Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C230 sau A4 2.0tfsi ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C230 sau A4 2.0tfsi ?

    Salut
    As vrea sa imi schimb masina , si in bugetul meu am ramas la aceste 2 optiuni
    1. C230 kompressor ,facelit 2004-2005, daca e si sport edition cu atat mai bine, neaparat manuala,neaparat volan 3 spite, preferabil si incalzire in scaune
    2. Audi A4 2.0tfsi an 2005-2007, si daca raman la audi va fi si quatro. Neaparat volan 3 spite, scaune sport, manuala

    Ca putere sunt cam la fel, ca optiuni imi doresc aceleasi lucruri musai la oricare din ele.
    Treaba e ca audi care sa se incadreze in 6500 euro , in stare buna si cum imi doresc eu, gasesc destule. Mercedes cam rar, la noi e doar una care imi place , si afara vreo 3 am gasit.
    Fiind forum mercedes ma astept sa primesc indrumari catre c230, dar as vrea si niste argumente.
    Cu w203 am mers doar cu un c200 sport edition si mi-a placut mult, mai putin motorul extrem de lesinat , cu audi am mers cam cu toate motorizarile si mi-a placut si ala, de aceea imi e cam greu sa ma hotarasc.

    De audi stiu de problemele motorului 2.0 tfsi, nu sunt dificil de remediat. Despre c230 cam nimic legat de fiabilitate, probleme specifice, potential de marire a puterii etc.

  • #2
    Cu 230 nu am mers dar cu b7 de 200 cp am mers si chiar trage bine!

    Comment


    • #3
      c230, daca e cel cu motorul m272 are probleme cu lantul de distributie/pinionul de la axul balansier. Nu inseamna ca toate crapa, dar poti avea ghinion.
      M271 am inteles ca e rezistent
      La Audi 1.8T B8 de 160 cai ii schimni lantul cu 15mil tot kitul.
      La Mercedes e mai scump.

      MAi vezi si tu cum e la partea de suspensii, etc si bineintele care dinte ele iti place ca aspect.
      La audi e mult mai usor sa te bagi pe tunning cu IC mai mare si soft.
      La merc fiind pe compresor mecanic optiunile sunt mai limitate.
      Eu zic sa te gandesti bine care masina iti place mai mult ca design, ca sa rezolvi problema asta.
      Si ce iti place tie, tu stii cel mai bine.

      In rest vezi si tu ce exemplar apare, sa fie unul dotat calumea, nu un cazan chel.

      Comment


      • #4
        Categoric nu va fi un cazan chel , dar daca am de ales intre o masina intretinuta si cu dotari mai slabe si una super dotata dar hartanita, o voi lua pe cea intretinuta.
        Partea cu tuningul e doar aaa ca idee nu imi plac lucrurile extreme, oricare din ele va primi un soft si eventual fulie mai mica la mercedes .
        Ca design imi place mai mult mercedesul insa mercedes nu am condus decat varianta submotorizata c200cdi si nu prea am un etalon cum trebuie sa mearga un c230k , la audi am mers cam cu toate motorizarile.
        Cum pot afla care are motor m271 si care m272 ? Are vreo legatura cu anul fabricatiei sau e loterie ?

        Comment


        • #5
          Pai scrie in carte tipul de motor si totodata il aflam si dupa seria de sasiu.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Sau daca este pe mobile, autovit etc. dupa capacitatea cilindrica precizata in anunt


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Pai doar cel de 1.8 din 2004-2005 ma intereseaza . Acesta e ok ?

              Comment


              • #8
                Eu tot pe B7 as merge. Fara sa stau pe ganduri.
                203-ul n-are motor benzinar pe masura 1.8T (am avut un BFB) sau 2.0T de la Audi.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  1.8 am mai avut pe seat leon fr, e ok , sunt convins ca e mai rapid un a4 2.0tfsi , dar as vrea sa aflu mai multe despre mercedes care imi place estetic mai mult si parca e mai putin intalnit, cel putin cu motorizarea de pe c230k

                  Comment


                  • #10
                    Ca si performante 2.0 tsi este ceva mai performant fiind un motor de conceptie mai noua decat motorul Mercedes, dar atat. Fiabilitatea motorului 2.0 tsi este la jumatate (as putea spune ) fata de motorul Mercedesului. La 2.0 tsi de la 220.000 de km te astepti sa pice chiuloasa si alte piese acolo, lucru arhicunoscut la motoarele vw pe benzina sau diesel. Un motor M271 cum am si eu tine lejer 400.000 de km sau mai mult daca este intretinut corect.
                    Din punct de vedere al comfortului si tinutei de drum Mercedes C-class este peste Audi A4, in special la drumuri lungi.
                    Eu am c200k break facelift 2006 cu pachet sport, si pot spune ca este o placere sa auzi toba sport in masina. Atentie la MB-urile cu pachete sport! Cauta unul care sa aiba si etrieri sport Brembo pe fata cu 2 pistonase si Ate sport pe spate tot cu 2 pistonase, discuri fata de 330 mm perforate si ventilate, cum am eu, aceasta este o optiune in pachetul sport si nu toate masinile o au. Bafta in alegerea pe care o faci! Stima.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Se simte altfel la condus 1.8t de 150 cp pe b6 fata de passat de exemplu.Daca te intereseaza un b6 de 1.8t am eu de vanzare.B7 e altceva si comparativ cu w203 are un servo beton asa usor merge volanul in schimb zboara din mana la treapta 2 si 3 daca o duci spre zona rosie.

                      Comment


                      • #12
                        Poate ai bafta si prinzi un E class la oferta.
                        DAca iti place C-ul o sa iti placa si E-ul. Evident, sa te astepti la gume mai scumpe, la un SBC care poate cadea, o baterie in plus, etc.

                        Ca design eu zic ca e mult peste audi, DAR e doar parerea mea personala, nu contest ca altora s-ar putea sa le placa audi mai mult sau orice alta masina.

                        Nu stiu care e fiabilitatea redusa la audi sau la un anumit 2.0, dar 1.8T duce de te saturi, evident daca cumperi un exemplar in stare buna, nu o tzeapa.
                        MAi schimbi tu un lant, o pompa, un ventil, un furtun, dar nimic sa te sperie.

                        Comment


                        • #13
                          Nu ma atrage nici passat nici e-class, datorita dimensiunilor. Ma simt mai bine in masini medii .
                          Crazyady, pe a ta am vazut-o de mult, e frumoasa masina, daca era berlina poate faceam un compromis sa fie c200 in loc de c230 , dar break nu ma avantajeaza deloc, nu car nimic, copii nu am , si esteticul conteaza foarte mult daca utilitatea nu e o prioritate. Stiu de etrieri, voi incerca sa ii am
                          Da-mi si mie pe pm ce probleme ai intampinat de-a lungul timpului la masina, consum la mers sportiv, o recomandare de una alta ce consideri tu mai important.

                          Comment


                          • #14
                            Pot spune cateva despre A4 B7:
                            Confort nu tocmai bun, stai inghesuit la volan, antifonare de calitate medie, masina este defapt un B6 facelift ( conceptie invechita), bratele de pe fata costisitoare.
                            Plusuri: piesele la un pret accesibil, servisare mai ieftina, poti gasi mai usor optiuni de tuning si meseriasi pt acest model. Electronica nu iti da batai de cap.

                            Comment


                            • #15
                              2.0 tfsi, le cam place uleiul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF