iar si o ia numai la a 3'a sau a 4'a incercare..astazi de exemplu din a 2'a incercare a pornit.Problema este ca nu afiseaza nici un martor dupa ce porneste motorul si daca in cursul zilei opresc masina de 10 ori, o ia din prima..oare ce poate fi?
                      ..ma enerveaza asta in contextul in care la -10 grade o lua la sfert.Sa fie motorina sau trebuie sa urmaresc alte probleme??Masina in cauza este un MB Vito CDI110 din 2000

                      10x
                      La tine sigur trage aer. Strange bine furtunele de la filtru, eventual schimba-l pe cel din mijloc. Cand mergi in timpul zilei, nu are timp sa se dezamorseze, dar in cursul noptii motorina se duce inapoi spre rezervor. Cu ce ramane in rampa porneste cateva secunde, pe urma dai la cheie din greu.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc mult baieti.
                        Am sa verific ce mi-a spus @Alph0nse si am sa revin cu ceva informatii dupa ce ma apuc de treaba..ma gandeam sa schimb si filtrul de aer??are ceva?

                        Comment


                        • #13
                          Stimati colegi, am rezolvat-o. Pompa de inalta era fisurata, cand se incalzea presupun ca se dilata si gata...3500 lei, da' merita. Va multumesc pentru opinii !

                          Comment


                          • #14
                            Aceeasi problema o am si eu.Se opreste din mers cand accelerez mai tare.Am schimbat filtrul si nimic deosebit, in schimb am observat putina apa in filtrul vechi.Azi dau jos rezervorul sa il curat.Eu cred ca motorina e de vina nu alte piese..pompe...calculator..senzori etc.Si in schimb tre inceput cu operatiile pe care nu se da bani..nu?

                            Comment


                            • #15
                              cred ca ar fi bine sa verifici si injectoarele
                              Vito 110 cdi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF