Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Procedura curatare clapeta EGR Ml 320 Cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Procedura curatare clapeta EGR Ml 320 Cdi

    Pentru ca m-am lovit de problema asta cu EGR-ul am sa va descriu in cateva cuvinte si cum se face. Nu sunt de meserie si de aceea consider ca oricine poate face aceasta operatiune.
    1. Am achiitionat o tubulara torx de 10, un adaptor si o cheie cu crichet. Nu este cine stie ce cheltuiala, cred ca au fost toate 70 lei.
    2. Am folosit un spray degripant Wd 40 si am dat pe cele doua suruburi apoi pe langa flansa EGR-ului... asa mai fara economie.
    3. Mi-am aprins o tgara, am desfacut un suc si pregatindu-ma din greu pentru urmatoarea etapa asa ca am golit sticla rapid .
    4. Am bagat tubulara in adaptor si in cheia cu crichet, astfel incat am obtinut o lungime de 5-6 cm a ansamblului care m-a ajutat sa desfac usor iar cand roteam cheia trecea peste supapa EGR.
    5. Am am scos mufa din valva egr apoi am fixat cheia bine pe surub si am desfacut primul care a mers usor, apoi pe al doilea care la fel ca primul si totul a fost simplu pana aici.
    6. Am curatat si gresat cele doua surubele si le-am pus la adapost de mizerie
    7. Toate bune pana aici, dar partea dificila incepe acum pentru ca era destul de intepenita valva si dadea semne ca nu vrea sa iasa. Asa ca am tras din nou cateva jeturi de spray degresant si o noua pauza de tigata.
    8. Dupa 5 minute am revenit si am incercat rasuciri usoare stanga dreapta folosindu-ma si de o surubelnita mai sanatoasa. Pana la urma am reusit sa misc valva aproximativ 5mm stanga/dreapta si cu ajutorul unei surubelnite ascutite si late am "fortat" putin cele doua flanse de aluminiu dupa care a iesit supapa. Nu a fost extrem de greu pentru ca trebuie ridicat de valva aproximativ 3-4mm in sus si iese singurica. Acei milimetrii sunt toata partea "complicata".
    9. Curatirea a decurs simplu, am folosit un spray din comert de vreo 20lei special pentru EGR, o periuta de dinti de copii si binenteles o pereche de ochelari de protectie.
    A iesit binisor partea mecanica dar cred ca la mine altul e baiul si posibil in partea elecronica a EGR-ului unde nu pot face mare lucru.
    Cam asta a fost experienta mea, am sa pun cateva fotografii si filmulete cu operatiunea.
    Multumesc.
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
    Attached Files
    Last edited by Maxxgabi; 08-14-2017, 08:33 AM.

  • #2
    Presupunem ca nu aveai la indemana un tester, acum daca nu l-ai montat la loc conecteaza-l electric si vezi daca deschide/inchide.

    Deasemenea poti incerca sa demontezi si teava din foto, daca tot ai prins experienta.
    Attached Files
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Acum o sa incerc sa demontez si teava aceea dar pare ceva mai complicat. Apoi merg sa sterg eroarea care sigur e stocata. Cert este ca merge impecabil acum masina si egr-ul se comporta normal, dar din ce am observat inainte, problema aparea la aprox. 300km, urmand ca la 150 de km sa apara si mai nou ieri am sosit de la Oradea si dupa 37 km a aparut. Parca scade tot mai mult timpul in care isi face aparitia. Plec la drum acum sa vedem ce se intampla. La intoarcere am sa demontez si teava cu pricina. Multumesc mult pentru ajutor!

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        Presupunem ca nu aveai la indemana un tester, acum daca nu l-ai montat la loc conecteaza-l electric si vezi daca deschide/inchide.

        Deasemenea poti incerca sa demontezi si teava din foto, daca tot ai prins experienta.
        cl600 prin conectare electrica si test te referi sa ii pui mufa si sa pornesti motorul cu el scos din motor? Ar trebui sa cupleze/decupleze si la relanti sau turatii usoare?
        Vreau sa fac testul asta cand il curat pe al meu.
        Multumesc,

        Comment


        • #5
          Da, exact. Se mișcă când pornești. Daca nu ai motiv clar, nu umbla la EGR. Cel puțin citește de la început postul ăsta.
          La V6 Euro4 se înfundă țeava de care vorbeam mai sus, iar la V6 Euro5 se strică electric EGR-ul, de obicei.


          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru info. Din pacate voi umbla pentru ca tot intra in Limp Mode si nu-i dau de cap. Nici la service nu au gasit nimic. Insa cu EGR decuplat(fara mufa in el) nu-mi mai intra in limp mode. O sa-l curat sa vad daca ulterior, cu el activat mai face probleme.

            Comment


            • #7
              Ce mașină ai?
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cl600 View Post
                Da, exact. Se mișcă când pornești. Daca nu ai motiv clar, nu umbla la EGR. Cel puțin citește de la început postul ăsta.
                La V6 Euro4 se înfundă țeava de care vorbeam mai sus, iar la V6 Euro5 se strică electric EGR-ul, de obicei.


                Salut. Am o problema asemanatoare la un Ml W164 320 CDI .Am urmatorul cod de eroare :2513 Inlet port shutoff positioner signals fault. Permanent. Masina e in limp mode, nu trage si martorul motor e aprins. E de la EGR problema, motorasul de la clapete sau ce ar putea fi ?

                Comment


                • #9
                  Salutare.Fa diagnoza cu un tester Star/Xentry dedicat Mercedes.Acela iti spune exact de unde este eroarea si ce pasi ai de urmat pentru rezolvarea ei.
                  Acea eroare prezentata de tine pare a fi clar de pe un tester multimarca cu care, iti spun sigur, o sa pierzi timp si cel mai sigur si bani pana o sa rezolvi problema. Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF