Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spira volan.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spira volan.

    Salut si multam pentru validare

    Asa sa incep cu inceputul,am un mercedes A160 (w168) an 2001 benzina.... in urma cu vreo luna am pierdut singura cheie briceag,asa ca a trebuit sa desfac tot volanul ca sa duc contactul sa-mi faca cheie mecanica si binenteles cutia neagra(nu stiu cum se numeste de aici cutia neagra) sa-mi rezolve cu cipul.

    M-am pus sa montez tot inapoi dar surpriza martorul ESP BAS si ABS erau aprinsi si viteza limitata la 52km la ora,l-am sunat pe (reparator) si mi-a zis ca el nu are nici o vina, sa merg sa o pun pe tester,asa am si facut rezultat spira defecta

    Am cumparat alta spira SH cu aceiasi serie dar surpriza spira buna dar electriceanul nu mi-a putut rezolva problema....a incercat cateva ore sa-i de-a de capat dar nu a reusit .

    Acum intrebarea,poate fi de la cheie sau ????

    ps; spira cand am scos-o ce-a originala am pus-o asa cum era nu am invartit-o!
    Last edited by gambler; 10-20-2017, 19:16 PM.

  • #2
    Salut!
    Daca masina porneste,"electriceanu'" n-are nici o vina.Ai incercat,pentru disparitia erorilor, sa rotesti volanul complet dreapta,complet stanga(in cadrul aceleiasi manevre), inainte de a cumpara spira?
    Nu de alta,dar in blocul ce contine spira se gaseste si senzorul de "unghi volan" ,care, atunci cand schimbi blocu' respectiv,trebuie calibrat.Cu un tester Star,pentru rezultate optime. Foloseste functia "search" a forumului,gasesti diverse cauze si rezolvari vis-a-vis de problema ta.
    P.S. Cand ai dat jos "spira" de pe masina donatoare, rotile erau drepte sau virate(ale masinii donatoare)?
    Last edited by Dethave; 10-20-2017, 21:33 PM.

    Comment


    • #3
      Salut,cand am montat spira originala nu,nu am dat dreapta-stanga complet nestind despre aceasta manevra am aflat dupa ce sa rupt cea originala a masini pentru ca am fost prost sfatuit de electricean.

      Si spira SH nu stiu daca a fost data jos cu rotile drepte
      Dar spira cand am primit-o era pe mijloc pentru ca are de la stanga la dreapta 4 rotiri si era la 2

      Electriceanul care mi-a montat spira a incercat sa o calibreze dar nu reusea sa gaseasca puntul zero .

      Asa ca ma chinui de vreo cateva saptamani cu max 52km la ora cu ea am fost si la alti electriceni dar nicicare nu-i da de capat.

      Comment


      • #4
        Pai...nu la "electriceni" trebuie sa te duci cu masinuta. Trebuie sa ajungi la un tester Star cu ea,sa explici faptul ca,din diverse motive,ai schimbat senzorul de unghi al volanului si trebuie calibrat...

        Comment


        • #5
          Da pai... am fost cu ea la 3(electricieni) cu tester Star dar nici unu nu reuseste sa o calibreze

          Eu sunt dintr-un orasel mai micut(Lugoj) ,m-am dus si in Timisoara cu ea si tot nu au calibrat spira,au zis ca ei nu inteleg de ce nu reusesc dar ultima varianta ar fi reprezentanata si aici m-au pierdut

          Apropo de unde iau surubul de la volan, mi l-au distrus de cate ori l-au desfacut si cele de la airbag + placa aceia din spate airbag??? poate stie careva vreun proprietar de A160 ce o dezmembreaza.

          Multumesc!

          Apropo nu stiu daca este voie sa cer numere telefon,dar daca stie cineva dintre membri vreun (electricean)jud Timis, pentru problema deschisa in topic va rog un numar tel...
          Last edited by gambler; 10-22-2017, 09:30 AM.

          Comment


          • #6
            Salut!
            Daca nu merge cu nici una dintre spirale, e posibil ca problema sa provina mai din "adancuri".
            Ma gandesc la mufe, cablaje, si ce-o mai fi desfacut "electriceanul" de prin bord ca sa ajunga la modul si la contact.
            Cat despre legatura dintre modulul DAS si ESP.... n-as baga mana-n foc ca nu sunt prieteni...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Du-te la dezmembrari,pentru ce-ti lipseste(surub volan,etc). Acu" sa-ti spun ce-as face eu..
              As cumpara la pachet senzorul,cu suruburi si tot tacamu" si as lua-o de la capat.Senzorul,inainte de a-i desface suruburile,lipeste-l de jur imprejur cu un scotch mai slab sau cu o banda izolatoare(nu uita sa il dai jos dupa montaj).
              Ce mai tin minte...nu m-a lasat sa-l calibrez pana cand n-am initiat senzorul de acceleratie laterala(procedura e descrisa in josul paginii unde se face calibrarea senzorului de unghi al volanului,ceva cu viraje luate cu o viteza mai mare de 20 de km/ora,dupa care urma apasarea franei concomitent cu butonul de anulare a ASR-ului). Si toate operatiunile facute cu Star-ul.Daca-mi mai aduc aminte de ceva...o sa scriu..

              Comment


              • #8
                Cum se desface spirala:
                1. Se scoate volanul
                2. Se desfac cele doua suruburi marcate in foto: (vezi si pe spirala instructiuni)
                3. Spirala se ridica usor direct in sus, fara sa se miste stanga/dreapta.
                Mentiuni: operatiunea se face cu volanul blocat(coloana de directie in pozitie dreapta), borna de la baterie scoasa. Orice abatere de la reguli poate duce la erori de genul pomenit.
                Cum spunea si colegul, posibil sa necesite calibrare.
                Dar eu tot sunt curios.. ce a facut electricianul? Inteleg ca ti-a facut cheie mecanica... Se potriveste la usi si portbagaj?
                Ti-a anulat si imobilizatorul? Care-i codul de eroare aparut pe tester?
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dethave View Post
                  Du-te la dezmembrari,pentru ce-ti lipseste(surub volan,etc). Acu" sa-ti spun ce-as face eu..
                  As cumpara la pachet senzorul,cu suruburi si tot tacamu" si as lua-o de la capat.Senzorul,inainte de a-i desface suruburile,lipeste-l de jur imprejur cu un scotch mai slab sau cu o banda izolatoare(nu uita sa il dai jos dupa montaj).
                  Ce mai tin minte...nu m-a lasat sa-l calibrez pana cand n-am initiat senzorul de acceleratie laterala(procedura e descrisa in josul paginii unde se face calibrarea senzorului de unghi al volanului,ceva cu viraje luate cu o viteza mai mare de 20 de km/ora,dupa care urma apasarea franei concomitent cu butonul de anulare a ASR-ului). Si toate operatiunile facute cu Star-ul.Daca-mi mai aduc aminte de ceva...o sa scriu..

                  Nu stiu ce sa zic eu nu am tester Start si (electriceanul) a facut manevrele zise de tine in mers dar tot nu reuseste sa gaseasca punctul zero,ii tot da ceva de gen minus 168 sau minus 580

                  Vam zis am fost la mai multi (electriceni) din care 1 mi-a zis ca si spira asta este rupta rest au zis ca e ok dar nu reusesc

                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Cum se desface spirala:
                  1. Se scoate volanul
                  2. Se desfac cele doua suruburi marcate in foto:
                  3. Spirala se ridica usor direct in sus, fara sa se miste stanga/dreapta.
                  Mentiuni: operatiunea se face cu volanul blocat(coloana de directie in pozitie dreapta), borna de la baterie scoasa. Orice abatere de la reguli poate duce la erori de genul pomenit.
                  Cum spunea si colegul, posibil sa necesite calibrare.
                  Dar eu tot sunt curios.. ce a facut electricianul? Inteleg ca ti-a facut cheie mecanica... Se potriveste la usi si portbagaj?
                  Ti-a anulat si imobilizatorul? Care-i codul de eroare aparut pe tester?
                  Salut,de scos stiu sa o scot am desfacut-o de en ori,din pacate dar mersi pentru implicare

                  Da, cel ce mi-a facut cheia este din Timisoara ,eu sunt din Lugoj asa ca am desfacut toata coloana volan si am dus-o cu tot cu contact si imobilizator electriceanului,el a facut cheie mecanica dupa contact si dupa integratul din imobilizator a citit datele si le-a scris pe alt cip pe care la bagat in cheie ,prima data cand am ajuns acasa si am remontat tot adevarul este ca am dat contact si mi-a aparut start error asa ca peste cateva zile ma-m rentors la el si mi-a rescris cipul,el spunandu-mi ca sau pierdut date cand a scris prima data cipul,ma-m intors acasa am remontat totul si masina a pornit dar din pacate cu martori ESP si ABS aprinsi toata afacerea ma costat vreo 1200 lei..apropo cheile nu se potrivesc la usi si portbagaj ,dar nici cea cumparata cu masina nu se potrivea.

                  Am fost si la reprezentanta inainte sa desfac totul si o cheie briceag noua pentru seria sasiu ma costa undeva in jur la 1300 lei era sa o achizitionez,dar problema ,cheia venea in max 3 saptamani si eu aveam RAR-ul in 2 saptamani ,asa am ajuns la acest (electricean)
                  Last edited by Florin_WES; 11-16-2017, 18:37 PM. Reason: Poți cita mai multe persoane într-un post.

                  Comment


                  • #10
                    N-ai pomenit nimic de coloana volanului scoasa..cu totul. Posibil (95%) de la montajul ei incorect sa fie buba.Celor la care ai fost le-ai spus si asta?

                    Comment


                    • #11
                      Scrie pe aici cum se aliniaza coloana, dar probabil stie colegul, a scos-o de doua ori, numa' ca da cu ESP in bord la montaj.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Revin la parerea anterioara...trebuie reluat procesul de la zero, de o persoana care stie ce face..Una e sa montezi piese in ordinea corecta si alta sa montezi piesele corect,in ordine.
                        Nu spun ca informatia de pe net nu ajuta.Da' mai sunt si alte chichite,uitate la descriere sau nespuse. Nu-i putin lucru ce-i acolo...
                        Last edited by Dethave; 10-24-2017, 07:13 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Subscriu, asta am incercat sa spun si in postarile anterioare.Alinierea coloanei de directie si a volanului nu suporta nicio abatere de la perfectiune. E destul sa sari doi zimti la coloana si unul la volan...
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Dethave View Post
                            N-ai pomenit nimic de coloana volanului scoasa..cu totul. Posibil (95%) de la montajul ei incorect sa fie buba.Celor la care ai fost le-ai spus si asta?
                            Am zis ca am desfacut volan ,dar na eu ma-m gandit ca poate stiti ce vreau sa zic,oricum greseala mea si ca sa ma scot putin sa stiti ca nu poti desface contactul fara scule profi) doar daca o rupi,spargi.

                            Coloana am scos-o cu totul pan la ramificatia acea cu bucse zic eu ca sunt acolo,nu sunt mecanic sa le stiu la toate denumirile crede-ti voi ca de acolo ar fi??? Eu le-am zis ca am scos-o cu tot electricenilor si au zis ca pe coloana nu sunt senzori asa ca nu conteaza,doar volanul sa-l bagi la zimti corecti. Dar uite este un punct de plecare bun,am sa redesfac totul intr-o zi si sa vad poate sunt niste semne care nu le-am luat in seama.

                            Multumesc pentru sfat.
                            Last edited by gambler; 10-24-2017, 11:49 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca ai bagat ilustrele labute suficient in masinuta.Pentru binele ei si al tau,du-o la doctor...
                              Dupa cum ti-a scris si colegul LauLaur,un dinte,doi gresit pusi la cuplajul volanului,un dinte-doi gresiti sus la volan si deja senzorul de unghi al volanului e-n aer vis-a-vis de citirea unghiurilor.
                              Nu stiu sa explic mai bine,mai cauta pe net informatii...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF