Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Debitmetru si DPF W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Debitmetru si DPF W212

    Buna ziua,

    Sunt proaspat posesor de W212 si am doua probleme:

    1)Am o eroare pe debitmetru. Imi recomandati vreun debitmetru anume? Se poate inlocui doar senzorul?

    2)Preventiv intreb pt cei care au facut anulare de DPF. Se da jos greu?


    Multumesc anticipat

  • #2
    Salut .
    1. Posteaza exact eroarea .
    2. Nu scoate DPF-ul , nu il anula o sa ai probleme dupa .
    Mergi la un specialist si vezi care sunt problemele reale ale masinii.
    Ps: parerile sunt impartite aici pe forum , unii spun ca masina va merge perfect , altii , ca vor fi probleme .

    Comment


    • #3
      Maine pun Star-ul...Deocamdata am pus Delphi si am avut eroarea P0101-Mass air flow sensor 1/faulty signal/permanent si U0120 lost comunication withstarter/generator, no message,permanent.

      Cea de-a doua eroare stiu ca nu are legatura cu debitmetrul dar am zis sa o postez...Din ce am citit pe forumuri o eroare de cablaj pe electromotor

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Astazi am fost la diagnoza si mi s-a spus ca eroarea de debitmetru este influentata de colmatarea DPF ului...A mai anulat cineva DPF-ul?

        Multumesc

        Comment


        • #5
          Dau si eu cu parerea:debitmetru e pe filtrul de aer,pe admisie, filtrul de particule(dpf) e exact ultimul in tot acest sistem,pe evacuare....Unde sa fie legatura intre ele in asa fel incat dpf-ul infundat sa influenteze debitmetrul??Pana la dpf mai ai o turbina,un catalizator,cam lung drumul...Parerea mea,de necunoscator ,undeva da cu virgula...Vad ca esti din Bucuresti,incearca sa iei legatura cu mastermario de aici de pe forum si o sa ai si alte optiuni....Stima.
          Ps:inainte sa iei o hotarare e bine sa afli mai multe pareri...avizate !!!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            ok...totusi astept pe cineva care a anulat DPF sa imi spuna cum se comporta masina....

            Comment


            • #7
              Mai nou, se curata si se reinoieste...... pentru cine cunoaste..... si mai merge refolosit 3-5 ani.

              Daca cumva te convinge cineva sa-l anulezi, cautama daca cumva nuti place uleiul. Problema se rezolva. Cirpeala.... sau piesa reconditionata. Sau.... piesa noua. Exista mai multe solutii pentru a evita cheltuielile.

              Originally posted by duicu_vlad View Post
              ok...totusi astept pe cineva care a anulat DPF sa imi spuna cum se comporta masina....

              Comment


              • #8
                Daca esti pornit pe anulat si o faci la cine trebuie,masina se comporta bine si cel mult ramai cu becul de motor aprins in bord (e vorba de eroare a senzorului de temperatura filtru unde nu o sa mai ai temperatura initiala si clar o sa dea eroare).Masina merge si functioneaza la fel de bine,scade consumul putin iar motorul merge mai aerisit.
                Doar ca....nu stiu cati km reali are utilajul tau dar retine un lucru:filtrul de particule nu se colmateaza din cauza guvernarii Psd ci datorita faptului ca unul din "ministere"(turbina,egr,debitmetru,injectoare) nu functioneza corect si duc la o crestere de noxe care colmateaza prematur filtrul !!!Asa ca prima rezolvare ar fi sa identifici exact problemele tehnice ale masinii si abia apoi sa decizi ce e mai bine sa faci:cu filtru sau fara filtru?!?!
                De aceea ,repet prima data ai nevoie de un "doctor" bun, care sa puna diagnosticul exact,altfel e doar pierdere de muuuulti bani si timp !!!Prietenii stiu de ce !
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  La modelul din discuție, valorile bramburite ale debitmetrului obliga managementul sa scrie o valoare default la dpf ( de exemplu 400%), astfel încât să limiteze masina.

                  De cele mai multe ori, valorile ciudate ale debitmetrului sunt din cauza reviziilor făcute fără adaptarea parametrilor.

                  Oricum, daca debitmetrul nu se mai poate seta, înlocuirea lui este mult mai ieftină decât orice acțiune asupra dpf.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    ok...deci tu ma sfatuiesti sa schimb prima data debitmetrul si apoi sa ma uit la DPF...Dupa ce sterg eroarea de debitmetru masina merge cam 2-3 km fara bec aprins in bord dar este tot in limp...Daca schimb debitmetrul acesta trebuie adaptat sau doar il pun si gata?imi recomanzi vreun debitmetru?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Mai nou, se curata si se reinoieste...... pentru cine cunoaste..... si mai merge refolosit 3-5 ani.

                      Daca cumva te convinge cineva sa-l anulezi, cautama daca cumva nuti place uleiul. Problema se rezolva. Cirpeala.... sau piesa reconditionata. Sau.... piesa noua. Exista mai multe solutii pentru a evita cheltuielile.
                      Apreviez satira dar DPF-ul a mai fost curatat la cuptor de doua ori. Stima

                      Comment


                      • #12
                        Pari a veni de la o altă marcă... debitmetrul se schimba de obicei cu un altul, nou sau SH.

                        Este o piesă relativ ieftină, dezmembratorii stau mult cu debitmetru la vânzare, pt că de multe ori - daca al tău nu e plin de ulei, spart, etc - toată nebunia asta trece doar cu o adaptare.

                        Și da, ai dreptate, orice debitmetru pui trebuie adaptat.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          da...intr-adevar vin de la o alta marca...am incercat sa ii fac adaptare si dupa 2km a reaparut eroarea...prima data voi schimba debitmetrul si apoi voi vedea ce e cu dpf-ul.

                          Multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Din câte știu, doar Xentry/Star poate face adaptări la modelul tău.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Salut! Daca DPF-ul tau, a fost curatat de doua ori, in cuptor, poate este pur si simplu la sfarsit de viata. Oricum dupa rezolvarea problemei debitmetrului, daca se mai infunda, DPF-ul este terminat. Eu l-am anulat la E 212 de un an, dar eu aveam alte probleme, masina merge bine, consumul a scazut putin, eu zic sa-l anulezi doar daca nu ai incotro.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF