Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Atelier de vopsitorie bun in Bucuresti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atelier de vopsitorie bun in Bucuresti

    Sper ca am deschis la rubrica corecta acest topic, in caz contrar rog un stimat moderator sa il schimbe la locul potrivit.

    Stimati colegi, am achizitionat recent un ML 270 din 2004 din Germania si as ruga pe cei care cunosc un atelier de vopsitorie cu meseriasi seriosi si foarte priceputi sa il faca public aici.
    Ma confrunt cu urmatoarele mici probleme la caroserie pe care le vreau neaparat
    rezolvate in zilele ce urmeaza si anume:
    1. Inceput de rugina la manerul de deschidere al usii portbagaj
    2.Pasajul rotii stanga fata cateva mici zone cu rugina
    3.Spoilerele verticale au lacul exterior distrus(probabil de la periile spalatoriilor)
    Toate pozele atasate pentru exemplificare. Multumesc anticipat si nu raman dator de cinste...
    Attached Files
    ML270 CDI 2004

  • #2
    Astea se repara acasa... Nu e nevoie de cine stie ce atelier. Exista firme care iti prepara spray la culoare, costa cam 50-100 de lei "doza", in functie de tipul de vopsea. Ornamentele alea de plastic exfoliate se schimba!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Cam 100 - 115 lei costa si spray-ul la reprezentanta pe codul de culoare.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Acolo trebuie curatat, inhibitor rugina, chit, primer, vopsea si lac. Si mana buna, sa nu se vada chiar de porc. Si dupa, polish.
        Altfel, cu spray peste rugina, imbuteliat la MB sau nu, o sa iasa fix nimic. Sau o sa iasa. Rugina.
        Iar la manerul ala, tu ai ceva gaurica
        Eu as lasa-o asa in iarna asta si vezi in primavara la ce vopsitorie o duci.
        Last edited by Zeus; 11-08-2017, 20:45 PM.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Salut, iti raspund din perspectiva unuia care are vreo 6 ani lucrati ca tinichigiu vopsitor si si-a facut sigur restaurarea.
          In primul rand cauta prin casa o surubelnita cu varf ascutit si innarmat cu ea du-te si impunge cu tupeu unde este rugina, bocaneste bine in ea si daca faci gaura sper ca stii sa sudezi.
          In cazul in care in zona de rugina e strapuns si nu te pricepi la sudura, flex si tratare anticoroziva opreste-te si ia vaselina si unge bine toate zonele unde vezi rugina si lasa asa cu vaselina pe ea, nu spala nu face nimic, ai nevoie de lucrare destul de complexa si iarna nu e momentul deloc.

          In cazul in care sub rugina aia este tabla sanatoasa inca esti norocos. Curata cu o perie de sarma rotativa sau prin alte mijloace mecanice rugina, peste tot pe unde o ai vizibil la exterior. Apoi pana incepe reparatia aplica vaselina. Nu da vopsea, nu ajuta la nimic, ba face mai rau ca avanseaza sub ea.

          Cand te decizi sa te apuci trebuie sa intelegi ca daca a iesit afara in spate e jale si durere. In service face cam asa, curata cu flexul, trage kit de aluminiu sau fibra, da filler , da vopsea, da un polish, si iti ia o gramada de bani , tu vi si te uiti faci ochii mari si zici ma de bine au reparat. De te duci acasa si dai plasticele din spate jos te ingrozesti. Tine, cam un an doi, apoi o vezi cum se umfla si pusca toata.

          Procedura corecta de reparatie, sau noh, mai exact cum zic io ca e bine si cum am facut pentru mine:
          1 demontezi de pe piesa pana la metal
          2 tai jos ce e putred sa ramana doar metal curat
          3 sudezi in mediu protejat partea lipsa in puncte nu contiinu ca arzi si deformezi
          4 slefuiesti pana iese brici la nivel, aduci din ciocan dupa caz, fara kit !!! kitu e pentru luat banii la prosti
          5 dupa ce e tras la nivel cat mai perfect decapezi zona, tratezi anticoroziv cu inhibitor, aplici grund penetrant
          6 daca esti plecat cu capu maniac si nebun si vrei sa tina masina mai mult decat ai tu zile faci ca mine, duci elementele la zincare
          7 dupa grunduire aplici filler si aduci la nivel cu manuta cu smirghelu si buretelu cu apa, pana iese perfect
          8 pregatesti elementul pentru vopsire, faci codul de culoare, vopsesti fara probleme un element sau zonal in garaj incalzit si desprafuit, iese perfect. La cateva zile dai polish pe tot elementul si e super ok. Daca nu poti vopsi tu, faci toate operatinunile pana la vopsit si partea cu suflatul o duci la un vopsitor. Dar nu pregatirea, ca iti face o munca de cacat in 90% din cazuri.

          Noh bine no, da sa nu crezi ca ai rezolvat si gata, masina aia e veche, vara cand e cald, iei o oala si faci supa anticoroziva, uite la mine cum am facut la a mea la sectiunea aia cu mb meu, supa consta in amestec diluant vaselina ulei si antivon ( nu cacatu ala de teroson ) antifon de ala lichid care nu se usuca complet in veci. Faci un amestec si in incalzesti tare si diluezi suficient cat sa poti sufla cu conpresoru in praguri usi lonjeroane, scoti afaa tot ce e interior mochete in spate, in orice loc accesibil unde sta apa. Amestecu intra peste tot fiind plin de vapori si stopeaza rugina. Chederele de la usi, toate jos, vazut daca ai sub ele rugina, daca ai .... procedura. Daca nu vaselina alimentara care nu ataca gumele si le pui la loc.
          Eu am lucrat pe a mea cam mult.
          Acuma depinde ce vrei ... carpeala sau calitate. Daca faci ca mine cu zincare e complicat rau, inseamna sa dezbraci usa cu totu sa o scalzi in acid sa o acoperi cu zinc in baie sa faci practic tot ce face o fabrica ba chiar mai mult. Cat tine? Sa te gandesti asa ca in mediu acid o coala zincata rezista zeci de ani. Va crapa motoru , vai imbatranii, vei murii , va zace cine stie pe unde, da nu va fi ruginita unde ai lucrat asa.

          A da si porcariile alea de ornamente spate, se dau jos si se vopsesc. E treaba usoara.
          Last edited by white8snow; 11-08-2017, 22:14 PM.
          +40758148228 whats app active

          Proud owner of Lady Blue W140.

          Comment


          • #6
            Multumesc mult pentru sfaturi, totusi nu mi-a raspuns nimeni la intrebare! Chiar nimeni nu stie/recomanda un atelier de vopsitorie bun in Bucuresti ?
            Pentru White&Snow...ai muncit ceva la masina ta, felicitari dar la chestia cu terosonul si amestecul acela 'bomba' nu te supara dar m-am amuzat. Exista in zilele noastre substante protective cu, calitati superioare care tin si 10 ani de exemplu Dinitrol AV 8,10,20,30..etc in functie de tratamentul si zona tratata.
            Am facut tratamente cu ele multi ani in urma la avioane si stiu.
            Multumesc pentru celelalte sfaturi folositoare.

            O seara buna la toti colegii !
            ML270 CDI 2004

            Comment


            • #7
              Originally posted by emanoeladrian View Post
              Multumesc mult pentru sfaturi, totusi nu mi-a raspuns nimeni la intrebare! Chiar nimeni nu stie/recomanda un atelier de vopsitorie bun in Bucuresti ?
              Pentru White&Snow...ai muncit ceva la masina ta, felicitari dar la chestia cu terosonul si amestecul acela 'bomba' nu te supara dar m-am amuzat. Exista in zilele noastre substante protective cu, calitati superioare care tin si 10 ani de exemplu Dinitrol AV 8,10,20,30..etc in functie de tratamentul si zona tratata.
              Am facut tratamente cu ele multi ani in urma la avioane si stiu.
              Multumesc pentru celelalte sfaturi folositoare.

              O seara buna la toti colegii !
              Da stiu e de la voci, cateodata imi spun lucruri ciudate cum ar fi sa oameni. Stii tu de aia geamurile negre. Stiu in BM vopsitor bun daca ai nevoie.
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #8
                Apropo de voci, mai vrei rotile alea de m-ai rugat sa ti le pastrez?

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by white8snow View Post
                  Da stiu e de la voci, cateodata imi spun lucruri ciudate cum ar fi sa oameni. Stii tu de aia geamurile negre. Stiu in BM vopsitor bun daca ai nevoie.
                  Multumesc frumos! Cam departe Baia Mare totusi pentru micile reparatii de care am eu nevoie..
                  ML270 CDI 2004

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF