Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A170 CDI W168 - zgomot motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A170 CDI W168 - zgomot motor

    Buna seara stimati membrii,

    M-am alaturat si eu posesorilor de Mercedes cu un W168 ales ca si a 2 a masina pentru oras. Am achizitionat masina din pura intamplare, plecasem de acasa dupa cu totul alta masina care la fata locului nu a fost pe placul meu dupa care am observat acest A klass pe un site de anunturi, fiind deja in orasul cu pricina l-am vazut si am plecat acasa cu el in maxim 1 ora.
    Am observat inca de cand am achizitionat masina problema aceasta, dar nu am rezistat tentatiei de a o cumpara deoarece arata foarte bine, fara rugina, totul original pe ea atat cat ma pricep eu. Problema este ca la accelerare de la 1500 la 2000 rpm se aude un zgomot la motor destul de accentuat ( zgomot specific de diesel dar mult mai accentuat ca un "huruit"), acesta se mai atenueaza dupa 2000 rpm. Acelasi zgomot apare la frana de motor. Mentionez ca la relanti motorul merge foarte frumos fara zgomote ciudate. Masina se comporta foarte bine in rest, trage foarte bine, nu scoate fum. Am presupus cand am achizitionat masina ca este vorba de lantul de distributie si am considerat ca merita sa investesc ceva banuti ca sa am parte de o masina care arata exemplar pentru varsta ei. Mai exact Mercedes A Klass A170CDI Blueefficiency manual din 10/2001 cu aproape 250.000 km la bord. Joi merg la un mecanic recomandat de cineva pentru Mercedes, dar sunt convins ca o sa primesc mult ajutor din partea voastra pana atunci. ( nu am rabdare pana aflu ce are masinuta si sa remediez problema ) Mentionez ca fostul proprietar a spus ca zgomotul ar fi specific acestui motor, eu nu cred totusi acest lucru si voi investiga problema.

    Va multumesc !
    Last edited by w.madalin; 01-24-2018, 00:21 AM. Reason: Detalii

  • #2
    Salut!
    Bine ai venit printre noi, sa stapanesti sanatos masinuta! Adica A170 CDI si atat! Blueeffiency l-ai pus de la tine, sau de la fostul proprietar. Masina este euro3, pana la Blueeffiency mai are mult!
    Zgomote pot fi multe si cauze la fel. E greu sa ne dam cu parerea cand nu avem decat "zgomot" sau "huruit" ca descriere. Era bun un video. Poti sa incepi cu lucruri simple, gen localizarea sunetului...
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salut!
      Cineva a pus acest Blueefficiency pe ambele laterale ale masinii, are logo-ul Elegance care stiu ca este nivelul de echipare iar cel cu Blueefficiency este si el pe acolo prin zona. Nu am cunostinta de cauza daca a existat concret sau nu aceasta tehnologie pe acel motor / model, dar din cate am citit nu este vorba doar de noxe, clima este setata pe un mod mai economic etc. Logo-ul pare sa fie acolo din fabrica nu este o chinezarie lipita ( as fi recunoscut ). Oricum ar fi, nu are importanta prea mare lucrul acesta ( asa am vazut scris pe masina si am scris si eu aici la fel )
      Sa revenim la zgomot, el este localizat parca sub picioarele mele, si dupa cum am spus anterior el se aude doar la accelerare si frana de motor. La relanti motorul functioneaza foarte frumos. Am detinut si alte masini diesel cu distributie pe lant dar nu m-am intalnit cu acest zgomot. As fi revenit cu un filmulet daca zgomotul aparea la relanti dar in mers din interiorul masinii nu stiu cat de bine ati auzi zgomotul din filmulet.
      Am cerut o parere cu gandul ca este o problema mai generala aparuta de la intinzator de exemplu avand in vedere ca doar in sarcina se aude sau frana de motor. Cand cuplez treapta inferioara de viteza si intra in frana de motor imediat apare si pare a fi de lant.

      PS. Totusi poate verifici cumva daca a existat sau nu aceasta tehnologie Blueefficiency pe modelele mai vechi. O sa iti trimit o poza daca gasesc vreo metoda cu lateralul masinii. Daca intradevar nu exista inseamna ca cineva a cumparat logo-ul original si a fost lipit... dar nu vad ce folos. Asta asa pentru cultura generala Mercedes

      Comment


      • #4
        Ai verificat uleiul din cutia de viteza ?

        Comment


        • #5
          Masina o am de 3 zile si abia maine ajung la service doar ca vroiam sa aflu ceva pareri de la voi. Sunt sigur ca sunt oameni priceputi pe aici si sugestiile sunt bune, care o sa le fac si eu maine la service pentru a fi puse in aplicare. O sa tin minte si maine primul lucru asta va fi. Verificam uleiul din cutie ! Multumesc

          Comment


          • #6
            Recomandati-mi va rog un ulei bun pentru cutia de viteze. Daca tot merg sa il verific o sa il si schimb, cu siguranta nu a fost schimbat. Am inteles ca trebuie sa corespunda mb 235.1

            Comment


            • #7
              Eu am bagat doar mobil. Unde mergi în SB la service?
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #8
                O cunostinta mi-a recomandat pe cineva la Talmaciu care se pricepe la Mercedes. Am sunat si astept sa fie mai liber sa merg. Nu stiu exact unde... daca aveti un mecanic priceput sa merg la el sunt deschis la recomandari. Unde am mai mers la service si cunosc nu sunt specializati pe Mercedes. Doresc pe cineva priceput in caz ca va umbla la cutie sau distributie
                Multumesc !

                Comment


                • #9
                  Eu am fost la Liviu (Kaser service sau ceva de genul): https://goo.gl/maps/yRz5VrufJiM2
                  când mi-a căzut alternatorul pe W168 și pe W169 cu termostatul și frâna de mână. E destul de scump și cam trombonist. Dar măcar vorbește frumos și te perie și ce-i mai important se ține de cuvânt. Adică dacă zice că în data de e gata, la data respectivă e gata. Am văzut doar mașini scumpe la el, majoritatea Mercedes. Nu știu dacă-i doar de fațadă, dar tot timpul eu am fost cel mai pârlit de acolo. N-am stat niciodată lângă el, nu știu cum lucrează ce face și cum face. Îi lăsam mașina în stradă și mergeam după ea la data stabilită. Am fost și la Sigemo, dar am dat de unul Antonio ce te tratează de parcă te-ai dus să cerșești. Cei de la anvelope îs alt aluat, dar ăla de la mecanică e un... nu mai zic. Mai e unul Lau undeva pe lângă hotel Rubin https://goo.gl/maps/PEaK1gEpmVu merg ai mei colegi la el. Eu n-am ajuns până acum. Am vorbit o singura dată cu el la telefon când aveam probleme cu pornirea dimineața (am vrut să măsoare presiunea în rampă), dar m-a luat cu altele că trebuie să vadă, să desfacă, că ECU, că toți ne pricepem de pe net, nu mi-a picat bine și nu m-am mai dus. Colegii mei îl laudă (au Insignia), mie nu mi-a plăcut abordarea.

                  Dă-le un telefon la fiecare, vezi ce zic. Eu am unul foarte bun, dar e în Timișoara. Acolo mi-am făcut distribuția, am și stat lângă el, și nici nu-i scump. Dar nu rentează 600km dus-întors mai ales că drumul de la Deva la Margina e bombardat tot.

                  Sper să ajute.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #10
                    Din cate observ cuvinte de lauda sunt putine... cam greu cu mecanicii. Sper sa gasesc pe cineva serios sa merg constant la el. Multumesc pentru sugestii !

                    Comment


                    • #11
                      Eu am zis ce-am pățit. Poate alții au variante mai bune. La mine a fost puțin mai diferit că mașina era de TM. Probabil de aceea au încercat majoritatea să scoată cât mai mult (pe principiul ăsta nu-i de aici, nu mai vine, hai să-l jupuim cât putem). La primul am fost și a doua oară doar pentru faza că respectă intervalul dat. Dacă-i dai de înțeles că ai nevoie de mașină efectiv te jupoaie. Hai zi acuma cât e mașina pe elevator, etc, etc.

                      La Sigemo am ieșit de la geometrie cu volanul strâmb (am povestit în alt topic). La distribuție mi-au zis clar că nu se bagă. Nu cred că-i distribuția la tine, aia are sunet specific (cel putin la benzinar, la diesel nu știu). Dar se aude în special la ralanti.

                      La ultimul am vrut să mă duc doar pentru măsuratul presiunii în rampă el mă ia cu ECU și avioane.

                      N-am cum să-i laud când merg pentru o treabă și ori o fac prost, ori începe să-mi recomande chestii pe lângă. Cât am stat lângă mecanic la Sigemo a ieșit ață. Celălatul putea să măsoare ce-am zis și după aia cu vrăjeala cu ECU, care la astea e cam jumate din mașină. Cel din Timisoara la care mi-am făcut distribuția a stat și mi-a explicat cum se reglează și era chiar încântat omul să-mi explice una-alta. Dar e prea departe.

                      Sfatul meu e cum a zis și colegul LauLaur. Ia pe careva cu tine și fă-i un video. Dacă-i doar în mers aș suspecta altceva nu motorul. Sau huruie și când o accelerezi pe loc?
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by w.madalin View Post
                        Recomandati-mi va rog un ulei bun pentru cutia de viteze. Daca tot merg sa il verific o sa il si schimb, cu siguranta nu a fost schimbat. Am inteles ca trebuie sa corespunda mb 235.1
                        Cel mai bun ulei il cumperi de la reprezentanta chiar daca e mai scump. La mine nu imi intra in viteza 1 la rece si acum dupa ce am schimbat uleiul nu mai am nici o problema. Am mai avut o marca de ulei nu retin si tot nu imi intra bine.Dupa ce am luat de la reprezentanta acum imi intra perfect.Un motor W168 diesel toarce ca un motan mai mare dragul sa-l asculti. Vezi ce faci cu distributia nu te joci, te poate lasa in drum masinuta

                        Comment


                        • #13
                          Gruiarew pe loc nu face niciun zgomot, merge ca un motan cum spune Titianus. Doar in mers in sarcina sau frana de motor. Astept sa isi faca ceva timp acest mecanic totusi sa vedem. Poate nu sunt eu obisnuit cu mersul ei... nu stiu ce sa mai cred. Problema este ca din interior in filmulet nu se aude zgomotul cum trebuie, iar la relanti merge super. Titianus la masinuta ta se amplifica mult in sarcina zgomotul motorului? Am de 10 ani aproape motoare diesel dar asta are cu totul alt mers

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by w.madalin View Post
                            Gruiarew pe loc nu face niciun zgomot, merge ca un motan cum spune Titianus. Doar in mers in sarcina sau frana de motor. Astept sa isi faca ceva timp acest mecanic totusi sa vedem. Poate nu sunt eu obisnuit cu mersul ei... nu stiu ce sa mai cred. Problema este ca din interior in filmulet nu se aude zgomotul cum trebuie, iar la relanti merge super. Titianus la masinuta ta se amplifica mult in sarcina zgomotul motorului? Am de 10 ani aproape motoare diesel dar asta are cu totul alt mers
                            Se amplifica de la 2500 -3000. Mai sus de 3000 nu o tin prea mult , vorbind de viteza a treia.In decelerare se aude super.Ai ceva suspect. Ce zici poate un tester la reprezentanta poate
                            descoperi vreo hiba?

                            Comment


                            • #15
                              Salut!
                              Sa revenim la zgomot, el este localizat parca sub picioarele mele
                              Cam pe partea soferului se afla catalizatorul si evacuarea. Dar, dieselul are scuturi pe toata suprafata motorului, libera fiind doar zona cu galeria de evacuare. Deci zgomotul poate sa se propage dedesubt si din compartimentul motor. Oricum trebuie ridicata si luata la puricat. Zomotul poate sa fie o vibratie care intra in rezonanta la turatia aia, poate sa fie de la lant(depinde cum suna), poate si de la prinderile tobei, fagure din catalizator spart, etc. E aiurea fara video... Ambreiajul cum se comporta? Volanta?
                              Totusi poate verifici cumva daca a existat sau nu aceasta tehnologie Blueefficiency pe modelele mai vechi.
                              Nici gand, asa cum ti-am spus, motorul tau e EURO3 iar tehnologia Blueefficiency a aparut odata cu motoarele EURO5, adica 5-6 ani mai tarziu.
                              inseamna ca cineva a cumparat logo-ul original si a fost lipit... dar nu vad ce folos.
                              Bineinteles ca a fost lipit. Rost nu are, la fel cum nici siglele Renault n-au rost pe Dacia Logan...
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF