Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la sistemul de franare A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la sistemul de franare A140

    Salut, de ceva zile am observat ca atunci cand franez se aude un sunet de fier care lovește alt fier, si l-am localizat ca venind din dreapta. Roata respectiva este mult mai incinsa fata de cea din stanga.

    Acum doua luni eu am schimbat plãcutele de frana, discurile, culisantii de la etrieri si garniturile de la etrieri, plus aerisire si lichid nou de frana, tocmai din cauza ca mi se incingeau rotile foarte tare. Acum pe dreapta am impresia ca la franare etrierul s-ar plimba pe disc in sensul franarii desi nu sunt sigur, dar cam asa as descrie sunetul si situatia.
    Aveti idee ce ar putea fii?

  • #2
    Salut!
    Verifica bolturile culisante care fixeaza etrierul pe suport, sa nu aiba joc. Prinderea suportului pe fuzeta nu cred ca se slabeste. Daca ai schimbat bolturile culisante, vezi ca pe piata sunt multe produse care nu corespund intocmai.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Am cumpãrat conform codului de origine, cu aceleași dimensiuni de asta ma si mira acest simptom

      Comment


      • #4
        Mai exista si posibilitatea ca gaurile(din suportul etrierului) in care intra bolturile, sa fie decalibrate(marite din cauza coroziunii). In situatia asta trebuie alt suport...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Este posibil, nu neg, dar cand franez se aude un scartait ca si cand ar fii placuta uzata desi e noua si dupa la oprire completa sunet de fier pe w fier

          Comment


          • #6
            https://youtu.be/UZH6XgMj2vo

            Incep sa franez de pe la secunda 9-10 pana la oprire definitiva

            Comment


            • #7
              Conform celor expuse anterior, cam ce credeti ca ar fii ok: sa iau etrier din dezmembrari (cu tot cu suport sau fara) sau sa schimb pistonul la cel actual?

              Comment


              • #8
                Daca iei etrier, ia-l cu tot cu suport. Si verifica-i culisele(bolturile), sa nu fie blocate.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Bolturile sunt noi, ideea e ca cilindrii se retrag foarte greu. Cineva mi-a zis ca sa las usor deschis busonu de la vasul cu lichid de frana ca din cauza a nu știu ce supapa din pompa sa nu mai faca vid cum trebuie pe instalatie si de asta sa se retraga greu cilindrii, e pe bune treaba asta? Ca eu nu am vazut nici o supapa, asa la prima inspectie

                  Comment


                  • #10
                    Mai sus vorbeam de cazul in care iei un etrier sh, sa verifici daca nu cumva are bolturile culisante blocate...
                    Cat despre lasat deschis busonul...just some people talking shit! Lichidul de frana este higroscopic, adica va absorbi umiditatea din aer, lucru pe care nu-l doresti. Asa ca, asigura-te ca ai nivelul la semn si strange bine capacul.
                    Vidul nu apare intr-o instalatie "deschisa".
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Salutare , am avut și eu aceeași problema , am cumpărat etrieri , discuri și plăcute noi și acum nu mai am nici o problema , cost in jur de 800 RON ! Bafta
                      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                      Comment


                      • #12
                        Am comandat etrierele de la cineva din Iași, de la dezmembrãri, sa vedem zilele astea cand ajung, daca se rezolva problema. Dar totuși am un dubiu, creat de aceastã persoana de la care iau etrierii: pompa de vaccum si cea de abs, ce simptome ar trebui sa prezinte daca sunt defecte? Ca eu nu am niciun martor/eroare in bord

                        Comment


                        • #13
                          Pompa de vacuum cred ca se gaseste la motorul diesel. La motorul pe benzina, vacuum-ul motorului actioneaza asupra unei membrane din pompa de frana si ajuta la micsorarea efortului apasarii pedalei. In limbaj popular se numeste servofrana. De exemplu, daca membrana ar fi fisurata sau furtunul de vacuum spart, efortul pentru apasarea pedalei de frana ar fi mai mare, plus aer necontorizat in motor, amestec sarac - fuel trims pozitiv - motorul ar merge mai prost.
                          In cazul in care ABS-ul nu ar functiona, aceasta s-ar putea observa pe zapada...la o franare brusca, in mod normal, s-ar simti un tremurat in pedala dar, daca ABS-ul nu functioneaza, nu se mai simte tremuratul pedalei. Acest tremurat inseamna ca sistemul deblocheaza rotile atunci cand acestea se blocheaza in timpul franarii astfel incat masina sa nu se transforme intr-o sanie. Teoretic, in cazul nefunctionarii sistemului, ar trebui sa se aprinda in bord martorul ABS...daca nu ma insel, nici repartitia fortei de franare intre puntea fata si puntea spate nu se mai face corect, avand in vedere faptul ca masina e mai grea pe puntea fata, iar de ESP nici nu mai poate fi vorba.
                          In ceea ce priveste scoaterea aerului din sistemul de franare, cred ca cel mai bine ar fi ca aceasta operatiune sa se faca cu un tester dedicat pentru asa ceva. Metoda clasica a apus.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #14
                            Bine ca nu ma incadrez in simptomele descrise, iar despre aerisire, ce sa zic, a fost facuta atat clasic cat si cu presiune, dar aștept etrierii sa vedem ce rezolv. Am sa revin cu impresiile de dupa ca sa zic asa. Mulțumesc pentru informații /sfaturi

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat etrierii, pare a fii ok situația desi, acum cand franez se aude direct un sunet puternic gen "bang". Taicamiu zice ca ar fi flansa de amortizor. Cum poate fi verificata si asta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF