Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 C200 CDI nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 C200 CDI nu porneste

    Salut.

    Masina "problema" este un C200 CDI S203 85kW (an 2002), cutie viteze manuala 6 trepte.
    Istoria a inceput cam asa:
    Pornire lunga indiferent daca motorul era cald sau rece. Am schimbat bateria, filtrul de motorina, filtrul de aer, bujiile incandescente si uleiul cu filtrul de ulei. S-a resetat contorul de service. Masina a continuat sa aibe pornirea la fel de lunga (motorul trebuia sa invarta timp de 5-10secunde pt a porni).

    Am cumparat conductele de combustibil din compartimentul motor (piese OEM noi).

    Acum parca pornea mai usor la rece, dar cand o porneam la cald era la fel de greu ca inainte.

    Am avut de 2 - 3 ori parte si de comportament mai ciudat, in sensul ca daca dupa ce o opream cu motorul cald aceasta pornea, dar se oprea imediat (regim de oras, condus normal). Pt a o putea reporni trebuia sa dau la automat in jur de 10-15 secunde, timp in care incerca sa porneasca dar in usoare hopuri (ca si cum ar prinde doar o mica parte de motorina, fata de cat i-ar fi normal).

    Acesta a fost momentul decisiv cand m-am hotarat sa reconditionez pompa de inalta. Am comandat kit de reparatie, compus din garnituri, inele metalice si ce mai era prin pungulita. Am dezasamblat si am reasamblat in ordine inversa dezasamblarii. Pornirea a fost mult mai buna la rece decat in cazurile anterioare. Pornirea la cald a ramas tot la polul opus, adica 5-10 secunde.

    Imediat dupa ce am montat la loc pompa de inalta presiune am scos-o la o tura de oras.... a mers ok-ish.... s-a oprit de cateva ori, am dat vina pe faptul ca n-o fi aerisit complet sistemul de alimentare cu combustibil. Pe drum inapoi catre garaj a inceput pe display in bord sa apara EPC (electronic power control, visit workshop).

    Am mai citit pe forumuri, am mai vazut ceva clipuri pe youtube, m-am pus si am comandat pompa de joasa si regulatorul de presiune. Pana cand acestea au venit am zis ca ma pun sa dau jos EGR+galerie de admisie pt curatarea lor fiindca erau foarte murdare (pline de calamina). Abia mai puteai sa bagi o moneda de 50 de bani prin EGR asa era de plin.
    Dupa demontarea galeriei de admisie, am constatat urmatoarele:
    Tija ce actiona clapetele era picata jos si nu mai facea legatura intre clapete si servomotoras. Clapetele 1,2 si 3 erau frecate asa de mult incat aveau deja joc sus jos, iar cand erau pe pozitia inchis acestea nu isi mai faceau rolul. Clapeta 4 era completa dar era blocata.
    Am anulat clapetele am creat inele obturatoare si unde erau tijele de la clapete am facut filet si am bagat suruburi pt o etansare completa. Pe cele 4 suruburi am asezat un electrod dezgolit care l-am heftuit in 4 puncte. Asa sunt 100% sigur ca acele suruburi n-au sa mai iasa de acolo. Servomotorasul l-am lasat pe galeria de admisie doar cu mufa bagata in el ca sa nu dea erori.

    Am remontat totul in ordinea inversa demontarii... am reusit sa pornesc masina. A mers aproximativ 1 minut catre 2 minute la relanti. Fara hopuri fara ezitari, foarte rotund. S-a oprit si nu mai vrea sa porneasca.
    Am verificat urmatoarele:
    Din compartimentul motor am suflat pe conducta de tur cu un compresor pana la rezervor (la un capat era compresorul, la celalalt capat un recipient - totul curat fara nici o problema, subliniez ca de la rezervor pana in compartimentul motor conducta tine bine presiune).
    Am facut aceeasi operatiune si la conducta de retur, aceeasi situatie.
    Am luat o pompa manuala de amorsat, am facut presiune pe circuit.... am verificat daca iese motorina din pompa de joasa si iese; am verificat daca iese motorina din pompa de inalta si iese cu presiune.
    Am scos unul din furtunele de retur si este motorina si acolo.

    Am hotarat sa ma opresc aici.
    P.S. - pe diagnoza Star imi dadea eroare ca nu era presiune pe rampa comuna, dupa stergere eroarea nu a mai reaparut.

    Daca povestea expusa mai sus contine ceva greseli de exprimare/scriere imi cer scuze, acestea sunt din cauza oboselii....

    Poate are careva o idee sau o experienta asemanatoare.
    Attached Files
    4 wheelers:
    2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
    2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
    2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
    2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
    2 wheelers:
    2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
    2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

  • #2
    EGR.ul si galeria nu au treaba cu pornirea, insa ai facut bine ca le-ai oblojit. Eu nu sunt mecanic si nu stiu nici daca tu esti, insa as merge (la ghici, desigur) pe pompa de inalte.
    Din ce retin eu nu-i o piesa simpla, motiv pentru care am preferat schimbarea garniturilor la un service Bosch.
    Daca spui ca Star.ul nu-ti da erori cu atat mai mult pare buba mecanica.
    Cu Star poti verifica presiunea in rampa si diversi parametri (inclusiv regulatorul de presiune).
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Nu sunt mecanic, intr-adevar... Insa ma pasioneaza mecanica si tot ce fac e din placere.
      Am sa mai desfac inca odata pompa de inalta presiune sa ii mai fac o verificare.
      Un mecanic mi-a recomandat sa verific si returul la injectoare sa vad daca vreunul dintre ele scapa mai mult combustibil ca si celelalte.

      Sent from my XT1572 using Tapatalk
      4 wheelers:
      2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
      2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
      2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
      2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
      2 wheelers:
      2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
      2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

      Comment


      • #4
        Eu zic sa sa verifici injectoare, senzor rail sau pompa de inalte.

        Comment


        • #5
          Salut din nou.

          Am reusit sa pornesc catarul!
          Problema a fost ca nu ajungea combustibil in filtrul de motorina.
          In repetate randuri am incercat sa amorsez sistemul cu o pompa de mana si fara succes. Am desfacut capacele la rezervor, in partea stanga este plutitorul care sus pe capac are 2 conducte (TUR, RETUR) si o mufa cu 3 fire (ma gandesc ca asta e de la senzorul de nivel - va rog sa ma corectati daca ma insel).

          Pe partea stanga de rezervor am vazut ca este destul combustibil.
          In partea dreapta de rezervor este doar un senzor de nivel fara mufa sus pe capac si fara nici o conducta.

          Conform EPC unitatea din stanga care este in rezervor are urmatorul cod ->A2034705194, unitatea din dreapta care este in rezervor are urmatorul cod ->A2034705094.
          Va rog sa imi spuneti daca stiti mai bine, am sau nu pompa submersibila in rezervor? Eu cred ca nu este.

          Am bagat 20 de litri de motorina in rezervor, am amorsat la mana sistemul am pus totul la loc si a pornit.

          Forte dificila procedura de amorsare.
          4 wheelers:
          2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
          2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
          2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
          2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
          2 wheelers:
          2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
          2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

          Comment


          • #6
            Ca si intrebare finala:

            Am sau nu pompa de motorina electrica in rezervor?

            VIN-ul masinii este WDB2032041F268067 cu motor OM 611962 30 537920
            4 wheelers:
            2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
            2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
            2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
            2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
            2 wheelers:
            2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
            2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

            Comment


            • #7
              Daca ai fluctuatii la ralanti cel mai probabil este regulatorul de presiune. Incearca sa il demontezi si curatal cu un pistol cu aer.

              Comment


              • #8
                Am mentionat in inceputul topicului ca am schimbat regulator de presiune. Si ieri nu a fluctuat nici un relanti.

                Deci este sau nu la c200 116 hp pompa de motorina in rezervor!?

                Sent from my XT1572 using Tapatalk
                4 wheelers:
                2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                2 wheelers:
                2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                Comment


                • #9
                  Salut.

                  Am gasit raspuns la treaba cu ne egalizarea celor 2 parti de rezervor pe urmatorul topic la pagina 5. Este o postare mai lunga cu ceva poze.


                  mai este un topic in urmatorul link

                  unde userul vegeftw confirma in pagina 3 ca problema este la sugagiul din partea dreapta a rezervorului.
                  4 wheelers:
                  2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                  2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                  2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                  2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                  2 wheelers:
                  2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                  2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                  Comment


                  • #10
                    Apreciez postarea rezolvarii, utila posibil si altora.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat pana la urma si problema cu pornirea greoaie, in sensul ca trebuia dat foarte mult la automat sa porneasca.
                      Am facut testul de scurgere pe retur la injectoare. Injectorul 4 a dat cu 90ml mai mult combustibil decat injectoarele 1, 2 si 3. Injectoarele 1, 2 si 3 au dat fiecare cate 10ml. Esantionul de timp -> aprox 1 minute.
                      Dupa schimbarea injectorului nr 4 motorul o ia foarte repede atat la rece cat si la cald. Parca are si alta viata in el.
                      4 wheelers:
                      2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                      2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                      2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                      2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                      2 wheelers:
                      2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                      2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF