Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes S204 CDI200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes S204 CDI200

    Dupa mai bine de 6 luni de cautari am reusit sa schimb masina, am trecut de la grupul VAG(passat) la un C200 S204 (fabricatie 12.2013) pe care l-am achizitionat din Germania acum 2 luni.
    Inainte de achizitie, am citit forumul si am primit cateva sfaturi de la voi, pentru care va multumesc.
    Masina are 197.000 km, istoric service complet.
    Pana acum am doar cuvinte de lauda, masina imi place, iar cutia automata este senzationala. Din pacate nu are pachetul de ornamente de aluminiu (interior/exterior)
    Astept zapada sa vad cum ma voi intelege cu tractiunea spate (pana acum am avut doar masini tractiune fata)
    Attached Files

  • #2
    cu cauciucuri bune de iarna, tractiunea spate e parfum iarna. O sa iti placa, si la mine prima masina cu tractiune spate e un c klasse automat, pana nu dezactivezi ESP e perfect, daca il dezactivezi te poti distra in voie

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii fara incidente!
      Foarte frumoasa masina!
      Cu ASR cuplat si anvelope de iarna corespunzatoare nu ai nici un fel de problema iarna pe zapada sau pe ud, nu fuge de spate.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Sa te bucuri de ea multi km, cat despre tractiune spate nu te preocupa absolut deloc.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Faina mașina. Felicitări pentru achiziție.
          Acum legat de trecerea de la tracțiune fata la tracțiune spate sigur s-au spus multe pe forum. Nu e chiar același lucru dar oricum nu trebuie să-ți faci griji.
          Pe de-alta parte unde prinzi gheață oricum e rău cu orice tip de tracțiune.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Salut,

            Arata foarte bine, sa o folosesti cu placere!

            Nu te-a tentat un E? E prea mare pentru ce ai nevoie?

            Ne poti spune un pret? Ce consum ai avut la intoarcere din Germania? Scaunele sunt multi-countour cumva?

            Comment


            • #7
              Sa o stapanesti sanatos!!
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #8
                Super faina! Pare foarte ingrijita, atat exterior cat si interior. Kilometrii nenumarati, fara probleme!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Frumos T sa il stapanesti sanatos .
                  Eu tot de pe tractiune fata am venit. Nu e acelasi lucru ....masina e joasa , pe sleauri iti recomand sa nu intri .
                  Referitor la ESP , chiar daca il opresti el tot este acolo ,nu se dezactiveaza.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc tuturor pentru urari.

                    Originally posted by haro View Post
                    Salut,

                    Arata foarte bine, sa o folosesti cu placere!

                    Nu te-a tentat un E? E prea mare pentru ce ai nevoie?

                    Ne poti spune un pret? Ce consum ai avut la intoarcere din Germania? Scaunele sunt multi-countour cumva?
                    Pai de un E-Class am fost convins sa trec la Mercedes cand inca eram indecis
                    La inceput eram intre Passat, Audi sau Mercedes. Am mai mers in trecut cu un C-class model 203 de cateva ori si mi-a lasat o impresie buna.
                    O cunostinta are un E-Class din 2002 si am mers intr-o zi cu ea. Am zis gata, Mercedes o sa fie. Asta se intampla anul trecut

                    Apoi am inceput sa inspectez piata, am mers si cu un C-Class W204 si mi-a placut mai mult optic in interior, pare mai compact, mai apropiat de sofer (asta a fost senzatia mea). Clar E-Class este peste C-Class ca spatiu, confort si multe altele, dar personal imi place mai mult C-Class-ul in interior.
                    Spatiul din E imi era de folos, de aia am ales varianta break a C-ului. Dar pretul a facut diferenta.

                    Am dat pe ea 13.500. Peste se adauga avion, cauciucuri noi iarna (a avut dar de vara) si alte cheltuieli.

                    Consum: 5.2 pe drumul de intoarcere. Dar in oras lucrurile se schimba, iar consumul creste considerabil.

                    Raspuns pentru scaune, da. Si are butoanele alea pe lateralul scaunelor din fata care "umfla" diferite zone din scaune. Revin cu o poza zilele urmatoare, dar cred ca stii despre ce vorbesc.

                    Revin cu impresii la prima zapada
                    Last edited by csmn84; 12-25-2017, 09:07 AM. Reason: Adaugare text

                    Comment


                    • #11
                      O singura problema ai la tractiune spate, daca o bagi cu fata la vale undeva, greu o mai scoti. Ce urci usor cu fata e f greu de urcat cu spatele.
                      IN rest gume decente si te descurci. Sistemul de franare te ajuta mult la pornirea de pe loc sau in mers, nu pierzi controlul daca o conduci temperat.

                      In schimb prinzi un teren liber, drept si inghetat, ESP off si incepe distractia.

                      Comment


                      • #12
                        Dacă e ceva de notat la tracțiunea spate as zice eu ca e momentul acela când pe drum se aduna zăpadă pe axul drumului între benzi și vrei sa depășești. Practic când ieși cu rotile de pe făgașele deja create de celelalte mașini. Atunci e nasol în special pentru ca treci cu rotile fata și când ajungi cu cele din spate poți derapa. Pentru asta trebui manevre cât mai finuțe.
                        In rest nu as zice ca e chiar asa greu mai ales dacă ai gume bune.
                        Sa zic un aspect economico-romanesc, dacă la tracțiune fata ești relativ asigurat cu gume bune pe tracțiune și pe spate merg și mai necăjite, la RWD cam trebuie sa ai gume bune all arround, dacă urci la munte la ski.
                        Enjoy you're ride.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Sa zic un aspect economico-romanesc, dacã la tracțiune fata ești relativ asigurat cu gume bune pe tracțiune și pe spate merg și mai necãjite,

                          Putin off-topic dar se leaga tot de ideea de tractiune:gume bune pe fata si pe spate mai necajite, e cea mai mare greseala posibila pe care o poti face!!De ce???Simplu,daca pe fata ai aderenta spatele pleaca in ce directie vrea si te invarti in jurul axului cand iti e lumea mai draga !!Mai bine pui invers de nevoie, ptr ca daca nu ai gume pe fata bune, pierzi aderenta la plecare si pleci mai greu dar nu pierzi stabilitatea !!O cunostinta a fost in 2007 la un training in Franta la Michelin si a invatat asta dupa teste si demonstratii live pe pista !!Pana atunci si eu credeam acelasi lucru ca tre sa fie bune pe fata Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Depinde cat esti de stapan pe situatie. Daca e sa ai experienta te mai scoti cat de cat.
                            Altfel daca pierzi fata, te-ai dus drept, nu mai ai ce-i face.
                            Dar recunosc ca e mult mai dificil sa redresezi o masina care s-a intors de spate si putini sunt in stare sa faca asta cu reflexe de felina.

                            Nu stiu cum merge w210, dar pe 211 greu il prostesti sa piarda aderenta sau sa derapeze.
                            Intra ESP-ul,nu te lasa.
                            Daca totusi pierzi aderenta e ca ai bruscat masina si ESP nu mai are cum sa te ajute, dar de rupt aderanta prin forta motorului e cam imposibil orice ii faci.
                            O poti pati in curbe, sa te trezesti ca masina ia curba un pic mai mult decat ai anticipat, dar atat.
                            Evident, asta nu inseama sa faci pe viteazul. Stai cuminte, cunoaste masina mai intai.

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              Asta cu economic-romanesc nu e cazul. Am citit un pic despre gumele de iarna si am luat Continental ts860 care sunt, conform analizelor, cele mai bune pe zapada (comparat tot cu winter tyres, nu cuie, lanturi sau altele). DOT Iunie 2017, toate 4 noi, ma comport ca un incepator. Nu risc nimic
                              Adica m-am pregatit pentru ca sunt constient ca fata de tractiunea fata o sa fie un minus.

                              Acum sunt in cautare de roata de rezerva, nu mi-as pune baza doar in trusa. Daca cumva stiti pe cineva care are sh 205/55 R16 janta+cauciuc, chiar si de tabla, va rog sa imi spuneti si mie. Nu as vrea sa investesc prea mult, ci sa am ceva acolo in caz de urgenta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF