Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul CLS...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul CLS...

    Cateva poze cu noul cls.....sa vedem cum va ramane pana la urma si asta !!
    Attached Files

  • #2
    Primele poze spion si alte informatii.

    Din gama actuala CLS-ul este pe departe preferatul meu,de abia astept sa vad a doua interpretarea a unui nou gen de automobil.
    Last edited by marius68582; 12-19-2008, 08:43 AM.
    CUORE SPORTIVO

    Comment


    • #3
      Arata bine masina Aristocratica din punctul meu de vedere.Din 2005 sau cand s-a lansat CLS`ul? Nu cumva asta va fi un facelift?Partea frontala aduce destul de bine cu actuala generatie, insa spatele si bosajele rotzilor sunt complet noi
      1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

      Comment


      • #4
        Chiar sunt curios cum va arata noul CLS... sper ca nu`l vor strica si pe asta cu un interior monoton ca la noul C sau E...

        Comment


        • #5
          Noi poze spion.
          Din pacate se face simtita si aici tendinta de downgrade.Daca actualul CLS este bazat pe clasa S,viitorul va fi construit pe platforma Clasei E.
          Attached Files
          CUORE SPORTIVO

          Comment


          • #6
            Bazat pe clasa S? Actualul CLS... eu stiam ca e bazat pe platforma tehnica a lui E class... Sfinxule ia zi`le tu cine are dreptate?

            Comment


            • #7
              Nu shtiu, nici nu ma intereseaza. Prea mult plastic pentru gusturile mele...

              Comment


              • #8
                My bad.
                CLS-ul este construit pe platforma E-ului W211.Mi-a iesit gresit din taste.
                CUORE SPORTIVO

                Comment


                • #9
                  Eee... stiam eu ce stiam

                  Hai Doc zi ca daca ti-ai permite nu tia-i lua un CLS... e o combinatie perfecta intre berlina cu 4 usi si o masina sport... :X

                  Comment


                  • #10
                    Eu am gasit ceva de genu asta referitor la noul CLS
                    Attached Files
                    Last edited by fiorellooooo; 01-27-2009, 23:25 PM.
                    W 123 -240 Diesel 1984

                    W 210 -250 Diesel 1996

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cipa View Post
                      Eee... stiam eu ce stiam

                      Hai Doc zi ca daca ti-ai permite nu tia-i lua un CLS... e o combinatie perfecta intre berlina cu 4 usi si o masina sport... :X
                      S-ar face ca, daca ash avea ambitzii personale timpite, o grava carentza de dimensiune a penisului combinata poate cu o dorintza de epatare ieshita din comun, mi-ash lua celeseu... Si, ca sa vezi chestie... cu ce mi-am luat de pe un mic shantaj cu un teren de-l detzineam, chiar am bani de vreo doua... vorba aia, sa fie acolo... Dar...

                      Nu-mi place, nu-l inghit, nu ash da bani pe asha ceva in viatza mea. Mashinile pe care le am sau le-am avut au fost pe o lungime comuna de unda cu a mea. Lungime cu care mormanul asta de plastic nu e. Iar daca fierul mai si cadreaza la cerintzele mele personale de utilitate, pe care am avut cum sa mi le construiesc cit mai exact in cei zece-unshpe ani de cind tot imi trec toroape prin mina, atunci este exceptzional. Iar in ultima vreme, virsta si , mai mult, experientza ishi spun cuvintul, dat fiind ca dupa ce am dat o poala de bani pe un seleu 129, dupa care lumea in general balosheshte, m-am dispensat de el, practic nefiind decit de doua ori pe an... recte sa agatz pisde pe la mare sau asemenea... Sau, alt exemplu, ca am luat W124, care pentru mine din punct de vedere al "lungimii de unda" si al fiabilitatzii, este aproape zero in fatza unei Cobre sau a unui bot de cal... dar ca sa nu ma cert cu statul roman si cu absurditatea sistemului fiscal, am sacrificat Cobra...Deci, de la o vreme, cum ziceam, la mine "tineretzea" la mashini a murit. Cer mai mult pragmatism, in detrimentul modernului, trend-ului sau alte asemenea. Mai pe romaneshte, imi shtiu lungu' nasului.

                      Succint, nu se pune problema de ce itzi permitzi... problema se pune daca itzi si trebuie neaparat... Asha gindeshte un om care ishi permite multe, dar care se uita la ce are nevoie azi si la ce va veni miine... Si care si daca se va jos din Lastun, tot Vasile il cheama si i se rupe daca il face altul "gheorghe"...

                      Comment


                      • #12
                        Ca de obicei multa filozofie in vorbele tale. Sa stii ca te apeciez pt. ceea ce ai spus. Intr`adevar sunt multi (si cunosc exp) care nu au casa unde sta dar ce vrei are omu` A8 nou? ARE! Cine mai e ca el?

                        In fine ca sa fiu succint sunt de acord cu toata filozofia ta... si eu sunt de parere ca cea mai fiabila masina este cobra, ea fiind si prima mea dragoste, am condus si w124 cand avea tata si ma declar f. multumit si de el, il consider aproape la fel de bun ca Cobranu`. Pe mine sincer ma incanta CLS`ul desi nu`mi permit, si daca mi`as permite nu mi`as lua pt. ca asa e la moda sa vada pisdele ce smecher sunt ci pt. ca imi face mie placere... de altfel am condus o perioada si o japita de dacie, fost taxiu (nu ca acum as conduce vre`un S) si nu m`a deranjat nici pe mine nici pe prietenii mei si mici pe prietena mea, de restu` mi se cam rupea ce parere aveau, mai ales ca poate ai obs si tu cam ce masini se invart prin C-ta.

                        Pacat ca ai dat SL`u... si aia este o masina super dupa parerea mea, una pe care mi`ar fi placut s`o conduc... cine stie poate candva peste ceva ani o sa`mi permit si asa ceva macar o luna 2 sa`mi fac damblaua...

                        Comment


                        • #13
                          Din pacate, ramine in stadiul de filozofie... Romanii n-au viatza, dar vor lux... Cum zicea si dementu' ala de Badea... ai mashina de jdemii de euro si stai ca papagalu' la etajul 7 in 30 de metri patratzi... Ashtia sintem... filozofia reala, de viatza, nu se aplica la noi. Nu-mi pare rau de nimic din ce a plecat de la mine. Fiarele se pot intoarce... au pretz. Dar omul cind pleaca, nu se mai intoarce cu totzi banii de pe lume... Cine o fi mai important ?

                          Comment


                          • #14
                            Hai sa lasam prejudecatile, CLS nu e masina de om care traieste in apartament de 30 de mp, e o masina de lux care arata de mai rar si merge de mai rar. Am avut ocazia sa merg cu un CLS 320 cdi full option al unui prieten si pot sa va zic ca masina este un vis, interiorul, exteriorul, confortul, tinuta de drum(avea suspensi reglabile din interior) si motorul ala de 240 de cai, 7 secunde pana la suta, cu o cutie automata cu 7 rapoarte iti modifica perceptia asupra vietii, se vede mai frumos viata printr-un geam de CLS din interior chiar daca nu e al tau.

                            E drept ca si costa vreo 80 000 de euro motiv pentru care unii pot zice ca strugurii sunt acri. Dar hai sa nu mancam cacat, singura problema cu CLS-ul este ca nu ne-o permitem cei mai multi.
                            Any person that runs is a VC anyone that stands still is a well disciplined VC"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Caligula View Post
                              Hai sa lasam prejudecatile, CLS nu e masina de om care traieste in apartament de 30 de mp, e o masina de lux care arata de mai rar si merge de mai rar. Am avut ocazia sa merg cu un CLS 320 cdi full option al unui prieten si pot sa va zic ca masina este un vis, interiorul, exteriorul, confortul, tinuta de drum(avea suspensi reglabile din interior) si motorul ala de 240 de cai, 7 secunde pana la suta, cu o cutie automata cu 7 rapoarte iti modifica perceptia asupra vietii, se vede mai frumos viata printr-un geam de CLS din interior chiar daca nu e al tau.

                              E drept ca si costa vreo 80 000 de euro motiv pentru care unii pot zice ca strugurii sunt acri. Dar hai sa nu mancam cacat, singura problema cu CLS-ul este ca nu ne-o permitem cei mai multi.

                              Frumos limbaj - aviz moderatorilor...
                              Mercedes CL 200 Kompressor
                              Mercedes C 180 Kompressor

                              Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF