Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare bucse punte spate w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare bucse punte spate w211

    Salut,

    A schimbat cineva bucsele de la puntea spate la w211?
    - E usor?
    - Care e ordinea corecta/usoara?
    - Stanga apoi dreapta, sau mai bine fata, apoi spate?
    Ma gandesc sa ridic masina si apoi sa las puntea usor in jos, pe cric, cat sa pot presa afara bucsele. Fac o pereche, apoi trec la cealalta pereche.
    Sa desfac toata puntea exclus, prea mult de lucru si nici nu am elevator/groapa.

    Am de schimbat un arc spate, ar merge combinate operatiile? sau arcul nu are legatura cu schimbatul bucselor.

    Bucsele SWAG sunt ok? Am vazut ca e cam 260 + 280 kitul complet fata/spate cu suruburi.

    Evident cu ocazia asta schimb bucsa bratului superior dinspre fata, bucsa de la interior.

    Cam cat ar costa asta in service?

    Sunt 100% sigur ca bucsa de pe dreapta spre fata e dusa.
    Se vede clar daca cineva zgaltaie masina spre fata cu frana de mana trasa.
    Se vede jocul la ochi. Nu trebuie data jos roata, bucsile sunt vizibile din lateral.
    Culmea, la ITP le-am zis clar sa se uite, au spus ca n-au vazut nimic.

    Ca si efecte in mers:
    - de accelerez puternic sau franez masina merge drept
    - in frana de motor trage dreapta, imi invarte de volan
    - cand trec din frana de motor in accelerare se aude un mic clonc/bufnet dinspre spate.

  • #2
    1. Acel clonc/bufnet poate veni de la o cruce cardanica ori diferential.
    2, In frana de motor trage dreapta , tot pe dreapta ai probleme la bucsi , pivoti , cap de bara ...chiar si bieleta directie.
    Ca si sfat de la un Stan patitul , acum 3 ani am inlocuit bucsile la bratele pe fata , inclusiv pivotii in care se prind bieletele antiruliu ... cheltuiala aiurea , in cateva luni aveam joc. Am schimbat toate bratele pe fata acum 2 ani cu Lemforder si dupa aproape 35.000km inca stau bine. In mod categoric , orice piesa ai inlocui , nu va fi ca echiparea de fabrica , chiar daca cumperi de la reprezentanta , vei simti o diferenta doar la pret.

    Comment


    • #3
      Fata e gata. Ca e bine, ca e rau, asa ramane, nu mai pierd vremea sa mai si circul cu masina.
      In cel mai rau caz ii dau unghi de fuga in plus pe dreapta, dar cand m-oi plictisi.
      Cat timp nu uzeaza gumele, pt mine e buna.

      Momentan ce se vede e ca daca ridic masina pe cric, puntea se lasa cu vreo 5-10 mm mai jos decat sta cand e pe roti. Nu cred ca e normal. Bucsele alea cred ca sunt pt cuplas elastic fata spate, nu sus jos. Cred....
      Acu lucru la arc, arcu rupt l-am scos, dar daca e sa ridic ce cricul de brat, puntea se apasa in bucse si se apropie de caroserie. Apoi cand lasi liber se mai departeaza.
      Si centrul bucsei parca iese in josul masinii.
      Nu stiu daca e normal sau nu.

      Nu ma incred in chestii gen du-o la reprezentanta sau altele, Adica da, un lucru stiu clar, te golesc de o groaza de bani. Prefer sa circul de banii aia, sa beau bere sau sa manc ceva.

      Diferentialul are joc, dar nu miauna. La fel si cardanu, are joc in caneluri, dar nu e jocul ala. Oricum suna altfel.
      La mine se simte un joc. Si parca tzopaie usor de spate, DAR e greu de reprodus, tzopaie cand vrea, nu la orice groapa, asa ca mai mere.

      Sunt in faza de cercetare, la cate figuri a facut anul asta, mi-a ajuns cu reparatiile.

      Comment


      • #4
        bucse punte



        Se vede ceva crapatura, dar nu prea stiu cum vin asamblate.

        Bucsa brat principal


        Concluzia?

        Comment


        • #5
          Nu va bateti capul. Oricum nu le schimb.
          Masina inafara de ulei nu va mai primi nimic altceva. Daca si sa scimbi un arc dureaza ore intregi din cauza sistemului greu de reasambalt, nu merita bataia de cap nici manopera platita in service.
          Merge pana crapa si gata.

          Bani oricum nu imi da nimeni pe ea, am luat tzapa cu masina in sine si marca in sine, asta e, banii se fac usor timpul nu.

          Comment


          • #6
            Imi pare rau ca ai ramas dezamagit , dar la mine in max 2h au schimbat toate 4 arcuri. Lasa service ul autorizat , toti sunt pusi pe jecmaneala si multi habar nu au ce sa faca.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Eu zic ca nu ar trebui sa generalizezi si sa te iei de marca in sine daca tu ai luat o masina cu multe probleme cauzate de cei dinaintea ta!
              Stai foarte departe ca altfel ti-as fi aratat cum arata si cum merge un Mercedes care a avut un singur proprietar in Germania, carte service si de care s-a avut mereu grija. Si o am de 12 ani...
              Daca tu ai avut ghinion sau ai facut o combinatie gresita, nu te lua te rog frumos de marca!
              Merci!

              Comment


              • #8
                Poi bine man, dar ce treaba are proprietarul ca se rup arcurile pe banda rulanta?
                Passatu e mai vechi si tot prin romania merge din 2003, adica anul mercedesului.
                Sare de 400kkm imediat. Sa vezi de ce intretinere a avut parte, cu antigel "branzit".
                Probabil pt asta exista cobrele, w211 sigur nu intra in liga asta.

                E a 3-a oara cand vreau sa dau o tura prin tara si nu pot.

                MA rog e drept ca la mine se intinde lucrul, adica nu e niciodata schimbare de arc.
                Se mai curata inceputurile de rugina, se verifica toate bucsile, se unge tot ce trebe, partea de documentatie.

                Sfaturi oricum nu am primit, inca nu stiu daca bucsele alea is ok sau nu. Dar de schimbat nu le mia schimb. Mere si asa, pericol nu sunt, aia e clar.

                Tu ai avut probleme cu caseta de directie remember? Pivoti, brate si bucse. O mai fuseresc si gata cu rabdarea.
                E prea mare proiectul pt cat timp am alocat, de aia e tzeapa!
                MArca in sine, ce sa zic, a fost o experienta, dar departe de mitul din spatele ei. Cum zicea unu, fun to drive, not fun to own.
                Last edited by Sharky; 04-23-2018, 07:54 AM.

                Comment


                • #9
                  Am mai schimat si eu de-a lungul timpului cate ceva, dar in general consumabile care se schimba la toate marcile, avand in vedere si conditiile drumurilor din Romania care iti termina articulatiile mult mai repede. La caseta atunci am luat kit-ul de oring-uri si am scapat usor.
                  Dar ca si motor, transmisie, suspensie, nu am ce sa ii reprosez. Pe spate nu a fost schimbat absolut nimic niciodata, amortizoarele inca mai au cam 65- 70% din viata( ii fac periodic test pentru amortizoare si suspensie), doar pe fata au fost schimbate acum cativa ani.
                  Scuze inca o data pentru off-topic dar chiar nu am ce sa ii reprosez acestei marci, nu este deloc scumpa de intretinut, atata timp cat nu iei un gunoi, ii stii istoricul si ii schimbi la timp ce are nevoie.
                  Last edited by cristi_fulger; 04-23-2018, 16:25 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Eu m-am disperat maxim in weekend, ca voriam sa scot mertzanu, nu cazanu 1.9 tdi la o tura prin tara.

                    ASta e frustrant, ca de mertzan am grija, de passat si-o batut joc toata lumea, eu ce l-am mai oblojit.
                    Apoi passatu are inca bratele de sus originale, unu de jos, arcuri si telescoape originale.
                    370kkm in bord, NEREALI!
                    Si repet, e o masina la care antigelul era branzit si acid bine, tot felul de carpituri, ulei schimbat la 15-20k. EGR-ul e original, are o mica scurgere pe langa vana de gaz, problema tipica, dar merge.
                    A crapat starterul si pompa tandem (surub rupt), dar dupa atata vreme, cred si eu.

                    Cutia neschimbata si merge perfect, la merc mi-a sarit timoneria de la loc fix in vama cu Hu, joc in timonerie.
                    Cam de asta ma dispera treaba cu mercedesu.
                    Sa vad si de arcuri, asta era deja a doua oara rupt..ce mai, calitate! Musai sa il schimb si pe celalalt cat de repede, sa nu ma trezesc ca se rupe si ma lasa in drum.
                    Cam asta ma dispera, masina premium, la calitate slaba.
                    Sa iti arata istoricul de garantie, doar tampenii si probleme la sub 10mii km...

                    MA rog, mi-o rezolvat problema un mecanic, ca eu n-am mai avut chef sa ma chinui sa bag suportu de roata in bratu principal spate.
                    I-am schimbat bucsele la etrieri, preventiv, ca luasem tot kitul de bolturi si bucse cu doar 14 lei.
                    Ramane maine sa strang suruburile la cuplu si sa o las pe roti.

                    Bucsele de punte a zis mecanicul ca arata bine, dar chiar as prefera sa am o parere avizata despre ele, ar fi utila forumului, zic eu, mai ales ca mai sunt si altii cu w211.
                    Last edited by Sharky; 04-23-2018, 23:08 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Sorry man, se intampla in viata cand pui mana pe o masina si tragi cu ea de-ti iese pe nas. Eu am patit asa la masina stata prea mult pe dreapta si probabil si neingrijita. Experienta te invata sa nu tii prea mult o gloaba d-asta, pt ca e groapa de bani, timp si nervi! Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        PRoblema e ca am fost f aglomerat in perioada asta si fix acu s-a stricat.
                        Am dres-o cu fata, incet si cu rabdare, ca nu era graba, vreme naspa.
                        Dar spatele s-a rupt fix cum am scos-o din garaj, nici n-a iesit pe usa garajului spatele ca a facut poc.
                        De la Pasti tot cu 1.9 TeDeI, mercedesu nu prea l-am plimbat din cauza arcului rupt spate.
                        Apoi de aia am masina sa o tin in garaj..wtf.

                        In rest o mers si sper sa mai mearga.

                        Mai sunt si chestii care le vezi si te dispera.
                        Gen, proprietaru anterior a schimbat garniturile la termoflot la reprezentanta. F bine, dar aia nu l-au sfatuit sa mai dea inca 10lei si sa schimbe si garnitura de sub carcasa filtrului de ulei.
                        Evident ca acum curge pe acolo.
                        Ma gandesc ce tzeapa de lucrare mai e si asta. Daca o faceam eu, ziceam ca ok, nu am stiut, dar la reprezentanta...wtf.
                        Se rezolva la urmatorul schimb de ulei.

                        ASta e, eu is la sfarsit de drum cu ea, multe nu mai am de facut la mecanica, altele gen estetica, senzori parcare, lcd cdplayer le-am taiat de pe lista.

                        Ma rog, ca sa revin la subiect, trebuie sa ma apuc de cealalta parte in curand, cand schimb arcu, postez film cu bucsa de pe partea aia.

                        Comment


                        • #13
                          Ia uite aici.
                          Daca vrei sa zici ca sa nu ma iau de marca.

                          Cred ca proiectantii ar trebui sa copieze de la alte masini, sau sa nu mai lucreze in pauza de masa.

                          Am o cunostinta cu clk luat de nou, omul e bogatan are si cayenne si alte scumpeturi.
                          CLK-ul a crapat la 80k, problema tipica la v6 pinionul de pe distributie de la arborele de balans.
                          Reparatia bineinteles ca pe banii lui.
                          Attached Files
                          Last edited by Sharky; 04-25-2018, 10:04 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Colegul , masinile nu mai sunt ce au fost pe vremuri . Si eu am venit de pe un Passat tdi 2003 luat de nou , pe care l-am condus cu mare drag 9 ani , in paralel am avut si w204 si daa nu suporta comparatie .
                            Dar am vandut tdi-ul si a sosit w212 , cel din urma da clasa la toate masinile cu care m-am plimbat la FIABILITATE peste Passat .

                            Ca si parere personala , conteaza enorm cum este intretinuta masina la primul propietar.
                            Nu stii pe mana cui a fost masina si in ce hal a condus-o .

                            Dupa aceea a ajuns la tine si tu ai avut norocul sa tragi pt ce au facut altii.
                            Timpul lasa urme adanci si asupra masinilor , nu mai zic de oameni , incearca sa-ti aduci aminte cum era cu 10 ani in urma.
                            Daca te-a enervat vinde-o , dar mi-e teama ca tot acolo o sa ajungi , alte surprize ....

                            Comment


                            • #15
                              Neah, nu o vand pt simplu motiv ca nu iau bani pe ea cat sa merite. Doar se bucura careva de munca mea.
                              O tin, dar e cazul sa ma opresc din reparatii si ingrijiri ca de aloc timp pt ele ma trezesc ca am o masina frumoasa blocata in garaj.
                              Eram deranjat de ridicarea in slavi exagerata. Alea is povesti, nicidecum adevaruri pe care sa te poti baza.

                              Nu ma pricep la 212, dar la passatul meu din 99 (AJM) cam totul e original pe el, inclusiv arcuri/telescoape. La 370kkm nereali, eu zic ca e ceva.
                              Clar nu mai merge ca noua, dar departe de a fi periculoasa pe drum.
                              In mod sigur nu l-a ingrijit tatal prietenei, eu am mai schimbat una alta ca imi era mila de masina.

                              De ar fi sa ii pun gand rau, i-o las prietenei.
                              O face ea cotetz in maxim 1 an!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF