Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Relanti galopant, Motorul clantzane

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti galopant, Motorul clantzane

    Hello

    Am urmatoarea situatie. Pornesc la rece, motorul merge frumos, trage bine, relanti stabil. Merg cativa km mai hotarat pana se incalzeste motorul iar cand scot din treapta, cade relantiul pana pe la 6-700 rpm dupa care sare la 1100, iarasi cade si tot asa. In tot acest timp,motorul clantzane/bate si se aude foarte urat. Mentionez ca nici nu mai suiera asa de frumos motorul cand accelereaza si mai degraba suna mai mult a diesel(sunetul clasic de diesel)

    Anul trecut am mai avut comportamentul asta si am fost sa imi verifice injectoarele. Au zis ca nu au nici o problema, dar dupa montare si-a revenit masina, pana acuma vreo saptamana...

    Intrebarea e daca se poate sa fie un injector care merge/nu merge dupa cum ii prieste lui? Ori mai degraba e vreun senzor care da peste cap injectia?

    Ps: E vreun coleg cu Star in Cluj, care ma poate ajuta cu o diagnoza + interpretare.

    Problema cea mai mare e ca nu tot timpul face asa. Merg drum de 50 km, nu are nimic. Merg pana in oras 5km si deja face urat.
    Ieri am fost iarasi la baietii care verifica injectoare, bineinteles ca mergea masina brici. Nu as vrea sa mai platesc aiurea un verificat de injectoare. E posibil sa se vada ceva loguri cu STAR?

    Masina: C220 W203 2004 diesel

    Mersi
    Seba
    Last edited by grizzlee; 07-11-2017, 11:51 AM.

  • #2
    Salut,la fel patesc si eu,de 3 ani pana acum si nu am gasit ce are,am facut test cu star si totul e ok,inafara de egr care e blocat la 5%,mecanicul zicea ca probabil din cauza asta merge aiurea,eu nu cred pentru ca merge ok o zi doua si dupa merge aiurea apoi isi revine si tot asa,daca ar fi de la egr ar trebui sa mearga tot timpul.Cand merge aiurea nu simti miros de ars/naftalina/caldura in habitaclu si ambreajul prinde mai greu si tremura?
    Ps:daca afli ceva te rog sa ne tii la curent
    Last edited by andreifp; 07-11-2017, 18:09 PM.

    Comment


    • #3
      O idee: verificati debitmetrul de aer.
      Scoateti mufa acestuia si daca motorul va functiona mai bine la relanti dar si in mers( cu mufa scoasa), schimbati debitmetrul. Se poate si curata dar rezultatul va fi temporar....
      http://www.w204.ro

      Comment


      • #4
        Hello

        Am sa incerc si fara debitmetru, sa vad cum se comporta,multumesc de sfat. Am fost ieri la o scanare si au aparut urmatoarele probleme:

        - 2509-002 Heater Booster control module (N33/2) voltage too low ->am gasit un topic cu o descriere, dar inca nu m-am prins la care componenta se refera de fapt eroarea. Cred ca e de fapt pompa de langa vasul de expansiune:


        - 2649-008 senzor temperatura dupa catalizator -> Aici spune ca a sesizat diferente de temperatura mai mari de 40 grade intre cei doi senzori.

        La partea de injectoare au reiesit urmatoarele valori la relanti:
        - doua din ele aveau corectie de 0,3 aprox
        - unul corectie de -1,28
        - unul corectie de aprox 1,4

        Dupa o acceleratie, a ajuns unul din ele la corectie maxima de 2.8, restul au ramas pe la aceleasi valori. La valorile astea nu ar trebui sa fie vreo problema pe injectoare.

        Au mai fost valori mari pe urmatoarele 2 componente:
        - y94 supapa reglare debit , am avut 44 (normal intre 37-42)
        - supapa reglare presiune am avut 31 (normal intre 24-30)
        - masa de aer am avut tot peste 400( normal intre 349-397)

        Nu stiu daca vreuna din erorile 2 de mai sus,mi-ar influenta in halul asta injectia. Mai degraba suspectez supapa de reglare debit, dar nu stiu ce sa spun.

        Aveti vreo idee in ce directie sa mai sap?

        Poate un filtru de motorina imbacsit + motorina proasta sa imi afecteze in asa hal injectia? Filtrul de motorina are vreo 15k km si motorina am bagat de la lukoil si petrom in ultima vreme.
        Last edited by grizzlee; 07-12-2017, 10:37 AM.

        Comment


        • #5
          Am facut o proba fara debitmetru aer si suna un pic mai bine motorul, dar si asa tzacane la relanti.
          Ca si valori, am pe maf la relanti in jur de 9.6-10 g/s. Poate cineva sa imi spuna cam care sunt intervalele in care ar trebui sa stea debitmetru?

          Ce am mai observat ciudat e ca la testul unde imi masoara procentajul deschiderii clapetei(Throttle body position) de acceleratie, aveam constant valoarea 4.7 % ceea ce mi se pare tare dubios. Teoretic asta ar insemna ca mi blocata clapeta de aer, care e actionata de acceleratie. Asta nu prea are cum sa fie, ca nu ar mai merge masina atunci. Nu inteleg eu bine?

          Precizez ca testele le-am facut cu un OBD de 50 ron si cu torque pro + obd2 car doctor

          Mersi
          Seba

          Comment


          • #6
            Poate 4.7% e valoare de PWM care o primeste electrovalva de comanda.
            Si cand primeste 100% PWM clapeta se inchide.
            Poti urmari la oprirea motorului ce valoare are?
            Nu cred ca era aia, doar iti facea urat in sarcina.

            Cam 10-13g/s am si eu la 1.9 tdi, din cate imi amintesc, deci cred ca valoarea e corecta.

            Comment


            • #7
              Salut
              Asta e ciudat, ca eu am tot turat motorul si nu s-a schimbat valoarea respectiva. Clapeta trebuie sa se deschida pe masura ce ii dau eu pe coaja. Motorul in sarcina trage si merge ok, cred ca aici nu se citeste bine valoarea.
              Aici tare cred ca e ceva senzor, la rece merge ok motorul. Dupa ce se incalzeste nu mai merge ok.

              Ps: urmatoarea perioada sunt pe la Timisoara, poate sa imi recomande cineva un mecanic bun? Am nevoie de cineva care stie mai mult decat sa imi puna o diagnoza pe masina si sa ma puna sa schimb piese aiurea.

              Mersi
              Seba
              Last edited by grizzlee; 07-21-2017, 09:48 AM.

              Comment


              • #8
                Salut,
                Ai reusit sa ti dai seama care e problema?

                Comment


                • #9
                  Am schimbat filtrul de motorina si a fost mai bine. Ideea e ca de cand s-a facut frig, nu mai face asa.Deocamdata o las asa. Ce simptome ai ?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF