Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire greoaie w203 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire greoaie w203 kompressor

    Salutare Colegi, am si eu o problema la al meu w203 kompressor 163 cp. De vreo 2 luni cand ii dau la automat imi invarte vreo 3-4 secunde si abia atunci porneste. Prima data am crezut ca e din filtru de benzina dar l-am schimbat acum 2 saptamani cu unul Man. Ce mai banuiesc eu este ca faci atunci cand o las la soare mult timp... Nu imi face mereu, de multe ori imi face la 4-5 zile. Mentionez ca am gpl pe masina. Singura eroare de pe motor este aceasta : http://imgur.com/a/92Sqk . Ce ma sfatuiti sa fac, sa schimb de inceput ? Va multumesc

  • #2
    Cati kilometrii are masina? Cati kilometrii ai cu instalatia de gpl?
    De verificat :
    1. Ulei de motor in mufele de la sondele lambda (provenit de la actuatorii axelor cu came)
    2. Debitmetru ( trebuie vazut cu testerul cate kilograme de aer pe ora masoara) poate fi iesit din parametrii sau daca este after-market ieftin, sa nu fie calibrat corect.
    3. Sonda lambda de dupa catalizator ( viata ei este undeva la 250.000 de km, dar poate merge mult mai mult) desi cred ca merge corect.
    4. Membranele de la vaporizatorul gpl ( daca ai 70.000 de km efectuati pe gpl scapa gaz in benzina la pornire dimineata, iar mb-ul porneste inecat)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Toate cele care le-a enuntat colegul merita investigate, chiar daca unele dpmdv nu sunt relevante in cazul tau.
      E bine sa previi decat sa repari!
      La debitmetrul poti scoate mufa, ar trebui sa porneasca fara el. Daca nu e nici o schimbare poti considera ca e ok.
      Nu te grabi sa il schimbi.

      Instalatia poate fi reglata prost.
      Ideea ar fi: amestec sarac pe GPL -> trimm f mare in ecu masinii. Pe benzina ai amestec corect, dar ecu masinii nu stie ca esti pe benzina si la pornire aplica corectiile ramase de pe mersul pe gaz.
      E o speculatie, dar e usor de incercat:
      Da-i un reset din baterie inainte de pornire vezi apoi daca porneste cum trebuie.
      Vezi ce valori ai la LTFT. Corectiile de aici se aplica direct la pornire sau cand ii dai talpa.

      Vaporizatorul - mergi la service GPL sa il verifice.
      Nu prea stiu cum poate baga gaz, cand injectoarele sunt oprite, dar daca ai atata rulaj, mergi sa verifice ca nu scapa gaz in antigel sau invers ca se lasa apoi si cu alte defecte.

      Sondele, daca iti ies gazele si merge bine masina sunt ok.
      Aia de dinainte de catalizator e importanta, cealalta e cam degeaba. Poti scoate mufa la a doua fara vreun efect advers, decat becul din bord.
      In orice caz ele nu intra in functiune decat dupa vreo 2-3 minute dupa pornire, in nici un caz la rece sau la pornire.
      Prima poate produce un scenariu asemanator cu cel cu reglajul gazului descris mai sus.
      Creste corectia in mers apoi cand e sa pornesti fiind corectia prea mare, nu o ia.

      Alte idei nu imi vin, dar tot ce am scris eu merita verificat.

      Comment


      • #4
        Pornire greoaie w203 kompressor

        @ Sharky ceea ce am scris mai sus este din propria mea experienta cu motorul M271. Cu un debitmetru nou dar necalibrat corespunzator din P0171 s-a dus in P0172 cand l-am instalat pe masina. Acelasi lucru poate fi si daca s-a defectat / decalibrat debitmetrul masinii. Nu mai masoara corect iar calucatorul ia de buna masuratoarea debitmetrului dar sonda lambda 2 il contrazice. Pana ajungem
        la setari incorecte pe gpl mai este cale lunga.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Debitmetrul l-am schimbat acum 2 saptamani si tot la fel face. Am luat unul after market

          Comment


          • #6
            Cate grame de aer pe secunda masoara acum debitmetrul nou la ralanti? Dar cel vechi?
            STFT si LTFT ce valori au in procente?
            Ca sa elimini debitmetrul de pe lista de posibile cauze trebuie neaparat sa vezi cate grame de aer pe secunda masoara la ralati. Daca ne gandim la probabilitati sunt destule ipoteze de lucru cu debitmetrul vechi si debitmetrul nou.
            Apropo furtunasele si valva unisens dintre blocul scurt si conpresorul mecanic au fost schimbate vreodata?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              cum calibrezi debitmetrul?
              Cu star?
              Intreb si eu de curiozitate.

              Comment


              • #8
                Pornire greoaie w203 kompressor

                Debitmetrul vine calibrat, pe star iti arata cat masoara in timp real si cantitatea maxima in care se incadreaza ca fiind bun debitmetrul exprimata in kilograme pe ora.
                P.S. Cantitatea de aer masurata de debitmetru poate fi citita cu orice tester, Starul arata in plus doar valorile intre cat si este ok.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Amestecul bogat mai provine si de la tuburile si valva de aerisire gaze carter de sub kompressor...Si deacolo stim cam ce "circ" pleaca...
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    Ma mai gandesc la o varianta....e posibil ca atunci cand e foarte cald masina sa porneasca direct pe gpl ? Si poate daia porneste asa...zic si eu. Daca nu am sa merg o saptamana doua pe benzina sa vad daca mai am probleme cu pornirea.

                    Comment


                    • #11
                      Pornire greoaie w203 kompressor

                      @deeuka
                      Poti face testul acesta fara probleme. Ideal ar fi sa faci un drum in afara orasului de minim 200 de kilometrii numai pe benzina ca sa se corecteze niste valori si dupa aceea sa pui testerul pe ea si sa salvezi parametrii.
                      Ce nu inteleg, este ca am pus niste intrebari concrete ca sa ne facem o idee despre cati kilometrii are masina, cati kilometrii ai mers de cand i-ai montat instalatia gpl, daca ai schimbat furtunasele / tuburile cum am spus si eu si colegul broscutza2001 si sa iti putem spune o opinie cat mai apropiata de realitate ca sa iti poti repara masina, nu sa ne dam fiecare cu parerea.
                      Si ultimile doua intrebari. De ce s-a inlocuit vechiul debitmetru? Cu ce marca l-ai inlocuit?
                      @ broscutza2001
                      "Tuburile" si valva aerisire gaze carter iti dau " P0171 ".


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Last edited by Crazyady; 06-28-2017, 09:39 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Nu are cum sa vina amestec bogat din carter.
                        Daca totul e etans in carter intra aer doar prin admisie. Toate furtunurile de echilibrare de presiune vin de dupa debitmetru.
                        Iar de imbogatit nu are cine sa il imbogateasca.
                        Uleiul nu intra asa usor in gazele alea, iar benzina nici atat. Daca e sa vina in plus vine de la injectoare.
                        E posibil daca ai gaze de carter in mod excesiv sa mearga prost, dar aia e deja uzura imensa pe motor.
                        Posibil sa iti porneasca pe gaz, dar ai putea sa il lasi pe benzina inainte sa il opresti apoi sa il comuti manual dupa ce ai pornit.
                        Vezi daca se mai reproduce problema.

                        Comment


                        • #13
                          @Crazyady
                          Masina are gpl de aproape 3 ani. 17000 km dar nu cred ca sunt reali. De cand are gpl sa zic ca are 50000-60000 km. Nu am mai fost la revizie din august. Debitmetrul l-am schimbat pentru ca de multe ori mi se aprindea martorul motor asa din senin.(Tin sa mentionez ca am avut filtru de aer sport K&N si posibil sa fi intrat mizerie la el. Cand l-am dat jos erau 2-3 gloduri de mizerie in sita debitmetrului. Posibil sa mearga cum trebui cel vechi dupa ce i-am suflat mizeria aia ? ) Producatorul celui nou este AutoLog. Acele tuburi nu le-am inlocuit docamdata pentru ca din ce am inteles de la colegul borscutza dureaza vreo 4-5 ore.

                          @Sharky
                          M-am gandit si eu sa o trec pe benzina inainte sa o opresc dar mi-e teama ca o sa uit de multe ori )
                          Va multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            Am facut asa cum mi-a zis si Sharky , adica sa o pornesc pe benzina si sa stiti ca mi-a pornit ok de fiecare data. Alta problema am acum, cand a fost caldura aia mare cand si bagam putin piciorul in ea adica peste 4000 de ture imi taia din acceleratie sau mi se oprea motorul. Ce sa fie ? Nu imi sta niciun martor aprins in bord.

                            Comment


                            • #15
                              pe benzina sau pe gaz?
                              Scobeste-te de vreo 50 lei si ia un obd2- bluetooth adapter si 20 lei pt torque pro pt android. La cat costa o diagnoza cu un soft banal iti scot banii de la prima problema.
                              Urmareste in mers STFT si care e valoare de baza a LTFT.
                              Mi-ai scris pe privat ca ai schimbat bujiile, deci insemna ca nu e de acolo problema.

                              Tot timpul compara acelasi comportament benzina vs gaz.
                              Sau daca pe benzina tot aiurea merge, da-i un reset de la baterie si incearca iar.
                              O setare proasta a gazului muta LTFT lucru ce afecteaza benzina.
                              Motorul cand primeste talpa e in bucla deschisa, nu mai are control lambda, ia in calcul hartile stocate standard + CORECTIA LTFT.
                              Asta indiferent daca esti pe benzina sau gaz.
                              De corectia e gresita e nasol!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF