Salut
Am un c200 din 2001, cutie automata, si iarna aceasta a inceput sa zmuceasca tare la trecerea din 1a in a 2a si mai putin din a 2a in a 3a. Daca o las in W , pornind cu a 2a nu se mai simte atat de tare. Ciudat este ca atunci cand este frig afara se simte si mai putin cand schimba.
Am fost la o diagnoza si mi a spus ca ar fi convertizorul dus, a incercat sa i faca o adaptare si parea ca merge ceva mai bine. Sugestia a fost sa schimb cutia ca i dusa.
Tinand cont de costuri am zis sa am si o a doua parere. Mecanicul la care este acum mi a spus ca are antigel/apa in ulei, ca ar fi radiatorul spart ?!
Nu prea inteleg legatura intre radiator si cutie.
Poate ma ajutati voi sa inteleg.
Sent from my SM-G9287 using Tapatalk
Am un c200 din 2001, cutie automata, si iarna aceasta a inceput sa zmuceasca tare la trecerea din 1a in a 2a si mai putin din a 2a in a 3a. Daca o las in W , pornind cu a 2a nu se mai simte atat de tare. Ciudat este ca atunci cand este frig afara se simte si mai putin cand schimba.
Am fost la o diagnoza si mi a spus ca ar fi convertizorul dus, a incercat sa i faca o adaptare si parea ca merge ceva mai bine. Sugestia a fost sa schimb cutia ca i dusa.
Tinand cont de costuri am zis sa am si o a doua parere. Mecanicul la care este acum mi a spus ca are antigel/apa in ulei, ca ar fi radiatorul spart ?!
Nu prea inteleg legatura intre radiator si cutie.
Poate ma ajutati voi sa inteleg.
Sent from my SM-G9287 using Tapatalk
Comment