Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curãțare EGR

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curãțare EGR

    Salut..as vrea sa curãț si eu egr-ul..ma poate ajuta cineva cu un tutorial?

  • #2
    Curãare EGR

    Ai 4 suruburi cu cap torx de 40(daca nu ma însel) si o mufa...le desfaci si scoti egr-ul si il cureti cu periuta de dinti si cu wd40...spor la munca


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Dacã mi ai spune si unde este ascuns..as fii cel mai bucuros.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Daca ne-ai spune si pe ce motor cauti EGR-ul, poate primesti si un raspuns cat de cat cuprinzator.
        Daca e vorba despre 1.7 CDI de pe w168 atunci ai poza mai jos cu piesa incercuita.
        Scoti furtunul de vacuum ce intra in valva, desfaci furtunul de la intercooler, desfaci conducta de gaze de dedesubt apoi desfaci tot ansamblul (mixing chamber+egr) de pe admisie. Recomand pentru curatare spray pentru curatat carburatoare.
        Daca motorizarea e alta, atunci astepti alt raspuns...
        Toate cele bune!
        Attached Files
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          Daca ne-ai spune si pe ce motor cauti EGR-ul, poate primesti si un raspuns cat de cat cuprinzator.
          Daca e vorba despre 1.7 CDI de pe w168 atunci ai poza mai jos cu piesa incercuita.
          Scoti furtunul de vacuum ce intra in valva, desfaci furtunul de la intercooler, desfaci conducta de gaze de dedesubt apoi desfaci tot ansamblul (mixing chamber+egr) de pe admisie. Recomand pentru curatare spray pentru curatat carburatoare.
          Daca motorizarea e alta, atunci astepti alt raspuns...
          Toate cele bune!
          Este w169 motorul de 2.0 cdi

          Comment


          • #6
            Gasesti aici un tutorial excelent!
            Spor!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Mai tare m am rupt..l.am de montat,curat..remontat..si numai trage ca inainte..plus ca mi a apãrut și Check Engine în bord..am fost cu ea la tester..si cicã e de la egr..so fii stricat?

              Comment


              • #8
                Ia-o la puricat, sigur ai montat ceva gresit sau ai uitat vr'un furtun, mufa deconectata, etc...
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Si pt mine un tutorial pt curatat egr la A 150 benzina 2006. Ms

                  Comment


                  • #10
                    Dupa demontare, ce soluție chimicã recomandați pentru curãțarea propriu-zisã?
                    A180 2.0 CDI SAND DUNE BEIGE

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Rezultate bune se obtin cu spray-uri de curatat frane sau carburatoare.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Mulțumesc, am sa încerc.
                        A180 2.0 CDI SAND DUNE BEIGE

                        Comment


                        • #13
                          Azi mi s a aprins check engine..si a început nici sa mai functioneze cum trebuie masina,mai exact nu trage cum trebuie ,Am fost cu ea la tester si a aparut ca probleme ar fii de la Egr ,sa il schimb sau sa incerc iar sa il curat?

                          Comment


                          • #14
                            Ai salvat textul erorii? Este important de vãzut de ce naturã este, poate sã fie o lipsã de comandã cãtre EGR sau sã fie debit recirculat prea mic și atunci se poate curãța. Eu l-am curãțat pe al meu, problema e cã cea mai mare parte de depunere nu era în supapa EGR ci în tubulatura care face mixul de aer de la turbo cu gazele recirculate, eu am dat toate aceste componente jos pentru cã am schimbat bujiile. Pentru aceastã operație ai nevoie de chei articulate, suruburile sunt puse în poziții destul de dificile, eu am folosit o transmisie la 90 de grade cuplatã la filetantã prin prelungitor flexibil, dupã ce le slãbeam cu clichetul le desfiletam cu filetanta, sunt fie cu cap torx de 30 fie stelate pe care merge tubulara de 8. Cel mai dificil a fost sã desfac clemele de strîngere a furtunurilor pentru cã unele sunt extrem de fixe ca lungime și nu e loc sã prinzi bine urechile clemei. În lipsa unui clește dedicat, am folosit un patent în care am tãiat cu flexul douã canale în fãlci ca sã nu scape clema. O sã postez niște poze cu demontarea componentelor, poate o folosi cuiva.
                            A180 2.0 CDI SAND DUNE BEIGE

                            Comment


                            • #15
                              Camera de amestec, se demontează cu tot cu tubulatura dinspre intercooler si la fel se montează la loc. Pe langa siguranțele oțelite, care fac 'slide' - se rotesc un pic, nu trebuie scoase, mai ai câte două cleme de tabla subtitiri, diametral opuse, care nu le poți demonta/monta decât pe masa.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF