Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternatorul sau bateria???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternatorul sau bateria???

    Salut revin sper din timp cu alta problema,din cand in cand imediat cum dau drumul la masinuta mi se aprinde martorul bateriei in bord ,asta dupa ce se sting toti martori,sta 1-2 secunde se stinge si nu mai reapare ,se intampla doar cand sta masina mai mult timp nepornita ,ex: o noapte,10 ore...dupa ce isi face toate reglajele nu mai se aprinde ....

    Problema este ca pe partea pasagerului aud un scartait slabut un timp dupa care dispare ,de aici gandul la alternator ,acum vreo 3saptamani am prins o furtuna cu apa de 10cm pe drum de atunci a inceput scartaiala dar cu martorul de acum vreo 2 zile max......

    Intrebare:cum pot ajunge la alternator si daca exista pe piata un spray pentru lubrifierea rulmentilor,bucselor dar sa nu afecteze partile electrice????

    Azi o sa verific si incarcarea bateriei,dar vreau sa rezol si partea cu scartaitul..

    Multumesc.
    Last edited by gambler; 06-08-2018, 10:14 AM.

  • #2
    Indicatorul de control incarcare baterie se poate aprinde din mai multe cauze. In cazul tau, as suspecta starea bateriei, deoarece spui ca problema se intampla dupa o stationare relativ scurta. Este posibil ca bateria sa fie uzata, defecta, etc. Daca nu, este posibil sa existe un consumator parazit care descarca bateria rapid.


    Despre scartait la fel, exista mai multe cauze. Cea mai simpla ar fi cureaua de accesorii contaminata. Bineinteles, pot fi si rulmentii alternatorului uzati dar de regula sunt capsulati si nu conteaza daca sunt stropiti cu apa. Rulmentii nu se ung, de regula se inlocuiesc.
    Deo juvante

    Comment


    • #3
      Am avut si eu aceasi problema, cauza era bateria aditionala cea de sub filtru habitaclu


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Da,mersi de raspuns...

        Am fost la un electricean si mi-a masurat cat incarca era undeva sub 12V ,el a zis ca e gata alternatorul , nu stiu de ce dar nu prea sunt pe aceiasi unda cu el,nu cred ca-i mort.

        Idea este ca vreau eu sa ma pun s-o desfac (s-o dau jos) cum fac acest lucru,trebuie lasat motorul sau astea sunt baliverne ale mecanicilor sa-ti umfle factura????

        Comment


        • #5
          Originally posted by gambler View Post
          Idea este ca vreau eu sa ma pun s-o desfac (s-o dau jos) cum fac acest lucru?
          Te referi la baterie? Daca da, ce vrei sa-i faci?
          Deo juvante

          Comment


          • #6
            Originally posted by masster View Post
            Te referi la baterie? Daca da, ce vrei sa-i faci?
            NU,ma refer la alternator...

            Comment


            • #7
              La alternator?? Ai spus "s-o desfac (s-o dau jos)". Un alternator, doua alternatoare.
              Deo juvante

              Comment


              • #8
                Salut!
                Cu motorul pornit se masoara incarcarea. Adica pui un voltmetru pe bornele bateriei si vezi cat incarca. Tensiunea nu trebuie sa scada sub 14 V cu consumatori porniti: faza lunga, ventilatie, etc. . Un alternator sanatos trebuie sa tina tensiunea de incarcare peste 14V. La mine , de exemplu, tensiunea de incarcare este de 14,5-14,4V indiferent de consumatori.
                Ca sa dai alternatorul jos nu trebuie coborat motorul. Dar nici simplu nu-ti pot spune ca este:
                -se urca masina pe elevator(se poate si pe canal),
                -se da cureaua de accesorii jos(cu ocazia asta faci revizie la curea si role),
                -se desfac suruburile de la compresor(alternatorul este prins intre compresor si motor)
                -se lasa compresorul agatat in conducte si se scoate alternatorul.
                Atentie, suruburile sunt cam greu accesibile si alternatorului ii trebuie desfacute cablurile coborat doar putin(sunt scurte).
                La alternator, atunci cand nu mai incarca, sunt duse periile(carbunii). Astea vin cu tot cu regulator sau, romaneste, poti schimba doar periile.
                Odata dat jos alternatorul poti verifica si rulmentii sau bucsa de bronz(aia pe care calca periile).
                Inainte sa treci prin toate cele , mai sus scrise, masoara incarcarea. Este posibil ca bateria sa fie vinovata....
                Toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by masster View Post
                  La alternator?? Ai spus "s-o desfac (s-o dau jos)". Un alternator, doua alternatoare.


                  E ungur [emoji85]


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Salut!

                    Da mi-a masurat incarcarea un electricean era sub 12V ,mi-a zis ca nu mai incarca alternatorul

                    A zis sa ma duc la un mecanic sa-mi de-a jos alternatorul ca de reparat mi-l repara el,dar e clar ca daca-l dau jos il repar eu .

                    La mecanici am fost nici care nu vrea s-o de-a jos,niste oameni idioti.

                    Ma-m gandit si eu la baterie ,dar ea are rol doar la pornire si mie imi face figuri si in mers mi se aprinde martorul baterie ,plus ca imi pica servo directia cand mi se aprinde.

                    Azi am fost programat pentru unghiul de fuga ,mi-a facut unghiul dar numai necazuri si acolo pana am rezolvat tot.....

                    Alta problema nu cred ca poate fi ,nu??? De mers nu mai pot merge cu ea nici unde doar pe slep ,asa ca ma apuc eu sa dau jos alternatorul....

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bogdan Ciupe View Post
                      E ungur [emoji85]


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Nu sunt ungur , sunt neamt.....dar nu inteleg ironia ,este doar o mica greseala gramatical ,nu am omorat pe nimeni si apropo ma-i emancipacipa si voi nu mai suntem in secolul 17,lasati-o mai moale cu rasismul nu aveti nimic de castigat ,poate doar ura in suflet ,care pana la urma tot voua va face rau

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gambler View Post
                        Nu sunt ungur , sunt neamt... lasati-o mai moale cu rasismul
                        Omul nu este rasist. Nici nu te uraste. Dar te asigur ca ne deranjeaza multiplele greseli de ortografie si sintaxa pe care le faci. Ca de obicei, singurul pe care nu-l deranjeaza este cel care le face.
                        Deo juvante

                        Comment


                        • #13
                          ...este doar o mica greseala gramatical .
                          Ca sa vezi ca nu are nimeni ceva cu nationalitatea ta (avem nevoie si de nemti) te pot ajuta daca doresti sa-ti corectezi ortografia si punctuatia. Pot face o lista cu toate greselile pe care le-ai facut in mod repetat in acest topic. Asa se invata.
                          Deo juvante

                          Comment


                          • #14
                            Pot face o lista cu toate greselile pe care le-ai facut in mod repetat in acest topic. Asa se invata.
                            Din pacate pentru dvs., aici se dau doar sfaturi tehnice. Ce bine ar fi daca in loc de lista cu greseli, dvs., precum si colegul care trage concluzii, i-ati putea face o lista cu sfaturi utile in rezolvarea problemei...
                            Cred ca, colegul gambler a citit regulamentul, si sunt convins ca eventualele greseli si le asuma!
                            Ah, si nu cred ca pe toti ne deranjeaza atat de tare... Am inteles esentialul si nu ma pierd in detalii ce nu au legatura cu problema in sine.
                            @ gambler
                            Acum vad ca ai verificat incarcarea! La 12V, ramane doar un singur lucru de facut: revizie la alternator...
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              @LauLaur
                              Sunt la fel de pasionat de mecanica auto si de diagnoza. Am apropape tot ce-mi trebuie pentru a nu trebui sa merg la service. Scule, garaj, put de vizitare. Deocamdata imi lipseste doar testerul de diagnoza si manualul de service. De aceea, nu trebuie sa te ingrijoreze prematur "lipsa" de solutii concrete. Am raspuns deja la topic si vad ca ai confirmat si dezvoltat diagnoza mea. Macar sa aplice initiatorul topicului sfaturile primite...

                              Micul.off-topic este doar reactia la acuzatia de rasism a OP-ului catre un alt membru. Oferta mea de a-l ajuta cu ortografia si punctuatia nu este ironica. M-am uitat si in alte topicuri si este jale mare cu limba romana.

                              In concluzie, poti fi convins ca voi avea solutii tehnice din ce in ce mai specifice. De abia m-am inscris.
                              Deo juvante

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF