Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Formula 1 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Formula 1 2009

    Mai sunt aproape 2 luni pana incepe sezonul 2009. Au inceput sa fie prezentate masinile care vor concura ( http://www.formula1.com/gallery/launches/ ). Aerodinamica s-a simplificat foarte mult anul acesta; speram sa fie si spectacolul mai mare.
    Prezentarea McLaren Mercedes: http://www.formula1.com/gallery/launches/2009/346.html .

  • #2
    Sectiunea video de pe linkul de mai sus mi se pare superba. Pt cei care iubesc formula 1 le recomand aceasta sectiune care prezinta principalele evenimente si nu numai, din fiecare cursa a sezonului 2008.

    Comment


    • #3
      Da frumos...in schimb mai sunt inca doua topicuri F1(culmea culmilor si unul langa celalalt)...cand incep cursele mai deschid si eu topic de ficare data, inainte si dupa fiecare cursa... sub denumirea "azi are loc cursa de la xxx... " si dupa finish "azi a avut loc cursa de la xxx..."

      Comment


      • #4
        Am deschis acest topic, pentru ca nu are legatura cu sezonul 2008. Aceasta este masina cu care se va concura in 2009, si am considerat ca trebuie pusa intr-un topic despre noul sezon.

        Comment


        • #5
          O da,va incepe in curand sezonul 2009,sezon in care se va concura pentru " Cea mai inalta aripa deportanta din istorie ".
          Attached Files
          CUORE SPORTIVO

          Comment


          • #6
            Daca analizam putin designul masinilor din acest sezon parca aduc mai mult cu cele de acum cativa ani buni... sau cel putin asa mi se pare mie...

            Comment


            • #7
              Corect . As zice ca seamana cu cele din anii '80-'90. Asta s-a si vrut: sa se simplifice aerodinamica, sa creasca spectacolul. In ultimii ani masinile depindeau foarte mult de aceasta, iar in cazul in care un bolid era in urma altuia la distanta foarte mica, si la viteza, risca cel din urma sa ramana fara control asupra directiei, deoarece nu mai avea aceasta apasare aerodinamica, iar depasirile nu erau spectaculoase, cursa era monotona. Se zvonea ca din acest sezon masinile vor avea instalate pe ele un sistem care o data, sau de doua ori in cursa sa poata sa dezvolte in plus cativa zeci de cai putere timp de cateva secunde, pentru a facilita depasirile. De asemenea se cauciucurile ce vor fi folosite in curse vor fi de tip slick, adica vor avea suprafata de contact plana, si nu ,,sculptata", primele oferind o aderenta mai ridicata. Ramane sa vedem daca acest nou sezon va fi pe masura asteptarilor.

              Comment


              • #8
                Dap. Slick rules... faza cu sistemul gen NOS... mi se pare aiurea... sa lase asa cum e ca o sa fie spectacol... abea astept sa vad cursele in format HD pe 106 cm diagonala... asta pt. ca mi`a promis un vecin ca ma ia la el cand incepe sezonu` sa vedem impreuna !

                Comment


                • #9


                  Noile reguli ale Formulei 1 in 2009 explicate de Sebastian Vettel printr`o mica animatie!!!

                  Comment


                  • #10
                    Foarte frumos realizata animatia !

                    Comment


                    • #11
                      Un videoclip chiar placut si interesant.Sa speram ca asa vor fi si cursele din acest an.
                      CUORE SPORTIVO

                      Comment


                      • #12
                        Asa se anunta sezonul ce va urma in aproximativ o luna si`un pic... Mai ales ca baietii de la Red Bull in teste sunt chiar mai rapizi decat Hamilton & co. Sper sa fie spectacol cu cat mai multe depasiri in Stil Sena - Prost - Mensel.

                        Comment


                        • #13
                          McLaren recunoaşte că noul monopost nu este foarte competitiv
                          Oficialii echipei de Formula 1 McLaren au afirmat că au unele probleme cu monopostul pentru sezonul 2009, deoarece acesta merge prea încet faţă de ceea ce era programat, informează ediţia online a BBC.

                          Campionul mondial Lewis Hamilton a avut rezultate nesatisfăcătoare în cursele de probă, iar şeful echipei, Martin Whitmarsh, a afirmat că vor încerca să rezolve problemele la începutul sezonului. ,,Acum monopostul nu este destul de rapid, mai ales având în vedere standardele noastre foarte ridicate. Vom continua testele săptămâna viitoare, la Jerez, şi sperăm că vom efectua unele schimbări până atunci. Probabil că monopostul MP4-24 nu va fi la 29 martie destul de rapid aşa cum vrem", a spus oficialul echipei.

                          Unul dintre reprezentanţii Mercedes, Norbert Haug, a afirmat că principala nemulţumire este că echipa nu este destul de competitivă pentru a câştiga campionatul.

                          În timpul testelor din Barcelona, Hamilton şi Heikki Kovalainen au avut timpi mai slabi decât piloţii de la Ferrari, BMW Sauber, Renault, Toyota, dar şi Brawn, echipă înfiinţată de curând.

                          Noul sezon va debuta la 29 martie, în Australia, cu cele mai multe schimbări de regulament din ultimii 25 de ani.

                          Sursa:www.adevarul.ro

                          Comment


                          • #14
                            Cateva schimbari importante in regulamentul de anul acesta, pe langa cele de mai sus:
                            -> Turatia motoarelor limitata de la 19 000 rpm la 18 000 rpm. De asemenea numarul de motoare alocat fiecarui pilot s-a redus la 8 pe sezon, iar echipa va avea dreptul la inca 4 motoare pentru teste. In cazul in care vre-un pilot depaseste numarul de 8 motoare pe sezon, orice inlocuire va duce la 10 locuri penalizare pe grila, sau startul din spatele grilei in cazul in care inlocuirea motorului se va face dupa calificari.
                            -> Probabil cea mai mare modificare: Va castiga campionatul pilotul care are cele mai multe victorii, si nu cele mai multe puncte cum a fost pana acum. Punctajul va avea de anul acesta rolul golaverajului din fotbal; daca la sfarsitul sezonului 2 sau mai multi piloti au acelasi numar de victorii, titlul i se va atribui celui care are cele mai multe puncte acumulate.

                            Comment


                            • #15
                              Noul sezon a inceput, si la prima vedere, dupa Marele Premiu al Australiei este intr-adevar mai spectaculos. Masinile urate cu noul aspect, sau nu sunt eu obisnuit cu ele.
                              McLaren Mercedes a cam dezamagit din pacate, obtinand sambata in calificari locul 12 Heikki Kovalainen si Lewis Hamilton locul 13 (dupa prima serie de timpi abandonand datorita onor probleme tehnice). Nici Ferrari nu au fost mai presus: nu a terminat nicio masina de-a lor cursa. O mare surpriza, echipa debutanta Brawn Mercedes, care dupa cum se vede si in nume motoarele lor sunt de Mercedes. Ambii piloti ai acestei echipe, Jenson Button si Rubens Barrichello au obtinut startul din primele 2 pozitii, terminand cursa in aceeasi ordine, tot primii.
                              Revenind la McLaren Mercedes, in cursa Kovalainen a abandonat, iar Hamilton a reusit o cursa de recuperare obtinand locul 3.
                              De remarcat ca si echipele mai mici au masini foarte competitive.
                              Urmatorul Mare Premiu va avea loc peste o saptamana la Malaezia.
                              Last edited by 3mil; 03-29-2009, 20:15 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF