Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Upgrade frane

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upgrade frane

    Salut. Vreau sa trec de la franele de 270 la cele de 500. Stiu ca in principiu ar trebui sa se potriveasca cele de la C32, C55, R171 dar poate cineva sa-mi confirme lucrul asta? Sau poate cineva are pe undeva prin EPC distanta dintre gaurile de la etrierii pentru CLK500 pentru a le putea compara cu cele de pe al meu.

    Merci

  • #2
    Salut . Se potrivesc ,dar sa stii, ca mai bine iei placute si discuri mai bune pt dimensiunile actuale . Nu este mare diferenta la franare si trebuiesc mai multe lucruri schimbate obligatoriu ( gen Tulumba servo si multe altele ). Clar se schimba treaba estetic cu unele mai mari , daca jantele sunt aerisite . O zi buna

    Comment


    • #3
      Ce anume multe altele trebuiesc schimbate? Din cate m-am uitat pe net tulumba e identica ca si specs

      Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        Buna ziua !




        Nu exista asa ceva ca "disc mai bun" sau "disc mai rau", daca ne raportam doar la performantele celor metalice. Sunt diferente de greutate, de finish, de culoare, de tratament termic sau de protectie anticoroziva aplicat, eventual de pret. Nu discutam aici de chestii de carbon sau mai stiu eu ce SF-uri. Un disc de fier marca X cu un disc de fier marca Y vor frana la fel daca restul de conditii si elemente din sistemul de franare raman aceleasi.


        Cand e vorba de placute si tip/marime de anvelopa, aici treaba e total diferita. De-aia unele placute scartaie/lasa praf/franeaza mai bine, si altele nu scartaie, nu lasa asa mult praf si franeaza mai rau. Placute exista cu coeficienti de frecare de vreo cinci sau sase feluri.


        Tulumba de servo nu trebuie nici pe departe schimbata obligatoriu. Nici macar pompa centrala, desi sunt sanse ca noul setup sa necesite mai mult volum de lichid (pistoane mai multe si/sau mai mari), si atunci trebuie pastrata proportia corecta intre cat apesi pe pedala si ce se intampla la roata, deci ar fi frumos s-o iei si pe aia de pe masina donatoare. Iar daca tot esti cu cheile in mana, iei si tulumba, binenteles, cu sansele ca poate nu va potrivi in prinderea pe peretele de foc sau tija de prindere la pedala este prea lunga/scurta sau de alt tip decat la masina primitoare.


        Inainte de a transfera noile piese pe masina ta, vezi daca "noua" pompa centrala are niplurile de prindere a conductelor de frana de aceeasi dimensiune si in aceeasi pozitie cu conductele OEM ale masinii primitoare. In caz contrar, gasesti solutii/variante, ca de putut se poate orice, ideal ar fi sa nu ia timp si sa nu coste nimic.


        Distanta dintre gaurile de prindere ale etrierului de portfuzeta are zero la suta de-a face cu compatibilitatea noului setup dorit. O conversie de acest gen incepe asa:


        - ce discuri vreau. Ca poate sunt prea adanci (inalte adica) si lovesc in ceva. Poate acest "ceva" poate fi manipulat sa nu se mai intample contactul, poate ca nu. Daca nu, trebuie disc mai mic in diametru decat cel dori initial. Si atunci trebuie vazut ce diferenta ramane pana la discul "mic" original, si poate nu mai merita conversia. Daca nu ai probleme de contact cu discul dorit, vezi mai jos:


        - ce etriere potrivesc. Desigur, ideal ar fi sa potriveasca alea gandite sa lucreaze cu discul "mare", proaspat montat. Pentru ca in viata rar se intampla ce vrei tu/cand vrei tu/cu cine vrei tu/ si sa mai si castigi la loto, etrierele vor trebui adaptate pe masina cu ceva efort. Daca potrivesc, te-ai scos. Daca nu, calareste "noul etrier" peste "noul disc" si vezi cum sta treaba. Definitiv, discul fiind mai mare, etrierul iese si el mai in exteriorul diametrului, si daca nu are craci mai lungi, degeaba are distanta intre gauri la fel cu "ala micu". Plus problema de calareala simetrica pe disc. Adica etrierul poate trebuie "mai inauntru (sub masina) sau mai in afara. Depinde si cu cat, ca poate intr-un sens poti face niste saibe/bucsi distantoare, dar in celalalt sens, saiba/bucsa distantoare negativa nu se poate... In anumite limite (foarte mici de obicei) se poate prelucra etrierul sau portfuzeta. Ar mai fi compatibilitatea "noilor" etriere cu furtunele de frana "vechi", precum si ca "noile" etriere sa loveasca in ceva inainte ca directia sa ajunga la cap de cursa. Plus ca uneori furtunul de frana se ataseaza in alt loc pe "noul" etrier, si poate ca chiar asta incurca treaba...


        - surprize, surprize. Vechile jante nu mai incap peste "noile" frane. Din motive de diametru sau forma a spitelor. (ET-ul nu are nimic de-a face cu franele...). Alte jante implica alte anvelope, timp/stres/costuri/etc.



        In cazul cel mai frumos, in cazul in care etrierul "nou" nu potriveste pe portfuzeta "veche" si adaptarea te da pe spate dintr-un motiv sau al altul sau chiar nu este posibila, se poate intampla ca portfuzeta masinii de pe care iei franele "noi" sa potriveasca 100% pe masina ta (vezi tipul/prinderea pivotilor, adica, poate a bratelor intregi). Clar ca atunci vor potrivi discurile si etrierele. Dar poate difera butucii/rulmentii fata de ai tai de acum, si atunci tre' sa-i iei si pe aia. Rulmentii poti la fel, dar butucii pot avea dimensiuni exterioare diferite. Aici zic lungime, pentru ca virgula, cu butucul in stare montata, daca planul de asezare al rotii este cu 10mm mai "in afara", asta egaleaza cu un ET mai mic cu 10mm. Si poate ca astia 10mm iti vor stresa aripile. Mai raman totusi de vazut probleme de furtunele si cele conexe acestora.




        Spor la treaba !





        Dragos

        Comment


        • #5
          Ar fi ideal sa am acces la maina donatoare, din pãcate europenii nu-s amatori de motoare mari, astfel cã sunt sanse undeva aproape de zero sa gãsesc etrierii în Eu, cu atât mai Putin în Ro, sa fac tot ce ATI scris. Dpdv al jantelor nu ma tem, sunt pe pe 18, et 36, sunt jante AMG puse pe CLK de fabrica. Discurile vor fi cele potrivite pt etrieri, stiu ca pe spatele lor scrie dimensiunea discului, undeva la 345mm. Furtunurile simte exact la fel la îmbinare.
          Când luat în calcul schimbarea franelor am mizat si pe faptul ca orice fabricant adapteazã cât poate de mult piesele de la o motorizare la alta astfel încât potrivirea sa se facã uor dacã nu chiar plun'n'play, ca profitul sa fie maxim iar efortul infim. Mulumesc pt sfaturi, foarte utile si ma bucura ca mai gãseti cate ceva serios de lecturat pe avion afara de " ce face butonul ala".
          Toate bune!

          P.S. De pe mbworld mi se spune ca pot fi modificate montate fãrã problema, dacã þin cont de mãrimea discurilor si a jantelor.

          Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Ma bucur ca am putut fi de ajutor. Daca discurile fata sunt 345x30 iar cele spate 300x20, in link-ul de mai jos gasesti pachetul complet (patru etriere si patru discuri) de pe un W209 AMG:






            Cu placere !





            Dragos

            Comment


            • #7
              Da, le-am gasit si eu insa diferenta de pret dintre cele AMG si cele normale pt 500 nu se justifica. Masina e un 2.7.Se schimba turbina cu una de 3L si se remapeaza. Mai mult de 240-250 de cai nu cred ca va putea primi pentru exploatare in condtii optime. Un pachet de frane AMG costa de 2 ori mai mult decat nevoia de franare a masinii. :-)
              Ar fi destul si etrierii de pe un 3.2 dar ma intereseaza si designul iar niste etrieri mari si discuri pe masura sunt eye-catching.

              Comment


              • #8
                Aveti idee care este dimensiunea minima la jante aliaj cu care pot folosi discuri de 330 mm ?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF