Va salut.
Am cautat problema pe forum, dar nu am gasit sfaturi (poate nu am stiut sa caut bine - va rog indrumati-ma spre ele).
Incep prin a mentiona ca am achizitionat recent un A150 din 2007 cu cutie CVT.
Masina a mers foarte bine, pana cand am primit Transmission Error.
Am fost la reparat cu ea, a fost schimbat acel cip (nu ma pricep prea bine).
Am plecat cu ea, a mers bine pana a inceput sa se zgaltaie in anumite viteze, ca si cum imi dadea in nas.
M-am intors cu ea la mecanici - patineaza cureaua.
Dupa 2 saptamani de asteptare si sunat incontinuu, au rezolvat masina. Au schimbat multe, dar n-am primit o hartie specifica pe care sa fie mentionat ce s-a schimbat la ea.
Am circulat cateva zile prin oras, apoi aproximativ 30 de kilometri pe A2, moment in care iar a aparut eroarea (aveam cam 70 km/h in accelerare). Am oprit motorul, pornit pe N, a disparut eroarea, dar iar a parut ca patineaza cureaua, intr-adevar mult mai putin ca inainte. M-am intors cu 130 km/h si n-a mai facut niciun simptom pana inapoi in Bucuresti, cand la plecare de la semnafor iar parca dadea in nas.
Ce e de facut? Am bagat o gramada de bani in ea si aparent nu-i dau de cap.
Uleiul a fost schimbat, filtrul la fel, aparent au curatat si convertizorul, au schimbat mecatronicul, cureaua si variatorul (din spusele lor).
Ce sa mai fac? Deja ma dispera si am bagat o galagie de bani in ea, dar nu vreau sa vand masina.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc.
Am cautat problema pe forum, dar nu am gasit sfaturi (poate nu am stiut sa caut bine - va rog indrumati-ma spre ele).
Incep prin a mentiona ca am achizitionat recent un A150 din 2007 cu cutie CVT.
Masina a mers foarte bine, pana cand am primit Transmission Error.
Am fost la reparat cu ea, a fost schimbat acel cip (nu ma pricep prea bine).
Am plecat cu ea, a mers bine pana a inceput sa se zgaltaie in anumite viteze, ca si cum imi dadea in nas.
M-am intors cu ea la mecanici - patineaza cureaua.
Dupa 2 saptamani de asteptare si sunat incontinuu, au rezolvat masina. Au schimbat multe, dar n-am primit o hartie specifica pe care sa fie mentionat ce s-a schimbat la ea.
Am circulat cateva zile prin oras, apoi aproximativ 30 de kilometri pe A2, moment in care iar a aparut eroarea (aveam cam 70 km/h in accelerare). Am oprit motorul, pornit pe N, a disparut eroarea, dar iar a parut ca patineaza cureaua, intr-adevar mult mai putin ca inainte. M-am intors cu 130 km/h si n-a mai facut niciun simptom pana inapoi in Bucuresti, cand la plecare de la semnafor iar parca dadea in nas.
Ce e de facut? Am bagat o gramada de bani in ea si aparent nu-i dau de cap.
Uleiul a fost schimbat, filtrul la fel, aparent au curatat si convertizorul, au schimbat mecatronicul, cureaua si variatorul (din spusele lor).
Ce sa mai fac? Deja ma dispera si am bagat o galagie de bani in ea, dar nu vreau sa vand masina.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc.
Comment