Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Servo directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servo directie

    Buna seara,am o problema cu invartitul greu al volanului sper ca am scris bine in titlu Servo directie???? Sa incep cu ce sa intamplat....azi ma- m pus sa schimb becul de la faza scurta stanga(partea cu volanul) ,era ars de vreo 3 saptamani si am dat jos si bidonul cu lichidul pentru parbriz sa am loc mai mult si sa scot tampenia aia de lichid de comert ce pute a otet ,spirt,dar cand am desfacut furtunele care intra in bidon a tasnit putin lichid in zona acea cu pompa ,am spalat cu apa am remontat tot inclusiv farul si am pornit masina,surpriza aiurea abia invarteam volanul ,am pornit putin la drum tot asa

    Niste sfaturi va rog ....cu ce am de facut pentru ca mi se pare aiurea sa se arda ca a curs putin lichid parbriz si imediat am dat cu apa....este fara logica,daca spal motorul nu mai merge nimic inseamna( chiar asa absurd sa o faca Daimler????!!!!

    Respectă regulile generale de postare!
    Last edited by Florin_WES; 03-30-2018, 20:21 PM.

  • #2
    Daca e vorba de W168 sub vas este o cutiuta cu 3 fire din care unul e prins la masa si 2 sunt in mufa.
    Daca a sarit apa acolo verifica siguranta din habitaclu de la picioarele pasagerului.Este de 60A.

    Totusi verifica si starea firelor acolo si sufla cu aer la o vulcanizare sau service, sa se usuce zona.
    Dar de ce ai scos furtunele nu inteleg.Desfaci clema de la vas si il culci putin intr-o parte.
    Se desface un capac si pe la roata dupa ce virezi maxim dreapta.
    Dupa care te apuci de facut matanii, stai in 4 labe, ca e ingust locul si ai nevoie de cineva cu mana subtire.
    Parca asta era procedura...au trecut peste 2 ani de cand am schimbat un bec la A class w168.
    Succes!
    Last edited by flavyus1987; 03-30-2018, 20:19 PM.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Da este vorba de w168,siguranta chiar am verificat-o acum este 47 daca nu ma insel si este in regula siguranta,acum la vulcanizare nu am cum sa ajung dar maine dimineata asta am sa fac.Am scos si bateria sa ii fac o resetare poate am ceva noroc ,dar daca nu noroc am sa merg dimineata la vulcanizare. Apropo cu motorul dat drumu se face stanga-dreapta volan sau cu contactul pe treapta 2????

      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Cu motorul pornit fac eu treaba asta si dispar martorii aprinsi.

        Comment


        • #5
          Flavius sub care vas???? Ce-l de lichid parbriz,nu???

          Comment


          • #6
            Buna dimineata,Flavius multam de sfat ....am cautat sub capacul acela de plastic care ai zis tu in coment si am vazut ca este rupt cablul gros de vine de la sursa nu cel de la pompa.Nu stiu cum o sa-l prind inapoi ca(papuc) asa gros nu am si nu stiu unde gasesc...este la fel de gros ca ce-l de la baterie ( + ) Si imi este putin frica sa nu faca un scurt circuit pana il prind eu inapoi.

            Eeeee,,, mai problema am gasit un fir este rupt ,este cel de pamantare legat de sasiu tot in partea cu pompa servo putin in sus....este prins in sasiu dar nu stiu unde vine,rog un user care are chef sa se uite la masinuta lui sa-mi spuna unde vine legat..adica de ce component al masini ,are in jur de 20 cm lungime. Acest fir era rupt de mult se vede ca este oxidat ,dar ce-l de la pompa sigur se tine-a intr-un firicel de sa rupt umbland la faruri ieri.

            Multumesc pentru ajutor.....
            Last edited by gambler; 03-31-2018, 08:29 AM.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Mai intai de toate fa niste poze cu firul de masa rupt si urca-le aici. Firul de alimentare(firul gros) sa-l prinzi cu papuc musai. Papuc gasesti usor la magazinele de profil.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Originally posted by LauLaur View Post
                Salut!
                Mai intai de toate fa niste poze cu firul de masa rupt si urca-le aici. Firul de alimentare(firul gros) sa-l prinzi cu papuc musai. Papuc gasesti usor la magazinele de profil.
                Salut,am gasit papuc ,dar cand am vrut sa desfac surubul sub care erau papuci sa rupt si celalalt fir si surubul se invarte in gol,este ruginit rau ,am dat cu spray de rugina dar degeaba ,asa ca am pus papuc de plastic din acela de se baga si in doza la curent in casa ,alta varianta nu am,doar sa inlocuiesc tot sochetul acele de tine firele,vestea buna este ca merge servo directia super bine)

                Cu pozele am o problema nu stiu cum se pun aici,un sfat .....

                Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Am făcut eu o poza cu firele de masa. Sunt prinse pe bratul care tine tamponul motorului. De acolo unul subțire merge la pompa și celalalt gros face legătura între tampon și caroserie. Se prinde pe caroserie sub suportul în care vine înfipt vasul cu lichid de parbriz.
                  Pare-se ca nu pot urca poze de pe telefon... Hmmm
                  Last edited by LauLaur; 04-01-2018, 08:46 AM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Am reusit sa pun poza Cu rosu este prins in sasiu si ce-a maro atarna pe acolo....


                    IMG_20180401_092445.jpg

                    Comment


                    • #11
                      Ia cositor cu 40% Pb ca e moale si are temperatura de topure mica, si o torta cu flacara pe gaz.cauta un cablu de 6mm2 si la capete cositoreste pe lungimea necesara sa faci o bucla.si asa il prinzi de punctele de masa.
                      Lasa papucii vietii ca sunt cea mai prosta inventie.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Aceeasi problema am avut si eu. Am mers fara servo pana la electrician, imi trebuia un papuc la fel ca tine deoarece se rupsese firul . S - a rezolvat prin lipire cu letcon si cositor . Sunt trei ani de atunci si nu am probleme. Sunt una din bubele frecvente care apar la masinutele astea odata cu varsta inaintata. Foarte priceput si electricianul a nimerit-o din prima.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF