Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w222 sau ploaia cu probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w222 sau ploaia cu probleme

    Hai să vă povestesc câteva din întâmplările mele cu superbul S (w222), cumpărat în anul 2016 din reprezentanța Niederlassung München. La două luni după ce a fost cumpărat nu s-a mai deschis geamul dreapta pasager față. S-a rezolvat într-o reprezentanță din țară, doar că fața de la ușă a rămas cu un colț afară, care pe mine mă deranjează, nimeni nu știe de ce stă așa...
    După câteva zile, radio-ul se blocase pe KissFm și nu voia cu nici-un chip să găsească alt post.

    În decembrie am luat o baltă pe autostrada soarelui după ce mașina mersese fără oprire 400 de km, rezultatul discul de frână stânga față ovalizat, mașina luată cu platforma, schimbat disc + manoperă + tractat 2800 lei dați din buzunarul meu + timp foarte important pierdut.

    În februarie s-a aprins din senin martorul de la ulei. Eram la mama naibii, nu am avut ce să-i fac, când am oprit să alimentez a dispărut și acel martor, nu a mai apărut nici acum.

    La sfârșitul lui februarie în timp ce mergeam pe o autostradă într-o țară vecină, mașina a trecut în punctul neutru din senin.....Dusă iar în reprezentanță, rezolvat. Nu știu ce cablu era mai scurt decât trebuia (WTF!?!?!)
    De când a venit căldura termometrul de habitaclu arata 120 de grade Celsius.
    Acum oglinzile nu vor să se mai plieze automat.

    Acum stau și mă întreb dacă mașina asta e Mercedes sau un renault deghizat.....

  • #2
    Felicitari pt masina in primul rand .
    E totusi o masina , se strica si are nevoie de intretinere ca orice auto.
    Cati propietari a avut masina ? Tu ai luat-o din reprezentanta ?
    Referitor la fata de usa , e o problema des intalnita cu orice marca , in speta service-ul de pe la noi lasa de dorit , putini stiu sa lucreze atent si cu grija.
    Nu stiu cum vine prinsa la w222 dar presupun ca are niste clipsuri , care de obicei la demontare se inlocuiesc cu unii noi .
    Faza cu discul de frana e valabil la orice masina .
    Mergi cu masina la o reprezentanta sa vezi daca nu sunt update-uri disponibile de la producatori.

    Cred ca sunt probleme minore , dar e de inteles supararea ta.
    Sa o folosesti cu placere , poate ii faci un topic de prezentare.

    Comment


    • #3
      Mulțumesc! Nouã, cu folii...Par probleme minore când le povestesc eu, dar mi-au scos peri albi unele din ele! Era sã uit...iarna dacã e prea frig, sub -5, keyless entry nu merge de nici o culoare! Am scris mai mult sã aveți grijã dacã o sã cumpãrați o astfel de mașina. Ea este o bijuterie la aspect și confort, dar ca funcționalitate...Fațã de modelul vechi, mi se pare foarte "sensibilã" mașina, probabil o sã scap de ea cât încã e în garanție

      Comment


      • #4
        Cu o mentiune modesta la tot circul de mai sus: faza cu discul nu e valabila la nici o masina. Un disc care s-a invartit non stop 400km nu e mai cald decat rulmentul din inima lui, deci are minus infinit motive sa se "ovalizeze". Iar de "ovalizat" nu se va ovaliza niciodata vreun disc, ci poate capata bataie frontala in cel mai rau caz. Nici macar un disc cald nu are motive sa ramana stramb dupa ce a trecut prin apa...


        Restul de figuri si talente pe care le are masina sunt doar rezultatul consumerismului si productiei de dragul de a produce, nimic altceva.




        Dragos

        Comment


        • #5
          Am avut si eu in urma cu ceva timp o discutie cu niste domni dintr-o reprezentanta legat de aspectul acesta al ovalizarii discurilor.
          Eu am o intrebare la care nu mi-a putut raspunde nimeni: care sunt sansele ca un disc de frana pe parcursul duratei lui de viata sa nu se ude imediat dupa o frana mai brusca? Probabil ca tind spre zero. Avand in vedere scenariul asta...vezi groapa, franezi brusc si dai intr-o balta, de ce ar crea un producator un disc de frana care sa se ovalizeze?
          Adica nu e normal sa fie rezistent la orice conditii de mediu? Ba da!
          Raspunsul este tot la consumerism...masinile sunt echipate cu discuri slabe si tind sa cred ca inclusiv la reprezentante baietii mai pun si componente aiurea la revizii. Se stie ca este o modalitate prin care mecanicii mai fac un ciubuc.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Mda, eu dupa o forja de 500km pe o autostrada prin ploaie torentiala am reusit sa prapadesc un disc pe spate. Si era aproape nou. Nu stiu din ce rahat se fabrica acum, insa am avut un W124 din 1989 si pana in 2007 si am schimbat discurile doar de 2 ori...

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Trãgând linie, sã nu dați atâția bani pe așa mașinã, nu meritã din punctul meu de vedere. Și eu o vedeam pe stradã și îmi curgeau ochii dupã ea, dar nu...Cel mai probabil va fi datã pe un G-class

              Comment


              • #8
                În primul rând sã stãpânești sãnãtos mașina. Problemele apãrute nu sunt demne de prestigiul pe care îl are S-ul. Și eu dețin tot un S luat de nou și împãrtãșesc și eu câteva din probleme tale. Termometrul de temperatura exterioarã îmi indicã câteodatã valori de 60 de grade afarã și apoi își revine tot singur la valorile corecte. Am avut și eu probleme cu oglinzile, în sensul cã una nu a vrut sã se rabateze în timp de cealaltã se rabata. Tot singurã și-a revenit dupã ce am ajutat-o puțin cu mâna. Am și am avut și alte mãrci de mașini, și pot sã afirm cã la mãrci care au costat de 4, 5 ori mai puțin nu apar probleme de astea. Dacã apãreau probleme astea la Logan, toatã lumea zice, cã la banii ãștia pãțești de toate...și totuși nu se întâmpla chiar asa. Are foarte multe calitãți extraordinare, dar totuși fiind clasa superioarã de la Mercedes cred cã ar fi trebuit sã se strãduie mai mult...

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF