Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curea accesorii, posibil rupta.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea accesorii, posibil rupta.

    salut . ieri dupa ce am pornit masina si am mers vreo 200 m s a auzit un falfait in partea stanga a motorului pe directia pasagerului din dreapta ca si cum s ar fi rupt cureaua transmisie ..am mers inca 200 m si zgomotul a disparut cum imi dau seama daca e rupta pana ajung la un service sau ma uit mai atent dupa...mentionez ca am mers 50 km dupa asta si alternatorul a incarcat bateria pentru ca am mers cu toti consumatorii porniti..

    Respectă regulile generale de postare!
    Last edited by Florin_WES; 04-15-2018, 17:49 PM.

  • #2
    Salti capota si te uiti cu o lanterna in partea stanga a motorului. Ar trebui sa vezi fulia pompei se apa si cureaua pe ea. Ce motorizare ai? La benzinar se vede foarte usor si fara lanterna.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      da Laur m am uitat dar nu se vede e 1.7 diesel si se vede bine daca o sa dau scutul jos maine...dar banuiala mea e ca ar fi putut cadea ceva acolo si a prins o cureaua de accesorii si a aruncat o pe scut ca daca era cureua rupta nu mergea atatea zile fara sa se intample ceva rau...

      Comment


      • #4
        Cand se rupe cureaua, ramai doar cu martorul bateriei in bord. As zice ca problema e la una din role care probabil e pe "moarte". La service va trebui sa iti dea cureaua jos apoi se verifica manual fiecare rola in parte. Indicat este sa le schimbi pe toate.
        W168 or nothing!

        Comment


        • #5
          da asa o sa fac

          Comment


          • #6
            Salutare, scriu si eu aici pt o problema similara.

            Am cumparat acum 3 luni un a160 w168. Initial am fost foarte incantat de masina si de calitatea afisata.

            In timpul vacantei din Grecia, a inceput sa se auda un zgomot suspect (fasait) aleatoriu in zona pasagerului dreapta fata.

            Evident am suspectat o rola sau alternatorul...in fine am ajuns acasa in Ro, am mai parcurs 150 km si zgomotul s-a amplificat, apoi la un drum in afara Bucurestiului am auzit un zgomot ca si cum ceva s-ar fi desfacut de pe un ax (am presupus evident ca este cureaua de accesorii), s-a aprins martorul acumulatorului si...mai departe (avand in vedere ignoranta mea cu privire masina si probl commune/ traseul curelei de accesorii) dupa 5 km s-a aprins (rosu) martorul temeratura lichid+averizare Sonora.

            Am oprit dupa 1-2 km in prima parcare (un Mol) si la ridicarea capotei am obs deja ca a fiert motorul.

            Am fost suprins de fenomen pt ca nu s-a aprins initial martorul in culoarea galbena si apoi in rosu ci direct in rosu si in plus speram (nu stiu de ce) ca pompa de apa sa aiba alt traseu .

            In fine, am lasat motorul sa se raceasca si am plecat dupa 30-45 min fara servo pana acasa (inca 3-4) km. De data asta, la plecare martorul era galben si s-a stins dupa 1 km la viteza mai mare a....incat nu am mai avut probleme cu fierberea motorului pana acasa.

            Acum este parcata in fata casei de o sapt si astept ajutor/recomandare in ceea ce priveste inlocuirea rolei/curelei de accesorii dat fiind ca nu am sculele necesare si nici experinta cu aceasta masina.

            Rog ajutor la schimbarea curelei si a piesei vinovate de la un coleg de pe forum sau o recomadare pt un service in zona care stie sa repare aceasta masina (locuiesc in sectorul 1 zona Baneasa Univ Bioterra).

            Intre timp am citit aici pe forum despre aceasta problema si avand in vedere faptul ca la unii a recidivat (nu inteleg cauza) apelez la ajutorul vostru pt ca nu vreau sa imi bat joc de masina.

            Chiar imi place masina si are cateva lucruri esentiale pe care le apreciez (design, modularitate, aparenta calitate a pieselor).

            Mentionez faptul ca este modelul cu AC (functional).

            As dori sa imi spuneti din experienta si daca aceasta problema are rezolvare sau recidiveaza la intervale f mici.

            Multumesc

            Comment


            • #7
              Salut!
              Spatiul care-ti este la dispozitie este mic, daca nu esti dispus la efort, migala si nervi(ca asa e prima data) nu te sfatuiesc s-o faci tu.
              Acum, pentru cei care au reusit, nu e prea dificil.
              Masina se ridica pe elevator(merge si pe rampa sau canal, mai bine) si se desface scutul care acopera zona respectiva(daca exista). Vei avea nevoie de o scula "dedicata", adica o inelara dreapta(DREAPTA, fara cot de niciun fel) decare sudezi/legi/prinzi o coada, ca in imagine
              Dimensiunea inelarei-15mm.
              Cu inelara pe surubul rolei intinzatoare impingi, din pozitia verticala a cheii, spre spatele masinii. Intinzatorul se va slabi si vei putea scoate cureaua. La fel se procedeaza si la montaj. Odata cu cureaua sa schimbi si rolele. Spatiul este foarte mic, doar cat incape o mana fina.
              Gasesti aici informatii legate de operatia in sine, traseul curelei, etc. .
              Spor!
              Referitor la ultima ta intrebare: orice problema are o rezolvare. Ca sa nu te mai lase in drum, te sfatuiesc sa faci revizie "zonei"( curea, role) ori de cate ori zgomotul o impune. Cel mai mare dusman al rolelor este apa, asa ca evita baltile si daca nu ai scut pune unul.
              Last edited by LauLaur; 10-07-2018, 10:17 AM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Salut Laur, multumesc mult pentru sfaturi. Acum intrebarea ramane - gasesc un coleg dispus sa ma ajute contra cost in Bucuresti sau o recomandare pt un mecanic care stie ce face?

                Comment


                • #9
                  Inca nu am reusit sa gasesc un mester pt masina asta.O fi chiar atat de greu sa schimbi cureaua/role la aceasta masina? Nu inteleg atitudinea mecanicilor - ori nu stiu sa le repare ori e cu adevarat dificil.

                  Comment


                  • #10
                    Îi migãlealã. Și nici nu te poate taxa nu-știu-cât. Deci mai bine nu se bagã.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Salutare, cu referire la ce s-a discutat anterior. Acum nici 2 ani, mai exact în ianuarie 2017, am înlocuit toate rolele împreună cu cureaua de transmisie. Prin noiembrie a început să se audă un scirtâit in zona rolelor, care s-au accentuat cu venirea frigului. Totul fiind în garanția legală de 2 ani, m-am dus la " medicul curant" care a pus diagnosticul de curea pe duca datorita mizeriei acumulate. Acum întrebarea este dacă-i normal că o curea sa cedeze așa de repede? Și oare oi fi îndreptățit să cer înlocuirea curelei pe garanție? Dar aia originala cît o tine?
                      Desi îmi place, w 169 ăsta se dovedește o pacoste din multe puncte de vedere.

                      PS- doar ce a trecut itp- ul cu brio, in ciuda ălora de la statie care au tras cu ură de ea pe ideea că ei nu au văzut A fara hibe. Au rămas chiar mirati: "ce bine va tine frana de mână".

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Mda, cam asta este perioada in care te poti baza pe reparatia facuta in zona accesoriilor, cam 2 ani. A-ul e foarte sensibil in zona asta, mai ales pe drumurile patriei. Am sfatuit pe multi posesori de w168, benzinare, sa arunce rahatul ala de scut care protejeaza(sau nu) cureaua si sa foloseasca scuturile de diesel. Acum, la w169 nu stiu cum sta treaba, dar plecand de la ideea asta poti face si tu cercetari.Un scut care acopera o suprafata mai mare poate aduce un plus de protectie.
                        De regula, cedeaza rolele, nu cureaua. Am folosit prima curea aproape 4 ani, timp in care am schimbat de 3 ori rolele.
                        Referitor la garantie, tu poti cere, dar nu cred ca ti se aproba. Mizeria, praful, apa, nu se regasesc printre conditiile normale de utilizare.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc de raspuns, oricum nu o sa cer reparatia pe garantie pt 54 de Ron o curea. Dar doar 2 ani...dezamagitor. Bine ca nu sunt rolele.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF