Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema: pompa de apa, cureaua de alternator, distributia sau ce?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema: pompa de apa, cureaua de alternator, distributia sau ce?

    Salut dragi colegi de forum!
    Am o problema cu masina. Acum doua zile cand am plecat de la semafor a inceput sa se auda un zgomot puternic si continuu de la motor. Motorul era cald. Am oprit masina dupa 100m, zgomotul se auzea in continuare, mai tare cand turam motorul. Am oprit motorul, l-am repornit si nu s-a mai auzit. Am ajuns acasa apoi dupa alti 500m sa zic si n-am mai fost la masina pana azi. In seara asta aveam treaba cu masina dar surpriza: dupa ce am pornit motorul a inceput si acel zgomot. Motiv pentru care mi-a fost frica sa mai plec cu masina. Am atasat un filmulet cu zgomotul respectiv, este format mp4, merge deschis (cel putin) cu Quick Time sau VLC. Este surprins sunetul motorului la relanti (am scris corect?) iar daca il turez se aude si mai puternic. Sursa pare sa fie undeva in fata-dreapta. Sigur in dreapta, parca s-ar auzi din roata fata-dreapta
    Ne mai avand masina si pentru ca eram grabit, m-am urcat intr-un taxi si astfel taximetristul a fost prima persoana cu care m-am consultat. Domnul taximetrist, foarte amabil, era ferm convins ca nu pot exista decat doua motive: cureaua de alternator sau pompa de apa. Ulterior m-am mai consultat cu alte doua persoane care si-au dat cu parerea ca ar fi distributia.
    Mentiuni:
    - la bord nu se aprinde nici un bec suspect sau in plus fata de obicei;
    - revizia a fost facuta acum cca 5000 km, acum aproape 4 luni, la reprezentanta;
    - in seara asta era deja intuneric afara, dar maine voi verifica daca mai am apa in vas si daca e ceva suspect la ulei si daca se vede cumva vreo curea rupta...
    Pana luni cand voi avea timp sa merg cu ea la un specialist as aprecia daca primesc de la voi si alte pareri sau mail ales sfaturi.
    Nu stiu la altii cum este, dar la mine daca am probleme cu masina este nasol de tot
    PS. Se pare ca azi nu e ziua mea norocoasa: intai problema cu masina, apoi am ramas blocat in lift si acum ar vrea sa imi faca figuri si calculatorul...
    Multumesc pentru rabdarea cu care ati citit despre problema mea.

  • #2
    Pare mai mult zgomot de rulment uzat. Eu cred ca e rulmentul de la alternator, dar dintr-un sunet, nu poti da prea multe raspunsuri corecte.

    Comment


    • #3
      Dupa zgomot pare pompa de apa dar, pt. o diagnoza corecta masina trebuie ridicata pe un elevator, dat jos scutul motor din dreapta si ascultat pe dedesubt. Mai poate fi o rola - masina are 2 role de ghidaj curea si o rola de la intinzator - , fulia de compresor daca masina are clima sau fulia de alternator.

      Comment


      • #4
        Originally posted by paunionutz View Post
        Pare mai mult zgomot de rulment uzat. Eu cred ca e rulmentul de la alternator, dar dintr-un sunet, nu poti da prea multe raspunsuri corecte.
        Eu parca nu prea as zice ca e zgomot de rulment dar se poate orice. Si e adevarat ca din acel sunet nu se pot zice prea multe dar altceva nu am la indemana. Doar ce am povestit mai sus.


        Originally posted by Raptorul View Post
        Dupa zgomot pare pompa de apa dar, pt. o diagnoza corecta masina trebuie ridicata pe un elevator, dat jos scutul motor din dreapta si ascultat pe dedesubt. Mai poate fi o rola - masina are 2 role de ghidaj curea si o rola de la intinzator - , fulia de compresor daca masina are clima sau fulia de alternator.
        Am si clima. La ceva la alternator ma gandesc si eu, vreo rola sau cureaua de accesorii. Sper in seara asta sa imi puna cineva un diagnostic aproximativ, fara sa o urc pe rampa. Iar luni sper sa descopar exact care e problema si eventual sa o si rezolv...
        Inclin sa cred ca am aceeasi problema ca StGermain desi se manifesta un pic diferit. La mine se aude si cand e motorul rece si cand e cald.

        Comment


        • #5
          Schimba rolele de langa intinzator, vezi ca am exemplificat cum se face intr-un topic.
          Mai mult ca sigur una dintre role.
          Adica rola 7 si 3 :http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm
          Sunt dintr-un teflon sau fibra de sticla, cu rulment pe interior.Zgomotul pare a fi de la rulment al rolei spart (o sa vezi cat de fragile sunt), iar rola se invarte direct pe teflon.
          Rulmentul de alternator suna altfel.

          Comment


          • #6
            Da, cam asta e ideea. Stiu despre ce topic vorbesti, l-am citit.
            As avea niste intrebari pentru StGermain, daca ma poate ajuta.
            La ce service ai rezolvat problema? La reprezentanta sau la un service oarecare? Pana la urma ti-au dat motorul jos sau s-a lucrat pe sub masina, asa cum propunea valyvis10?
            Stii cumva cat au costat rolele separat? Am vazut ca ai platit cu totul 650 RON. Eu le-am gasit aici http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0 cu 930 RON!!

            Comment


            • #7
              Vezi ca treaba cu motorul dat jos este valabila numai la clasa B.
              Eu am schimbat singur rolele si cureaua, intradevar nu se schimba usor , dar nu este nevoie sa dai motorul jos.

              Comment


              • #8
                Ma bucur sa aud asta!
                Am mai studiat intre timp si cred ca m-am uitat gresit intial, la alte role de ghidaj. Am primit apoi oferta urmatoare care suna mai normal:

                "1.Rola ghidaj 1 = 61 ron (INA)
                2.Rola ghidaj 2 = 65 ron (INA)
                3.Curea accesori = 50 ron (CONTITECH)
                4.Pompa apa = 130 ron (AIRTEX)
                *termen livrare 1 zi
                Preturile contin TVA, in caz de comanda se necesita datele complete
                (adresa de livrare, nume prenume, seria actului de identitate si codul numeric personal)
                Pentru facturare, livrarea se face prin Fan Courier cu plata ramburs, oferta este valabila 2 zile."

                Acum mai trebuie doar sa gasesc un mecanic priceput si disponibil (eu singur nu ma bag), sa descoperim clar defectul si apoi sa il remediem. L-am sunat pe Marian (popeye_pmm) dar ori nu are baterie, ori nu are semnal. O sa mai incerc...

                Comment


                • #9
                  Nu lua pompa de apa inca.

                  Comment


                  • #10
                    Pana la diagnosticul propriu-zis nu iau nimic-nimic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by anhdhrew View Post
                      Pana la diagnosticul propriu-zis nu iau nimic-nimic
                      Aveai niste raspunsuri mai jos, referitoare la curea si accesorii:

                      Comment


                      • #12
                        Stiu, citisem si asta dar motorul meu face urat, nu doar un tacanit. Ramane de vazut...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by anhdhrew View Post
                          Stiu, citisem si asta dar motorul meu face urat, nu doar un tacanit. Ramane de vazut...
                          Pai ai vazut ca se manifesta si cu alte zgomote.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by anhdhrew View Post
                            Da, cam asta e ideea. Stiu despre ce topic vorbesti, l-am citit.
                            As avea niste intrebari pentru StGermain, daca ma poate ajuta.
                            La ce service ai rezolvat problema? La reprezentanta sau la un service oarecare? Pana la urma ti-au dat motorul jos sau s-a lucrat pe sub masina, asa cum propunea valyvis10?
                            Stii cumva cat au costat rolele separat? Am vazut ca ai platit cu totul 650 RON. Eu le-am gasit aici http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0 cu 930 RON!!
                            Salut, Private Message face minuni, mai ales ca iti trimite si notificare pe e-mail ca ai unul necitit. Daca nu trimiteai, probabil intram pe sectiunea asta peste cateva luni.

                            Am rezolvat problema la un service recomandat de cineva cu masini scumpe care isi rezolva acolo eventualele probleme si revizii in loc de reprezentante.

                            M-am lamurit si eu ca oamenii aia fac mai mult din pasiune, si nu pentru bani reparatii pe Mercedes. Aveau in interior cifaron, ambulanta, duba, autoturisme, cand am iesit eu intra una de pompe funebre - toate Mercedes. Ma rog, am noroc ca am in Iasi un asemenea service si il recomand tuturor.

                            Ca sa-ti raspund, n-a fost nevoie nicidecum de dat motorul jos. Au dat doar roata dreapta fata jos, scuturile, si ca sa aiba loc pe unde sa bage mana cu cheia pentru suruburile care prind rolele au slabit putin legatura compresorului A/C si l-au miscat cativa CM, iar dupa operatie l-au pus la loc pe pozitie si l-au strans.

                            Au schimbat si cureaua - daca tot desfacusera, si de atunci nu se mai aude nici urma de sunet, indiferent de temperatura ambiata, temperatura motorului, turatie etc.

                            Tu trebuie sa te duci in service si in momentul in care vor da jos componentele (rolele de ghidaj, de intindere, si cureaua) va fi foarte clar unde este problema, adica ele se vad ca sunt uzate cand le scoti. Am ascultat si sunetul si pare asemanator cu ce se auzea la mine - doar ca la tine pare uzura mai avansata, ceva se freaca direct fier pe fier in interior acolo.

                            IN ORICE CAZ NU iti recomand nicio reprezentanta. Eu am incercat doar sa le aud parerea celor de la reprezentanta (oricum nu m-as fi dus la ei) si au spus ca trebuie sa scoata motorul, ceea ce ar fi insemnat parca 10 ore de manopera, la 100 lei ora + TVA. Este de inteles ca daca au fost atat de excroci incat sa-mi ceara din start 10 milioane, e clar ca mi-ar fi incarcat si pe alte parti devizul, mai schimbau cate-o componenta cu una de la gunoi, si asa mai departe. Oricum reprezentanta de aici e de notorietate pentru actiuni de genul asta.

                            Edit: toata operatia a durat usor sub doua ore, cu tot cu montat demontat roata si scuturi, pauze de tigara, si asa mai departe.
                            Last edited by StGermain; 01-23-2009, 21:08 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Intradevar am ramas fara acumulator la telefon. E vremea curelelor de accesorii si a rolelor, am schimbat zilele trecute la alte 2 masini, parca s-au vorbit intre ele.
                              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF