Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distributie C180 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie C180 kompressor

    Baieti cred ca am dat de dracu'. Distributie de schimbat + (99%) pinioane.

    Eroarea este in poze.

    Aveti idee cam cat costa toata treaba asta?

    Multumesc!
    Attached Files

  • #2
    Sper sa nu ma insel, dar cred ca peste 6000 lei. Pinioanele alea sunt super scumpe.

    Comment


    • #3
      Ai distributia srita. Da un VIN si pot sa iti dau coduri de articole de distribuie oem sau aftermarket

      Sent from my XT1572 using Tapatalk
      4 wheelers:
      2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
      2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
      2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
      2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
      2 wheelers:
      2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
      2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

      Comment


      • #4
        Cu piese OEM cu tot cu manopera este circa 9000 de lei la Marian!Da pana nu sint desfacute sa vezi ce si cum mai greu de dat cu parerea nu este neaparat sa fie pinioanele al caror pret e in jur de 2400 ron bucata cu tot cu vanosuri.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Din ce m-am documentat eu ( in caz ca ar fi nevoie de schimbat preventiv ), destul de mult si depinde ce vrei sa schimbi.
          Kit gasesti de la FEBI la pret decent. In principiu, daca pinioanele nu sunt mancate ( asta iti dai seama doar daca desfaci acolo) , ar trebui sa scapi cu lant principal + intinzator, daca nu au lovit valvele in pistoane si s-au indoit. Acuma, in functie de ce e distrus pe acolo, se pot schimba si ghiduri + lant balansor si intinzatorul aceluia. Oricum, manopera e cea mai scumpa, ca e mult de desfacut.

          Costul cel mai mare este al pinioanelor, is cam 500E bucata pe original noi..
          Vezi ca sunt site-uri recomandate pe forumuri din strainatate ca

          m271.co.uk
          Unde le fac turnate, teoretic mai dure decat originalele si la pretul de mai sus (500E) iesi cu ambele bucati in principiu.
          Dar doar daca e necesar sa le schimbi..
          Poate ai noroc si la dezmembrari cu un set putin uzat, dar ma indoiesc ca le-ar da cineva jos..

          Imi pare rau si spor la reparat, sa ne tii la curent cu ce rezolvi si costurile te rog, si eu sunt curios!

          P.S.: Atentie la aliniere, cateodata, din cauza uzurii, volantul de la arborele cotit nu mai este perfect aliniat( e facut din 2 discuri metalice paralele intre care au o bucata de cauciuc, care se mai intinde de la varsta/uzura) si nu mai indica perfect TDC (top dead center). Din ce am citit, cea mai sigura verificare a TDC-ului ar fi cu o surubelnita in gaura de la bujia de la pistonul 1. Cand el e la TDC, trebuie sa fie la TDC si pinioanele ( si teoretic si volantul daca nu e uzat).

          Comment


          • #6
            Da, asta e problema: dacã as stii sigur ca e doar kitul de distribuție m-as baga. Dar dacã desface motorul și vede ca sunt și pinioanele am îmbulinat-o.
            Iar acum ma gândesc dacã sa bag banii ãștia in ea sau schimb mașina.
            Nu știu însã cine ar cumpara mașina. Ea merge de mers, dar sta Check Engine aprins in bord.

            Comment


            • #7
              Daca merge înseamn ca e doar sarita. Intinzatorul a luat-o la sanatoasa. Lant nou patine si intinzator nou

              Sent from my XT1572 using Tapatalk
              4 wheelers:
              2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
              2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
              2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
              2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
              2 wheelers:
              2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
              2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

              Comment


              • #8
                Eu zic sa nu mai mergi cu ea asa, ca daca e sarita de la punct, poti sa faci probleme asa. Intai investigheaza, ca nu te costa mult sa dai capacu de la valve jos si sa vezi ce e acolo. Poti sa scapi destul de ieftin. La febi am vazut si kit-ul pe componente ( doar lant principal si intinzator spre ex.)

                Comment


                • #9
                  Febi nu pun pe mașina ca nu sunt Ok.
                  Capacul sã-l dau jos nu e problema dar apoi ma uit ca curca'n țeava.

                  Comment


                  • #10
                    Man, da VIN si iti dau codurile pt piese. Tu alegi ce pui si de unde cumperi.

                    Sent from my XT1572 using Tapatalk
                    4 wheelers:
                    2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                    2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                    2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                    2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                    2 wheelers:
                    2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                    2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ZAR View Post
                      Daca merge înseamn ca e doar sarita. Intinzatorul a luat-o la sanatoasa. Lant nou patine si intinzator nou

                      Sent from my XT1572 using Tapatalk
                      Așa este. Dar mecanicul spune ca dacã e sãritã atunci sigur sunt pinioanele duse.
                      Plus ca, operațiunea de dat motorul jos este 300 euro.

                      Comment


                      • #12
                        Vezi topicul:

                        E produs de IWIS, care e si cel original. Acuma na, e alegerea ta ce pui.

                        Mecanicul nu e mafalda, nu are de unde sa stie daca nu se uita. Lantul putea sari si din cauza intinzatorului defect.
                        Last edited by dkmg; 05-09-2017, 16:38 PM.

                        Comment


                        • #13
                          @ZAR: nu e problema de piese, am de unde sa iau. Mersi pentru ajutor.
                          Problema mea este ca nu știu in acest moment cât ma costa reparația.
                          Pana nu se desface acolo nu am de unde sa știu câți bani o sa bag.
                          Iar desfãcuți costa 300 euro.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am dat capacul de la valve jos, iti ia maxim 20-30 de minute. Poti inspeca vizual pinioanele, sunt la suparafata Uita te in pozele atasate, cele pe masina sunt ale mele si sunt in regula. Celalalt are pinioanele duse.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Aici ai si documentatia ca sa scoti capacul cu valve:



                              Ai grija ca mi se pare ca e nevoie de garnitura noua daca vrei sa-l pui la loc.
                              Last edited by dkmg; 05-09-2017, 16:57 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF