Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme electrice multiple V 230 1998

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme electrice multiple V 230 1998

    Va salut,
    Am nevoie de cateva sfaturi in legatura cu noul meu V 230 din 1998. Acum doua zile am achizitionat aceasta masina, si datorita conditiilor meteo, dar si a bateriei descarcate, am luat-o de la fostul proprietar cu o platforma ieri.
    Fostul proprietar, sa poata urca masina pe platforma, a conectat cabluri de pornire de la masina lui sa o porneasca si s-a intamplat intamplarea. geamurile dein fata si trapa s-au deschis singure. dupa ce a pornit masina, geamurile s-au inchis, dar trapa a ramas deschisa si nu mai functioneaza. A urcat masina pe platforma (cu motorul si nu troliata), a ajuns la mine, am coborat-o si am observat ca mai multe lucruri sunt nefunctionale (sigur cu o zi inainte functionau). Trapa nu functioneaza, ventilatorul de habitat, inchiderea centralizata (nu este cu telecomanda), suspensia pneumatica (compresorul nu se aude). Am intrebat daca nu cumva a pus cablurile de pornire invers si mi-a spus ca nu (nu pot fi sigur de asta).
    Am verificat toate sigurantele si am gasit una pe care nu o pot inlocui (se arde de fiecare data cand o inlocuiesc). Este locata sub bord pe un tablou cu un singur rand de sigurante, si despre care nu am gasit informatii de spre ce alimenteaza (am cautat in discutii anterioare si nu am reusit sa gasesc o poza, schema sau link functional ). Am nevoie de niste sfaturi sa stiu de unde sa o apuc. Poate s-a mai intalnit cineva cu astfel de situatii.
    multumesc anticipat.
    Toni.

  • #2
    Pff...cam greu fara scheme de sigurante. Esti sigur ca siguranta pe care o arde de sub bord are amperajul corect? Daca nu gasesti schemele, singurele lucruri pe care eu le vad viabile sunt ori sa incepi sa decuplezi unul cate unul alimentarile de la trapa, compresor, ventilator, inchidere vacumatica etc. ori Star. As incepe cu decuplarea trapa si compresor. M-am uitat si eu prin topicuri la V clas si intr-adevar nu mai sunt valabile link-urile cu sigurante la W638. Pot sa iti sugerez sa rogi un coleg cu WIS sa iti dea un PDF cu schema (acum mi-a trecut prin minte).
    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfat. Cu adevarat m-ar ajuta daca are cineva WIS, si daca poate sa imi dea un PDF cu tablourile de sigutante si eventual scheme electrica.
      Am si noutati, am reusit sa rezolv problema cu compresorul. Am gasit contact imperfect la releul care alimenteaza compresorul. In continuare nu merge ventilatorul de habitat (am verificat si uns mufa de conecrare, mufa de la rezistenta.) am sa verific mai departe. M-ar ajuta daca poate cineva sa imi explice ce rezistenta trebuie sa masor la setul acela de rezistente pentru ventilator.
      Ma caut probleme la inchidere si la trapa si voi detalia.

      Comment


      • #4
        Alta problema pe care am gasit-o: compresorul de aer are doar comanda manuala. (masina se ridica doar daca tin pe buton apasat). Normal ar trebui sa porneasca automat compresorul, daca presiunea sau inaltimea nu este cea corecta. (asa cred ca ar trebui).
        Poate ma ajuta cineva cu o explicatie.(cum functioneaza sistemul, cine comanda ridicarea, cum ar trebui sa verific...)
        Multumesc anticipat
        Toni

        Comment


        • #5
          Nu te pot ajuta cu prea multe, doar ca este cel mai probabil ca senzorii care citesc inaltimea masinii sa nu functioneze sau sa nu existe. Desigur exista si varianta ca proprietarul anterior sa fi facut o treaba romaneasca cu niste perne aftermarket si compresor pe direct!
          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

          Comment


          • #6

            Cam asa ar trebui sa arate un senzor. Daca gresesc, colegii care sunt in tema cu V -ul sa ma corecteze!
            "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

            Comment


            • #7
              salut,
              m-am uitat pe sub masina si am vazut acesti doi senzori montati si cablati. Mai departe nu stiu sa caut unde ar trebui sa se conecteze (poate intr-un calculator?). Sunt convins ca cineva a pus vreo sarma pe undeva, dar imi doresc sa o rezolv. Masina se lasa de la o zi la alta. poate ca ar trebui sa demontez electrovalvele si sa le curat. probabil ca pe acolo scapa presiune. daca are cineva o schema electrica mi-ar fi de mare ajutor. Informatie foarte importanta - am decsoperit ca masina avea initial volan pe stanga... ((.... Sunt convins ca asta explica nenumaratele probleme electrice. Teapa mea, dar nu am ce face si va trebui sa o iau pas cu pas sa le rezolv. Masina nu are pic de rugina si merita adusa la viata. Inca odata multumesc pentru ajutor.

              Comment


              • #8
                Pfff...nasol...In primul rand iti trebuie un tester pentru masina Star. Fa o diagnoza si pune-o pe forum aici, iar cei priceputi iti vor spune exact ce e defect si ce e de reparat sau inlocuit.Nu neaparat sa fie blocul de electrovalve defect. Poate sa fie un por in perna. In fine...e greu cu sistemul asta. Ia si tu o serie de sasiu si cere o decodare vin in seria dedicata si vei afla exact ce optiuni a avut pe ea masina .
                "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                Comment


                • #9
                  Ai un super meserias in diagnoza in Bucuresti.
                  "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                  Comment


                  • #10
                    Salut, si merxi pentru sfat.
                    Daca stii un meserias in diagnoza te rog sa imi dai un detaliu de contact.
                    iti multumesc

                    Comment


                    • #11
                      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                      Comment


                      • #12
                        Scurgerea de aer o găseşti uşor dacă dai pe la legături şi pe perne apă cu săpun.
                        În locul unde se unesc furtunii de aer sînt nişte inele de cauciuc care cu timpul cer schimbate.
                        Calculatorul se află la aripa dreaptă spate.
                        Attached Files

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF