Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Class transformat in Motocoasa de RAR - la propriu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A Class transformat in Motocoasa de RAR - la propriu

    Azi am fost la RAR. Ieri am mers cu masina cca 10 km fara nici o problema. Am adus-o din Germania pe roti si nu am avut nici o problema ~2000 km. Am condus-o aici cca 1000 km.

    Am schimbat uleiul cu ce recomanda Mercedes, Mobil SUper 2000 x1 10w40 si am facut RARul.

    La noxe a testat-o in limita celui mai bun simt posibil (cunoscatorii stiu la ce ma refer).

    Cand mi-au livrat masina parca aveam matiz (no offense) deci motocoasa... wtf..

    Cand porneste este liniste, apoi usor usor incete un țăcăit care progreseaza pana zici ca taie copacii, nu iarba.

    Cum iti rezolvi masina cu 430 lei ? Faci RARul si au ei grija!
    ... da stiu ca ei nu isi asuma nici o raspundere, de asta nu au ...

    Ce parere aveti ?
    Tacheti, Ulei, Lant ?
    Va rog, sunt disperat !


    AM pus si un filmulet mai elocvent pentru traducerile sunetelor noi....


    PS: W168 1.6 Benzina Manuala 2003 179.000 km
    Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

  • #2
    Nu se deschide linkul. Incearca sa-l pui direct, copy/paste.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Distribuție nu-i, sună altfel.

      Acum tu știi din ce parte se aude mai tare. Mie mi se pare că se aude mai tare pe dreapta.

      Aș da cureaua de accesorii jos prima dată (vezi ca-i lucrul dracului, dar cu o inelară de 15 pe întinzător te descurci).

      Pe lângă țăcăntiul respectiv eu mai aud un zgomot ca de pale ce lovesc ceva. Gen cum ți-ai băga degetele în ventilator. Poate o fi cedat pompa de apă / Alternator / compresor.

      Și no offence, eu aș fi mers mai mult cu ea. ÃŽn 10km (acum nu știu cât e de aglomerat Iași-ul) nu cred să se încălzească suficient.

      Motorul eu zic că nu pică dacă l-au turat ca ghiolbanii. Asta dacă n-a avut alte probleme înainte.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


        Uite linkul.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Zgomot de tacheti. Unul singur parca se aude... O sa dispara zgomotul cand se amorseaza tachetul(daca mai tine ulei). Sigur au incalzit motorul ca dracu'....
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Colegi multumesc mult de sfaturi si pareri... ma ajuta foarte mult.

            Tacanitul e din partea stanga si cand accelerz am acelasi sentiment de surbertina bagata in ventilator.

            Am observat o diminuare a sunetului cand inchid ACul, dar tot tacane tare.

            Maine am intalnire cu mecanicul si sper sa imi dea doar vesti bune.

            Credeti ca va fi costisioatoare operatiunea de inlocuire a tachetului si manopera?

            Apropo de cei 10 km... am o locatie in care am ametit invartindu-ma... 500 x 500 m astfaltati - un parc comercial din zona
            Last edited by Florin_WES; 08-07-2017, 23:30 PM. Reason: Poți edita o postare 10 minute.
            Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Cam trebuie scos tot ce-i deasupra. Ecu, filtrul de aer, galerie. Dacã tot desfaci curãþã ºi clapeta de acceleraþie.

              Dupã care se dã capacul ãla de plastic jos ( pe unde torni uleiul) ºi ai ajuns unde trebuie.

              Eu tot zic sã dai cureaua jos. Mai huruie ceva în afarã de bãtaia respectivã. Al meu mecanic are ca un fel de stetoscop cu care mi-a ascultat fiecare rolã ºi angrenaj în parte. Dacã tot desfaci la ea.

              Operaþiunea asta e destul de simplã zic. Manopera diferã în funcþie de mecanic. Asta n-ar trebui sã coste prea mult cã nu trebuie coborât / dat jos motorul.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #8
                Multumesc Gruia, ai punctul pe I, in Iasi cand aud astia de A Class fug si zic ca nu se baga pt ca tot ce trebuie facut presupune sa dea jos motorul.... deci se poate pe sus. Atunci e mai simplu si nu trebuie sa coste cat un motor la mana a 2a.

                Offtopic: bucsele alea mici de la puntea de pe spate pot sa le schimb eu daca o urc pe un cric si ceva de sustinere pt punte sau risc sa raman cu ea in brate? https://media.rexbo.net/101/t/500/mo...ebi-6668-1.jpg
                Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Aºa e peste tot crede-mã. De nu-l aveam pe ãsta la care merg aº fi dat-o de mult. Maºina chiar e bijuterie ºi eu am varianta chealã din '99.

                  Nu-mi dau seama ce bucºe îs alea, dar la punte cam ai nevoie de douã cricuri. Fãrã presã de arcuri io unul n-aº umbla. Doamne fereºte sã scape cã te-ai fericit.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Mercedes AClass ar trebui sa fie o provocare, un motiv de mandrie, pentru orice mecanic care pune suflet in ceea ce face, care are putin respect pentru meseria ce o practica si pentru masini in general. Daca te duce capul, ai cu ce, si ai vointa, multe se pot face fara sa dai motorul jos.
                    Tachetii eu i.am schimbat acasa, si e ceva de munca, la fel si rulmentii de la bratele spate.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Cam asa e Laur, doar ca la noi lumea nu mai tine la mandrie, prestigiu, toti sunt dupa banuti si eventual munca cat mai putina.

                      Mi-au cerut 250 lei sa imi schimbe discurile si sabotii si placutele pe spate. Ce e drept cu ceva emotii, vreo doua sprayuri, niste chei si vreo 16 ore de munca le-am schimbat eu si chiar ma bucur ca le-am putut bibili si pune tot la punct, am uns cablurile curatat tot pe acolo... un mecanic nu are timp de divertisment de genul oricat de pasionat ar fi.

                      Revin diseara cu raspunsul de la mester. Multumesc
                      Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Normal masina e facuta sa reziste la ceea ce ii fac ei. Doar o accelereaza pe loc pentru noxe.
                        O accelereaza la maxim, iar pe loc mai mult de 4000RPM nu se duce...deci e o coincidenta ca s-a intamplat tocmai la RAR.
                        Nu au facut decat sa apese acceleratia maxim 2-3 minute.E un test standard pentru toata lumea sau cel putin asta am vazut eu cand am trecut prin asta.

                        Chiar m-am mirat citind titlul...credeam ca ti-a trecut-o in acte "motocoasa" ))

                        Comment


                        • #13
                          Incearca cu ulei T2 in benzina,proportia 1:500,mai unge piesele prin motor,


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Ups! De unde a venit asta?
                            Fara ulei in benzina ca distrugi catalizatorul.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              A venit mecanicul si mi-a spus ca sunt tachetii... incep cautarea unui mecanic care sa vrea sa o si repare ca al meu mi-a spus de 3 ori ca e vorba de foarte multa munca si nu mi-a dat un pret..... cred ca daca ma apuc eu... o fac singur sau chiar motocoasa.

                              Cred ca am gasit si explicatia. Am fost azi la RAR si am discutat omeneste cu cei de acolo si mi-au explicat ca la benzina se tureaza la 2000 rpm nu mai mult, dar inginerul care s-a ocupat de ea, mi-a spus ca incepea sa tacane dupa ce a preluat-o de la noxe. La noxe am vazut cu ochii mei ca abia a turat-o. Imi spunea omul ca il umfla rasul cum de am avut tupeul sa ma duc cu ea tacanind la RAR si cum de mi-au iesit si noxele bune ... Bafta mea. Cu ~10- 15km inainte ii facusem schimbul de ulei si cred ca acolo a fost magareat(z)a. Au pus nemtii niste ulei gros sau cu aditivi sa nu bata sa sune ca nou

                              Daca aveti ceva recomandari de mecanici care se baga la A Class in Iasi si nu trebuie imprumut bancar ... e perfect.

                              Apropo, am gasit in spatele cutiei filtrului de aer o conducta care vine cumva in motor cu o supapa si are pe ea 2 contra greutati, din care una batea in caseta filtrului de aer... asta de la ce este ? Am vazut ca era prinsa cu patentul! Treaba nemteasca.

                              PS Are cineva un cod la tacheti si o denumire in engleza ca am gasit doar engine stikers si ma indoiesc ca e vorba de acelasi lucru.
                              Attached Files
                              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF