Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme SAM, ESP si SRS in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme SAM, ESP si SRS in bord

    Buna ziua domnilor. De curand am intrat in posesia unui W203 2.2 CDI 2004 276.000 km si as vrea sa rezolv niste probleme aparute in timp pt a o pune la punct.

    = Problema SAM compartiment motor = Cel de pe masina are o "inventie"(un fir intre o siguranta de 25A si un releu) facuta pt a putea functiona masina. In dorinta de a scapa de aceasta inventie si a fi "conform", ieri am achizitionat unul din dezmembrari(acelasi cod de piesa). Astazi, in urma montarii acestuia, am constat ca a aparut aceeasi problema care a dus la inventie. Se sting toti martorii din bord mai putin cel pt bujii iar in momentul cand incerc sa ii dau la automat nu se intampla nimic. Oare Sam-ul cumparat din dezmembrari sa aiba o problema sau la mine problema nu tine strict de SAM?

    = ESP(acesta functioneaza chiar daca apare eroarea) si SRS in bord = Tot ieri am achizitionat si o spira pt volan stiind de la vechiul proprietar ca aceasta este rupta. In urma instalarii acesteia, comenzile pe volan, claxonul etc. functioneaza ireprosabil. Am considerat aceasta investie o urgenta pt citirea nivelului de ulei chiar daca aceasta apare in bord in momentul cand nivelul a scazut sub minim. Dupa instalare am incercat sa sterg erorile cu ajutorul unui ELM327 dar fara succes. In saptamana ce va urma ma voi duce la o cunostiinta ce detine o diagnoza dedicata Mercedes. Am sa va tin la curent dupa ce voi pune tester-ul. Ceva sugestii in caz ca nu se va rezolva cu aceasta?

    = Vibratie extrem de puternica atat la pornire cat si in mers = Nu este o problema legata de tampoanele de la motor, acestea sunt noi. In urma cu cateva luni, admisia a fost demontata de mine pt a fi refacute/inlocuite clapetele(vesnica problema) iar la acea vreme vechiul proprietar nu a avut fondurile necesare pt inlocuirea motorasului care actioneaza acele clapete. Din simptome par mai degraba injectoarele dar as vrea sa iau in calcul si acel motoras. De precizat, puterea motorului nu este diminuata sub nici o forma. Sugestii??

    = Erori P0560 si P0416 = prima eroare "System Voltage Malfunction". Inca nu am verificat cu cat incarca alternatorul. Bateria a fost schimbata de mine, avand una noua pe vechea masina(Exide 85Ah 760 la pornire). Precizez ca eroarea exista inainte sa schimb bateria. La ce se refera aceasta eroare???
    A 2-a eroare "Secondary Air Injection System Switching Valve 'B' Circuit Open". Oare are legatura cu acel motoras ce actioneaza clapetele?

    Sper sa nu va plictisesc cu aceasta poveste dar caut raspunsuri si vreau si parerile voastre. Tin sa precizez ca sunt nou in lumea Mercedes si sper sa fiti ingaduitori. Va multumesc si o duminica frumoasa.
    Last edited by bandidos; 01-28-2018, 14:58 PM.

  • #2
    Bine ai venit!

    De multe ori, după o diagnoza greșită sau chiar un defect ( reparabil ) al calculatorului motor, unii electricieni instalează nebunia cu siguranța și releul pt a porni mașina.

    Cred că ai făcut bine sa schimbi SAM-ul, spira, etc, acum trebuie doar sa faci o diagnoza corecta.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc. SAM-ul nu este schimbat inca, urmeaza maine sa mai incerc vreo 2 )

      Comment


      • #4
        Se pare ca dupa inca 2 SAM-uri testate problema nu a fost rezolvata! Curiozitate.... tipul tot insista sa nu mut sigurantele de pe SAM-ul meu pe al lui ca va porni sigur ca “ele este gandite sa porneasca asa cum sunt si nu este nevoie sa pun sigurantele”. Am incercat aceasta varianta.... ce sa vezi, nu a pornit. Se pare ca problema este mult mai “adanca” desi tipul care a facut inventia a fost destul de clar si insistent asupra SAM-ului. Dupa diagnoza, revin cu detalii.

        Comment


        • #5
          Carpeala cu siguranta e doar in cutia de sigurante? Daca merge doar intre o siguranta si releu, inseamna ca problema tine doar de tabloul de sigurante(probabil a puscat un cablaj de pe el). Ma gandesc ca a alimentat comanda releului respectiv. Daca schimbi sam si problema persista, ceva nu se leaga atunci. Asta presupune ca a mai alimentat si altceva cu improvizatia respectiva?

          Asta cu schimbatul sigurantelor iarasi nu am inteles-o. Ca sa intelegi ce se intampla, ar trebui sa vezi de la ce siguranta pleaca alimentarea si catre ce releu merge. Te uiti in manual ce alimenteaza releul respectiv si atunci poate putem ajuta mai mult.

          Comment


          • #6
            cand gasesti o rezolvare pt eroarea secondary air pomp , sa ma anunti si eu am aceea eroare si nu stiu ce inseamna

            Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk

            Comment


            • #7
              Grizzlee - improvizatia este intre siguranta numarul 52(25A) si releul P(atasat schema). Stiu sigur ca aceasta improvizatie tine doar de SAM si nu a mai fost umblat in alta parte.

              B66nys - dupa ce pun diagnoza pe masina si aflu, te anunt
              Attached Files
              Last edited by bandidos; 01-30-2018, 16:11 PM.

              Comment


              • #8
                siguranta 53- (15A) Engine management, multifunction control module 2
                si releul P - Ignition main circuits relay
                asa ca e normal sa nu porneasca daca una din cele 2 nu merge cum trebuie.

                Daca schimbi SAM atunci nu ar mai trebui sa ai nevoie de improvizatie si trebuie sa porneasca. Trebuie doar verificat sa fie ok sigurantele si aici ma refer la toate. Daca sunt toate ok, schimba doar releul P de pe un tablou pe celalalt.

                Comment


                • #9
                  La mine siguranta este de 25A. Celelalte SAM-uri aveau tot de 25. Sigurantele sunt toate in regula. SAM-urile aveau releele montate pe ele fara a fi nevoie sa montez relee de la mine. Am mutat maxim 3 sigurante in pozitiile pe care eu le aveam si acele SAM-uri nu. O sa incerc din nou si sa schimb acel releu.

                  Comment


                  • #10
                    Te complici...citește din nou postul #2.

                    E in defect cunoscut al calculatorului motor, acel releu trebuia să fie comandat in mod natural de ECU motor.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bandidos View Post
                      La mine siguranta este de 25A. Celelalte SAM-uri aveau tot de 25. Sigurantele sunt toate in regula. SAM-urile aveau releele montate pe ele fara a fi nevoie sa montez relee de la mine. Am mutat maxim 3 sigurante in pozitiile pe care eu le aveam si acele SAM-uri nu. O sa incerc din nou si sa schimb acel releu.
                      Nu mai schimba nici un releu.Schimba ECU motor.

                      Comment


                      • #12
                        Minunat Cine are de vanzare un ECU?
                        Last edited by bandidos; 01-31-2018, 08:43 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Va trebui facut retrofit sau trebuie sa cumpar un kit de pornire!? Banuiesc ca nu este o treaba de demontat/montat si gata treaba!?

                          Comment


                          • #14
                            Te complici și mai rău...kit-uri de pornire montează hoții când vor să fure o masina, sau mecanici care vor sa păcălească clientul.
                            Mașina ta va avea altă serie de caroserie daca pui în alt kit de pornire.

                            Un calculator SH, generația mașinii tale, are cu siguranță același defect cunoscut.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Adica, pe scurt si cu scuzele de rigoare, mai bine imi bag un bat in cur si merg asa cu ea sau se poate repara?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF