Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglare motor 200d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglare motor 200d

    Fiecare an nou incepe cu noi ambitii si ca 2009 sa nu fie altfel m-am
    hotarat sa circul mai mult cu w115 200d meu.
    Acum patru ani cand lucram la 70(dus intors) de kilometri de la locuinta m-a slujit foarte bine.
    De atunci am facut motorul adica am schimbat aproape tot la un mecanic
    considerat bun.Sa zicem a facut o treaba buna fiindca motorul porneste
    si in-25 de grade si daca vroiam din primavara pana in toamna si fara
    sa folosesc bujiile incandescente.(normal trebuia sa dai mai mult cu demaroul)
    Dar tot nu sunt multumit eu zic ca motorul nu este reglat asa cum trebuie
    si fiindca mecanicul sa mutat din oras m-am gandit sa imi adun "experienta"
    pe care o am si sa incerc sa i-l reglez eu cu ajutorul vostrul.
    Daca l-as duce la alti mecanici care lucreaza incepand cu 50 de ron/ora si
    nici nu se pricep la modelele astea mai vechi....
    Asa ca mai bine eu cu ajutorul vostru.
    Motorul scoate un fum gros negru si zic eu tot nu merge asa de bine ca inainte.
    Intebari:Stie cineva cum se verifica aprinderea in avans sau cum se regleaza?
    Cum se regleaza dispozitivul acela care leaga pompa de injectie cu galeria de
    admisie?
    Cat conteaza daca pompa este de 240d?
    Va multumesc anticipat pentru timpul si ajutorul acordat.
    Astept si alte sugestii de la cei priceputi.

  • #2
    Prietene ai un singur reglaj mai important care este avansul pompei de injectie!
    Cum se modifica avansul pompei:
    1 se slabesc cele 3 suruburi de prindere ale pompei si tzevile de alimentare ale injectoarelor.
    2 se misca pompa :-spre motor pentru a da avans
    -opus motorului pentru a lua avans
    se misca in trepte adica in momentu cand tragi de ea sau o impingi va sari cate un grad!
    3 simtome: -daca scoate fum negru mult,bat injectoarele si nu trage inseamna avans mare si trebuie micsorat!
    - daca scoate fum alb,si nu trage inseamna avans prea mic(aici injectoarele abea se mai aud si este foarte silentios da nu e bine pt motor)
    -reglajul optim este un echilibru la avans astfel incat sa scoata putin fum negru iar injectoarele sa se auda obraznic adica tac tac tac de diesel sanatos ca asa prevede motoru 615 de bot de cal respectiv cobra. Din firea lui este mai zgomotos dar asta nu inseamna ca trebuie sa bubuie injectoarele!! Este nevoie de un echilibru nici prea prea nici foarte foarte!
    -toate acestea se pot obtine prin mai multe incercari modificand avansul + sau -!

    Referitor la pompa de 240 este cam mult pt motorul tau si este posibil sa scoata fum din aceste considerente!
    Eu am avut de 220 pe 200 si mergea beeton acuma de 240 pe 200 nush !
    Oricum poti sa incerci sa o reglezi ceva mai bine decat este acum!
    Bafta!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfaturi.
      Deci avansul se poate regla numai dupa auz?
      Sau stie cineva o metoda mai buna?
      Daca fumul negru=avans mare inseamna ca motorul
      meu are avans foarte mare.
      Eu ma gandeam ca fumul negru vine de la pompa de 240D.

      Comment


      • #4
        Foarte probabil, eu acolo tzi-am explicat cum se face cu avansul practic si pe peromaneste, ca am fost io la mecanicii lu sange care au zis "numai asa se face!! " si mergea masina ca curu! Am facut-o sa mearga ceas numai prin mai multe incercari schimband avansu in repetate randuri!
        Oricum felicitari pentru ca tzi pe strada un bot de cal si bafta sa mergi cu el in continuare 5618643216843215 km!

        Comment


        • #5
          pompa de 240 D are debitul mai mare ,dar ar trebui sa mearga bine si cu asta.
          Normal avansul nu se deregleaza singur.Daca e pusa bine la 24 de grade inainte de OT (pt. 200D) nu mai trebe umblat la avans.
          As zice sa controlezi si injectoarele eventual sa le schimbi.

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru sfat dar vreau sa mentionez ca m-am informat si am aflat ca
            la motoarele de bot adica 615 avansul este de 26 grade la motoarele de cobra
            avansul este de 24 grade si presiunea de deschidere a injectoarelor la motoare
            si injectoare folosite este de 100bari.(aceste date sunt date din carte de serviz mercedes)
            Sper ca aceste informatii sa ajute si alti colegi.
            Stie cineva un furnizor in romania care aduce piese de bot noi la preturi accesibile?
            (piese motor,directie si caroserie)

            Comment


            • #7
              Originally posted by 74MB115 View Post
              Multumesc pentru sfat dar vreau sa mentionez ca m-am informat si am aflat ca
              la motoarele de bot adica 615 avansul este de 26 grade la motoarele de cobra
              avansul este de 24 grade si presiunea de deschidere a injectoarelor la motoare
              si injectoare folosite este de 100bari.(aceste date sunt date din carte de serviz mercedes)
              Sper ca aceste informatii sa ajute si alti colegi.
              Stie cineva un furnizor in romania care aduce piese de bot noi la preturi accesibile?
              (piese motor,directie si caroserie)
              Avansul adica momentul in care are loc injectarea nu se regleaza diferit la bot sau la cobra.
              200D se pune la 24 de grade iar 220 240 si 300D la 26 de grade.Explicatia ar fi cursa pistoanelor diferita de la 200 la celelante.
              Injectoarele deschid in caz ideal la 115 bari,ar merge si cu deschiderea la 130 bari ,dar diferentele intre injectoarele unui motor sa nu fie mai mari de 5 bari.
              In Sibiu este un magazin pe str. N.Iorga care aduce de pe o zi pe alta aproape orice piesa de bot de cal.Am luat multa tablarie de la ei ,de calitate f. rea dar la preturi bune.Multe piese le aduce din Ungaria.

              Comment


              • #8
                Ba pardon, taman pe dos... 26 de grade la 200 diesel, iar la restul 24. Am mai zis de vreo mie de ori si pe alte topicuri.

                Comment


                • #9
                  Da, ai dreptate. Am inversat!

                  Comment


                  • #10
                    Aha, am inteles deci avansul este 26 grade la motoarele 200D adica 615 ca tip motor,
                    indiferent de modelu caroseriei si 24 grade la celalalte tipuri de motor.(220D,240D 300D)
                    Mentionez ca la presiunea de deschidere a injectoarelor 100 de bari este presiunea la care se regleaza din cauza ca pompa de injectie dupa uzura scade presiunea si in acest caz la pornire nu se deschid injectoarele(mai ales la motorul cald).
                    Cu o pompa de injectie buna presiunea optima este intradevar intre 110-125 bari.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 74MB115 View Post
                      Multumesc pentru sfat dar vreau sa mentionez ca m-am informat si am aflat ca
                      la motoarele de bot adica 615 avansul este de 26 grade la motoarele de cobra
                      avansul este de 24 grade si presiunea de deschidere a injectoarelor la motoare
                      si injectoare folosite este de 100bari.(aceste date sunt date din carte de serviz mercedes)
                      Sper ca aceste informatii sa ajute si alti colegi.
                      Stie cineva un furnizor in romania care aduce piese de bot noi la preturi accesibile?
                      (piese motor,directie si caroserie)
                      Am citit tot pe forum despre acest site, de unde poti comanda piese noi pentru w115 are reprezentanta si in Brasov

                      Compania noastra este distribuitorul de piese auto din regiunea Europei de Est cu cea mai dinamica dezvoltare. Stocul nostru de piese este accesibil atat la filialele noastre proprii cat si la peste 10.000 de parteneri revanzatori.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc chiar saptamana asta am luat legatura cu reprezentanta unix
                        din Tg-mures.
                        Sper sa fie o sursa buna.
                        Daca o sa am informatii revin cu ele.

                        Comment


                        • #13
                          Fum negru gros.

                          Originally posted by 74MB115 View Post
                          Multumesc chiar saptamana asta am luat legatura cu reprezentanta unix
                          din Tg-mures.
                          Sper sa fie o sursa buna.
                          Daca o sa am informatii revin cu ele.
                          Salut !. Spune-ne daca ai rezolvat, pana cum, ceva cu fumul negru.
                          Daca nu, imi permit cateva sugestii:
                          1-Fumul negru gros nu are nicio legatura cu avansul. Cand apare acest fenomen inseamna ca ai consum exagerat de combustibil, deci:
                          -injectoarele sunt decalibrate.
                          -pompa de injectie trebuie dusa ( ca si injectoarele ) de urgenta la pompagiu.
                          2-Cand este dereglat avansul, se constata fum alb la esapament.
                          Asteptam vesti noi.

                          Comment


                          • #14
                            Buna,
                            am facut cateva incercari de a regla avansul +am verificat daca pompa
                            este pusa la 26 grade inainte de OT (era pusa corect) dar
                            din pacate nu am rezolvat nimic cu fumul.
                            Parca motorul este mai vioi dar cred ca acuma am avansul putin mai
                            mare decat trebuie.
                            Duzele injectoarelor au fost schimbate nu demult si am circulat foarte putin
                            cu ele (de calibrat au fost dar nu stiu daca sunt facute bine)
                            Stie cineva un ponpagiu bun care nu este smecher (sa platesti vorbele) si
                            nu vrea sa se inbogateasca pe primul client si cam cat ar costa verificarea
                            si elentual reglarea pompei si a injectoarelor.
                            Informatiile sunt binevenite.

                            Comment


                            • #15
                              Pompa injectie.

                              Salut !. Daca dai de un pompagiu, recomandat ca stie meserie, explica-i clar ca ai motor de 200D si pompa de 240D; trebuie echilibrat amestecul aer+motorina, pentru obtinerea unei arderi complete in camera de ardere.
                              Deasemeni verifica si pompa de combustibil, sa nu fie si acolo o problema.
                              O alta varianta ar fi sa schimbi pompa ta cu una de 200-220D.
                              Sa ne tii la curent cu ce se mai intampla. Bafta !.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF