Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot C200K (W204 - 2009) - Prima Cheie (Zilnic)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot C200K (W204 - 2009) - Prima Cheie (Zilnic)

    Salutare,
    revin cu un nou post legat de zgomotul de la pornire. Am tot citit diferite postari ale colegilor de forum , dar parca nimic nu se potriveste cu ce am eu (probabil depinde si de urechea muzicala sa zic asa).
    Am atasat doua filmulete cu prima pornire, unul din interior si unul din exterior. Din exterior se aude un zgomot foarte ciudat timp de 20 de secunde (aproximat), dupa care dispare. Din interior se poate observa pornirea la turatii mari, urmata de o oscilatie si apoi reglarea turatiilor.
    Am fost la Mercedes (Mihai Bravu) si la prima discutie, mi-au spus "incontestabil" distributia. Dupa ce am lasat-o la ei o zi (pentru schimbul de ulei de la cutie) au zis ca au desfacut capacul si au verificat distributia. Sustin ca distributia prezinta semne normale de uzura si ca este ok. Problema cica ar fi kompressorul...care pica... Evident 10000Ron distributia si 7500Ron kompressorul la care adaugam manopera.
    Sume dupa parerea mea, exagerate in conditiile in care maxina are pret de 10K Euro.
    Am tot vazut diverse filmulete pe net cu celasi zgomot, dar fara un raspuns sau o rezolvare concreta. Am citit diverse forumuri cu acelasi rezultat.
    As vrea sa stiu si parerea voastra, este ceva normal (pana se ung anumite piese), reprezinta o problema in timp, reprezinta o problema care trebuie tratata cu maxima seriozitate si urgenta?
    Imi cer scuze daca postez aiurea, dar ma dispera acest zgomot la fiecare pornire. va multumesc anticipat pentru raspunsuri, rabdare si intelegere.
    O zi placuta,



    Last edited by Bogdan Ionita; 10-02-2017, 14:40 PM. Reason: Modificare modalitate abonare subiect.

  • #2
    Zgomot C200K (W204 - 2009) - Prima Cheie (Zilnic)

    @ Bogdan Ionita
    Salut, dupa zgomot poate fi kompresorul mecanic, dar ar face zogomot continu in timpul functionarii motorului, nu doar la pornire. O alta cauza ar putea fi orice rola antrenata de cureaua de accesorii.
    Trebuie inceput cu lucrurile marunte pentru a gasi cauza.
    Primul lucru pe care ar trebui sa il faci este sa se dea jos cureaua de accesorii si sa se invarta fiecare rola sau fulie cu mana si observat daca fac zgomot.
    Al doilea lucru ar fi sa verifici cat ulei mai este in kompresorul mecanic. In partea din fata sub fulie este un surub torx (nu mai stiu numarul) pe care il desfaci, iar apoi cu o seringa si un furtun scoti uleiul kompressorului intr-un recipient. A doua metoda este sa folosesti vaporizatorul de la un spray de curatat geamuri, bagi furtunasul in kompressor si pulverizezi uleiul intr-un pahar pana il scoti pe tot.
    De obicei kompressoarele cu probleme mai au circa 40-45 ml de ulei in ele din totalul de 118 ml de ulei cat ar trebui sa fie.
    Uleiul este special pentru kompressoare mecanice, sa nu pui altceva.
    Referitor la "mecanicii" de la Autoklass sud, opinia mea este ca se pricep mai mult la diesel-uri decat la motoarele pe benzina si nu m-ar mira sa iti schimbe kompressorul degeaba pentru un nivel scazut de ulei [emoji23].
    Ce este ciudat la tine este ca ai un kilometraj mic si ai o problema de genul asta.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Last edited by Crazyady; 10-02-2017, 15:25 PM.

    Comment


    • #3
      Salutare, multumesc pentru raspuns.
      Am uitat sa specifica ca cei de la Autoklass au zis ca au demontat si cureaua de accesorii si ca nu se mai aude nimic la motor fara curea...tineau sa-mi arate si pe tester ca au facut acest lucru.
      Am tot cautat pe la diverse service-uri sa gasesc pe cineva care sa se ocupe de kompressoare (in Bucuresti)...majoritatea nu se complica...dau explicatii de genul ca ..."Ei nu se baga la kompressoare, ca astea sunt diferite si ca repara doar turbine" ... nici macar sa faca o verificare a uleiului din compresor nu vor ...
      Am gasit doar in Timisoara pe cineva care se ocupa, dar din pacate timpul nu-mi permite sa merg pana acolo, doar pentru o verificare...as vrea sa merg la sigur cand merg la service...nu doar pe presupuneri de mecanici noi in domeniu.
      Legat de numarul de km, pot spune ca sunt reali, masina a fost cumparata de o persoana cunoscuta (din cadrul companiei unde lucrez - conducere) si nu se pune problema de mai multi km. Masina de principiu a fost intretinuta la Mercedes pe durata leasingului si pe urma la serviceul nasului patronului, cu unul din colegii mei sau cu mine prezent (de, asa e cand ai sef).
      De aici si semnele de intrebare...distributie...kompressor la 130/140k km?! Am discutat cu prieteni care au masini de 200k km si nu au probleme de genul.
      Multumesc.

      Zi placuta

      Comment


      • #4
        La km tai as incerca sa inlocuiesc kit-ul de accesorii , cureaua si toate rolele . De verificat si pompa de servo , daca nu e uleiul la nivel produce zgomot .
        Dupa care , cum ti-a sugerat Crazyady .....iti dai seama ca la Autoklass , pica bine o distribuite si un schimb de kompressor , fac vanzare .

        Comment


        • #5
          Originally posted by b97dmt View Post
          La km tai as incerca sa inlocuiesc kit-ul de accesorii , cureaua si toate rolele . De verificat si pompa de servo , daca nu e uleiul la nivel produce zgomot .
          Dupa care , cum ti-a sugerat Crazyady .....iti dai seama ca la Autoklass , pica bine o distribuite si un schimb de kompressor , fac vanzare .


          Salut, multumesc de info. Cureaua de accesorii si una din role au fost schimbate recent. Rola avea un mic joc si cureaua parea imbatranita.Uleiul de la pompa de servo a fost schimbat complet! Adevarul e ca pompa parca scoate un zgomot ciudat cand virez pe loc, mai ales la capat de cursa, cand e in presiune. Nu stiu daca e de la ea sau de la o alta rola probabil. Mi se pare putin probabil sa fie distributia sau kompressorul. Nu am auzit sa pice la masini care nu au fost foarte intretinute, aici nu e cazul.
          As incerca sa schimb pompa sa vad daca se mai aude! Problema este ca majoritatea service-urilor unde am fost si-au dat cu presupusul ... nu as fi ok sa investesc cateva mii de lei pe presupuneri si la sfarsit sa gasesc ca e o rola de 200lei sau un furtun!
          Nu as vrea sa ma pronunt in necunostinta de cauza ... dar parca nu mai are nici aceiasi forta, parca nu se vad cei 180cp!
          Multumesc. Seara buna,


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Salut,
            Ai pm de la mine.

            Comment


            • #7
              Mai verifica si calitatea uleiului sa nu fie contrafacut de aici apar cele mai multe probleme si zgomote la rece si verifica lista bevo sa fie acel ulei testat nu doar aprobat de mercedes , cel care il ai in masina , trebuie sa respecte intocmai lista bevo si sa fie testat de ei.

              Comment


              • #8
                Cauta pe forum la probleme tehnice, am avut "probleme" cu servo.
                Ce poti incerca rapid:
                - ai spuma in rezervorul de servo?
                - pe loc nu caraie, dar cand invarti catre capete caraie sau chiar in capate?
                - daca pui un pic de lichid, mult peste nivel CU CAPACUL DESCHIS!!! mai caraie?

                Daca nu, ala e servo!
                Ulei gasesti pensosin chf 11s la emag. E aprobat de mercedes si e la aproape jumate de pret.
                E mai bun ca cel de culoare galbena.


                Rolele le poti verifica invartindu-le fara curea. Daca se tot invart si nu se mai opresc inseamna ca nu mai au multa vaselina in ele.
                Jocul e relativ, pe w211 is rulmenti simplu, deci ceva joc lateral au chiar si cand is noi.
                Trebuie ceva experienta sa il poti evalua "la mana".

                Experienta mea: http://www.clubmercedes.ro/probleme-...11-t48186.html
                Last edited by Sharky; 10-03-2017, 09:45 AM.

                Comment


                • #9
                  Nu cred ca are legatura calitatea uleiului de motor cu problema colegului nostru, dar, intradevar un ulei bun de motor care respecta norma MB 229.3 sau 229.5 face motorul mai silentios.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, va multumesc pentru raspunsuri. Incerc sa schimb pompa de servo ca o prima etapa. Am gasit la un baiat doua pompe noi in cutie. Mapco 29753 si 29752. Astea parca sunt produse de ZF din ce stiu (un producator agreat de mb?!?!) . Ideea este ca nu stiu daca sunt bune si daca ar trebuii sa cumpar una! Aveti idee unde pot sa verific compatibilitatea?! Multumesc de ajutor. Zi placuta,


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Eu as incerca in prima etapa sa pun lichid servo in plus. Eu i-am inchis gura cu lichid suplimentar.

                      Comment


                      • #12
                        Eu as incerca sa-i dau jos cureaua de accesorii ca sa elimin pompa servo ,role ,compresor ,alternator.Daca tot se aude ????

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by merc 220 View Post
                          Eu as incerca sa-i dau jos cureaua de accesorii ca sa elimin pompa servo ,role ,compresor ,alternator.Daca tot se aude ????


                          Salut, asta au facut cei de la Autoklass, cel putin asa sustin! Dupa demontare, nu se mai aude nimic! Au zis ca au dat jos si ca ei sunt siguri ca e de la kompressor!
                          Ms


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Crazyady View Post
                            @ Bogdan Ionita
                            Salut, dupa zgomot poate fi kompresorul mecanic, dar ar face zogomot continu in timpul functionarii motorului, nu doar la pornire.
                            Trebuie inceput cu lucrurile marunte pentru a gasi cauza.

                            Al doilea lucru ar fi sa verifici cat ulei mai este in kompresorul mecanic. In partea din fata sub fulie este un surub torx (nu mai stiu numarul) pe care il desfaci, iar apoi cu o seringa si un furtun scoti uleiul kompressorului intr-un recipient. A doua metoda este sa folosesti vaporizatorul de la un spray de curatat geamuri, bagi furtunasul in kompressor si pulverizezi uleiul intr-un pahar pana il scoti pe tot.
                            De obicei kompressoarele cu probleme mai au circa 40-45 ml de ulei in ele din totalul de 118 ml de ulei cat ar trebui sa fie.
                            Uleiul este special pentru kompressoare mecanice, sa nu pui altceva.
                            Referitor la "mecanicii" de la Autoklass sud, opinia mea este ca se pricep mai mult la diesel-uri decat la motoarele pe benzina si nu m-ar mira sa iti schimbe kompressorul degeaba pentru un nivel scazut de ulei [emoji23].
                            Ce este ciudat la tine este ca ai un kilometraj mic si ai o problema de genul asta.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Ai verificat ?

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              nu am reusit sa ajung sa verific....din pacate job-ul nu prea imi lasa mult timp liber. Voi incerca in primul rand sa ajung sa fac o verificare amanuntita a pompei de servo (am gasit unde se poate face constatare si reconditionare - daca e cazul) dupa care as vrea sa incep sa verific rolele 9sa elimin si de aici) lasand la urma kompressorul.
                              As mai verifica si partea de furtune, deoarece am tendinta sa zic ca simt si o lipsa de putere ....
                              Dupa toate acestea sper sa-i dau de cap. Parca vad la sfarsit ca este vorba de lipsa ulei in kompressor sau vrun senzor.
                              Problema este ca in Bucuresti nu am gasit pe nimeni care sa se bage la kompressoare, sa-l verifice. Stiti voi pe cineva?!

                              Revin cu update pe subiect imediat ce am un raspuns.

                              Multumesc.

                              Zi placuta,
                              Last edited by Bogdan Ionita; 10-04-2017, 10:27 AM. Reason: Corectare Gramaticala

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF