Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Samsarii si kilometrajul

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Samsarii si kilometrajul

    Cred ca banuiti la ce urmeaza sa ma refer in acest topic...
    Samsarii de A Klasse din Germania/Austria via Sebes sau alte rute intermediare.
    Masinile aduse de ei sunt mai ieftine si cu 'mai putini' kilometri la bord decat in Germania. Cum trec granita, masinile devin si mai frumoase si mai virgine

    Stim cu totii schema. Modificarea kilometrajului si un detail-ing de 100-150 Euro fac minuni. Plus alte trucuri legate de cartile de service, stickere, etc.

    Intrebarea mea este: se poate detecta schimbarea rulajului real folosind vreo interfata OBD si un soft asociat? Personal sunt interesat de W168.
    Deo juvante

  • #2
    La cdi2 si cdi3 - din umila mea experienta de pe vremea cand aveam Star - da, se vede facil, in mai multe locuri. Samsarii altereaza ceasurile de bord, atat.
    Insa la w168 chiar nu cred ca mai merita efortul... de a verifica rulajul.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Salut, din cate stiu eu raspunsul este da sau nu!!Depinde cat de bine a fost lucrat "utilajul" !!Dar, folosind doar Starul, nu alta interfata compatibila cu Mercedes !Plus, ca mai e nevoie si de cineva care sa stie exact unde trebuie sa se uite,altfel slabe sanse !
      Cel mai sigur,serie de sasiu si verificare in reteaua Mercedes,atat in tara cat si in Europa.
      Apoi contra cost poti incerca aici https://www.easycounter.com/report/autodna.ro.
      Dar, cred ca cea mai buna paza ar fi sa schimbam si noi ,nu ma refer la dvs, la modalitatea de a alege/cumpara o masina !!Atata timp cat alegi o masina la un pret care nu exista in Germania, clar ca acea masina este lucrata,indiferent unde e vanduta la Sebes,Cluj sau Bucuresti !!! Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Salut,
        Se pot vedea modificarile cu softul Star dedicat Mercedes, dar asta trebuie sa faca un specialist. Diverse module ale masinii, de exemplu : bloc ABS, contact cheie, bloc lumini, placa cutie de viteze, cutie de transfer, modul airbag, si multe altele (La Maubach sunt 73), inregistreaza constant nr. de km. Daca kilometrajul in bord corespunde intocmai cu nr.de km din aceste module inseamna ca s-a umblat. Toate aceste module trebuie sa arate la un eventual test un nr diferit de km, uneori cu diferente de pana la 100, in mod normal. Lucrurile aceste se pot modifica numai cu ajutorul unui om priceput sisoftul dedicat mercedes. Nu m-ar mira ca retelele de masini second sa aiba si un astfel de instrument. Deci , atentie mare si multa bafta.

        Comment


        • #5
          Multumesc tuturor pentru raspunsul prompt si competent.

          Orice informatii suplimentare sunt binevenite. De exemplu unde se poate face diagnoza cu Star (pe orase) la dealer, sau si mai bine la un membru al forumului.
          Deo juvante

          Comment


          • #6
            Daca esti in Bucuresti, ai un "mare coleg,mare om" cel putin din puctul meu de vedere.
            Marian 0744559412.Doar ca e posibil sa te lovesti de refuzul samsarului cand o sa auda unde vrei sa verifici masina !!Prietenii stiu de ce!
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Să mă bag și eu în seamă... depinde și de mașină. La un W168 cum am avut eu din '99 ce l-am dat aproape pe nimic s-ar putea să nu merite toate verificările astea. Plus că nu știu câți ar accepta să-i umble cineva în internele mașinii. Eu unul parcă n-aș merge cu a mea la "un prieten" al cumpărătorului care să mi-o gâdile în ECU. Dă ăla niște click-uri pe acolo aiurea și după aia "frate, scuze"... și eu rămân cu ea nu? Sau mi-o cumpără la preț de fier vechi? (parcă povestea cineva pe aici). Dacă vrea musai teste la reprezentanță și atât. Dar se merită pentru un W168? Cine plătește costurile?

              Asta ce mi-a luat-o frate-miu din DE (W169-le) s-a urcat la volan doar după ce a scos numere pe numele lui. Test drive-ul l-a făcut de pe scaunul din dreapta. Nici nu s-a pus problema de alte teste și discuții. Și nu a luat-o pentru export, a primit tot numere nemțești negre. Plus că nu te lasă nimeni sa mergi un m cu numerele lui. A dat banul, a primit actele și mașina a rămas la vânzător (ăla a luat numerele de pe ea imediat ce-a dat actele). Dar acolo nu se pune problema să se bubuie între ei că se dau km și la asigurare și în funcție de aia îți stabilește prețul. Imediat sare în ochi dacă ceva nu-i ok.

              Are sens să zic că a fost mai scumpă ca astea de pe piața autohtonă? Și motor mai mare și km mai mulți? Ce-am văzut în piață erau curățate și la balamale. Poate doar din fabrică mai erau așa curate.

              La noi problema e că omul vrea sa fie mințit. Vrea să se fălească să arate că are dar să nu dea un ban. Mi-a lăsat văru-miu un 525D (știu că acum înjur în biserică, dar nah) și acum am două, W169-le și BMW-ul. La BMW, deși e motor de 2.5 toți care sună întreabă de impozit și cât consumă...
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #8
                Eu nu prea inteleg de ce ar trebui sa cumparam masini de la samsari. Cum identifici samsarul? Simplu...de obicei are o masina cu kilometri putini, nu are istoric service, masina are numere rosii si e achizitionata de putin timp de la un octogenar din Germania care mergea doar sambata pana la piata ca sa-si cumpere ceapa. Daca te intrebi de ce are asa multi kilometri daca mergea cu masina doar pana la piata si inapoi, are samsarul raspuns: piata era destul de departe de el si trebuia sa o ia pe autostrada.
                No malfunction

                Comment


                • #9
                  Trec acum la extrema cealalta. Caz real. Un A168 Elegance din 2002 cu cutie automata cu aproape 90.000 km la bord atestati acum doua luni de Mercedes Pipera din Bucuresti dupa diagnoza si 250 lei manopera cu factura. Este suficient?

                  Acum fac o scurta divagatie si cer un sfat. Masina aceea a stat ultimii 2-3 ani intr-un garaj de firma. Stiu ca este rau pentru o masina sa stea. Intrebarea mea este urmatoarea: in afara de necesitatea de a inlocui toate fluidele si filtrele asociate, ce mai trebuie obligatoriu verificat/schimbat?
                  Deo juvante

                  Comment


                  • #10
                    Daca doamne fereste te lipesti de asa ceva, va trebui sa schimbi modul de a judeca oamenii, care vor deveni dintr-odata foarte agresivi, rau intentionati, pusi sa te minta si sa te fure,

                    In exact acelasi moment de timp, absolut toata experienta ta de viata o sa dispara si te vei simti ca un pusti disperat sa invete singur, din natura - cartile sau internetul se impotrivesc la fel ca si oamenii de mai sus…


                    Circula un banc prin zona ( era cu Trabant parca, dar suna mai bine cu W168 ),

                    Vine un W168 intr-un atelier, d'mnle vreau sa montati Distronic PLUS cu Steering Assist, camera stereo si bineinteles LED Multibeam, unde receptionerul spune - OK, costa 150 de lei si dureaza 20 minute...

                    Acum cine a fost rau intentionat, agresiv si mistocar?


                    W168, ca si balena sau ca si multe alte modele vechi dar valoroase, sunt numai pt pasionati.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      @cl600
                      Nu inteleg ce vrei sa spui. Ar ajuta un discurs mai direct, fara parabole.
                      Deo juvante

                      Comment


                      • #12
                        Intre un A class din 2002 cu 90000km la bord de la un samsar si un A class din 2002 cu 90000km la bord de la o firma care a facut reviziile la reprezentanta, parca suna mai frumos varianta a doua. Eu, in ultimul timp, merg pe principiul ”cand ceva e prea frumos ca sa fie adevarat, e mare probabilitatea sa fie ceva putred la mijloc”...mai ales daca aceasta firma va ofera posibilitatea sa achizitionati aceasta masina la un pret mic.
                        Daca masina a stat nemiscata timp de doi sau trei ani, locul in care anvelopele fac contact cu solul ramane turtit o perioada...asta e, cauciucul mai imbatraneste. Practic, ar trebui sa simtiti o senzatie de ca si cum masina ar fi echipata cu roti patrate. La 90000km putem considera ca este o masina destul de putin uzata...ca a stat doi sau trei ani ca o masina de showroom nu cred sa fie o mare problema. Eu am avut un A class (W169) fabricat in 2004 dar care avea prima inmatriculare in 2006. Cand l-am achizitionat avea peste 200000km la bord dar, cand l-am condus prima oara, am simtit ce inseamna sa apesi pe pedala de acceleratie a unui Mercedes-Benz...cred ca, daca masina ar fi avut aripi, ne-am fi luat zborul.
                        Sfatul pe care il pot eu oferi este: prudenta maxima. Nu va bazati doar pe cei 250 lei dati la reprezentanta MB. Ei nu se vor multumi doar cu atat...vor dori ca peste un timp relativ sa va intoarceti la ei cu mici probleme la cutia de viteze sau, de ce nu, cu probleme de compresie la motor. Este nevoie doar de cateva click-uri la tester-ul STAR, asa cum spunea un coleg intelept mai sus.
                        No malfunction

                        Comment


                        • #13
                          Am o mica experienta sa zic asa cu masini nemiscate , gen la 2 saptamani 100km pe autostrada , rezultand un 61.000km in 8 ani .

                          Or sa fie probleme pe partea de suspensie , estimez bucsi , pivoti , ceva flanse , garnituri , furtune ,care o sa cedeze in sarcina dupa ce a stat pe dreapta atata timp.
                          Toate astea o sa necesite bani si nervi tari , plus sa ai un service care sa te suporte .

                          Cei care au masini de colectie , au depasit aceste bariere si pt asta traiesc , sa le repare sa le ciocaneasca , cheltuie timp si bani fara a tine cont , vorba unui clasic “
                          pentru ca automobile “.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc pentru sfaturi.

                            Originally posted by georgealinel View Post
                            Sfatul pe care il pot eu oferi este: prudenta maxima. Nu va bazati doar pe cei 250 lei dati la reprezentanta MB. Ei nu se vor multumi doar cu atat...vor dori ca peste un timp relativ sa va intoarceti la ei cu mici probleme la cutia de viteze sau, de ce nu, cu probleme de compresie la motor. Este nevoie doar de cateva click-uri la tester-ul STAR, asa cum spunea un coleg intelept mai sus.
                            Vizita la reprezentanta mentionata are relevanta doar pentru kilometraj. Ce ar dori ei conteaza mai putin. Avem si noi garaj, tester de diagnoza, manometru pentru compresie, chiar si experienta ca electronist pentru depistarea unei lipituri reci pe o placa de comanda CV automata.

                            Suspensia si piesele de cauciuc imbatranite... nu cred ca vechimea le face vulnerabile. Ele au acelasi numar de ani fie ca stau, fie ca merg. Desi nu sunt chimist, mi se pare mai distructiv faptul ca bucsele sunt apasate de greutatea masinii in aceeasi directie. Rog sa fiu corectat daca gresesc.
                            Deo juvante

                            Comment


                            • #15
                              Eu aș zice să trecem peste faza cu kilometrajul. Cum ziceam acum mă "deplasez" cu 525-ul ăla. Are 277 000 de km. Dar toate reviziile sunt făcute la el. Pot să zic că merge impecabil pentru o mașină din 2005. Decât să iei o mașină cu km mai puțini, dar chiar acolo la punctul unde trebuie schimbate chestii, mai bine una mai alergată, dar la care au fost făcute reviziile. Sincer eu nu m-aș uita la kilometraj doar să aibe km câți mai puțini. W168-ul când l-am luat am primit cu mașina un braț de chitanțe, liste de piese și toate verificările de la TUV. La fel la W169. La tanc nu știu că nu-i a mea. Și n-aș renunța la W169
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF