Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie w203 c180 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie w203 c180 kompressor

    Salut, membrii ai clubului!

    Am fost vineri sa văd un w203 facelift c180 kompressor automata din anul 2005 cu 212k km. Mașina are carte service pe Germania, periodică pana in 2017, iar din 2017 pana in prezent, toate facturile la reprezentanta Mercedes Benz . Arată foarte bine și se comporta la fel, însă am câteva neclarități.
    1. Nenea proprietar a acceptat mai greu sa ii conducă altcineva mașina, dar a fost foarte deschis sa o verificăm complet in reprezentanta. Inițial a propus sa o testam in reprezentanta, sa o plătim dacă acolo este totul bine, iar după sa o scoatem la o tura. Mi-e frica sa nu aibă ceva relații pe la Reprezentanta iar din cauza asta prefera sa nu o scoată altcineva la plimbare. (Ne-a plimbat el câțiva km, iar mașina se comporta in parametri normali)
    2. !!! Pe capacul de la motor era o pata mare de ulei care are o explicație foarte amuzanta. Domnul a spus ca a completat cu 1 litru de ulei(vezi punctul 3) din cauza unei semnalizari legată de nivel in computerul de bord și a uitat sa pună capacul iar după câțiva km a simțit miros de ulei și când a ridicat capota a văzut minunea. Este o poza atașata mai jos și as dori sa știu ce alte cauze mai puțin amuzante ar putea fi.
    3. !!! Mi-a spus ca motoarele kompresor papa mai mult ulei in general și este normal sa mai completezi cu câte un litru la circa 5000 de km. ( aceasta este și cazul lui - ulei tre sa mă uit pe factura)
    4. Clima din partea pasagerului a durat considerabil mai mult sa bage aer cald fata de cea din partea șoferului.
    5. La un moment dat s-a simțit o ușoară trepidație la motor când îl analizam cu capota ridicată și explicația lui a fost legată de cutia automata a mașinii. A spus ca era in modul de stationare, iar in acest mod motorul este puțin mai turat decât in rest. In momentul in care a băgat-o in drive, parca s-a simțit o mică scădere a turatiei. Este posibil ca punctul asta sa-l fi ametit putin


    Trebuie sa recunosc ca am fost foarte prost inspirat sa o văd pe 1 Iunie. Reprezentanta era închisă, service-urile închise, tot ce am reușit sa fac a fost sa-i testez puțin opțiunile, sa ii verific interiorul și caroseria și sa aud cum toarce motorul. Nu sunt eu foarte priceput la asta, dar mi s-a părut ca mașina sta bine la aceste capitole

    A rămas sa ne reîntâlnim săptămâna următoare și sa o ducem la Mercedes sa vedem ce spun meseriașii. As dori sa știu dacă este nevoie sa mă îngrijorez pentru completarea nivelului de ulei și petele din imagine. Menționez ca este un drum lung pana unde se afla mașina și mi-ar plăcea sa iau la pachet niște sfaturi de la voi .

    Un weekend frumos!
    Attached Files

  • #2
    Urmele de ulei de pe capacul culbutorilor pot avea cauza povestita de vânzãtor, dar cele din fata distribuiei sunt de la electromagnetii variatoarelor de la axele cu came - problema tehnica comuna motorului. Aici vor trebui neapãrat schimbati electromagnetii.

    Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos pentru informatii!

      Revin cu o completare. Uleiul de motor este : 5w-40 BLATT A0009898201 BAA2
      Pe ultima factura din reprezentanta scrie la un moment dat: PIERDERE DE ULEI LA MOT 0001101001 [ nu stiu ce inseamna (105 in format decimal)] - in data de 26.01.2018. Am si alte facturi daca vrea cineva sa arunce o parere si mai am un videoclip cu sunetul motorului filmat cu telefonul.

      M-am mai documentat putin si nu cred ca este motiv de ingrijorare punctul 2 [link cu mai multe detalii pentru cine a mai avut problema asta si vrea sa aprofundeze: http://www.clubmercedes.ro/variator-...40-t41343.html. ].
      Acum sa vad ce mai aud de punctul trei care ma face sa stau serios pe ganduri. De pe internet am cam inteles ca motoarele care mananca ulei ar avea ceva mai multi km si mi-e frica sa nu fie anuntul ala o mare minciuna. Am gasit un topic in care se discuta despre consumul de ulei, dar discutia este foarte subiectiva [http://www.clubmercedes.ro/c-t-ulei-....html?t=39702]. Cum pot sa aflu ca ce a spus el este adevarat si nu trebuie completat cu mai mult ulei la un numar mai mic de km?

      Astept parerile voastre.
      O zi frumoasa!

      Comment


      • #4
        Producatorul spune ca este normal sa consume 1 litru la 10-15 mii de km. Daca masina consuma ulei mai mult mai ales ca este 5w40 atunci nu e ok . Petele de ulei din fata motorului sunt semn ca electromagnetii trebuiesc inlocuiti si oringurile lor si verificat sa nu fie ulei in mufele lor. Neaparat sa pornesti tu masina dimineata dupa ce a stat toata noaptea sa fie rece ,pui mana pe galerie si vezi daca e calda sau rece bogna , motorul va pornii mai turat fiind prima pornire pt aproximativ 30 sec sta la 1200 de ture,atentie la zomot la rece cand porneste , nu trebuie sa se auda niciun zgomot metalic semn ca distributia e in mintile ei. Oscilatii la motor sa nu apara la relantii. Daca masina a fost intretinuta corect nu ar trebuii sa ai nici o problema . Verifica facturile cu meniul masinii in care spune in cat timp urmeaza servisarea. Atentie la detalii si rabdare , nu contrazice vanzatorul si trage tu concluziile chiar si dupa verificarea in reprezentanta . Dar cred ca nu te vor lasa sa stai langa masina cand o verifica cei de la reprezentanta .

        Comment


        • #5
          1 si 4 pot fi probleme ascunse altfel nu inteleg de ce nu te-ar lasa sa o conduci daca tot vrea sa o vanda.
          Imi place fotografia.Vand cabina foto. O fotografie face cat 1000 cuvinte. Am scris un e-book SEO "Cum ajung pe prima pagina in google in 3 pasi"

          Comment


          • #6
            Du-o si pe la Cristi C, daca esti din iasi.
            Din ce am fost pe la el, si cate am vb cu dansul are experienta cu cazanele.
            Iti poate spune real la ce sa te astepti si cat costa sa o repari.
            Reprezentantele fac treaba ca la carte, dar la o asa masina, nu prea merita.

            La reprezentanta doar daca mergi cu proprietarul, altfel nu ai sanse.

            Mai vezi de amortizoare, bucse, suspensii, cardan, flanse cardan si ce mai pica.
            Ca nu doar motorul te poate toca de bani. vezi ce a schimbat omul, ca probabil ce nu iti revine tie, ca masina nu mai e demult noua.
            Mai vezi antigelul, lichid de fraba daca a fost schimbat si alte povesti din care sa iti dai seama de la cine il iei si cu cata seriozitate a facut treaba.


            LA distributie pana nu desfaci nu cred ca poti spune concret in ce stare e.
            Propune-i sa ii schimbi tu la un service garnitura de la capacul de sus, dar asta doar daca esti sigur ca iei masina. Vezi dintii si intinderea.
            Spunea cineva ca se poate masura intinderea, dar aia costa sigur, si scule nu cred ca gasesti decat la service-uri scumpe.

            Cat cere? Pe de alta parte stiu deja 2 oameni care au luat cu 1200-1300 unu dinasta cu motorul cu lantu sarit, cu 700E l-au facut sa mearga.
            Interiorul arata bine? Dotari are?
            Mai gandeste-te ca intr-un an mai scade pretu, de nu scade acum, scade el sigur in viitorul apropiat sau n-are decat sa ramana cu ea daca o apreciaza asa mult, ca e plin de masini.

            Aia care cer mult in general nu prea vor sa le vanda, si acolo putine merita cu adevarat pretul. Putine sunt ingrijite cu adevarat. multe sunt doar reparate. Cine tine la masina lui nu o vinde, cine are un cazan vinde sa se scape de el, dar la astea ai de lucru de iti sar capacele de le vrei ca noi, ti-o spun pe pielea mea.
            Last edited by Sharky; 06-04-2018, 22:12 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Sharky View Post
              Du-o si pe la Cristi C, daca esti din iasi.
              Din ce am fost pe la el, si cate am vb cu dansul are experienta cu cazanele.
              Iti poate spune real la ce sa te astepti si cat costa sa o repari.
              Reprezentantele fac treaba ca la carte, dar la o asa masina, nu prea merita.

              La reprezentanta doar daca mergi cu proprietarul, altfel nu ai sanse.

              Mai vezi de amortizoare, bucse, suspensii, cardan, flanse cardan si ce mai pica.
              Ca nu doar motorul te poate toca de bani. vezi ce a schimbat omul, ca probabil ce nu iti revine tie, ca masina nu mai e demult noua.
              Mai vezi antigelul, lichid de fraba daca a fost schimbat si alte povesti din care sa iti dai seama de la cine il iei si cu cata seriozitate a facut treaba.


              LA distributie pana nu desfaci nu cred ca poti spune concret in ce stare e.
              Propune-i sa ii schimbi tu la un service garnitura de la capacul de sus, dar asta doar daca esti sigur ca iei masina. Vezi dintii si intinderea.
              Spunea cineva ca se poate masura intinderea, dar aia costa sigur, si scule nu cred ca gasesti decat la service-uri scumpe.

              Cat cere? Pe de alta parte stiu deja 2 oameni care au luat cu 1200-1300 unu dinasta cu motorul cu lantu sarit, cu 700E l-au facut sa mearga.
              Interiorul arata bine? Dotari are?
              Mai gandeste-te ca intr-un an mai scade pretu, de nu scade acum, scade el sigur in viitorul apropiat sau n-are decat sa ramana cu ea daca o apreciaza asa mult, ca e plin de masini.

              Aia care cer mult in general nu prea vor sa le vanda, si acolo putine merita cu adevarat pretul. Putine sunt ingrijite cu adevarat. multe sunt doar reparate. Cine tine la masina lui nu o vinde, cine are un cazan vinde sa se scape de el, dar la astea ai de lucru de iti sar capacele de le vrei ca noi, ti-o spun pe pielea mea.
              Am fost acum 3 saptamani la Cristi C din Iasi.
              Imi scapa ulei pe la variatoare. Problema s-a remediat foarte rapid. Cost de mult bun simt, atat la piese cat si la manopera.

              Ti-l recomand cu placere, este un om foarte bine documentat si foarte priceput.

              Eu am 200 Kompressor (Clasa E), ca idee. A mea are 175,000 km si nu completez cu ulei decat maxim 0.2 - 0,5 litri maxim intre schimburi (nu depasesc niciodata 12-15,000 km ca si interval revizie).
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #8
                Salut! Poate cineva sa lase numrul lui Cristi C.?
                Multumesc!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Citeste regulamentul si vei descoperi functia search.

                  Cristi: 074o.562.999
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF