Fiecare an nou incepe cu noi ambitii si ca 2009 sa nu fie altfel m-am
hotarat sa circul mai mult cu w115 200d meu.
Acum patru ani cand lucram la 70(dus intors) de kilometri de la locuinta m-a slujit foarte bine.
De atunci am facut motorul adica am schimbat aproape tot la un mecanic
considerat bun.Sa zicem a facut o treaba buna fiindca motorul porneste
si in-25 de grade si daca vroiam din primavara pana in toamna si fara
sa folosesc bujiile incandescente.(normal trebuia sa dai mai mult cu demaroul)
Dar tot nu sunt multumit eu zic ca motorul nu este reglat asa cum trebuie
si fiindca mecanicul sa mutat din oras m-am gandit sa imi adun "experienta"
pe care o am si sa incerc sa i-l reglez eu cu ajutorul vostrul.
Daca l-as duce la alti mecanici care lucreaza incepand cu 50 de ron/ora si
nici nu se pricep la modelele astea mai vechi....
Asa ca mai bine eu cu ajutorul vostru.
Motorul scoate un fum gros negru si zic eu tot nu merge asa de bine ca inainte.
Intebari:Stie cineva cum se verifica aprinderea in avans sau cum se regleaza?
Cum se regleaza dispozitivul acela care leaga pompa de injectie cu galeria de
admisie?
Cat conteaza daca pompa este de 240d?
Va multumesc anticipat pentru timpul si ajutorul acordat.
Astept si alte sugestii de la cei priceputi.
hotarat sa circul mai mult cu w115 200d meu.
Acum patru ani cand lucram la 70(dus intors) de kilometri de la locuinta m-a slujit foarte bine.
De atunci am facut motorul adica am schimbat aproape tot la un mecanic
considerat bun.Sa zicem a facut o treaba buna fiindca motorul porneste
si in-25 de grade si daca vroiam din primavara pana in toamna si fara
sa folosesc bujiile incandescente.(normal trebuia sa dai mai mult cu demaroul)
Dar tot nu sunt multumit eu zic ca motorul nu este reglat asa cum trebuie
si fiindca mecanicul sa mutat din oras m-am gandit sa imi adun "experienta"
pe care o am si sa incerc sa i-l reglez eu cu ajutorul vostrul.
Daca l-as duce la alti mecanici care lucreaza incepand cu 50 de ron/ora si
nici nu se pricep la modelele astea mai vechi....
Asa ca mai bine eu cu ajutorul vostru.
Motorul scoate un fum gros negru si zic eu tot nu merge asa de bine ca inainte.
Intebari:Stie cineva cum se verifica aprinderea in avans sau cum se regleaza?
Cum se regleaza dispozitivul acela care leaga pompa de injectie cu galeria de
admisie?
Cat conteaza daca pompa este de 240d?
Va multumesc anticipat pentru timpul si ajutorul acordat.
Astept si alte sugestii de la cei priceputi.
Comment