Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Salut tuturor. Va scriu cu disperare!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut tuturor. Va scriu cu disperare!

    Buna ziua, prieteni, va scriu cu disperare despre o problema căreia nimeni pana acum nu a reușit sa-i dea de cap (mecanic sau tester. Deasemenea menționez ca evaluările au avut loc în mai multe locații difererite). Am un Mercedes B-Class din 2007 CDI, iar problema este următoarea, mai nou pe lângă "galopat", ocazional, când ajung la relanti sau viteza mica, motorul moare. Vreo idee? Am schimbat deja sonda lambda și senzorul presiune rampa, fără vreun efect. https://youtu.be/cPfaopMHMV8 << aici e un filmuleț cu problema.

    Va mulțumesc anticipat, orice părere în plus e un ajutor. O seara frumoasa.

  • #2
    E cumva automata cutia?
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      In filmuleț se vede clar ca e cutie automata , poate e murdar uleiul , e cu impuritati sau ai antigel in ulei . Părerea mea e sa verifici uleiul din cutie .
      Bafta .
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Va salut și va mulțumesc pt răspunsuri. Da, cutia e automata, uleiul i.a fost schimbat acum în jur de 6,7 luni. Problema a continuat sa apară atât înainte de schimbare cat și apoi. Considerați ca ar trebui sa o duc iar la verificat? Galopatul apare atât pe Neutru cat si.n Drive, Reverse și Park.

        Comment


        • #5
          Incearca sa schimbi senzoru' de pe cutie, sau vezi sa nu fi intrat vreo pietricica in volanta si sa-i fi indoit dintii. (oricat de nebunesc pare, cerceteaza, am avut cam aceeasi problema la un E200 CDI W211).
          Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 23:00 PM. Reason: Reguli generale de postare!

          Comment


          • #6
            Mulțumesc mult. Am mai auzit ceva de EGR? Ar fi posibil? Problema apare ocazional. Dang, și după ce ai schimbat senzorul problema s-a remediat? Va mulțumesc

            Comment


            • #7
              Originally posted by AGDoicaru View Post
              Mulțumesc mult. Am mai auzit ceva de EGR? Ar fi posibil? Problema apare ocazional. Dang, și după ce ai schimbat senzorul problema s-a remediat? Va mulțumesc
              Poti sa dai jos si EGR-ul sa-l cureti, sau daca poti sa cumperi unul nou ar fi ceva, dar inainte sa il cumperi nou, curata-l si probeaza-l pe al tau. Vezi ca exista un spray special, nu folosi spray pt frane pt ca degradeaza membranele.

              Senzorul era bucati, l-am schimbat si l-a facut bucati si pe ala. Mergea galopat dar mai innecat putin, la turatii mai joase. Cand o acceleram la 2000-3000rpm se aprindea tot bordu si dadea sa moara. Dupa ce s-au invartit doishpe mecanici si inshpe testere pe langa ea (toate testerele nu aratau nicio eroare), m-am hotarat sa-i dau cutia jos. Dupa ce am dat electromotoru jos, am vazut ca e lovit de ceva, am bagat camera pe dinauntru, m-am uitat si pe la gura de vizitare de jos, ca sa descopar mare piatra. Am rotit de motor, am scos piatra, indreptat dintii pe la gura de vizitare, electromotor la loc, senzor nou, mers brici.

              Deci nu te apuca sa arunci cu banii, curata EGR ca e posibil sa nu deschida valva cum trebuie. Daca pe testere nu zice nimic, vezi daca ai vreo gura de vizitare la volanta si invarti de motor(nu mai da bujiile jos, o lasi pe N si tragi mai tare de cheie) si vezi ce e pe acolo, daca e ceva. Daca e complet etansa cutia, scoti electromotoru, pe langa electromotor e o tablita care daca s-a rupt blocheaza volanta si eventual o gasesti bucatele pe acolo.
              Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 23:14 PM. Reason: Reguli generale de postare.

              Comment


              • #8
                Mulțumesc enorm! Voi merge cu instrucțiunile tale la un amic mecanic, deoarece nu garantez pentru cunoștințele mele de mecanica. La sfarsitul săptămânii am vorbit pentru EGR, apoi ma îndrept spre cutie. Sper totuși sa fie EGR'ul, pentru a rezolva problema mai repede.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AGDoicaru View Post
                  Mulțumesc enorm! Voi merge cu instrucțiunile tale la un amic mecanic, deoarece nu garantez pentru cunoștințele mele de mecanica. La sfarsitul săptămânii am vorbit pentru EGR, apoi ma îndrept spre cutie. Sper totuși sa fie EGR'ul, pentru a rezolva problema mai repede.
                  Tu curata intai EGR si verifica senzorul de la volanta.

                  Daca bobina de inductie, bujiile incandescente, injectoarele, debitmetru, EGR si senzorul la volanta sunt ok si testerele nu dau nicio eroare, mai vedem atunci.

                  Pana una alta mai vin si alte raspunsuri de la posesori de A-class si B-class cu motorizari similare si care au mai intampinat problema.

                  Mai verifica si calculatorul de injectie, senzorul de la axa cu came, senzorul pt temperatura motorului si filtru de motorina, daca tot esti acolo.

                  Respectă reglulile generale de postare!
                  Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 23:17 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Got it! Mulțumesc de sugestii! Vineri sunt la EGR asa ca atunci voi discuta cu mecanicul.

                    Comment


                    • #11
                      Pana citeste 'dang' regulamentul, eu zic sa faci o simpla diagnoza profesionala, la modelul tau nu exista nici una dintre situatiile enuntate.

                      EGR-ul are puterea sa opreasca motorul, insa inainte de asta lasa o urma in memoria calculatorului de motor, care o poti fotografia cu telefonul pt a o posta aici.

                      Astfel multi altii se vor inspira din experienta ta.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Se pare ca problema era calamina acumulata în EGR, admisie și evacuare. Îmi pare rău că nu pot sa va arat poze (nu știu sa le atașez, sincer) pentru a vedea ce era acolo. Mașina merge, acum, ca unsa și pentru asta vreau sa mulțumesc "think-tank"ului clubmercedes.ro. Doar vreme buna și călătorii sigure. Va mulțumesc!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF