Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

De ce costa enorm si la fiarele vechi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce costa enorm si la fiarele vechi?

    Dau un exemplu:
    SLK 320, care are un motor V6: preturi 4-8k euro, 70 rezultate: aici

    vs
    SLK 32AMG, care din punctul meu de vedere are doar un compresor, de valoare max 1000 euro. preturi 13k-20k euro. aici

    Tot aceasi an, tot aceasi masina, dar pentru un compressor de valoare 1000 euro sa ceri 10k? - ah, da +3 litere "AMG"...

    Ce are acest AMG in acest caz?

  • #2
    Daca vrei sa afli aceste aspecte da-mi un vin de slk320 si un vin de slk32AMG. Diferentele sunt poate la : sistemul de franare, la pachetul exterior/interior + alte maruntisuri care fac masina demna de motorizarea AMG

    Comment


    • #3
      Un AMG poate sa aiba zeci de modificari fata de modelul standard.
      220 ps vs 350 ps inseamna alte frane/alta directie si multe altele. Diferenta asta de putere schimba radical problema.

      Exclusivitatea e un alt aspect care schimba situatia.
      Vezi C32 AMG, are preturi mai decente.

      Comment


      • #4
        Urmatoarea generatie - cu e exact doar o turbina, insa la putere ar trebuii sa fie asemanator:

        SLK 350: aici 8-15k, 272 CP

        Dar nu este SLK 35 AMG , ci doar 55 AMG, asta avind motor mai mare + turbo. 20-25k
        aici 360cp

        De la 272 la 360 nu stiu ce suspensie ce frane trebuie sa coste +12k euro , la o masina de 12 ani! -nu vorbesc de una noua.


        No este cumva o masina, fier vechi, care trage ca astia, dar costa pe la 3500-5000? - chiar nu-mi dau seama la exemplul dat de 320 vs 32 AMG cum poate sa coste 4x.

        Comment


        • #5
          cl 600 AMG din 2001 la 5200 euro.

          Asta de ce e 5k si un SLK 32AMG 15k, ce mai are in plus SLK -ul, decapotarea costa 10k? - pai nu, dar ce? - SLK are la baze clase C, SL aia e alta clasa, mai scumpa, o inteleg.
          Last edited by matheszabi; 08-14-2017, 05:53 AM.

          Comment


          • #6
            Pt ca e AMG si gata.
            Renumele si calitatea vinde.
            Fa o analogie in ziua de azi cu o cobra.
            Una e banalul 200D fost taxi cu manivela la geamuri si alta e un 280 cu toate dotarile de pe vremea aceea.

            Nu inseamna ca se vinde in banii aia, ca nu sunt atatia cunoscatori pe lume, dar omul incearca.

            Comment


            • #7
              AMG e cu totul altceva! O spun din postura din care am cheltuit cel putin jumatate din valoarea masinii pentru repere OEM AMG si acum ma uit cu mandrie la masina.Scaunele sunt altceva, lumina ceasurilor e altfel un alt feeling care te face sa nu te mai uiti la bani.AMG inseamna performanta si asta are un pret, cel care se cere!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Buna seara !



                @matheszabi:


                Nu exista asa ceva ca CL600 AMG, ala este un C215 CL600 normal, de-aia este asa ieftin. Daca vrei un C215, vezi ca AMG-urile au doar DOUA cifre in indicativ. Ca de exemplu, CL55 AMG, CL63 AMG, CL65 AMG. Cine nu casca ochii, de obicei pune botul. Si portofelul...



                @broscutza2001:


                Performanta nu inseamna nici scaune cu masaj sau cu spalator de vase, nici lumina ceasurilor. In cel mai bun caz, aia inseamna "dotare interioara mai smechera". Daca vrei performanta, cauta o masina cu cai mai multi decat kilograme, cu discuri de frana mai mici cu 1" decat diametrul jantei, cu geamuri din policarbonat si cu o cutie de viteze secventiala care costa cat un W204 nou.






                Dragos

                Comment


                • #9
                  Originally posted by broscutza2001 View Post
                  AMG e cu totul altceva! O spun din postura din care am cheltuit cel putin jumatate din valoarea masinii pentru repere OEM AMG si acum ma uit cu mandrie la masina.Scaunele sunt altceva, lumina ceasurilor e altfel un alt feeling care te face sa nu te mai uiti la bani.AMG inseamna performanta si asta are un pret, cel care se cere!
                  Originally posted by Heavy D. View Post

                  Performanta nu inseamna nici scaune cu masaj sau cu spalator de vase, nici lumina ceasurilor. In cel mai bun caz, aia inseamna "dotare interioara mai smechera". Daca vrei performanta, cauta o masina cu cai mai multi decat kilograme, cu discuri de frana mai mici cu 1" decat diametrul jantei, cu geamuri din policarbonat si cu o cutie de viteze secventiala care costa cat un W204 nou.



                  Dragos
                  Multumesc, incet-icet se reiese la iveala lucrurile importante.
                  AMG ofera performanta, fiindca doar in modele alea au pus compressor, in care au pus si emblema.
                  Sa fie emblema cu un status si cu un ego si sa poata ceara si profit au ridicat unele accesorii interioare mai exculisviste, de care nu dau eu 2 bani.

                  Practic mie cu e sugerat cai mei multi decit kilograme im-i trebuie
                  A-si zice ca scaunul pote sa fie si de bucatarie, insa nu prea e chiar asa: la drumuri luni de 8 ore se simte un pic diferenta. Mertanul mei din 2001 e un pic mai incomod, fiindca e masina "sport" si au gandit ca trebuse sa fie jos, si scaunul sa fie jos. Iar stant cu picioare intinse asa de jos, nu e asa de comud, decit cealalta masina, care e SUV si strau sus si are nspe mii de reglari.

                  Ceeace eu nu am inteles corect inca e franele.
                  Asta e diferenta majora intre SLK 280 si 350: franele.

                  Dar daca pot sa apas eu pedala asa de tare -cu ajutorul servoului ca se blocheaza rotile, daca nu ar avea ABS, atunci cand e mai avantajos?
                  Singulul caz, unda poate-poate cand circul pe autostrada cu vitaze de care im-i ia carnetul instantaneu, iar unii nu se uita in oblinda si se bag in depasire, chiar in fata mea. Atunci simt ca se lucreaza franele cu adevarat.
                  Desigur nu trece nici 5km iarasi am aceasi viteza si iarasi un dobitoc care are oblinga doar ptr machiaj, sau chiar telefoneaza.
                  Teoretic in cazurile estea repetate poate sa incinga fanele si sa pierd efectul de franare. Insa la noi nu sant autostrazi asa de lungi - unde unblu eu - pe care condider ca e siguranta sa apas pedala un timp mai lung. poate Bucur-Const are o portiune de a zbura la nivelul soselei.

                  Deci porformanta: putere / kg im-i trebuie.
                  Scaune comode: e bine venit
                  Frana de mare performanta: prioritate mai mica - ca nu sint folosite in realitate de mine
                  Lumini, exclusivitate, "doar X bucati s-au fabricat" : deloc nu ma intereseaza.

                  La ce masini sa ma orientez?

                  Pe al meu am ales dupa criterii:
                  - cabrio cu top metalic
                  - putere: min 100CP / 1T (are 197 CP pe masa maxima autorizata de 1650 kg)
                  - ieftin de cumparat ( max 5000 euro )
                  - fara taxa mare la anaf ( < 3000 cmc )
                  Rezultatul a fost un SLK 230 , compressor

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF